PDA

View Full Version : Showtime Boxing: Mayweather vs. McGregor | Results **Spoiler**



Kemal
27-08-2017, 07:57
Pay-per-view main card
Floyd Mayweather def. Conor McGregor via TKO – Round 10, 1:05
Gervonta Davis def. Francisco Fonseca via knockout – Round 8, 0:39
Badou Jack def. Nathan Cleverly via TKO – Round 5, 2:47
Andrew Tabiti def. Steve Cunningham via unanimous decision (97-93, 97-93, 100-90)

FOX preliminary card
Yordenis Ugas def. Thomas Dulorme via unanimous decision (94-91, 93-92, 93-92)
Juan Heraldez def. Jose Miguel Borrego via unanimous decision (96-93, 97-92, 97-92)
Antonio Hernandez def. Kevin Newman via unanimous decision (57-56, 59-54, 59-54)
Savannah Marshall def. Sydney LeBlanc via unanimous decision (40-36, 40-36, 40-36)

Kemal
27-08-2017, 08:00
Het ging best aardig voor McGregor, t is jammer dat zijn tank leeg was geraakt..

Jeru
27-08-2017, 08:14
Was leuk geprobeerd iig. Geld is binnen, geen noemenswaardige vernedering opgelopen. Op naar de volgende money-fight :lol:

T15Boxing
27-08-2017, 08:15
Totaal niet verrast, Floyd ook niet. Wel respect voor Conor die deed het beter dan men had gedacht.

Kemal
27-08-2017, 08:17
Idd, die hebben beide flink gecasht

dennisyzf
27-08-2017, 08:23
Dat wat jammer, had ze graag de pot vol zien maken. Dan had het bij de puntentelling nog een spannende geworden.

Facade
27-08-2017, 08:29
Dat denk ik niet, maar McGreggor heeft het goed gedaan. Mayweather liet McGreggor zichzelf vermoeien had ik het idee door steeds naar voren te komen, maar had wel de overhand. Wel tijd voor Mayweather om nu te stoppen denk ik. Vond em wel achteruit gegaan.

Kemal
27-08-2017, 08:41
https://www.youtube.com/watch?v=DzQxKWjw1lY

blade
27-08-2017, 08:46
Dat denk ik niet, maar McGreggor heeft het goed gedaan. Mayweather liet McGreggor zichzelf vermoeien had ik het idee door steeds naar voren te komen, maar had wel de overhand. Wel tijd voor Mayweather om nu te stoppen denk ik. Vond em wel achteruit gegaan.



hij was al gestopt he;) nog knap dat die gewonnen heeft

Kemal
27-08-2017, 09:00
https://www.youtube.com/watch?v=4pWtejhHvMI

Kemal
27-08-2017, 09:41
https://www.youtube.com/watch?v=QAIvfWQsP5c

Pernik
27-08-2017, 10:34
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, gingen ze nou voor het echie of niet, allebei mega gecasht en niemand afgegaan...

e-type
27-08-2017, 10:46
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, gingen ze nou voor het echie of niet, allebei mega gecasht en niemand afgegaan...


Niet afvragen joh! :lol:
Ik, als iemand die weinig/geen boksen kijkt, vond het best een leuk gevecht. Stilistisch mooi verschil tussen Mayweather en McGregor en McGregor heeft het nog best ok gedaan volgens mij. Ik had niet het idee dat de TKO gespeeld was.

Eindbaas
27-08-2017, 10:53
Wat verwacht je eigenlijk. Dit is Mayweather zijn spelletje het is geen MMA. Respect voor Conor voor zijn eerste prof bokspartij tegen een topper. Je zag dat McGregor uiteindelijk die lange rondes conditioneel niet meer trok. Maar een feit blijft dat beide heren flink geld hebben verdient.

Bromios
27-08-2017, 12:00
En daar wringt voor mij nou precies de schoen. Ik heb een hekel aan sporters die over geld praten.

Michael Jordan, Messi, Ronaldo, Rossi. Allemaal mannen die dikke bankrekeningen hebben maar het doen voor de prijzen. Als ze het voor niks zouden moeten doen deden ze het ook.
Begrijp me goed. Ik vind niet dat die mensen teveel betaald krijgen. als er een miljard mensen naar champions league, basketbal of moto gp kijken dan mag dat.

Maar als McGregor meer kon verdienen met kranten bezorgen deed hij dat ook. Dit was WWE.

e-type
27-08-2017, 12:25
Michael Jordan, Messi, Ronaldo, Rossi. Allemaal mannen die dikke bankrekeningen hebben maar het doen voor de prijzen. Als ze het voor niks zouden moeten doen deden ze het ook.

Ik denk dat je je daarin heel erg vergist. Die gasten komen gerust niet opdraven voor een boekenbon hoor.

Het gaat tegenwoordig gewoon om geld en status. Ronaldo begint bijvoorbeeld nu weer te janken, omdat hij niet meer de best betaalde speler ter wereld is en dat terwijl hij afgelopen november een nieuw contract met opslag heeft getekend.....nu wil ie >40M per jaar verdienen...

McGregor en Mayweather komen er meer voor uit en houden ervan om te pronken met hun geld. Niet zo vreemd, als je bedenkt dat McGregor vier jaar geleden nog in de bijstand zat. Die gast weet niet wat 'm overkomt joh.

kruikenstad goes bjj
27-08-2017, 13:14
mooi hebben we dit ook weer gehad,kunnen we ons nu op maken voor het echte gevecht wat gaat plaats vinden tussen Canelo vs GGG.denk dat de kenners hier meer naar uit kijken.

micha
27-08-2017, 13:29
heel vermakelijk maar ik kreeg toch gevoel dat dit niet de eerste keer was dat ze tegen elkaar aan het sparren waren. lekker gecashed geen gezichtsverlies Conor mag 4 rondjes laten zien wat hij kan en toen ging de Mayweather diesel opgang en konden de boksfans hun hart weer ophalen.

Soulbringer320
27-08-2017, 14:12
Wel leuke wedstrijd, en de eerste rondes dacht ik dat Conor nog goed ging. Echter ging die volledig volgens plan van Mayweather.
Leuke wedstrijd, echter veel overdreven commerciële gedoe.

De "Hype" ook, mensen in mijn omgeving die nooit iets kijken qua sport, kwamen mij vertellen over Conor...


PS: hoe is de vCash van iedereen...:lol:

Monster
27-08-2017, 14:19
Wel leuke wedstrijd, en de eerste rondes dacht ik dat Conor nog goed ging. Echter ging die volledig volgens plan van Mayweather.Leuke wedstrijd, echter veel overdreven commerciële gedoe.De "Hype" ook, mensen in mijn omgeving die nooit iets kijken qua sport, kwamen mij vertellen over Conor...PS: hoe is de vCash van iedereen...:lol:Mijn Vcash is gone :PIk vind wel dat Mcgregor toch wel een echte topsporter is, direct na de loss tot bij mayweather gaan.Niet zoals diverse vechters wat liggen zielig doen en bla bla

fifi23
27-08-2017, 14:50
uit de andere topic omdat dit meer de nabeschouwing is:

"Je zag in ronde 8 of 9 al dat de tank leeg was. McG maakte een directe en zijn achterste voet kwam los van de vloer. Typisch iets wat je gaat doen als de tank leeg is. (en nee het was geen superman punch.)

Je zag echt goed dat Mayweather heel erg zijn stijl aan zijn tegenstander was aan het aanpassen. Hij rekende er echt op om Coner uit te putten. Constant in de achteruit vechten is dodelijk vermoeiend."

tarantula
27-08-2017, 15:00
Ik zag mcgregor bij ronde 4/5 al best diep ademen met open mond, op dat moment stond hij nog voor en had mayweather nog geen antwoord.
Ik zei nog tegen een vriend van mij hij ademt hevig, als hij zijn cardio kan controleren kan hij deze winnen maar helaas zijn bokscardio is niet goed genoeg.
Ik snap niet dat toen hij moe werd en mayweather naar voren kwam, hij niet mayweather in zijn achterliep met dichte dekking hij was overigens zwaarder, in zijn achteruit vechten is en moeilijk en zwaarder waardoor je nog sneller moe wordt.

tarantula
27-08-2017, 15:27
Ik vindt mcgregor wel een man hoe hij zich gedraagt na verlies daar heb je karakter voor nodig, vooral als je steeds voorspellingen maakt.

Superstick
27-08-2017, 15:54
Ik vindt mcgregor wel een man hoe hij zich gedraagt na verlies daar heb je karakter voor nodig, vooral als je steeds voorspellingen maakt. Dat is opzich waar. Aan de andere kant, waarom kun je dan voor de partij niet respectvol doen? Ik snap het best hoor, je wilt de partij zo goed mogelijk promoten. En zijn manier werkt geweldig, zoveel is wel duidelijk. Alleen heb dan zo'n gevoel van: jou kan ik dus nooit meer serieus nemen, want je zegt louter dingen om het gevecht te promoten. Heeft hij ooit echt gedacht dat hij ging winnen? Of sterker nog, dacht hij echt dat hij hem in twee ronden KO kon slaan? We zullen het waarschijnlijk nooit weten.

fifi23
27-08-2017, 15:58
"hij niet mayweather in zijn achterliep met dichte dekking hij was overigens zwaarder, in zijn achteruit vechten is en moeilijk en zwaarder waardoor je nog sneller moe wordt"

Mayweather had hem dan helemaal suf geslagen in het lichaam met hoeken en directe en opstoten tussen de handschoenen door.

Als je achteruit moet dan moet je dat zijwaarts doen en blijven jabben (zeker als je groter bent, gewoon om de tegenstander te storen in zijn aanval)
Daar was geen lucht meer voor helaas en zou eigenlijk wel iets moeten zijn geweest wat ze hadden moeten trainen.
Maar goed terug naar de octagon zou ik zeggen.

tarantula
27-08-2017, 16:08
"hij niet mayweather in zijn achterliep met dichte dekking hij was overigens zwaarder, in zijn achteruit vechten is en moeilijk en zwaarder waardoor je nog sneller moe wordt"

Mayweather had hem dan helemaal suf geslagen in het lichaam met hoeken en directe en opstoten tussen de handschoenen door.

Als je achteruit moet dan moet je dat zijwaarts doen en blijven jabben (zeker als je groter bent, gewoon om de tegenstander te storen in zijn aanval)
Daar was geen lucht meer voor helaas en zou eigenlijk wel iets moeten zijn geweest wat ze hadden moeten trainen.
Maar goed terug naar de octagon zou ik zeggen.


Niet als hij zijn dekking goed dicht hield, dan waren er minder raken stoten dan vol op het hoofd zoals net voor de stoppage.
Hij zei zelf hij heeft die style niet verwacht en hield geen rekening mee dat floyd zo ging vechten, als hij floyd in zijn achteruit zette met zijn gewicht, walking him down noemen ze dat dan werd het juist moeilijker voor floyd maarja het is allemaal makkelijk praten als je niet zelf daar moeilijk aan het ademen bent met een expert.

pronk
27-08-2017, 16:44
heel vermakelijk maar ik kreeg toch gevoel dat dit niet de eerste keer was dat ze tegen elkaar aan het sparren waren. lekker gecashed geen gezichtsverlies Conor mag 4 rondjes laten zien wat hij kan en toen ging de Mayweather diesel opgang en konden de boksfans hun hart weer ophalen.

Toch knap 10Rondes boksen met 8oz beide zonder schrammetje....Nuff said

tarantula
27-08-2017, 16:46
Toch knap 10Rondes boksen met 8oz beide zonder schrammetje....Nuff said

Conor heeft toch wel een dikke oog en kreeg rake klappen ronde 10.

e-type
27-08-2017, 18:35
PS: hoe is de vCash van iedereen...:lol:


Slagveld...

Kemal
28-08-2017, 09:34
https://www.youtube.com/watch?v=pCL7GeZBzfU

Fightfan
28-08-2017, 21:29
Beter voor Mayweather om te stoppen. Mensen zeggen van alles maar iedereen kijkt. Conor is een sportieve vent die wedstrijden hyped, maar wel sportief is. Mayweather ook. ik had wel gedacht dat Conor het goed zou doen omdat hij groter, zwaarder, actiever en sterker is.

Anderson
28-08-2017, 22:35
Viel wel mee met stoot kracht met Cotto, Maidana, Mosley zag je echte stootkracht dat Mayweather z'n handschoenen stevig tegen z'n kin hield.

tarantula
29-08-2017, 23:38
Ik ben het wel met hem eens nadat ik de partij nog eens heb terug gekeken.


https://www.youtube.com/watch?v=Eki_YOqKuzA

e-type
30-08-2017, 20:29
Dana White zegt dat ze 6,5M PPVs hebben verkocht....damn...2M meer dan tegen Pacquiao...

T15Boxing
30-08-2017, 22:31
Als dat zo is heeft die man 11 miljoen PPV's verkocht in 2 partijen. Dat doet niemand hem ooit meer na. Ever.

e-type
30-08-2017, 22:55
Als dat zo is heeft die man 11 miljoen PPV's verkocht in 2 partijen. Dat doet niemand hem ooit meer na. Ever.

à $100,- per stuk....da's dus meer dan een miljard dollar aan tv-inkomsten...bizar...

Suplex
30-08-2017, 23:34
https://youtu.be/KRxM7QqthVs

In bovenstaande link hoor je Wat de scheids echt zei tegen conor mcgregor

tarantula
31-08-2017, 00:51
https://youtu.be/KRxM7QqthVs

In bovenstaande link hoor je Wat de scheids echt zei tegen conor mcgregor

:):)

e-type
31-08-2017, 06:17
https://youtu.be/KRxM7QqthVs

In bovenstaande link hoor je Wat de scheids echt zei tegen conor mcgregor

Hahaha!