PDA

View Full Version : laatste dag spelen vandaag!



barry18
29-08-2004, 18:14
over het algemeen is dit de eerste spelen die ik echt heb gevolgd in mn leven vond het erg leuk om te zien voor zwemmen,boksen,worstelen, en atletiek! maar er viel me toch een paar dingetjes op wat ik altijd erg jammer in de topsport vind.

1: het gebruik van doping, ik vind als je doping gebruikt en je wint een plak dat je niet trots op jezelf kan zijn dat je hem gewonnen hebt omdat je hem niet van nature gewonnen heb

2: vond dat er bij veel sporten een corrupte jury.

3: begrijpelijk dat NOS de nederlandse delegatie op de voet volgt maar ik vind ook dat ze rekening moesten houden met de mooie sporten zoals boksen en worstelen die in nederland niet meer op zo een hoge pit staan als vroeger. ik weet zeker dat als er boksen en worstelen op tv kwam dat het heel goed voor deze 2 sporten zou zijn en vooral hier in nederland.
vind het ook een beetje jammer dat Nos op de finale dag van het boksen waar de meeste verassingen waren zoals de grote Amir Khan dat ze die niet live uitzenden maar gewoon de finale volleybal finale uitzenden dan denk ik echt kom op hey waar zijn jullie nou mee bezig in dit land is er niet genoeg volleybal op TV geweest.

MEEST OPVALLENDE PERSOON DEZE SPELEN WAS NATUURLIJK
AMIR KHAN!

waar veel nederlanders heel weinig van hebben gezien :evil:

Aryu
29-08-2004, 19:07
Voor elke sport van belang zijn de Spelen een B-toernooi.

redjuh
29-08-2004, 19:08
amir een engels/pakistaanse boxer van 17 die heel verrassend de finale van het weltergewicht haalde en daarin verloor van een cubaan?

of was het een andere?

lil´kickboxer
29-08-2004, 23:12
Jammer dat de Spelen voorbij zijn! Op Eurosport werd trouwens wel regelmatig boksen uitgezonden!

Tsuki
30-08-2004, 12:57
dat boksertje was idd de man ook al verloor hij de finale overduidelijk............... DAMN pas 17 die kan nog ver komen ...