PDA

View Full Version : Stoppende Robin van Roosmalen baalt van Glory: 'Niet eens een belletje'



Eindbaas
15-08-2022, 10:18
Anderhalf jaar na het ongeval waarbij hij zwaargewond raakte en zijn zus verloor, heeft Robin van Roosmalen een punt achter zijn carrière gezet. In Omroep Brabant-radioprogramma De Zuidtribune vertelt de kickbokser dat hij in die moeilijke periode geen tot weinig steun heeft ontvangen van kickboksorganisatie Glory, waar hij meermaals wereldkampioen werd.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4133152/stoppende-robin-van-roosmalen-baalt-van-glory-niet-eens-een-belletje

mrtweakbox
15-08-2022, 13:25
Sinds de eigen vechters er via Instagram achter komen dat ze ontslagen zijn zou het mij juist hebben verbaasd als ze voor ex atleten (Robin zou zich op MMA storten) zich ineens wel gaan inspannen.

Triest hoe hij zijn retirement in kachelt, in de hoogtij dagen was Robin echt een gruwelijke vechter!

RedDawn
15-08-2022, 16:27
Glory doet echt alles fout wat ze fout kunnen doen. Foute organisatie.

mrtweakbox
16-08-2022, 08:20
Glory doet echt alles fout wat ze fout kunnen doen. Foute organisatie.

Vooral gebrek aan organisatie is mijn indruk. Een paar gasten die echt wel willen (zoals matchmaker Robbie) in een kleine club met grote ego's en daardoor rare sprongen. Wat mij betreft is het voor nu eenmaal het beste wat we hebben.

Briant
16-08-2022, 08:38
Ik denk dat Robin een goede keuze gemaakt heeft. Het is natuurlijk treurig hoe het afloopt, maar nu staat hij te boek als een spectaculaire knokker en niet iemand die zijn gezondheid en carriere vergooit voor een paar centen.

Eindbaas
16-08-2022, 10:42
Ik denk dat Robin een goede keuze gemaakt heeft. Het is natuurlijk treurig hoe het afloopt, maar nu staat hij te boek als een spectaculaire knokker en niet iemand die zijn gezondheid en carriere vergooit voor een paar centen.
Precies. Hij heeft nu een mooie top carrière gehad.
Wie weet zien we hem nog wel als een goede trainer in de toekomst. Vond het afscheid van Alex Pereira bij Glory wel goed. Het kan wel.

Ik hoop dat Glory hem dit jaar nog in hun hall of fame introduceren, ook om het goed te maken met hem. Robin was met hun al sinds Glory 1 en veel meer bereikt dan de gemiddelde prof kickbokser en een sportieve betere carrière dan hun eerste hall of famer Joe Valtellini.

largo0
17-08-2022, 12:23
Robin was echt een harde knokker in zijn prime. Hoe die Kyschenko neersloeg was prachtig.

Eindbaas
17-08-2022, 15:42
De terechte kritiek heeft wat gewerkt naar Glory toe. https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-eert-robin-van-roosmalen-na-kritiek-alsnog-vechter-kampioen-en-legende/

Hopelijk dat ze bij Collision 4 RvR in hun hall of fame introduceren.

Richelieu
25-08-2022, 18:43
Glory doet echt alles fout wat ze fout kunnen doen. Foute organisatie.

Gewoon business, zouden ook niet alle schuldeisers uit het vorige faillissement hun geld al hebben gehad? Liefhebberij is leuk, maat GLORY is simpelweg een bedrijf wat geld moet verdienen al is dit natuurlijk wel erg schattig...

BB
26-08-2022, 12:56
Precies. Hij heeft nu een mooie top carrière gehad.
Wie weet zien we hem nog wel als een goede trainer in de toekomst. Vond het afscheid van Alex Pereira bij Glory wel goed. Het kan wel.

Ik hoop dat Glory hem dit jaar nog in hun hall of fame introduceren, ook om het goed te maken met hem. Robin was met hun al sinds Glory 1 en veel meer bereikt dan de gemiddelde prof kickbokser en een sportieve betere carrière dan hun eerste hall of famer Joe Valtellini.

Joe Valtellini..... Niks mis mee. Maar Sem Schilt zou gewoon de eerste moeten zijn geweest

Eindbaas
26-08-2022, 15:04
Joe Valtellini..... Niks mis mee. Maar Sem Schilt zou gewoon de eerste moeten zijn geweest
Klopt!