PDA

View Full Version : GLORY samenwerking met concurrenten. GLORY Rivals.



Eindbaas
05-01-2022, 10:02
Met GLORY Rivals kunnen alle vechtsportorganisaties wereldwijd hun beste vechters tonen in nieuwe markten en matchups creëren waar fans om vragen. De Rivals-serie begint met Enfusion in Europa en RISE in Japan.

https://www.glorykickboxing.com/news/glory-lanceert-met-glory-rivals-nieuwe-reeks-evenementen:91636c5e-deaa-4611-a879-cdeb66812e2b

Eindbaas
05-01-2022, 11:17
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/badr-hari-dit-had-jaren-geleden-al-moeten-gebeuren/


Glory Rivals beleeft zijn vuurdoop dit voorjaar in Tokio, in samenwerking met RISE. Gevolgd door een evenement in mei met Enfusion.

https://www.telegraaf.nl/sport/197760957/nieuw-project-glory-rico-verhoeven-tegen-tyson-fury-zou-geweldig-zijn

RedDawn
05-01-2022, 12:02
Grootste nieuws in de kickboksgeschiedenis? Wie schrijft de nieuwsberichten op vechtsportinfo? :)

Eindbaas
05-01-2022, 14:36
Grootste nieuws in de kickboksgeschiedenis? Wie schrijft de nieuwsberichten op vechtsportinfo? :)
Gepubliceerd door Gerard Buttenberg. Ze hebben wel vaker dit soort over the top teksten.
Wel goed dat ze er zijn qua info.

Richelieu
05-01-2022, 14:37
Grootste nieuws in de kickboksgeschiedenis? Wie schrijft de nieuwsberichten op vechtsportinfo? :)

Voor hem waarschijnlijk het grootste nieuws ooit.

mrtweakbox
05-01-2022, 17:01
Als ze het echt voor elkaar krijgen binnen de KB wereld (en daarna MMA vs KB met UFC vechters) dan kan dit wel echt een grote ontwikkeling zijn.

De kans is behoorlijk dat het initiatief een vroege dood sterft door allerlei kleinzerig getrut, dat wel

RedDawn
05-01-2022, 23:40
Glory werkte toch al samen met Enfusion? En RISE organiseert bijna alleen wedstrijden in de gewichtsklassen tot 63kg. Daar heeft Glory helemaal geeen vechters.

Als binnenkort Hari met pensioen gaat (en Rico een overstap naar de filmindustrie maakt) heeft Glory echt een heel groot probleem.

De UFC gaat trouwens nooit een samenwerking aan met Glory. Dat is echt een lachertje.

Kippeborst
06-01-2022, 10:16
Voor de talenten uit Enfusion lijkt mij dit wel ok. Voor de rest? Nee, geen groot nieuws dit. Als het nu One FC was... En de UFC? Laat me niet lachen. Die staat eenzaam aan de top, en weet volgens mij niet eens wat Glory is. Bij wijze van spreken dan :-)

Eindbaas
06-01-2022, 13:17
UFC zal niet haar vechters uitlenen aan GLORY daar is UFC te groot voor.
ONE FC zie ik ook niet gebeuren, ook voor hun waarom zouden ze? Die willen naar Europa komen en hier events houden.
Bellator en GLORY was in het verleden (Spike tv deal) al geen goed huwelijk.

Enfusion, Rizin dat is duidelijk die gaan de samenwerking aan.. dan hebben we Superkombat wat weer terug is en eventueel K1-Japan die zouden wel kunnen samenwerken met GLORY, maar die hebben nog niks bekend gemaakt.
Maar voor de zwaargewichtdivisie en lichtzwaargewicht hebben deze organisaties niks bijzonders voor GLORY.
Rizin en eventueel K1-Japan dan kunnen deze organisaties de events regelen in Japan en de nodige promotie, maar of we echte superfights gaan krijgen..

Eindbaas
06-01-2022, 13:27
Correctie Rizin hoort RISE te zijn.

RedDawn
06-01-2022, 22:00
Stop de tijd.

largo0
06-01-2022, 22:08
Hopelijk zal het een succes worden. Mooi voor de sport.

F30
07-01-2022, 09:22
Benieuwd naar de prestaties van Nabil Haryouli, Semeleer en Robin Ciric tegen Glory tegenstanders. Verder kan ik niet echt andere namen benoemen..
Een samenwerking tussen Glory, Enfusion en ONE dat had meer interessant geweest.

JBW
07-01-2022, 15:16
Komt ook nog iets organisaties uit de VS en Brazilië

Tony Galento
08-01-2022, 01:41
Glory werkte toch al samen met Enfusion? En RISE organiseert bijna alleen wedstrijden in de gewichtsklassen tot 63kg. Daar heeft Glory helemaal geeen vechters.

Als binnenkort Hari met pensioen gaat (en Rico een overstap naar de filmindustrie maakt) heeft Glory echt een heel groot probleem.

De UFC gaat trouwens nooit een samenwerking aan met Glory. Dat is echt een lachertje.


Rico in de filmindustrie. Daar kan ik me dus niets bij voorstellen, of hij moet in zee gaan met Bas Boon...