PDA

View Full Version : 'Neus Jackson vervangen door stuk oor'



mama
25-08-2004, 13:48
AMSTERDAM - De neus van Michael Jackson is gerepareerd met een stuk uit zijn oor. Dit zegt de Duitse dokter Werner Mang tegen het Britse blad The Sun . Mang zegt dat de neus van Wacko Jacko in verval was geraakt na vele chirurgische ingrepen. De dokter is een expert in neuscorrecties en heeft in het verleden vele beroemdheden geholpen in zijn praktijk te Santa Monica.

De plastische chirurg die de popster normaal behandelt vroeg dokter Mang om hulp nadat was ontdekt dat het gezicht van de megastar snel verslechterde. "Er is een stuk kraakbeen uit het oor van Jackson gehaald. Dit wordt vervolgens gebruikt om het versleten neusbot te vervangen", zegt Mang.


Volgens de dokter gaat het nu weer goed met de neus van de zanger. "Ik denk wel dat Michael geobsedeerd is door plastische chirurgie en dit kan gevaarlijk zijn voor zijn gezondheid."

Jackson (45) heeft zelf altijd beweerd dat hij maar twee keer plastische chirurgie heeft ondergaan aan zijn neus. Deze operaties waren volgens hem noodzakelijk om gemakkelijker te ademen en hogere noten te kunnen zingen.

Wheelie
25-08-2004, 13:50
Michael Jackson , triest verhaal

Virus
25-08-2004, 14:19
Inderdaad jammer dat het met the King of Pop zo is gelopen...

ashi76
25-08-2004, 15:34
zeker zonde.

het is echt een freak geworden...

Wheelie
25-08-2004, 16:19
freak en ziek in zijn kop

Mike
25-08-2004, 16:22
lol toen ik de titel las dacht ik dat het om rampage jackson zou gaan :mrgreen:

MJ is gewoon ziek in zn verbouwde kop maar ik koester hem toch nog steeds als de king of pop. Zijn muziek is super en wat die in zn vrije tijd doet met zn kop boeit me eigenlijk weinig. Hij is ziek net als die vanessa breukhoven en al die andere plastickoppen.

ashi76
25-08-2004, 16:29
hehehe... lol @ mike & rampage..

Zou wel een mooi verhaal zijn :mrgreen:

HUNTER
25-08-2004, 16:42
ik heb nog wel wat extra kraakbeen in mn oor voor m....

lil´kickboxer
25-08-2004, 17:47
Jammer dat hij zoveel operaties heeft laten doen, hij zag er het beste uit voor al die operaties!