PDA

View Full Version : Youtube vlogger/Glory vechter Michael Smolik maakt mma debuut



Eindbaas
27-05-2021, 09:57
https://youtu.be/ZUFOuBnHk2g

Ik begrijp niet waarom Glory deze gast niet verder uitmelkt, hij heeft hoop volgers en is populair in Duitsland met zijn vlogs en politie serie. Laat hem paar wedstrijden knokken tegen opkomende zwaargewichten zoals Balli.

Richelieu
27-05-2021, 12:22
Misschien omdat zijn kickbokspartijen absolute draken waren?

Eindbaas
27-05-2021, 13:52
Ik had hem graag knock out zien gaan in GLORY, hij heeft nog steeds 0 verlies partijen in zijn kickboks record. De hypetrain zal doorgaan.

blackadder
28-05-2021, 16:33
Hij wil z'n nul losses zelf zolang die kan uitmelken. Daarom switched ie nu naar MMA. Kan die weer tegen uitgezochte tegenstanders vechten en zichzelf op zn Social Media op de schouder kloppen hoe geweldig die is. Zn doelgroep zijn voornamelijk de onder 15-jarigen en die geloven hem. Subben hem op insta en youtube. Kopen zn merch. En dat kan niet als hij, of zn management, niet kunnen controleren tegen wie die moet.

e-type
29-05-2021, 08:29
https://youtu.be/ZUFOuBnHk2g

Ik begrijp niet waarom Glory deze gast niet verder uitmelkt, hij heeft hoop volgers en is populair in Duitsland met zijn vlogs en politie serie. Laat hem paar wedstrijden knokken tegen opkomende zwaargewichten zoals Balli.

Ja. En laten we Bob Sapp ook maar weer terugkomen. Missichien een potje knokken tegen Enzo Knol. Die schijnt ook wel eens te trainen. Mooi affiche voor de sport.

Eindbaas
29-05-2021, 09:43
Bob Sapp vs Enzo Knal. Make it happen Glory!

Vierman toernooi Sapp, Knol, Smolik en Dave Roelvink (traint bij Mike Gym) winnaar tegen Rico. Kan het shownieuws/rtl boulevard publiek ook mee kijken 😆

Even serieus, ik begrijp jullie standpunten.

Richelieu
29-05-2021, 19:24
Ik had hem graag knock out zien gaan in GLORY, hij heeft nog steeds 0 verlies partijen in zijn kickboks record. De hypetrain zal doorgaan.

Omdat hij tegen allemaal kansloze puntenbokser vecht. Die hele hype is zo nep!

blackadder
29-05-2021, 22:50
Omdat hij tegen allemaal kansloze puntenbokser vecht. Die hele hype is zo nep!
En tienduizenden kids die denken dat ie een serieuze vechter is. Zijn al haast zo erg als de Badr army.