PDA

View Full Version : Tayfun Oszcan weg bij ONE



Eindbaas
26-07-2023, 17:20
https://www.facebook.com/100063508175109/posts/pfbid02NppvLNAbn652W8MJnGPPAcAo8PN9MNvCFy12LijjMmF EiuG1JWpfW9z2d1ZjCwXsl/

Nou Robbie Timmers, Beztati vs Oszcan aub.

mrtweakbox
26-07-2023, 22:46
Ja ik zou hem echt graag in nl zien vechten alleen weet ik niet of ik hem zelf gelijk tegen de kampioen zou zetten. Voor iedereen beter om rustig op te bouwen en te kijken of hij het überhaupt nog in zich heeft - een paar van die verlies potten doen mentaal ook wat met je

Eindbaas
27-07-2023, 22:29
Ja ik zou hem echt graag in nl zien vechten alleen weet ik niet of ik hem zelf gelijk tegen de kampioen zou zetten. Voor iedereen beter om rustig op te bouwen en te kijken of hij het überhaupt nog in zich heeft - een paar van die verlies potten doen mentaal ook wat met je

Hij heeft zeer duidelijk Beztati uitgedaagd op Instagram toen Beztati pas zijn wedstrijd had gewonnen tegen Petch (wat ik juist had voorspelt) en die hele hype ging viraal. Want de echte -70 kg top mannen zaten bij ONE (Wat ook wel klopt)
Tayfun heeft van de 4 wedstrijden in ONE alleen maar 1 x gewonnen van de Duitser Kehl (ARJ) die nu ook in GLORY vecht.

Misschien een 4 man toernooi waar Tayfun en Kehl meedoen en de winnaar mag tegen Beztati, of Timmers gaat mee met de hype mee en zet direct een titel partij Beztati vs Oszcan neer. Moet natuurlijk Beztati eerst winnen van Kaito Ono.

Justsomebody
01-08-2023, 14:23
Petrosyan loopt ook op zn laatste benen in ONE… einde van ze carriere is in zicht zou een mooi gevecht zijn en goed voor beztati zijn ervaring

Eindbaas
02-08-2023, 11:31
Petrosyan loopt ook op zn laatste benen in ONE… einde van ze carriere is in zicht zou een mooi gevecht zijn en goed voor beztati zijn ervaring
Indd zou wat zijn voor Beztati, maar ik dacht dat Petrosyan aan Chatri had aangegeven om te willen stopen.

Eindbaas
02-08-2023, 11:31
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/schokkend-over-kickboksicoon-giorgio-petrosyan-zorgt-voor-onrust-angst-verspreidt-zich-onder-fans