PDA

View Full Version : Blessures, wie heb ze niet...



Silat
11-08-2004, 19:50
Kom maar op met je kneuzenlijst :lol:


2 x een gebroken duim
Zwaar overbelastte trapezius
Afgescheurde grote teen
afgescheurde voorste kruisband (links)

LOCO
11-08-2004, 22:36
Gaat dit om alles in je leven? dus niet alleen sportblessures maar ook de domme ongevalletjes hier en daar?

* Gebroken pols (beide botten) (uit boom gedonderd)
* Breuk/scheur in elleboog (van fiets gevallen)
* Middenhandsbeentje gebroken (1e keer die van pink)
* Middenhandsbeentje gebroken/van zichzelf afgescheurd (bij opwarmen training, 9keer inzetten, 10e keer gooien waarop maat voor grap kracht tegenzette en mijn middelvinger in pak bleef haken, hoorden hard scheurend geluid, en dit bleek niet het pak te zijn want mijn middelse middenhandsbeentje stond ineens omhoog)
* Scheurtjes in oogkas (voetbal)
* 3 weken lang blauw kruis (voetbal)
* Enkelbanden verrekt (voetbal etc)
* pink uit kom/band gescheurd (basketbal, daarna nog eens met voetbal)
* Duim uit de kom (3x)
* Scheurtje in kuitbeen (toenmalige vriendin die tijdens training 3x met volle kracht erop trapte, kon er een lange tijd niet echt goed op lopen hahah)
* Verschoven wervel, heb hiervoor lang "gerevalideerd", mocht eerste 9 maand niet eens opdrukken of crunches doen, en zeker niet stevig trainen.
Bovenstaande niet in volgorde maar ok,.....


Laatste blessures:
* april/mei schouderklachten (kan arm niet gestrekt zijwaarts optillen), maar door mijn eigen revalidatie programma is dit verholpen.
* Al heel lang last van elleboogaanhechting, telkens weer meer en minder, maar laatste tijd steeds meer, en aangezien er volgens mij ook meer botgroei op die plek is ga ik een dezer dagen naar arts/orthopeed, hoop toch nog steeds dat het niet te ernstig is,...... but we' ll see. )

Volgens mij was dit het..........

Osu

LOCO

Octavius
11-08-2004, 23:42
SLAP Laesie aan me RE schouder, Inscheuring pulley biceps pees aan RE arm, avulsie RE schouder.

Impulse
11-08-2004, 23:43
Heb niet zoveel als jullie hierboven maar ik heb mn rechter enkelband, achillespees en mijn kniebanden kapot gehad, linkerschouder spieren ontstoken. Het is nog steeds niet helemaal lekker, merk het soms met trainen heel erg :cry:

lunatic
20-08-2004, 16:46
pfff, heb er zoveel gehad.

kyokushin
20-08-2004, 18:26
gekneusde vingers en tenen.
scheur bij oog
gekneusde knokkel
gebroken neus.

en vast nog wel meer waar ik zo snel niet op kan komen.

lil´kickboxer
21-08-2004, 11:53
Gelukkig niet zoveel als sommige hier!

jan sensei kyokushin
21-08-2004, 13:37
Zal maar niet zeggen wat allemaal this zoveel in ieder geval 6 operatie,s :roll:

ashihara
21-08-2004, 19:44
gekneusd geweest: tenen, wreef, ribben, schouder en pols.
gebrokengeweest: tenen en neus.
Verder: veel blauwe plekken zwelling en wat bloedneusen

lady in red
24-08-2004, 18:18
ik heb alleen maar mn pols gebroken, 10 jaar geleden :oops:

jojo
26-08-2004, 16:41
scheenbeen gebroken toen ik 3 jaar was
verder
kneuzingen bijv knie elleboog scheen
blauwe wang :?
golfelleboog
en nu dus pfeiffer :cry:

Anonymous
04-09-2004, 21:07
Niet met vreemde jongetjes zoenen Jojo!!

Lammie
06-09-2004, 00:08
Met sporten :

Neus gebroken
kneuzingen
en spierscheuringen en 1 blijft er telkens terugkomen!! :maskills: :maskills:
Mijn kuit.. Grrrrr..

Voor de rest :
Euh.. Best veel eigenlijk hahah

HUNTER
06-09-2004, 00:33
- gebroken grote teen 3x
- gebroken duim
- gescheurde kapsels vingers
- gebroken sleutelbeen
- gekneusde ribben
- gebroken ribben
- gescheurde enkelbanden
- gescheurde knieband
- lichtelijke bloemkooloren

en nu ben ik bijna hersteld van wat verschoven handwortelbeetjes die het een en ander in mn pols en hand blokkeerden.....

Anonymous
06-09-2004, 12:12
Satria Muda, zolang je je kontje maar niet blesseerd :oops:

Lammie
12-09-2004, 14:04
Hmmz... Heb van de week iemand hoofd iets te hard geraakt en een beetje verkeerd :oops: :cry: ..Knokkels van rechterhand zijn beetje dik en blauw en als ik tussen die 2 knokkels duw, dan doet het toch goed zeer.. Maarja.. gaat vanzelf wel weer over.. Morgen gewoon weer trainen..:D

En als dat niet gaat, dan maar ff naar de dokter... :maskills:

Nickuraba
12-09-2004, 18:46
gebroken sleutelbeen, verdraaide enkel, zwaar gekneusde rib, en soms kan ik me arm niet echt meer strekken en kom ik niet verder dan een hoek van 170 graden

Tsuki
13-09-2004, 13:48
Satria Muda, zolang je je kontje maar niet blesseerd :oops:


Lol wel te hopen dat die guest een dame was .....................

Silat
15-09-2004, 15:25
wat moet je dan guest.

Biiyen
15-09-2004, 15:49
Ik heb nu zo iets vreemds, misschien dat iemand hier weet wat dat is.

ik heb een ei in mijn bovenbeen, daardoor kan ik hem ook niet volledig buigen....Heb het gekregen door teveel low-kicks nemen. Was eerst dik enzo maar nu is het een hard ei geworden......

dat moet echt snel weg want ik kan al 2 weken niet trainen...

Gulo gulo
15-09-2004, 15:53
Klinkt als een spierbeschadiging....

Biiyen
15-09-2004, 16:20
Klinkt als een spierbeschadiging....

en hoe wordt dat genezen?

Gulo gulo
15-09-2004, 18:33
door het antwoord wat je niet horen wilt

RUST en therapie

Silat
15-09-2004, 21:09
hrmgpfff....

Ik heb gewoon een grote blaar op mijn borst/schouder van die seminar met Pardoel over gehouden. Eerst een klein blaasje, toen opeens een gat in mijn huid groter als een rijksdaalder, toen opeens was ie vet ontstoken :shock: Echt heel lelijk, een ontstoken brandwond. Ook nog eens uitstrooiing van van die onsteking dus veel kleine ontstoken brandwondjes eromheen.

Dus naar de dokter maandag. Waarschijnlijk heeft iemand een heel erg vies pak gehad en ik heb geen Gi dus er is gewoon bizarre wrijving geweest tijdens het sparren. Peneceline zalf er op. Het gaat beter nu. Jeuk, steken, bijten, pikken alles doet ie en je mag niet krabben!!! argh :x

mama
15-09-2004, 21:31
ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
hoeveel euro is dat silat?

maar eh lekker zo'n plek
succes ermee!!!!!!!

Silat
16-09-2004, 00:09
ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
hoeveel euro is dat silat?

maar eh lekker zo'n plek
succes ermee!!!!!!!
thanks mam

Euro's??? :roll: Wat bedoel je?

Silat
23-09-2004, 14:23
Satria Muda, zolang je je kontje maar niet blesseerd :oops:

Als je nou gewoon ff inlogd, Pagan :twak:
o nee je had geen i-net meer he?? :lol:
ok ontopic nu!

blessures....

Iwan
23-09-2004, 14:26
Oh Jezus, don't get me started.
Ik ben een wandelend litteken, hahaha!

redjuh
25-09-2004, 01:47
volledig gescheurde voorste kruisband in knie, geen meniscus in linker mer, helft in de rechter (4 operaties aan knie) 2 x dubbele breuk in middenhandsbeentje bij pink (4 verschillende plaatsen) 3 gebroken middenvoetsbeentjes... allemaal door sport

Anonymous
25-09-2004, 18:25
dokter zeg zenuwbeknelling in rug. door twee harde stoten. Voel bij inspanning pijn mn rug dan weer milt dan weer buik weet niet waart vandaan komt. Nu al vier weken godverdomme niet getraind. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand t zelfde. :|

Elysium
03-10-2004, 21:35
Zal als newbie ook es lijstje zeggen ;)

Kneuzingen:

-Rug
-Schenen
-Bovenbenen
-Onderarmen
-Knokkels

Breuken:

-Neus 2x
-Pols op 3 plaatsen
-Duim
-Knokkel van linker wijsvinger
-Enkel

bquiroga
04-10-2004, 21:58
volledig gescheurde voorste kruisband in knie, geen meniscus in linker mer, helft in de rechter (4 operaties aan knie) 2 x dubbele breuk in middenhandsbeentje bij pink (4 verschillende plaatsen) 3 gebroken middenvoetsbeentjes... allemaal door sport

Ik heb zelf al een paar maanden last van mijn knie, ga binnenkort een arthoscopie (kijkoperatie van de knie) tegemoet. Het vermoeden is namelijk een meniscuslaesie. Ik vroeg me af of je wel pijnvrij kunt hardlopen zonder meniscus??

Jinx
13-10-2004, 11:41
- Gescheurde kniebanden zowel links als rechts
-Al mijn buitenste tenen gebroken, niet tegelijk hoor
-Bennetstructuurbreuk, linkerduim
-7x gekneusde neus
-1x gebroken neus
-Uit de kom geschoten kaak
-Gekneusde ribben
-Gebroken ellepijp
-Gebroken pinkie
-Mijn miniscus is ook nog naar de klote geweest
-en ik heb een bloemkooloortje, wat ik nog het allerallerallerergst vind, want nu lijkt het net of mijn rechteroor flapt en het deed PIJN!!!!

Ik heb trouwens pijn aan een spiertje bovenop mijn rechterarm. Al 5 weken ofzo. Ik wou op de zak stoten en mijn partner zat niet op te letten, dus schoot ik er langs.

Iwan
13-10-2004, 11:57
- Gescheurde kniebanden zowel links als rechts
-Al mijn buitenste tenen gebroken, niet tegelijk hoor
-Bennetstructuurbreuk, linkerduim
-7x gekneusde neus
-1x gebroken neus
-Uit de kom geschoten kaak
-Gekneusde ribben
-Gebroken ellepijp
-Gebroken pinkie
-Mijn miniscus is ook nog naar de klote geweest
-en ik heb een bloemkooloortje, wat ik nog het allerallerallerergst vind, want nu lijkt het net of mijn rechteroor flapt en het deed PIJN!!!!

Ik heb trouwens pijn aan een spiertje bovenop mijn rechterarm. Al 5 weken ofzo. Ik wou op de zak stoten en mijn partner zat niet op te letten, dus schoot ik er langs.

Jezus Christus wat een lijst zeg!
IK dacht dat ik erg was, maar jij wint de trofee hoor!

Guru
13-10-2004, 13:19
Wat een lijsten zeg.
Laat ik het afkloppen maar het is dat ik nu wat heb bij me kuispier, maar heb in mijn vroeger voetbal en tennis carriere nooit wat gehad en nu met Muay Thai weleens lichte kneuzingen.
Zeggen trainers dat ik vaak te statisch ben, maar het is wel mijn taktiek om zonder al teveel blessures te kunnen trainen/sporten. 8)

Jinx
14-10-2004, 10:29
- Gescheurde kniebanden zowel links als rechts
-Al mijn buitenste tenen gebroken, niet tegelijk hoor
-Bennetstructuurbreuk, linkerduim
-7x gekneusde neus
-1x gebroken neus
-Uit de kom geschoten kaak
-Gekneusde ribben
-Gebroken ellepijp
-Gebroken pinkie
-Mijn miniscus is ook nog naar de klote geweest
-en ik heb een bloemkooloortje, wat ik nog het allerallerallerergst vind, want nu lijkt het net of mijn rechteroor flapt en het deed PIJN!!!!

Ik heb trouwens pijn aan een spiertje bovenop mijn rechterarm. Al 5 weken ofzo. Ik wou op de zak stoten en mijn partner zat niet op te letten, dus schoot ik er langs.

Jezus Christus wat een lijst zeg!
IK dacht dat ik erg was, maar jij wint de trofee hoor!

Ja je gaat ervoor of niet. En kan me natuurlijk niet laten kennen. Ik heb alleen publiekelijk gehuild met mijn neus, die deed echt pijn. Maar meer vloeken en toen werd mijn trainer ook nog boos. Wel begrijpelijk.