PDA

View Full Version : Fuckers : Moslimgroep claimt aanslag vliegtuigen



Highline
29-08-2004, 14:43
ik ben donderdag terug gevlogen vanuit kos. wat ben ik blij dat ik toen niets wist van deze rampen. iig hier het verhaal.

bron : http://frontpage.fok.nl/nieuws/45704

Een obscure islamitische terreurgroep heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op twee Russische vliegtuigen van afgelopen dinsdag op zich genomen. Op een website van militante moslims eisten de Islambouli Brigades de aanslagen, waarbij zeker 89 mensen om het leven kwamen, op.

Op de website is het volgende te lezen: "Wij van de Islamboeli Brigades maken bekend dat onze heilige strijders erin zijn geslaagd twee Russische vliegtuigen te kapen, en dat ze werden bekroond met succes, hoewel ze in het begin met problemen werden geconfronteerd" aldus de verklaring. De moslimterroristen claimden eerder al de aanslag op de Pakistaanse premier Shaukat Aziz.

Volgens eigen woorden van de 'Brigades' hebben ze nauwe contacten met Al-Qaida. De moslimterreurgroep is vernoemd naar luitenant Kaled Islamboeli, de leider van een groep soldaten die in 1981 de Egyptische president Anwar Sadat heeft vermoord. Diens broer Mohammed Sjawki al-Islamboeli wordt gezocht voor terroristische activiteiten.

Het is nog niet duidelijk wat de rol is van de twee vrouwen, van wie de lichamen niet zijn opgevraagd door nabestaanden. In elk vliegtuig heeft één Tsjetsjeense vrouw gezeten. Omdat het lichaam van één van de vrouwen zwaar verminkt is en het andere onvindbaar, wordt vermoed dat ze explosieven droegen.

Gulo gulo
29-08-2004, 15:04
De lafheid van de terrorist gaat gepaard met het vloeien van onschuldig bloed. :evil:

ashi76
29-08-2004, 15:17
moslimterroristen http://www.mambers.com/images/smilies/jason/rifle.gif

Wheelie
29-08-2004, 15:36
alle terroristen http://www.mambers.com/images/smilies/jason/rifle.gif

ashi76
29-08-2004, 15:38
sorry.... Wheelie = correct.

redjuh
29-08-2004, 15:39
wat een verrassing dat het moslims waren... oh een echte moslim zou dat niet doen huil huil snik snik...
maar het komt wel altijd bij die gasten vandaan! nu wordt het gelukkig naast amerika en europa, ook rusland tegen dat slijk (de terroristen)!

ashi76
29-08-2004, 15:44
Ik stel voor dat je bovenstaande post even edit.

Zoals ik het nu lees stel je dat alle moslims honden zijn.....

redjuh
29-08-2004, 15:52
wat ik niet begrijp, is dat 90% van alle aanslagen op burgerdoelen worden gepleegd door mensen die zichzelf moslims noemen. ik d8 dat de islam tolerant was, maar als zoveel geweld bij die groep vandaan komt, als nu dus het geval is, kun je moeilijk ontkennen.

ashi76
29-08-2004, 15:54
Daar ben ik het 100% mee eens.

max mulder shihan
29-08-2004, 16:50
Red ,heeft gelijk, er zijn nog wat kleine groepen niet moslimterroristen basken ,ieren en dan hebben we het wel gehad ,de rest is op de een of andere manier verbonden met de islam, en net zo als Red vraag ik mij dan af hoe een vreedzame godsdienst dit schijnbaar tolereerd , want laten we wel zijn protesten uit de islamitische hoek zijn uiters zeldzaam en meestal onder voorbehoud.

payap
29-08-2004, 17:10
Als dit zo door gaat hebben we straks een wereld die in tweeen is gedeeld.

Er worden aanslagen gepleegd in israel en joodse doelen in het buitenland (ook in islamitische landen waarbij islamitische doden valen).

De VS is de duivel zelf en heeft aanslagen te verduren die zelfs het totale beeld van de wereld hebben veranderd.

Maar ook Spanje die een bondgenoot is heeft al bloedige aanslag gehad met honderden doden. Ook Bali waar hindoes wonen zijn al het slachtoffer geweest.

Pakistan en India hebben zelfs door islamitische aanslagen in kashmir en india (hindoes) in staat van oorlog gestaan waarbij al de angst werd besproken voor gebruik van kernwapens.

Maar ook in zuid Thailand (boedisten) is het al raak geweest en een paar jaar terug werden in afghanistan enkele heilige boedistische beelden vernietigd door de toenmalige taliban.

Ook rusland heeft te kampen met aanslagen. en dit is niet de eerste want meen te herrinneren dat er in moskou ook al een flatgebouw is opgeblazen.

Als je dit zo bekijkt wordt alles wat niet moslim is de laatste tijd aangevallen. Hierdoor gaat er steeds meer een splitsing in de wereld plaats vinden.

Ben bang dat nog gaat uitlope in grote oorlog wereldwijd tussen de 2 kampen die er in de wereld aan het ontstaan zijn.

max mulder shihan
29-08-2004, 17:25
Als het op deze wijze escaleerd, dan gaan wij een niet te overziene tijd van oorlog en geweld tegemoed zowel binnenlands als landen onderling , het idee alleen al doet mij de rillingen over de rug lopen ,toch ben ik bang dat het ,als er niet gouw wat verandert, het op een dergelijke grootschalige confrontatie gaat uitlopen. Maar ik heb het al eens eerder gezecht liever niet maar als het moet dan moet het maar , maar dan ook voor de volle 100%

redjuh
29-08-2004, 17:41
ja en in alle dingen jij noemt payap, zijn moslims de terroristen.

ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn doe op een gegeven moment stoppen met het maken van onderscheid tussen de zgn. goede en slechte moslims.

als ik een paar keer smerig bij een restaurant heb gegeten, ga ik echt niet nog een keer terug om te kijken of de rest van de menukaart misschien wel te eten is.

Aryu
29-08-2004, 18:04
ja en in alle dingen jij noemt payap, zijn moslims de terroristen.

ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn doe op een gegeven moment stoppen met het maken van onderscheid tussen de zgn. goede en slechte moslims.

als ik een paar keer smerig bij een restaurant heb gegeten, ga ik echt niet nog een keer terug om te kijken of de rest van de menukaart misschien wel te eten is.

Deze post somt het perfect op.

Virus
29-08-2004, 18:06
Kan je goed volgen Redjeuh... dwz tot op zekere hoogte!

Eten op een menukaart afkomstig uit dezelfde keuken is toch net iets anders dan miljoenen verschillende mensen (verdeeld over de hele wereld) die hetzelfde geloof aanhangen... :wink:

redjuh
29-08-2004, 18:17
het gaat om de vergelijking en ik weet zeker dat iedereen deze vergelijking begrijpt

max mulder shihan
29-08-2004, 18:36
het gaat om de vergelijking en ik weet zeker dat iedereen deze vergelijking begrijpt

Yep

Virus
29-08-2004, 19:00
het gaat om de vergelijking en ik weet zeker dat iedereen deze vergelijking begrijpt
Duh... Logisch gaat `t om de vergelijking, dat snap ik ook wel, maar juist daarom dat ik zeg dat die behoorlijk mank gaat!

Mensen die daadwerkelijk redeneren zoals in jouw vergelijking zijn mijn inziens nogal kortzichtig!

payap
29-08-2004, 20:21
Wat ik nu niet snap is waarom zij het op iedereen gemund hebben ?

als het nu alleen tegen israel of israel en amerika of evt het westen was zou je er nog iets misschien bij kunnen denken.

maar ook hindoes op bali, boedisten in thailand en nu weer negroide christenen in sudan hebben het gedaan.

hier kan ik echt niet bij.

Gulo gulo
29-08-2004, 21:22
Wat ik nu niet snap is waarom zij het op iedereen gemund hebben ?

als het nu alleen tegen israel of israel en amerika of evt het westen was zou je er nog iets misschien bij kunnen denken.

maar ook hindoes op bali, boedisten in thailand en nu weer negroide christenen in sudan hebben het gedaan.

hier kan ik echt niet bij.

Zal wel zijn wie niet voor mij is, is tegen mij

Virus
29-08-2004, 21:24
Wie niet voor mij is, is tegen mij...

Gulo gulo
29-08-2004, 21:25
Tuurlijk allebei de "partijen" gebruiken het.

payap
29-08-2004, 21:27
bush valt niet alle landen aan die niet voor hem zijn !

Gulo gulo
29-08-2004, 21:28
bush valt niet alle landen aan die niet voor hem zijn !

Zo bedoelde ik het ook niet, maar hij hanteert de stelling wel. Beide groepen zien de wereld in zwart-wit, voor of tegen.

lil´kickboxer
29-08-2004, 21:57
Terroristen zijn laf! Hun doelen zijn altijd onschuldige burgers!

redjuh
29-08-2004, 22:42
ja bush zegt dat misschien wel, maar als jij aan 20 mensen die je kent van school bijv. om op je feessie te komen, en 4 zeggen dat ze niet komen, zonder een rede op te geven. gewoon nee ik kom niet. kijk je hen dan niet iets anders aan dan ervoor...
ookal is het maar een heel klein beetje... zo werkt het precies op mondiaal niveau.

Gulo gulo
30-08-2004, 17:40
Tuurlijk heb je gelijk Redjuh, maar op mondiaal niveau zijn de gevolgen wat groter. (ookal komen die vier die ik heb uitgenodigd niet, het bier komt toch wel op :mrgreen: )

redjuh
30-08-2004, 21:59
tuurlijk maar als jij dus de kleine verandering die plaats vindt bij deze 20 mensen vermenigvuldigt met 300.000.000, dan heb je wel een hele redelijke schaal te pakken.

ik weet dat de vergelijking met het restaurant nogal kort door de bocht is, maar hoelang kunnen de meer tolerante mensen het nog tolereren? totdat in nederland een grote aanslag wordt gepleegd en als dan de moslims juichend door de straten rennen? ik ben het toch liever een stapje voor als je het niet erg vindt.

Gulo gulo
30-08-2004, 22:06
Tolerantie leidt tot intolerantie. Als je alles over je kant laat gaan zal er vroeg of laat een gek opstaan die alles naar zijn hand wil zetten.

max mulder shihan
31-08-2004, 18:47
Tolerantie leidt tot intolerantie. Als je alles over je kant laat gaan zal er vroeg of laat een gek opstaan die alles naar zijn hand wil zetten.


Voor ,tolerantiezou ik persoonlijk ''te veel'' voor zetten, verder ben ik gloeiend met je eens.

Gulo gulo
31-08-2004, 19:01
Je hebt gelijk Max, was wat kort door de bocht. Maar je ziet het hier in Nederland we zijn zo tolerant dat we de grenzen niet meer (willen) zien. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden

max mulder shihan
31-08-2004, 19:36
En daar heb jij dan weer gelijk in, maar wat moeten [kunnen ] we er in hemelsnaam nog aan doen.zonder ons schuldig te maken aan praktijken die 60 jaar geleden opgeld maakten, waar ik dan ook absoluut een tegenstander van ben.

Gulo gulo
31-08-2004, 19:48
Goed punt Max, nu wordt het link; zwaardere straffen, regels omtrent eigenrichting aanpassen, wapenbezit beperken, verplicht naar school, weer instellen dienstplicht.

max mulder shihan
31-08-2004, 20:06
Goed punt Max, nu wordt het link; zwaardere straffen, regels omtrent eigenrichting aanpassen, wapenbezit beperken, verplicht naar school, weer instellen dienstplicht.

punt een, mee eens straffen moeten zwaarder. punt twee denk ik dat ik een andere mening ben toegedaan vind dat hier in Nederland wel wat meer zelfbescherming wettelijk geregeld mag worden. wapen bezit vind ik een moeilijke zaak zowiezo geen illigaal wapenbezit ''gedogen'' maar de regels voor het verkrijgen van een wapen mogen wat mij betrefd voor de niet criminele burger versoepelt worden, mede ook voor zelf bescherming[criminele komen hoe dan ook aan wapens en gebruiken ze ook denk hierbij ook aan die landen die lid zijn of dreigen te worden van de'' europese unie'' in somige van die landen is een leven 2 pakjes sigaretten waard] verplicht naar school 100% mee eens. dienstplicht weer in eere herstellen, liefst voor 2 jaar.

Gulo gulo
31-08-2004, 20:16
Met eigenrichting bedoelde ik eigenlijk dat de onschuldige burger meer mogelijkheden moet hebben om zichzelf te kunnen verdedigen.

Met het wapenbezit bedoelde ik niet direct het zware spul zoals vuurwapens. Maar de mensen die gaan stappen met een mes op zak. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om op legale wijze aan vuurwapens te komen.

Dienstplicht 1 jaar militaire training en 1 jaar sociale dienstplicht, zoals werken in een verzorgingstehuis, bij de brandweer of iets in die trant

redjuh
31-08-2004, 20:17
dienstplicht hoort sowieso bij het volwassen en man worden imo.

Gulo gulo
31-08-2004, 20:21
Ligt aan de opvoeding die je thuis hebt genoten (of juist niet)

max mulder shihan
31-08-2004, 21:03
Denk dat we in de meeste zaken op een lijn zitten , nu nog de uitvoering.

Dennis
31-08-2004, 21:04
En daar heb jij dan weer gelijk in, maar wat moeten [kunnen ] we er in hemelsnaam nog aan doen.zonder ons schuldig te maken aan praktijken die 60 jaar geleden opgeld maakten, waar ik dan ook absoluut een tegenstander van ben.

Wat er op dit moment in Frankrijk gebeurt vind ik een goede zaak. De Moslimwereld (die fel tegenstander was van de hoofddoekjes wet) staat nu achter de regering van Frankrijk om niet toe te geven aan de eisen van de terroristen. Ook uit andere moslimkringen komen signalen van afkeur.

Ik vond nog een citaat van de Dalai Lama uit 1973

"Voor een werkelijk religieuze persoon is er nooit een basis voor twisten of discussie. Toch is het een feit dat er zogenaamde religieuze oorlogen zijn gevoerd. De mensen die daarin betrokken waren, beoefenden echter geen religie maar, gebruikten de religie alleen maar als intrument van macht. De werkelijke motivatie was zelfzuchtig, niet spiritueel. Religieuze oorlogen zijn helemaal geen kwestie van tegenstellingen tussen religies."

redjuh
31-08-2004, 21:41
in turkije dragen de normale lui helemaal geen hoofddoekies. alleen het domme bergvolk... ookwel koerden genaamd doen dat. mensen met een opleiding daar, doen heel normaal. laten we ons alsjeblieft niet laten leiden door inteelt bergvolk!

Gulo gulo
31-08-2004, 21:43
in turkije dragen de normale lui helemaal geen hoofddoekies. alleen het domme bergvolk... ookwel koerden genaamd doen dat. mensen met een opleiding daar, doen heel normaal. laten we ons alsjeblieft niet laten leiden door inteelt bergvolk!

Redjuh gooit niet de knuppel in het hoenderhok, hij keilt er meteen een staaf dynamite in :lol:

redjuh
31-08-2004, 21:52
ja maar weet je hoe dat komt... veel mensen proberen maar zo politiek correct mogelijk te zijn, en daarbij maar zo min mogelijk mensjes tegen de schenen te trappen. (uiteraard niet iedereen want dat weten jullie zelf.) Nou ben ik niet politiek correct in de volksmond. maar ik ben ook niet racistisch of wat dan ook. ik word gewoon moe van het laffe gelul. ik sta by the way voor 100% achte alles wat ik nu zeg en heb gezegd in dit topic.
damn en ik verberg me ook niet achter een nickname on this one, ik ben michiel moore uit heerhugowaard van de sluis nummer 23. en ik HAAT die extremisten en iedereen die ook maar een greintje begrip of sympathie op kan brengen voor welke aanslag, waar dan ook. het zijn er nogal wat maar ik neem er zoveel mogelijk mee! van het land waar ik in woon blijft iedereen af!

Gulo gulo
31-08-2004, 21:55
Je hebt gelijk, uit naam van religie worden de ergste misdaden gepleegd. Onschuldige mensen meenemen je dood in is laf, als je een held bent doe je net als de Boedistische monikken die protesteerden tegen de oorlog in Viëtnam en steek je jezelf in de brand als protest.

max mulder shihan
01-09-2004, 12:06
Denk dat er erg veel brandjes zouden zijn en niet alleen in het midden oosten .