PDA

View Full Version : Rodney Glunder verdacht van geweldadige verkrachtingen



RedDawn
29-04-2021, 18:39
Item vanavond bij RTL Boulevard.

payap
29-04-2021, 20:09
Jeme zeg meen je niet Rodney?

Ken Rodney al jaren en vaak mee op reis geweest met trips naar Suriname voor die Return Fighter gala's toen der tijd. Een van de vriendelijkste, sympatieke en altijd vrolijk en heerlijk optimistische personen die ik ken. Ook na die gala's tegen kwam altijd vriendelijk en tijd voor een praatje.

Heb er nog helemaal niks over gehoord maar kan me er echt helemaal niks bij voorstellen.

payap
29-04-2021, 20:19
https://www.rtlboulevard.nl/crime/video/5228220/peter-over-aantijgingen-bon-bini-acteur-rillingen-over-rug

R.D.N
30-04-2021, 10:07
🙈

LightHeavyWeight
30-04-2021, 12:41
Ik doe her en der wat losse studies/opleidingen richting medische zaken, en heb onlangs psychosociale basiskennis gevolgd. Daar kreeg ik een filmpje te zien van een hoogleraar die aangaf dat 1 op de 200 mensen voldoet aan alle kenmerken van een psychopaat. (slechts een beperkt aantal groeit daadwerkelijk uit tot een monster).
Opvallend aan deze mensen is dat ze de buitenwereld goed kunnen manipuleren, maar feitelijk een soort van ziel missen en geen schuldgevoelens kennen. Enige emoties die ze wat dat betreft vertonen is medelijden met zichzelf.
Ik wil hier geen punt maken maar dat vliegt wel een beetje door mijn hoofd als ik dit lees.

Anderson
01-05-2021, 00:30
Heftig zou die ook losse handjes hebben gehad met de moeder van Massoro Glunder.