PDA

View Full Version : Opwarming aarde.



Lorenzo
15-05-2020, 09:48
Oke,20 jaar lang word je verteld dat de aarde opwarmt vanwege de industrie en uitstoot. En nu op het moment dat de industrie en uitstoot op het laagst is vanwege corona word gewaarschuwd dat de opwarming supersnel gaat omdat de zon vrij spel heeft en de luchtvervuiling de straling niet meer tegen houd. Conclusie, hoe vervuilende de lucht des te meer houden we de opwarming van de aarde tegen.

Bromios
15-05-2020, 09:55
Het is warmer en droger maar dat is wat anders dan dat de aarde opwarmt volgens mij.

CombatGuy
18-05-2020, 13:57
Klimaat topic is echt een non onderwerp. Afleiding voor de echte problemen in de wereld.

Briant
19-05-2020, 15:16
Wat zijn die echte problemen dan?

CombatGuy
19-05-2020, 15:46
Ik zou de aandacht richten op oa de volgende punten:

-Stabiliteit zoeken van onze economische situatie

-Voorraadtekorten voorkomen door onafhankelijker te worden in bevoorrading van essentiele voeding en grondstoffen

-Chronische ziektes bestrijden door educatie over betere levenstijl

Briant
19-05-2020, 18:10
Zijn mooie doelstellingen. Ik zou daar aan toevoegen een oplossing vinden voor het energie/klimaatprobleem. Of je nou wel of niet gelooft in opwarming, fossiele brandstoffen gaan opraken en hebben grote invloed op de machtsverdeling in de wereld.

Goofy
10-06-2020, 20:17
Op televisie zie ik wel eens van die spotjes, over gaten graven in de grond om de aarde af te koelen ofzo..
Kan iemand daar iets van vertellen?