PDA

View Full Version : NSFW!! Kinderverkrachter doodgeschoten door vader..



Dennuz
21-08-2004, 10:43
http://www.nowthatsfuckedup.com/bbs/files/child_rapist_shot_by_father.wmv

Wat vinden jullie, heeft de man gelijk dat hij het recht in eigen hand neemt?

Vind aan de ene kant van wel omdat ik me best kan voorstellen dat het als vader heel frustrerend is als je ziet dat iemand die jou dochter haar leven totaal kapot gemaakt heeft met een jaar of 2 vrolijk weer buiten loopt..
En daden als kindermisbruik worden over het algemeen nog steeds te laag gestraft vind ik..

Wix
21-08-2004, 10:47
Je mag nooit voor eigen rechter gaan spelen...Maar stel dat ik kinderen krijg en er gebeurd ooit zoiets weet ik niet tot waar toe ik in staat ben.

Justinian
21-08-2004, 10:58
Het recht in eigen handen nemen mag natuurlijk niet. De rechter moet beoordelen of de verdachte de daadwerkelijke dader is. Máár, als dit mij zou gebeuren en ik zou ervan overtuigd zijn dat hij de dader was.... misschien zou ik dan wel hetzelfde doen. Een verkrachting kan zo'n enorme impact hebben op iemands leven, zeker als het een kind betreft.

Ik denk niet dat ik als vader zijnde zou zeggen:"tja, het is aan de rechter om te bepalen of hij wel of niet de dader is". M.a.w. ik heb wel begrip voor de daad van deze vader!

kyokushin
21-08-2004, 11:32
is idd twijfel geval ben ook van mening dat je het recht niet in eigen hand mag nemen, maar ja met het hedendaagse rechtsysteem kan het in zon situatie zeer verleidelijk worden om het recht in eigen hand te nemen.

lil´kickboxer
21-08-2004, 11:38
Normaal zou je het recht niet in eigen handen mogen nemen maar als het mijn kind was geweest dan zou ik ook niet weten wat ik zou doen!! Ik heb er zeker wel begrip voor!

lady in red
21-08-2004, 11:43
ik heb het filmpje niet gezien, maar ik kan de vader zeker wel begrijpen. en 2 jaar vind ik veel te weinig voor het verkrachten van een kind.

Gulo gulo
21-08-2004, 11:58
Dit filmpje was ook te zien in de Faces of Death serie. Kan de beste man geen ongelijk geven....

Silat
21-08-2004, 12:48
I would get midevil on his ass! :evil:

Mike
21-08-2004, 13:12
kinderverkrachters hebben imo nergens recht op en ik kan de actie van de vader daarom ook alleen maar toe juichen. Die verkrachters zijn toch ongenezelijk ziek dit scheelt de staat alleen maar proces en opsluitingskosten. Top!

Mickey
21-08-2004, 13:13
Satria = Correct..

"I know some crackpipe junkies that will go to work on this motherfocker with some pliers and a blowtorch.."

Things are prety fucking far from okay.....

Ik snap de vader in kwestie 100%
Alleen moet je in zon geval wel HEEL zeker zijn dat het echt de dader is.
Weet je het "beyond a reasonable doubt"..
Then by allmeans.. Unload on the motherfocker!

MB667
21-08-2004, 13:16
Goede zaak....zou vaker moeten gebeuren

Dennis
21-08-2004, 13:30
Je moet er inderdaad wel heel erg zeker van zijn dat het de dader is

Er zijn genoeg voorbeelden van onschuldige mensen die na jaren vrijkomen door extra bewijs. Of voorbeelden van kinderen die het verhaal hebben verzonnen.

Je moet er niet aan denken als je het eigen recht in handen neemt en er later achter komt dat de betreffende persoon onschuldig is.

ashi76
21-08-2004, 13:59
http://www.mambers.com/images/smilies/jason/behead.gif --> :thumbs:

max mulder shihan
21-08-2004, 15:28
Als dit daadwerkelijk de dader was,vediend de vader een vetlederen medaille :thumbs: :maskills:

Wheelie
21-08-2004, 15:43
max = correct

harry
21-08-2004, 16:55
Geen cometaar
standbeeld voor die man :!:

ashihara
21-08-2004, 19:19
In eerste instantie mag je nooit eigen rechter spelen maar als dit gebeurt met je eigen kind kan ik de vader's daad wel voorstellen.

Sukebe Daihyou
21-08-2004, 21:47
maar wat was de straf dan voor die vader van deze moord??

Sjaak
21-08-2004, 21:57
Moord is in 99% van de gevallen af te keuren maar bij deze 1 % ben ik er een groot voorstander van, geef die man een standbeeld :thumbs:

Het klinkt hard maar kinderverkrachters verdienen niets anders en onze regering bescherm onze kinderen niet met zulk soort afschrikwekkende straffen als 2 jaar :shock:

Mickey
21-08-2004, 22:06
Het is ook niet voor niets dat kinderverkrachters vaak op aparte afdelingen in gevangenissen worden vastgehouden..

Ze hebben een een overlevingskans van 0,0 als ze tussen de normale inmates worden gezet.

Paganstars
21-08-2004, 22:31
Als ik kids zou hebben.... En die kerel zou vrij komen, damn I'd pop a full spread of an ak-47 up his ass!!

Mickey
21-08-2004, 22:38
DAt lijk me een ranzige aangelegenheid, Pagan..
Wie ruimt die zooi weer op?

Paganstars
21-08-2004, 22:39
ikke niet mick.... daarvoor hebben ze de technische recherche :D :maskills:

Mickey
21-08-2004, 22:56
Mn vader dus.. ;)

Biiyen
21-08-2004, 23:03
Ik heb er wel begrip voor, kinderneukers verdienen niet beter.

Lex
22-08-2004, 00:48
Give that man a sigar.
Hoeveel kinderverkrachters zouden we hebben als alle vaders dit zouden doen :wink:

Dutch Dynamite
22-08-2004, 17:14
Opgeruimd staat netjes; iedereen moet dit kunnen begrijpen ook al zegt het rechtssysteem iets anders.

Wheelie
22-08-2004, 17:37
Mn vader dus.. ;)

:twisted:

ICON
22-08-2004, 19:05
hij heeft t wel stom gedaan, hij had hem eerst door zn lul en zn knieschijven moeten schieten, na n uurtje kijken of ie nog leeft zo ja, nog een kogel door de buik

Dennis
22-08-2004, 19:25
Ik kijk nu voor het eerst de film en ben eigenlijk verbaast hoe snel mensen een oordeel hebben.

Je ziet alleen een gevange die door zijn kop wordt geschoten, plak eronder dat hij een kinderverkrachter is en de hele wereld is pissed-off.

Volgens mij moet je eerst meer weten wat hier speelt als dit soort bovenstaande uitspraken gedaan worden.

Let wel ik heb ook totaal geen respect voor kinderverkrachters!!!

max mulder shihan
22-08-2004, 20:54
Ik kijk nu voor het eerst de film en ben eigenlijk verbaast hoe snel mensen een oordeel hebben.

Je ziet alleen een gevange die door zijn kop wordt geschoten, plak eronder dat hij een kinderverkrachter is en de hele wereld is pissed-off.

Volgens mij moet je eerst meer weten wat hier speelt als dit soort bovenstaande uitspraken gedaan worden.

Let wel ik heb ook totaal geen respect voor kinderverkrachters!!!

Als en het zou wel eens enz enz, laten we er even van uit gaan dat de situatie is zoals gezegt word ,het gaat in principe om de aktie van de vader en de vraag wat men er van vind. Zelfs als het filmpje niet bij het verhaal hoord wat een trieste zaak zou zijn, dan blijft de vraag nog steeds dezelfde: word je dochter verkracht mag je dan het eigen recht ter hand nemen, de reacties in deze topic spreken voor zich.

migyur
22-08-2004, 21:17
Ik vind niet dat ze het recht moeten hebben om die gast af te knallen, maare heb wel totale begrip voor hun als ze het zouden doen....
En wil er niet eens aan denken als het mijn kind zou zijn..........

max mulder shihan
22-08-2004, 21:35
Ik vind niet dat ze het recht moeten hebben om die gast af te knallen, maare heb wel totale begrip voor hun als ze het zouden doen....
En wil er niet eens aan denken als het mijn kind zou zijn..........

Je vind niet dat deze man het recht had ,maar je bent het wel met hem eens. Hoe moet ik dit zien :?:

migyur
22-08-2004, 22:00
Dat ik er begrip voor heb zegt nog niet gelijk dat ik het goedkeur.

Justinian
22-08-2004, 22:24
Ik kijk nu voor het eerst de film en ben eigenlijk verbaast hoe snel mensen een oordeel hebben.

Je ziet alleen een gevange die door zijn kop wordt geschoten, plak eronder dat hij een kinderverkrachter is en de hele wereld is pissed-off.

Volgens mij moet je eerst meer weten wat hier speelt als dit soort bovenstaande uitspraken gedaan worden.

Let wel ik heb ook totaal geen respect voor kinderverkrachters!!!
Het gaat niet zozeer om dit filmpje, maar om de situatie waarin een vader de verkrachter van zijn kind ombrengt. Zie het als een reactie op de stelling: wanneer je kind wordt verkracht is het ok om de verdachte/dader te vermoorden. Op deze stelling wordt dus gereageerd. Het filmpje dient eigenlijk alleen als illustratie zullen we maar zeggen ;)

LOCO
23-08-2004, 23:22
En om op de stelling te komen: 3-voud JA ........ Als zeker is dat hij de dader is, mag je hem afknallen (mijn mening :D )