PDA

View Full Version : Boksen: Anthony Joshua va Oleksander Usyk ( HW titel. 25-9)



Eindbaas
23-09-2021, 13:21
Zaterdag 25 september live zien op rtl 7
https://www.tvgids.nl/tv/wk-boksen-anthony-joshua-vs-oleksandr-usyk/117764541

Anderson
23-09-2021, 21:11
Voor de Engelse fans heb ik een slecht gevoel dat Joshua gaat verliezen.

largo0
24-09-2021, 00:29
Interessante pot.

Superstick
24-09-2021, 12:06
Usyk is in mijn ogen de (veel) betere bokser. Maar AJ blijft groot en sterk en heeft krachtige stoten... Interessante match-up, ik ben benieuwd...

Eindbaas
24-09-2021, 13:54
Usyk is in mijn ogen de (veel) betere bokser. Maar AJ blijft groot en sterk en heeft krachtige stoten... Interessante match-up, ik ben benieuwd...
Knalpartij!!

Voor de mensen die het nog niet wisten, maar onze Tyrone had bijna een lucratieve bokswedstrijd tegen deze Usyk..
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?138794-Tyrone-Spong-vs-Oleksandr-Usyk/page3

Eindbaas
26-09-2021, 00:07
Nieuwe wereldkampioen Usyk!! Schitterend. Mooie wedstrijd.

mrtweakbox
26-09-2021, 00:21
Wat een pot zeg, echt van genoten!

Tyrone heeft die partij gemist door zijn bezoek aan een vruchtbaarheidskliniek natuurlijk maar ik geloof niet dat hij het zou hebben gered.

largo0
26-09-2021, 00:40
Nou was te verwachten jammer genoeg. Ik had wat meer van AJ verwacht. Meer zijn gewicht erin en een dirty fight van maken. Ging eigenlijk mee met het spelletje van Usyk.

Als er een rematch komt moet het bovenste gebeuren want niemand zal Usyk uitboksen.

Eindbaas
26-09-2021, 10:25
Nou was te verwachten jammer genoeg. Ik had wat meer van AJ verwacht. Meer zijn gewicht erin en een dirty fight van maken. Ging eigenlijk mee met het spelletje van Usyk.

Als er een rematch komt moet het bovenste gebeuren want niemand zal Usyk uitboksen.
Helemaal met je eens.

Robert McCracken de trainer van AJ moet zijn ogen na laten kijken, met zijn constante geschreeuw uit de hoek dat het 'amazing' en 'briljant' is terwijl zijn vechter, de champ gewoon goed achterstond tegen Usyk.


Was een mooie wedstrijd, geweldige vuurwerk schow in een volle Tottenham stadion. Prachtig om te zien.

Tony Galento
27-09-2021, 13:10
Helemaal met je eens.Robert McCracken de trainer van AJ moet zijn ogen na laten kijken, met zijn constante geschreeuw uit de hoek dat het 'amazing' en 'briljant' is terwijl zijn vechter, de champ gewoon goed achterstond tegen Usyk.Was een mooie wedstrijd, geweldige vuurwerk schow in een volle Tottenham stadion. Prachtig om te zien.Het commentaar van ome Arnold was weer blaartrekkend slecht. Ik had de tranen in m'n ogen.