PDA

View Full Version : Forum



Jeffrey1976
14-04-2017, 13:14
Ik probeer op het forum te reageren maar elke keer als ik probeer te typen dan kan ik niet normale verhalen typen.

Elke keer slaat die de letters niet op waardoor er verhalen getypt worden die niet leesbaar zijn. Dit kost een hoop tijd om alles te verbeteren.

Ligt dit aan de instellingen? Of aan deze site.

Op andere fora’s heb ik hier namelijk geen last van.
Hieronder stuur ik een voorbeeld als ik niks corrigeer. Dan krijg je een indruk hoe mijn tekst eruit komt te zien. Het is echt drama.

Ik pober op he forum te eaeren maar elke ker alsk een verhaal typ danis he gwoon onleesbaar. Elke ker slaan er ltters over.
Ligt dit aan d site of aa mijn insellngen?
Diyt is gwooweg drama wat het kost mij een hoop tijdom alles t corrigen.

my2cents
14-04-2017, 22:06
Prima te lezen. Denk dat je dyslectisch bent

Kemal
15-04-2017, 07:52
Ik probeer op het forum te reageren maar elke keer als ik probeer te typen dan kan ik niet normale verhalen typen.

Elke keer slaat die de letters niet op waardoor er verhalen getypt worden die niet leesbaar zijn. Dit kost een hoop tijd om alles te verbeteren.

Ligt dit aan de instellingen? Of aan deze site.

Op andere fora’s heb ik hier namelijk geen last van.
Hieronder stuur ik een voorbeeld als ik niks corrigeer. Dan krijg je een indruk hoe mijn tekst eruit komt te zien. Het is echt drama.

Ik pober op he forum te eaeren maar elke ker alsk een verhaal typ danis he gwoon onleesbaar. Elke ker slaan er ltters over.
Ligt dit aan d site of aa mijn insellngen?
Diyt is gwooweg drama wat het kost mij een hoop tijdom alles t corrigen.




Hoi Jeffrey,

Ik denk dat je moet switchen naar "Switch editor to WYSIWYG mode" Die staat links in de reply balk het A/A icoontje.

Wil je dat eens proberen?

Jeffrey1976
15-04-2017, 12:13
Dit is stukken beter, dank je wel Kemal.

Kemal
15-04-2017, 21:07
Top, graag gedaan!