PDA

View Full Version : 47 jarige Melvin Manhoef contract bij GLORY



Eindbaas
23-08-2023, 12:18
https://beyondkick.com/news/47-year-old-melvin-manhoef-reveals-he-signed-with-glory-kickboxing/

Melvin Manoef gaat nieuw avontuur aan bij Glory: ‘Nu wachten op een gevecht’
"Ik heb getekend, ja", vertelt Manhoef tijdens de stream van Videoland. "Het is wachten op een gevecht, maar ik heb getekend. Het is niet aan mij om er verder nog dingen over te zeggen." Manhoef vocht zijn laatste partijen in de MMA-organisatie Bellator en hij vocht onlangs in Japan.

Leeftijd
Op 47-jarige leeftijd denkt Manhoef dus nog niet aan stoppen met vechten. Het is nog niet bekend tegen wie de vechter zal gaan knokken en ook het aantal gevechten op de deal is onbekend. Glory heeft nog niet gereageerd op de deal die Manhoef heeft getekend.
https://sportnieuws.nl/vechtsport/melvin-manoef-gaat-nieuw-avontuur-aan-bij-glory-nu-wachten-op-een-gevecht/

Down under
25-08-2023, 18:44
Tja, wat moet je zeggen? Het is de man van harte gegund, echter lijkt het me niet heel gezond. Het zou prettig zijn als deze man (Met zijn staat van dienst) de knaken elders kan verdienen en niet meer in een ring of kooi. Als analist vind ik hem zeer goed te pruimen :) Ook leuk hoe hij Bonjasky af en toe kan uitdagen en van repliek kan dienen.

R.D.N
27-08-2023, 13:27
1 partij tegen Saki en dan klaar

Eindbaas
27-08-2023, 13:52
Saki had toch al jaren geleden in Its Showtime dominant gewonnen van Melvin. Waarom deze partij weer neerzetten?
Er is geen bad blood geen spannende split win geweest tussen die twee.

Als je toch graag door wilt vechten (vooral de oudere Melvin) laat het zien tegen de opkomende zwaargewichten.
Kan je ze ook gelijk een mooi podium geven. Kan Glory daarmee verder opbouwen.

Richelieu
27-08-2023, 20:43
Comeback tegen Saki en dan eeeeeeeecht heel rap stoppen. Op die leeftijd is het toch echt wel tijd (ook voor je gezondheid) om dit simpelweg niet meer te willen.

BB
27-08-2023, 21:26
Comeback tegen Saki en dan eeeeeeeecht heel rap stoppen. Op die leeftijd is het toch echt wel tijd (ook voor je gezondheid) om dit simpelweg niet meer te willen.Het is toch een aanfluiting van Glory. Een topsport organisatie, die een 47 jarige onder hun vlag laat vechten. Alsof je Van Basten opstelt in het 1e van Ajax

mrtweakbox
28-08-2023, 09:00
Ja weet je, hem een gevecht geven past nog wel in zijn karakter verder uitbouwen als presentator voor het grote publiek maar laat het alsjeblieft nog maar echt 1 gevecht zijn.

Justsomebody
28-08-2023, 15:35
Misschien kunnen ze volgende week tyson leren hoe die een lowkick moet geven, dan kunnen ze hem bij glory ook een contract aanbieden