PDA

View Full Version : Reinier de Ridder



Lorenzo
23-07-2022, 07:44
In mijn ogen misschien wel de meest dominante vechter ooit van Nederlandse kant.En gewoon weer geen tread over hem?
Ik denk zelf dat deze man de hele divisie van UFC schoonveegt.


Reinier de Ridder is snel klaar met Vitaly Bigdash en blijft wereldkampioen MMA | Vechtsport | AD.nl (https://www.ad.nl/vechtsport/reinier-de-ridder-is-snel-klaar-met-vitaly-bigdash-en-blijft-wereldkampioen-mma~a477bde1/)

(171) 16-0! 👑 Reinier de Ridder CHOKES OUT Vitaly Bigdash With Crazy Submission - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=OvvkUDFRxvI)

carlo1
23-07-2022, 08:08
Kijk al een tijdje naar zijn partijen. Is tot nu toe letterlijk onverslaanbaar. Mooie sub. Werkt volgens mij ook gewoon nog als fysiotherapeut. Traint dus niet fulltime

Briant
30-07-2022, 09:13
Hij heeft een eigen praktijk en zorgt dat hij genoeg trainingsuren maakt. Mooi afgestemd. Wil hem wel in de ufc zien, weet niet of hij daar iedereen zo makkelijk opvouwt. Niveau ligt aanzienlijk hoger in de ufc.

The Doctor
30-07-2022, 14:19
Er wordt vaak gezegd dat One een hoog nivo heeft, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Alleen de staande divisie -70 is waanzinnig, maar ik vind niet dat dat goed uitgebuit wordt.UFC staat lichtjaren voor op One, dat mag geen eens in 1 adem genoemd worden

Kippeborst
01-08-2022, 14:22
Er wordt vaak gezegd dat One een hoog nivo heeft, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Alleen de staande divisie -70 is waanzinnig, maar ik vind niet dat dat goed uitgebuit wordt.UFC staat lichtjaren voor op One, dat mag geen eens in 1 adem genoemd worden

Eens dat de UFC ver voor ligt op ONE, maar de Ridder ligt ook ver voor op de tegenstand in zijn divisies. Denk je/jullie dat ie geen schijn van kans maakt in de UFC?

Bert Kops
01-08-2022, 21:14
Ook in de UFC pakt Reinier ze gewoon...

appelsap
02-08-2022, 13:01
Ook in de UFC pakt Reinier ze gewoon...

Als je hem vergelijkt met Gegard, waar staat hij dan?

Bert Kops
02-08-2022, 19:56
Als je hem vergelijkt met Gegard, waar staat hij dan?

Als Gegard in de UFC had gebleven had hij ook iedereen gepakt...

Lorenzo
02-08-2022, 22:01
Neem bv een Israel Adesanya .Ik denk dat Reinier deze jongen binnen 1 ronde compleet vernederd. Hoewel ik vind dat Adesanya al verloren had tegen Romero ,maar dat is weer een ander verhaal.

RedDawn
03-08-2022, 13:32
Als Gegard in de UFC had gebleven had hij ook iedereen gepakt...

Als jij je had aangesloten bij de Bruinsma groep, had je ook iedereen gepakt. :) Wat voor indruk maakte Bruinsma op jou? Nooit spijt gehad van je beslissing?

blackadder
04-08-2022, 17:25
Wat heeft Bruinsma met iets te maken?

Bert Kops
05-08-2022, 19:38
Begreep ik ook niet echt

Eindbaas
07-08-2022, 15:02
Begreep ik ook niet echt
Even ontopic, wie zou er nu tussen Gegard vs Reinier winnen?

Lorenzo
08-08-2022, 10:25
Even ontopic, wie zou er nu tussen Gegard vs Reinier winnen?

Ik denk zelf 5 jaar geleden Gegard.Niet dat hij het betere grondwerk had maar de gave om te domineren op de grond en je kop er af te rossen waardoor het bijna onmogelijk is om een klem aan te zetten.
Nu denk ik Reinier.
Maar Bert weet het beter want volgens mij trainen ze met elkaar.Denk alleen niet dat ie het gaat zeggen. En een wedstrijd is natuurlijk altijd anders dan sparren.

Briant
08-08-2022, 16:18
Denk dat Reinier wel de kans heeft ver te komen in de UFC. Zou top zijn voor het Nederlandse MMA. Geef het geen garantie, met alle respect had ook Gegard een aantal gelijkwaardige tegenstanders destijds. Gegard had zeker de champ kunnen worden skill wise, maar er liepen er een paar anderen rond die hetzelfde hadden.

appelsap
08-08-2022, 16:20
Als Gegard in de UFC had gebleven had hij ook iedereen gepakt...

Dat zullen we nooit weten, maat je zegt dus dat hij direct in de top 5 bij de UFC zou horen. Dat gaan we misschien wel zien volgend jaar.

Fightfan
08-08-2022, 19:58
Ik vind wat Reinier neerzet zeer indrukwekkend want hij wint steeds met overmacht.
Zou hem graag in de UFC zien.

Gegard in Bellator vind ik jammer. Ik had hem veel liever in de UFC gezien.

MB667
09-08-2022, 11:47
Als jij je had aangesloten bij de Bruinsma groep, had je ook iedereen gepakt. :) Wat voor indruk maakte Bruinsma op jou? Nooit spijt gehad van je beslissing?

Red dawn is mixfight's eigen gossip juice bitch a la yvonne coldeweijer

LightHeavyWeight
09-08-2022, 17:03
Tja, Mousasi heeft destijds toch wat sterke tegenstanders in de UFC gehad. Jacare was toch een maatje te groot. In pride ook al, maar toen redde die mooie upkick. Nu hoopte ik dat Gegard terug ging naar de UFC, omdat hij nu een mooie run kan maken daar en echt op zijn top leek. En toen dat laatste gevecht.....
En Reinier is enorm goed, en moet nu gewoon in de UFC gaan vechten. Want de beste spelers van Ajax, floppen ook weleens in de Premier League.
Dus kortom, hopelijk stappen ze beiden over en gaan ze een succesvolle poging wagen.

Eindbaas
10-08-2022, 17:46
Tja, Mousasi heeft destijds toch wat sterke tegenstanders in de UFC gehad. Jacare was toch een maatje te groot. In pride ook al, maar toen redde die mooie upkick. Nu hoopte ik dat Gegard terug ging naar de UFC, omdat hij nu een mooie run kan maken daar en echt op zijn top leek. En toen dat laatste gevecht.....
En Reinier is enorm goed, en moet nu gewoon in de UFC gaan vechten. Want de beste spelers van Ajax, floppen ook weleens in de Premier League.
Dus kortom, hopelijk stappen ze beiden over en gaan ze een succesvolle poging wagen.
Indd. Beide naar de UFC

kooivechter
19-08-2022, 18:24
Indd. Beide naar de UFC

Mousasi niet,die gaat na bellator met pensioen. Hoop dat de Ridder nu wel heen gaat. In z'n prime. Ben bang dat hij eerst voor HW titel gaat bij One. Die divisie stelt niet zoveel voor.