PDA

View Full Version : Bush gets slammed by the Hip Hop Generation



ashi76
22-08-2004, 13:04
http://movies.sidetraked.com/movie2.php?file=slambush.wmv

Mickey
22-08-2004, 13:33
Damn!
Die kop van Bush man.. Argh.. Wat een misselijk ventje is het ook..
Vette Lyrics tough!

harry
22-08-2004, 14:14
Damn!
Die kop van Bush man.. Argh.. Wat een misselijk ventje is het ook..
Vette Lyrics tough!

Helemaal mee eens hoe kan iemand met zo'n misselijke kop president zijn?

Hollandpride
22-08-2004, 16:51
Bush = geen woorden waard

Virus
22-08-2004, 17:00
Zie daar eens iemand lachen als een boer met kiespijn!

Sukkel...

max mulder shihan
22-08-2004, 17:24
Als ik die kop van die vent zie , word ik niet goed ,en dat figuur heefd zoveel macht ,dat het gewoon eng is , en onze geliefde minister-president[braak]zou het liefst zijn kop in bush zijn kont stoppen.

Mike
23-08-2004, 00:40
en toch gaat bush de verkiezingen winnen

Mickey
23-08-2004, 11:13
Ik denk het echt niet Mike..
Seriously.. Iedereen is die dude zo zat..

Zelfs ik mag hem niet..
En ik woon aan de andere kant van de Oceaan..

Mike
23-08-2004, 12:52
je krijgt in nl een verkeerd beeld van amerika , soms zie je op tv 100.000 mensen in usa tegen bush protesteren. Dat is niet eens een promille van de bevolking daar.

De VS bestaat voor een groot gedeelte uit platteland en de "mensen" die daar wonen zijn zeer pro bush. Het moet imo heel raar lopen wil bush deze race niet winnen. De stelling dat iedereen bush zat is gaat in europa zeker op maar in amerika absoluut niet. En jammer genoeg bepalen de amerikanen zelf wie hun land gaat regeren de komende 4 jaar.

Bovendien verwacht ik van Kerry ook geen reet als die president wordt. Zijn hele camapagne is gebaseerd op zn vietnam tours en onderscheidingen. Leuk en aardig maar meer ook niet.

Ik ga mezelf nu niet erg populair maken maar ik zeg het toch. Ik vind het niet eens erg als bush aanblijft. De man kan niet of nauwelijk communiceren, komt altijd vreselijk dom over maar hij is wel een man van daden. Dat spreekt me wel aan, ik heb liever zo'n figuur aan de macht dan zo'n Jan peter Balkenende die eindeloos praat en eigenlijk nooit iets durft uittevoeren , tenzij het alang te laat is. Dat kunnen we namelijk goed in NL de put dempen als er inmiddels al 45 kalven in zijn geflikkerd!

Daarnaast vind ik het goed wat de VS in irak doet, over 3 a 4 jaar zegt iedereen " goh toch wel goed dat de boel daar zo opgeknapt is en er een semi normale regering aan de macht is. Zoiets afbreken en opbouwen duurt nou eenmaal enkele jaren. Dat is vervelend voor de bewoners en de soldaten die erheen moeten maar het is niet anders IMO. Dat bush zo debiel is om half jaar geleden al te stellen dat de oorlog voorbij is, is natuurlijk niet goed te praten. Maar ja zoals ik al zei: hij is meer een man van daden dan van woorden. Ok ban me maar voor mn semi pro bushness :D

Wheelie
23-08-2004, 12:57
http://movies.sidetraked.com/movie2.php?file=slambush.wmv

haha wat een figuur die bush

max mulder shihan
23-08-2004, 13:03
Ik vind het een duidelijke en juiste weergave van hoe het er op het moment in de usa voorstaat.Dat neemd niet weg dat de figuur bush mi een zeer gevaarlijk man is en slecht voor het sociale beleid in de usa dat hij herkozen zal worden geloof ik ook wel . Ik hoop dat hij dan in de eerstkomende ambst periode de zaak irak afrond en verder er een niet al te groote puinhoop van maakt , jan peter, mag wat mij betrefd morgen weer mosselen gaan vangen in zeeland.

harry
23-08-2004, 13:08
je krijgt in nl een verkeerd beeld van amerika , soms zie je op tv 100.000 mensen in usa tegen bush protesteren. Dat is niet eens een promille van de bevolking daar.

De VS bestaat voor een groot gedeelte uit platteland en de "mensen" die daar wonen zijn zeer pro bush. Het moet imo heel raar lopen wil bush deze race niet winnen. De stelling dat iedereen bush zat is gaat in europa zeker op maar in amerika absoluut niet. En jammer genoeg bepalen de amerikanen zelf wie hun land gaat regeren de komende 4 jaar.

Bovendien verwacht ik van Kerry ook geen reet als die president wordt. Zijn hele camapagne is gebaseerd op zn vietnam tours en onderscheidingen. Leuk en aardig maar meer ook niet.

Ik ga mezelf nu niet erg populair maken maar ik zeg het toch. Ik vind het niet eens erg als bush aanblijft. De man kan niet of nauwelijk communiceren, komt altijd vreselijk dom over maar hij is wel een man van daden. Dat spreekt me wel aan, ik heb liever zo'n figuur aan de macht dan zo'n Jan peter Balkenende die eindeloos praat en eigenlijk nooit iets durft uittevoeren , tenzij het alang te laat is. Dat kunnen we namelijk goed in NL de put dempen als er inmiddels al 45 kalven in zijn geflikkerd!

Daarnaast vind ik het goed wat de VS in irak doet, over 3 a 4 jaar zegt iedereen " goh toch wel goed dat de boel daar zo opgeknapt is en er een semi normale regering aan de macht is. Zoiets afbreken en opbouwen duurt nou eenmaal enkele jaren. Dat is vervelend voor de bewoners en de soldaten die erheen moeten maar het is niet anders IMO. Dat bush zo debiel is om half jaar geleden al te stellen dat de oorlog voorbij is, is natuurlijk niet goed te praten. Maar ja zoals ik al zei: hij is meer een man van daden dan van woorden. Ok ban me maar voor mn semi pro bushness :D

Eeh pas een doc gezien op de vrt het blijkt dat de meeste amerikenen dus NIET voor Bush zijn en vooral niet de platelands mensen!!!
Daarbij opgeteld de doc 911 (=ook een groot deel propaganda)bepalen dus niet de amerikanen zelf wie er president word, maar ja dat was al bij al, al wel duidelijk denk.
Verder de boel opgeknapt in Irak, waar haal jij je informatie?Kom op zeg de bende is alleen nog groter geworden, tuurlijk de olie is dichterbij, en amerika heeft een strategisch plek op een heel romelig vlak in het midden oosten behaald, maar het blijft een tikkende tijdbom daar.
Bush een man van daden, het draait alleen om geld, naar de bushes toe, voor de rest gaat het land zelf gewoon naar de klooten met zo'n man.
Blij dat we Balkende hebben die geen populaire beslissingen neemt maar meer kijkt op langer termijn.

Mickey
23-08-2004, 13:08
je krijgt in nl een verkeerd beeld van amerika , soms zie je op tv 100.000 mensen in usa tegen bush protesteren. Dat is niet eens een promille van de bevolking daar.

De VS bestaat voor een groot gedeelte uit platteland en de "mensen" die daar wonen zijn zeer pro bush. Het moet imo heel raar lopen wil bush deze race niet winnen. De stelling dat iedereen bush zat is gaat in europa zeker op maar in amerika absoluut niet. En jammer genoeg bepalen de amerikanen zelf wie hun land gaat regeren de komende 4 jaar.

Bovendien verwacht ik van Kerry ook geen reet als die president wordt. Zijn hele camapagne is gebaseerd op zn vietnam tours en onderscheidingen. Leuk en aardig maar meer ook niet.

Ik ga mezelf nu niet erg populair maken maar ik zeg het toch. Ik vind het niet eens erg als bush aanblijft. De man kan niet of nauwelijk communiceren, komt altijd vreselijk dom over maar hij is wel een man van daden. Dat spreekt me wel aan, ik heb liever zo'n figuur aan de macht dan zo'n Jan peter Balkenende die eindeloos praat en eigenlijk nooit iets durft uittevoeren , tenzij het alang te laat is. Dat kunnen we namelijk goed in NL de put dempen als er inmiddels al 45 kalven in zijn geflikkerd!

Daarnaast vind ik het goed wat de VS in irak doet, over 3 a 4 jaar zegt iedereen " goh toch wel goed dat de boel daar zo opgeknapt is en er een semi normale regering aan de macht is. Zoiets afbreken en opbouwen duurt nou eenmaal enkele jaren. Dat is vervelend voor de bewoners en de soldaten die erheen moeten maar het is niet anders IMO. Dat bush zo debiel is om half jaar geleden al te stellen dat de oorlog voorbij is, is natuurlijk niet goed te praten. Maar ja zoals ik al zei: hij is meer een man van daden dan van woorden. Ok ban me maar voor mn semi pro bushness :D

Ik snap je punten wel.
Maar wat mij zo tegen de borst stoot zijn de de quasi nobele bedoelingen van de VS..

We vechten tegen terreur! Weapons of Mass destruction..
Blah Blah.. Terwijl het in principe om maar 1 ding ging..
PAYBACK!

Dat is waarom ik een hekel heb aan Bush.. Iemand met zoveel macht zou toch op zn minst een IQ hoger als mijn schoenmaat moeten hebben.
En laten we eerlijk zijn: He aint the sharpest tool in the shed! ;)

Mike
23-08-2004, 13:12
dat ben ik helemaal met je eens mickey. Hij wilde toch papa's klusje afmaken. Hij zocht naar een reden. En hij is zeker niet the sharpest! :wink:


Als ze het trouwens deden voor de bevolking bevrijden dan vraag ik me af waarom we al jaren toekijken hoe afrika naar de klote gaat. De enige reden dat ze daar niks doen is omdat er daar niet genoeg olie is om te pikken tijdens het zogenaamde bevrijden van de bevolking.

Mike
23-08-2004, 13:15
maar die quasi nobele reden zijn wel weer een vorm van slechte communicatie. Ik begrijp ook niet dat ze niet gewoon zeiden we zetten sadamm af omdat het een mafkees is en we pikken daar gelijk wat olie. Dan waren ze tenminste eerlijk en dan was de wereld mijns inziens niet zo verdeeld geweest. Veel mensen houden er niet van om in de maling genomen te worden en voorgelogen te worden. Ze vinden dat vaak nog erger dan de oorlog zelf. Het communicatie team van de VS regering is IMO dan ook zeer slecht bezig geweest de laatste jaren. Maar ik vind het wel goed dat ze blijven in irak ondanks alle commotie en oproepen tot terugtrekken. They are in it to the end on this one!

Mike
23-08-2004, 13:18
trouwens het idee van de hiphop generation is leuk en aardig. Maar laten veel van de beluisteraars van hiphop in amerika nou net tot de bevolkingsgroep horen die niet of nauwelijks stemmen.

Mike
23-08-2004, 13:22
je krijgt in nl een verkeerd beeld van amerika , soms zie je op tv 100.000 mensen in usa tegen bush protesteren. Dat is niet eens een promille van de bevolking daar.

De VS bestaat voor een groot gedeelte uit platteland en de "mensen" die daar wonen zijn zeer pro bush. Het moet imo heel raar lopen wil bush deze race niet winnen. De stelling dat iedereen bush zat is gaat in europa zeker op maar in amerika absoluut niet. En jammer genoeg bepalen de amerikanen zelf wie hun land gaat regeren de komende 4 jaar.

Bovendien verwacht ik van Kerry ook geen reet als die president wordt. Zijn hele camapagne is gebaseerd op zn vietnam tours en onderscheidingen. Leuk en aardig maar meer ook niet.

Ik ga mezelf nu niet erg populair maken maar ik zeg het toch. Ik vind het niet eens erg als bush aanblijft. De man kan niet of nauwelijk communiceren, komt altijd vreselijk dom over maar hij is wel een man van daden. Dat spreekt me wel aan, ik heb liever zo'n figuur aan de macht dan zo'n Jan peter Balkenende die eindeloos praat en eigenlijk nooit iets durft uittevoeren , tenzij het alang te laat is. Dat kunnen we namelijk goed in NL de put dempen als er inmiddels al 45 kalven in zijn geflikkerd!

Daarnaast vind ik het goed wat de VS in irak doet, over 3 a 4 jaar zegt iedereen " goh toch wel goed dat de boel daar zo opgeknapt is en er een semi normale regering aan de macht is. Zoiets afbreken en opbouwen duurt nou eenmaal enkele jaren. Dat is vervelend voor de bewoners en de soldaten die erheen moeten maar het is niet anders IMO. Dat bush zo debiel is om half jaar geleden al te stellen dat de oorlog voorbij is, is natuurlijk niet goed te praten. Maar ja zoals ik al zei: hij is meer een man van daden dan van woorden. Ok ban me maar voor mn semi pro bushness :D

Eeh pas een doc gezien op de vrt het blijkt dat de meeste amerikenen dus NIET voor Bush zijn en vooral niet de platelands mensen!!!
Daarbij opgeteld de doc 911 (=ook een groot deel propaganda)bepalen dus niet de amerikanen zelf wie er president word, maar ja dat was al bij al, al wel duidelijk denk.
Verder de boel opgeknapt in Irak, waar haal jij je informatie?Kom op zeg de bende is alleen nog groter geworden, tuurlijk de olie is dichterbij, en amerika heeft een strategisch plek op een heel romelig vlak in het midden oosten behaald, maar het blijft een tikkende tijdbom daar.
Bush een man van daden, het draait alleen om geld, naar de bushes toe, voor de rest gaat het land zelf gewoon naar de klooten met zo'n man.
Blij dat we Balkende hebben die geen populaire beslissingen neemt maar meer kijkt op langer termijn.

harry ik vrees dat je mijn stukje niet nauwkeurig genoeg hebt gelezen of begrepen want je legt me nu woorden in de mond..... Ik heb zef 7 jaar in de VS gewoond en heb wel een redelijke kijk op de amerikaanse samenleving hoor.

Mickey
23-08-2004, 13:23
Nou ja.. wat betreft Zuid Afrika..

Ik meen dat de VS wel interventie machten had in Eritrea en Ethiopie..
Hoewel dat weer uitging van de VN meen ik..

Weet niet meer precies hoe dat zat.

Mike
23-08-2004, 13:35
ja dat was volgens mij ook vanuit de vn , maar het blijft raar dat de hele wereld toekijkt hoe afrika(als continent) verhongert en kapot gaat aan burgeroorlogen en dictators. Volgens mij is de reden van het negeren van dat probleem echt het gebrek aan spullen om te pikken daar.

harry
23-08-2004, 13:37
Eeeh ok ik heb nog vac kom net uit bed en te vluchtig willen lezen(dislexie)etc...

Maar, wat in die doc duidelijk naar voren kwam was dat juist een groot gedeelte v/d platelands mensen tegen Bush was.
En dan bedoel ik dat ik niet geloof dat de democratie echt werkt in amerika, dus dat niet de mensen maar een klein gedeelte(het geld) bepaald wie er president wordt.
Ook zie ik het zwaar in met Irak, hoop dat je gelijk hebt dat het over een jaar of 5 wel redelijk goed zit daar, maar daar heb ik een hard hoofd in, zal eerder tientalle jaren duren denk, en ja het zal je kind maar wezen die daar is gestorven puur in het belang van Bush zijn olie.
Verder heb ik wel het volste vertrouwen in Balkie, tuurlijk kan hij niet alles in een keer goed maken wat de afgelopen 10 jaar naar de kloten is geholpen.

harry
23-08-2004, 13:40
ja dat was volgens mij ook vanuit de vn , maar het blijft raar dat de hele wereld toekijkt hoe afrika(als continent) verhongert en kapot gaat aan burgeroorlogen en dictators. Volgens mij is de reden van het negeren van dat probleem echt het gebrek aan spullen om te pikken daar.

Ja dat dan weer wel.

Mike
23-08-2004, 13:42
Eeeh ok ik heb nog vac kom net uit bed en te vluchtig willen lezen(dislexie)etc...

Maar, wat in die doc duidelijk naar voren kwam was dat juist een groot gedeelte v/d platelands mensen tegen Bush was.
En dan bedoel ik dat ik niet geloof dat de democratie echt werkt in amerika, dus dat niet de mensen maar een klein gedeelte(het geld) bepaald wie er president wordt.
Ook zie ik het zwaar in met Irak, hoop dat je gelijk hebt dat het over een jaar of 5 wel redelijk goed zit daar, maar daar heb ik een hard hoofd in, zal eerder tientalle jaren duren denk, en ja het zal je kind maar wezen die daar is gestorven puur in het belang van Bush zijn olie.
Verder heb ik wel het volste vertrouwen in Balkie, tuurlijk kan hij niet alles in een keer goed maken wat de afgelopen 10 jaar naar de kloten is geholpen.

oke harry , dat is duidelijk :thumbs: We hebben er allebei gewoon een andere mening over. Dat mag gelukkig in NL. De tijd zal het leren!

Dennis
23-08-2004, 13:54
dat ben ik helemaal met je eens mickey. Hij wilde toch papa's klusje afmaken. Hij zocht naar een reden. En hij is zeker niet the sharpest! :wink:


Als ze het trouwens deden voor de bevolking bevrijden dan vraag ik me af waarom we al jaren toekijken hoe afrika naar de klote gaat. De enige reden dat ze daar niks doen is omdat er daar niet genoeg olie is om te pikken tijdens het zogenaamde bevrijden van de bevolking.

Volgens mij hebben de amerikanen op hun klote gehad in Somaliƫ.
Verder zit er aardig wat olie in Nigeria!!

Ik zag pas een interview van Clinton waarin gevraagd werd naar wat hij achteraf anders had willen doen. Daarin zei dat hij eigenlijk had moeten optreden in Rwanda om een volkerenmoord te stoppen.
Eigenlijk vind ik dat dit een voor de VN, helaas is de VN niet daadkrachtig genoeg en neemt de VS vaak het heft in eigen handen

Mickey
23-08-2004, 14:01
ja dat was volgens mij ook vanuit de vn , maar het blijft raar dat de hele wereld toekijkt hoe afrika(als continent) verhongert en kapot gaat aan burgeroorlogen en dictators. Volgens mij is de reden van het negeren van dat probleem echt het gebrek aan spullen om te pikken daar.

Spijker op zn kop imho..

Opmerkelijk hoe landen vaak alleen actief worden als er militair of economische belangen voor zichzelf aan te pas komen..
Wat dat betreft is duidelijk dat de mensheid nog steeds in de kinderschoenen staat als het gaat om moreel.

Eigen volk eerst is nog steeds het devies.. Helaas.

Mike
23-08-2004, 14:34
precies !

en idd ook helaas