PDA

View Full Version : Remy Bonjasky interviewt Thom Harinck



Eindbaas
15-05-2022, 22:58
Niet bij te houden hoeveel youtube kanalen Remy heeft, nu weer een nieuwe.
Vergeet hij zijn wachtwoorden elke keer??

Iedergeval een top interview met sensei Thom Harinck. Goede vragen, leuke info, ook interessant om de ongezouten mening van Harinck te horen over het huidige gang van zaken in het Kickboksen (Glory)

https://youtu.be/fjTSZidSudU

Dennis van VechtersBazen zou weer eens een* panelbende aflevering gaan houden over de verschillende vechtsport events die er gaan komen. Big Mike, Bert Kops, Gilbert Yvel, Joop Kasteel, partner van Marloes en natuurlijk legend Thom Harinck.. gegarandeerd altijd podcast vuurwerk.

RedDawn
16-05-2022, 09:40
Harinck vergeet te vertellen dat hij een dubbel contract had afgesloten met Hari. Hetzelfde had hij gedaan met Aerts en Ballentine. Geen wonder dat ze bij hem weggingen.

RedDawn
16-05-2022, 09:43
Bonjasky is trouwens een prima interviewer. Vraagt door, stuurt goed, terwijl hij niet storend aanwezig is. Top!

Proximo
16-05-2022, 10:09
Mooi om de natuurlijke verhouding te zien die ontstaat tussen vechters en senseis. Zelfs wanneer ze niet samen gewerkt hebben. Het respect en de dankbaarheid ligt er mooi bovenop.

Proximo
16-05-2022, 10:09
Iedereen die een goede leerlingtijd heeft gehad zal begrijpen wat ik bedoel

Tony Galento
16-05-2022, 14:02
Iedereen die een goede leerlingtijd heeft gehad zal begrijpen wat ik bedoel

Ik denk dat als je voor een paar ton gelicht bent dat je dat heel anders voelt. Vos werkte ook met dubbele contracten, Hoost meent dat hij daardoor 8 ton heeft misgelopen als ik mij zijn boek goed herinner. Dubbele contracten met de K-1 en een 100.000 gulden toernooi in Amsterdam die hij moest winnen omdat het geld er helemaal niet was. :D

De Budo code uitdragen en ondertussen je zakken vullen over de ruggen van je vechters.

Maar waarschijnlijk heeft Bonjasky die vraag wijselijk overgeslagen. Had niet anders van 'm verwacht.

Lowkick92
17-05-2022, 13:20
helaas zijn het bij de YouTube, insta podcast / interviews altijd wel dezelfde namen die keer op keer de revu passeren. Daarmee blijven veel van de huidige lichting trainers onderbelicht

Eindbaas
18-05-2022, 13:31
helaas zijn het bij de YouTube, insta podcast / interviews altijd wel dezelfde namen die keer op keer de revu passeren. Daarmee blijven veel van de huidige lichting trainers onderbelicht
Dennis Krauweel zie ik ook nooit verschijnen in een podcast.

Lowkick92
18-05-2022, 19:50
Dennis Krauweel zie ik ook nooit verschijnen in een podcast.iddheb Harinck en Mike nu wel genoeg gezien

Die-ene
19-05-2022, 10:25
Leuk interview zeg!

largo0
19-05-2022, 10:39
helaas zijn het bij de YouTube, insta podcast / interviews altijd wel dezelfde namen die keer op keer de revu passeren. Daarmee blijven veel van de huidige lichting trainers onderbelicht
Inderdaad.

Deze trainers mogen veel meer in de picture staan:

Ivan Hippolyte
Dayon Mungra
Maikel van Polanen
Khalid van de oude westen gym
Clyde Petres
El Otmani