PDA

View Full Version : Heil Rick van Veldhuijsen!!!



Mickey
23-08-2004, 14:17
http://www.rickvanvelthuysen.nl/weblog/ashnews.php?page=showcomments&popup=1&id=2214


Gisteren stond ik met de 538 DJ's On Tour in de altijd gezellige feesttent van Almkerk (N-Brabant). Barry Paf had de eerste twee uur voor zijn rekening genomen. In de tent meer dan 1.000 enthousiaste Almkerkers.
Rechts voor mij waren alle maatjes en setjes te vinden van de Lonsdale-kledinglijn en dan weet je het wel: alles moet hardcore zijn en vooral géén "negermuziek", grote ogen van de dope, of een overmaat aan testosteron, coupe neo-facist en alle andere stereotypen. Het betrof hier een mannetje of 30, die met regelmaat de Hitlergroet brachten aan elkaar en aan mij. Op het moment dat ik een goede R&B-plaat inzette, dan zag je hun ogen groter worden en toonde ze mij hun vinger, want ik moest maar de hele avond hardcore draaien. Nu is Almkerk niet uniek in dit verschijnsel en heeft zo langzamerhand ieder dorp wel zijn eigen Lonsdale-cluppie. Met al die Hitlergroeten begint het erop te lijken dat: ten eerste deze gasten echt géén moer geleerd hebben op school, ten tweede dat de weinig intelligente mens zich nu éénmaal graag wil identificeren met een club en daarbij kiezen ze hun eigen 'opperaap', wiens voorbeeld vaak wordt gevolgd en ten derde dat Lonsdale is verworden tot de VT-kleding van de moderne SS-er in 2004.
Dat onverdraagzame van die gasten van gisteren en hun Hitlergroet brachten mij er gisteren toe, dat ik (in niet mis te verstane woorden) deze gasten heb aangesproken op hun gedrag en ze heb laten verwijderen. Opvallend was de reactie van de rest van het publiek, want ik kreeg een ovationele bijval van alle overige aanwezigen. Alsof men blij was, dat eindelijk eens iemand iets durfde te zeggen tegen deze weinig verstandige jochies. Het had er alle schijn van dat men bang voor die Lonsdale-knapen is. Die gedachte werd vanmiddag nog eens onderstreept, toen ik tijdens mijn WR-programma op Radio 538 div. emails (een kleine selectie vind je hieronder) ontving. Owille van de discretie heb ik hun namen weggelaten.-->

Check de link voor de reacties per email!!
ZWAAR ZWAAR COOLE ACTIE!

Dennuz
23-08-2004, 14:29
idd. een strakke actie, dit soort gasten verzieken het vaak voor een hele groep, heb echt een schijthekel aan dat soort volk..

Wheelie
23-08-2004, 14:33
TRIESTE FIGUREN

Mike
23-08-2004, 15:08
dat hitler groet brengen is los van stuitend ook nog eens heel erg zielig. Die gasten begrijpen er echt geen kloot van. Opsluiten !

Biiyen
23-08-2004, 15:12
dat hitler groet brengen is los van stuitend ook nog eens heel erg zielig. Die gasten begrijpen er echt geen kloot van. Opsluiten !

Mijn kat maakt altijd de hitler groet als hij voor het keukenraam zit. Ik heb hem dan ook Adolfus Kattus genoemd. :D

Ton
23-08-2004, 15:29
Rick van Veldhuijsen is echt een super toffe gast, hij was ook in Salou aanwezig, niet alleen omdat hij er overal een gaaf feest van kan maken, maar ook om dit soort acties !!

Respect voor die man :thumbs:

ashi76
23-08-2004, 15:40
lol @ lonsdale jongeren.

Ik wist niet eens dat het een naam had. :mrgreen:

Sjeanef
23-08-2004, 15:46
Wat heeft ie nou eigenlijk precies tegen die gasten gezegd dan?

Silat
23-08-2004, 16:01
Zwaar zinloos geweld plegen op zulke gasten (is het dan nog steeds zinloos?) met de al die andere aanwezige in die zaal. Ik vind dat het totale volk moet opstaan om zulke gasten uit te roeien. 15 minuten lang soccerkicks geven met 50 man tegelijk. geen probleem om daarvoor in de cel te zitten.

ashi76
23-08-2004, 16:15
lol @ silat die meteen doorslaat :mrgreen:

Zolang het alleen maar bij dom hitlergroeten blijft vind ik het nog wel meevallen.

Ze zetten zichzelf zodanig neer dat niemand ze meer voor lul hoeft te zetten of serieus hoeft te nemen.

max mulder shihan
23-08-2004, 17:10
Silat ik kan mij jou reactie goed voorstellen lui die de hitlergroet brengen zijn in mijn ogen niet goed in hun bovenkamer en zijn ook nog eens potentieele landverraders. veel en harde soejangs geven mischien komt er dan nog wat grijze massa in beweging :maskills:

Mickey
23-08-2004, 17:14
Zwaar zinloos geweld plegen op zulke gasten (is het dan nog steeds zinloos?) met de al die andere aanwezige in die zaal. Ik vind dat het totale volk moet opstaan om zulke gasten uit te roeien. 15 minuten lang soccerkicks geven met 50 man tegelijk. geen probleem om daarvoor in de cel te zitten.

:shock: WTF.. Roid Rage ofzo? :wink:

DOGPILE ON THE BOLD GUYS!!!!

Dennis
23-08-2004, 17:19
Ik neem aan dat er longsdale bedoelt wordt.

Trieste lui :evil:

ashi76
23-08-2004, 17:25
Ik neem aan dat er longsdale bedoelt wordt.

Trieste lui :evil:

Nope LONSDALE.... ;)

http://members.lycos.nl/zwollsemaster/hpbimg/lonsdale.gif