PDA

View Full Version : Waardoor zijn jullie begonnen met vechtsport ?



Anonymous
04-09-2004, 22:08
Ik ben begonnen nadat ik op sherdog mijn eerste highlight had gedownoad.

Justinian
04-09-2004, 22:14
Toen ik 4 was ging een buurjongen op Judo en dat leek mij ook wel interessant. Toen ik 5 was en m'n zwemdiploma had gehaald ging ik dan eindelijk op Judo. Dat is inmiddels 23 a 24 jaar geleden ;)

Wheelie
04-09-2004, 22:19
Bruce Lee en Jean Claude van Damme (zoals bloodsport en kickboxer) films waren mijn inspiratie

Gulo gulo
04-09-2004, 22:31
Bij mij is het ook begonnen met Judo toen ik klein was, daarna Jiu-Jitsu. Later volgden boksen en thaiboksen. Het begint klein en dan grijpt het je. Iedere vechtsport heeft wel iets te bieden.

redjuh
04-09-2004, 22:39
toen ik een jaar of 5 was, begon ik met judo. vanaf een jaar of 12 ook jiu jitsu.
daar ben ik mee gestopt.
maar toen bij mij op de sportschool een trainer kwam van wereldformaat Antoni Hardonk, hell vanaf les 1 ben ik erbij geweest met kickboxen en braziliaans jiu jitsu. zo'n kans krijgen niet veel mensen in een dorp...

lunatic
04-09-2004, 22:49
op mijn 7e of 8e begonnen met judo doo rmijn buurjongen.paar jaa rlater ben ik yoseikan erbij gaan doen en nu ook yoseikan free styl (mma)
En het relaXte is je dat je alle lessen van de zelfde docent krijgt :thumbs:

kyokushin
04-09-2004, 23:01
ma heeft mij altijd al geintreseerd, zag 5 jaar terug ergens een poster van een karate club en ben daar gaan trainen.

Dennis
04-09-2004, 23:06
Van mijn 18de tot mijn 20ste kickboxen getraind. Les gehad van iemand die zelf in de wedstrijdgroep zat van meijro gym. Daarna terug gevallen in het uitgaansleven en voetbal. Volg nu al tien jaar de sport als supporter

Dennis
04-09-2004, 23:08
Oh ja, om de vraag ech te beantwoorden, het is gekomen door mijn neef. Die trainde er al langer en heeft me meegenomen.

Sindsdien verkocht als sporter en supporter

Highline
04-09-2004, 23:25
vroeger van mijn 5de tot aan mijn 13 de judo gedaan (bruine band jeeh). altijd al geintresseerd door het'"kickboxen"van de tv. mijn toenmalige beste vreind deed aan thaibokksen (nu nog steeds - jan siersema) en na veel gezeur mocht ik toen zelf ook beginnen :thumbs:

lil´kickboxer
04-09-2004, 23:29
Ik was zelf helemaal gek op vechtsport, ik keek ook al die vechtfilms (Jean Claude van Damme, Bruce Lee enz). Verder ook voor zelfverdediging. Ik ben ooit een keer samen met mijn vader bij kickboxen wezen kijken en ik was meteen verkocht! :D

jaco
04-09-2004, 23:31
een keer meegegaan met een vriend die kickboksen deed. was gelijk verkocht.
nu twintig jaar later train ik nog steeds

Wix
04-09-2004, 23:32
Bekende verhaaltje.....ik was van jongs af aan al verslaafd aan verchtsport. Ik wilde altijd op karate maar dat mocht niet van moeders...Later kwam ik een vriend tegen die op thaiboksen zat en ik ben gewoon een keer meegegaan (tegen de zin in van moeders)....zodoende ben ik verslaafd geraakt aan het spelletje. Door shoto ben ik mij gaan interesseren in MMA.

maartenjackie
05-09-2004, 02:34
jackie chan,van damme

Justinian
05-09-2004, 09:04
Om het nog even af te maken: Volgens mij ben ik begonnen met Jiu Jitsu omdat ik verhalen over Remco Pardoel had gelezen in het blaadje van de JBN. Ik meen dat hij toen net in de UFC had gevochten en dat maakte wel indruk. Daarna ben ik begonnen met traditioneel Jiu Jitsu. Tijdens de kooigevechten in Emmen zag ik Martijn met Remco lopen en aangezien Martijn destijds ook aan de Hogeschool Enschede studeerde kwamen we in gesprek. Hij vroeg of ik een keer mee wilde naar Pardoel en dat leek me top. Toen ben ik dus begonnen met BJJ bij Remco. Wat later heb ik af en toe ook eens een kickbokstraining mee gepakt.

Hammerkick
05-09-2004, 10:05
Ik was 6 jaar toen ik ging voetballen bij een club samen met 2 vriendjes,3 jaar later ging ik met 1 van de 2 naar een beter club.Dat andere vriendje ging van voetballen af,hij had er niet zo'n zin meer in.Een 7 jaar later ging hij op karate en later ging hij er ook bij kickboksen.Hij werd B-klasse en op 21 april 1985 vocht hij hier in Dordrecht de hoofdpartij in een interland tussen B-klasse teams van Nederland en Frankrijk.Toen ben ik voor het eerst gaan kijken en die dag veranderde mijn leven.Kickboksen en later het mma is mijn leven geworden.Helemaal toen mijn vriend voor het eerst in 1986 in de Jaap Edenhal moest vechten en vanaf die tijd ga ik bijna naar alle grote gala's in Nederland en ben ik echt een hele grote fan geworden.Mijn vriendje van toen is nog steeds mijn vriend en hij is dus degene,die mij geinspireerd heb.Iedereen kan 'm,want dat vriendje is Peter Smit.

redjuh
05-09-2004, 12:27
peter smit... heb ik nog een heel oud bandje van. hij, leo de snoo, ramon dekker en nog een gast in thailand tegen 4 thaien. peter smit heeft die gast HELEMAAL aan stront getrapt, en toch op punten verloren...

Anonymous
05-09-2004, 12:29
Ik was altijd al weg van vechtsport films toen op een duur ben ik begonnen met taekwondo.
Later ging ik er wado ryu karate bij doen, nadat ik een artikel over sem schilt had gelezen in de A.S ben ik me gaan richten op ashihara karate.

ashihara
05-09-2004, 12:30
was ik hier boven

willes
05-09-2004, 13:23
ik ben iets van 2 jaar geleden begonnen aan thaiboksen en ben nu 20 en het kwam omdat er een sportschool bij me in de buurt kwam en ik ging er maar eens kijken en vanaf dag 1 was ik verslaafd en 2 jaar later sta ik zelf in de ring beter had het niet kennen gaan. en vroeger mocht ik nooit van me ouders en toen ik 18 werd ging ik gewoon. greetzzz willes

Jarno
05-09-2004, 14:20
heb van mijn 8ste tot 10e aan judo gedaan wilde daarna wel op kickboksen vooral omdat ramon en het meang-ho team hier in breda echt helemaal top waren en ik 1,5 straat van de oude meang-ho vandaan woonde maar mocht het toen niet van mijn ouders. Ben nu vorig jaar weer door een collega in het k1 kijken gerold en heb toen gelijk de stap gemaakt omzelf tegaan trainen en dat bevalt me tot nu toe prima

Impulse
05-09-2004, 14:26
Ik ben pas sinds maart begonnen met kickboxen puur voor de conditie. Doordat ik 2 broers heb die al vanaf jongs af aan judo doen (1 daarvan is Lunatic ) ben ik er zeg maar min of meer ingerold. Veel met wedstrijden meegeweest enzo en is dus interesse gegroeit. Afgelopen donderdagavond heb ik voor het eerst meegedaan met freestyle en was echt gebroken.

Zanshin
05-09-2004, 15:13
Toen ik een of 6 was een jaartje karate gedaan, moest toen stoppen vanwege verhuizen, heb later nog een half jaartje teakwondo gedaan en ben op mijn 17e met kickboksen begonnen tot mijn 21e.
Ben toen gestopt en heb het 2 jaar later weer opgepikt op 23e ben ik weer gaan kickboksen en tegelijker tijd ben ik Wado-ryu karate gaan trainen.
Mijn inspiratie's kwamen van Bruce Lee en de kickboks en karate wedstrijden die op video banden had gezien

Zanshin
05-09-2004, 15:15
o ja ik ben nu bijna 29 nog twee en een half weekie wachten

HUNTER
05-09-2004, 16:10
mn vader zat op judo, en die nam me op 5-jarige leeftijd mee naar de sportschool. Ben daar altijd blijven hangen. Naast judo heb ik ook wado karate, traditioneel jiu jitsu en nunchaku-do gedaan maar ik bleef judo het leukste vinden. En omdat ik altijd al leuk kon bewegen op de grond heeft mn toenmalige collega me een jaar of 3 geleden eens voorgesteld om BJJ te gaan doen, en dat doe ik nu ook nog steeds

Silat
05-09-2004, 21:12
Mijn vader deed met oom en neven van mij Silat Perisai Diri, de Silat vorm die ze in het leger van Indonesië doen. Dus de weg was al daar voor mij en m'n broertje. Ik trap al vanaf dat ik kon lopen :wink: Na mijn zwemdiploma B (5 jaar) ging in direct op Judo bij Ad Rebel in Nijkerk. De eerste les sloeg ik er een op z'n muil :oops: dat mocht dus niet... Toen ik 10 was ging ik eraf en toen ging mijn pa me 2 x per week naar Utrecht brengen om Silat te doen.
Inmiddels zijn wij met de Keluarga (familie) Silat Perisai Diri Nederland officieel hoofd dependance van Europa geworden :thumbs:

Nu werk ik dus bij Rebel als fitness instructeur :lol: en zie mezelf ook al daar in die dojo staan om PD te geven in de nabije toekomst.
Sinds Sherdog ben ik me met Thaiboxen en MMA bezig gaan houden. Sinds 1 jan train ik bij Lex en Seminars zijn ook vet :thumbs:

M'n hele jeugd verslaafd geweest aan Bruce Lee, Van Damme en de hele Shaolin Collection. En nu komt de meeste inspiratie natuurlijk uit Pride, UFC en K1 :thumbs:

ashi76
05-09-2004, 21:14
Een maat van me doet het al jaren.

Hij heeft me 2 jaar geleden overgehaald eindelijk eens met hem mee te gaan.

Geen spijt van gehad trouwens. ;)

ninjamo
05-09-2004, 23:27
bruce lee en ninja films :maskills:

Tsuki
06-09-2004, 11:56
ik moest wel om te kunnen overleven in de straten van Dordrecht ;-) ...............

Dutch Dynamite
06-09-2004, 13:18
Toen ik 5 was heb ik een jaar judo gedaan; vervolgens toch gaan voetballen tot mijn 17e; op mijn 16e taekwondo 5 of 6 jaar gedaan (zwarte slip). Na 4 jaar boksen erbij gedaan en vervolgens taekwondo los gelaten en gaan thai-kickboxen.
Was achteraf een goede combinatie zo.

Mickey
06-09-2004, 13:32
Ik zat bij Marloes Coenen op school..
Die had het een keer over dr sport.

1x mee geweest.. Verslaafd! Sindsdien is het bergafwaarts gegaan met me ;)

The Maniac
06-09-2004, 15:19
Nadat ik UFC 3 had gezien was ik meteen hooked en nadat ik films zoals Bloodsport, KIckboxer, en alle Bruce Lee films was ik echt gebrand om wat te gaan doen en ik werd vaak in elkaar geslagen door mijn broer

Tsuki
06-09-2004, 16:38
....... en ik werd vaak in elkaar geslagen door mijn broer


ik denk dat je zelf wel weet waarom ....................

Biiyen
06-09-2004, 17:11
In den beginnen was er zwemmen en judo, dat vond mijn vader wel handig want dan hoefde hij niet zoveel naar me om te kijken. Toen ik twaalf dertien jaar was, was ik vaak met mijn buurtvriendje aan het ninja'en en vechten met takken. We zijn toen onder begeleiding van zijn vader op TKD gegaan. Daarna ben ik gaan kickboksen en dat vond ik nog veel stoerderder.

bloody
06-09-2004, 17:22
toen ik een jaar of 5 was, ben eens gaan kijken bij de sportschool bij mij in de buurt en ben geijk begonnen en gebleven 15 jaar savate gedaan, ondertussen wekten andere vechtsporten mijn aandacht en ben die erbij gaan doen, na dik 20 jaar verschillende vechsporten te hebben gedaan hebben de maatschappelijke verplichtingen de overhand gekregen en kon ik niet meer zoveel trainen, en wedstrijden waren er al helemaal niet meer bij. Ben nu heel af en toe nog aan het trainen maar volg alles op de voet via mixfight.nl

Hammerkick
06-09-2004, 18:44
ik moest wel om te kunnen overleven in de straten van Dordrecht ...............
In welke wijk woon je dan,tsuki ?

RisingSun
06-09-2004, 18:59
Edgar Kruyning had tegen mn moeder op de speelzaal die daar peuterleidster is gezegt dat ik moest komen trainen toen ie hoorde dat mn moeder zonen had :D Das 4 jaar geleden en doe het nu nog steeds en zal altijd blijven denk:D

payap
06-09-2004, 20:19
M'n moeder heeft me op karate gedaan toen ik een jaar of 13 was. Ik was een lange magere slungel en kreeg nogal eens klappen en dan draaide ik door en kwam met harken e.d :lol: terug om revanche te nemen. Ze vond dat ik mezelf uit me eigen moest leren verdedigen! :thumbs:

een paar honderd meter van mn huis was ss veenendaal waar Fred Roijers karate gaf. Deze man is niet alleen groot kampioen in karate en kickboksen en groot kampioenen maker maar hij weet ook van een driftig en angstige slungel een zelfverzekerd iemand te maken.

Vandaar dat ik ook een groot respect voor en fan van Fred Roijers ben !

Dit heeft mij ook zeer zeker de rest van mijn leven geholpen !

relneger
06-09-2004, 20:20
ja ik wou graag een relneger worden hahaahah nee ja ben door gilbert ook gaan veghten dus en nu ben ik zo ver he :thumbs: :maskills:

Jarno
06-09-2004, 20:57
M'n moeder heeft me op karate gedaan toen ik een jaar of 13 was. Ik was een lange magere slungel en kreeg nogal eens klappen en dan draaide ik door en kwam met harken e.d :lol: terug om revanche te nemen. Ze vond dat ik mezelf uit me eigen moest leren verdedigen! :thumbs:

een paar honderd meter van mn huis was ss veenendaal waar Fred Roijers karate gaf. Deze man is niet alleen groot kampioen in karate en kickboksen en groot kampioenen maker maar hij weet ook van een driftig en angstige slungel een zelfverzekerd iemand te maken.

Vandaar dat ik ook een groot respect voor en fan van Fred Roijers ben !

Dit heeft mij ook zeer zeker de rest van mijn leven geholpen !

payap dan ken je m'n maatje benji zimmerman ookwel zeker?
hij traint bij kb arnhem en zweert echt bij fred als trainer

Tsuki
06-09-2004, 21:42
ik moest wel om te kunnen overleven in de straten van Dordrecht ...............
In welke wijk woon je dan,tsuki ?


ik heb 28 jaar in wielwijk gewoond nu ben ik verhuis naar barendrecht ...................

}|^-_-^|{
06-09-2004, 22:49
oei, altijd lastig, de hel van barendregt :wink:

Anonymous
07-09-2004, 11:45
al heel lang gaat het van generatie op generatie in mijn familie, dus ik weet niet beter. ben begonnen toen ik 8 jaar was dus nu 32 jaar geleden.

Lex
07-09-2004, 11:46
was ik

Anonymous
07-09-2004, 19:20
Shit ik ben pas begonnen met Muay Thai nadat ik Hoost in 2002 zag winnen..... Ik ben echt een damn rookie man - sleeechhtt......... :(

Hammerkick
08-09-2004, 00:39
ik heb 28 jaar in wielwijk gewoond nu ben ik verhuis naar barendrecht ...........
Ik ben opgegroeid in oud-krispijn en ik ben in 1987 naar wielwijk verhuisd,eerst de isaac sweersstraat en 2 jaar later voor 4 jaar de cornelis houtmanstraat.we wonen nu alweer vanaf 1993 in de zeehavenbuurt.

ashi76
08-09-2004, 00:45
ik moest wel om te kunnen overleven in de straten van Dordrecht ...............
In welke wijk woon je dan,tsuki ?


ik heb 28 jaar in wielwijk gewoond nu ben ik verhuis naar barendrecht ...................

Hey das allemaal vlakbij man !

:shock:

ALEXEY IGNASHOV
08-09-2004, 16:36
toen ik 8 was moest ik van me oom met worstelen beginnen, dat was mijn eerste vechtsport van de zes!!! :wink:

Anonymous
09-09-2004, 00:12
Laat me raden... Je was de nerd van het stuk en je oom had er genoeg van dat je continu bij hem kwam om uit te huilen?

Beetje een schrijnend geval.

Anonymous
09-09-2004, 00:45
Guest, dat kwam jouw natuurlijk bekend voor!!!

ALEXEY IGNASHOV
13-09-2004, 21:22
Laat me raden... Je was de nerd van het stuk en je oom had er genoeg van dat je continu bij hem kwam om uit te huilen?

nee, mijn oom vond dat ik niets moest continu blijven jou moeder neuken, maar wat gezonds gaan doen, vadaar dus!!

Gulo gulo
13-09-2004, 21:40
Word steeds vriendelijker hier :twak:

Jongens laat jullie niet opnaaien :thumbs:

max mulder shihan
13-09-2004, 21:50
Mods, kan hier wat aan gedaan worden aub, vind dat sommige lui de grens nu ver overschreden hebben.

Gulo gulo
13-09-2004, 21:54
Mods, kan hier wat aan gedaan worden aub, vind dat sommige lui de grens nu ver overschreden hebben.

Ik geef Max gelijk, A.I. geeft gewoon antwoord op de vraag die gesteld wordt en hij wordt aangevallen. Dit is niet zoals het hoort. :twak:

Justinian
13-09-2004, 22:48
---Justinian

Ok, kappen met deze onzin of de berichten worden verwijderd en de eerste ban in de korte geschiedenis van Mixfight is een feit. Ik doel hier met name op de guest.

---/Justinian

Nickuraba
14-09-2004, 16:32
na veel k-1 gezien te hebben i guess

jojo
14-09-2004, 17:34
toen ik in groep 3 zat zaten er 2 jongentjes uit me klas op kickboxen dus die vroegen of ik een xtje kwam kijken toen vond ik het zo leuk dat ik een xtje mee ging doen en daarna ben ik verslaafd geraakt haha

(heb nog op vele andere sporten gezeten zoals majorette, basketbal, voetbaltennis,aikido, en nog met die stokies kweet nietj hoe je het schrijft nun chakado ofzo haha, zwemmen, paardrijden) nou dat was het wel zo'n beetje :thumbs:

Controle
14-09-2004, 18:26
Ben in R`dam Crooswijk opgegroeid, judo--karate(schuttersveld)-- jiu jitsu--boksen bij Ome Jan--kickboksen... naar een andere plaats verhuist en aikido gaan doen dit is toch wel zo`n onwijs gave sport, ben toen weer verhuist en hier helaas geen aikido... dus toen maar op muay-thai gegaan....

Bij ons geven ze ook BJJ en ik twijfel nog of ik dat erbij wil gaan doen.

jan sensei kyokushin
14-09-2004, 18:57
Mods, kan hier wat aan gedaan worden aub, vind dat sommige lui de grens nu ver overschreden hebben. Volkomen mee eens max ze weten niet wat repect is voor elkaar!! onder de mixfight leden en wat hun normen en waarden zijn :cry: zijn meest de zelfden die de boel op naaien als je de posten door leest !!dit lijkt nergens op sorry. osu

max mulder shihan
14-09-2004, 19:53
Klopt Jan, het beste is dit soort lieden geen respons meer te geven. zoal;s al eerder gezegd 'lekker in hun eigen vet gaar laten koken'.

Osu max

HUNTER
15-09-2004, 11:07
Bij ons geven ze ook BJJ en ik twijfel nog of ik dat erbij wil gaan doen.


als je BJJ kunt trainen dan moet je dat doen!! BJJ is cool

superpiele1
15-09-2004, 11:15
Nou ik was 4jaar en mijn vader die deed al lang kickboxen.
en we hebben een eige sportschool toen deed ik al een keer mee en ik doe het nu nog haha. zo is het gegaan

Robbie
19-03-2005, 16:10
toen ik 8 was moest ik van me oom met worstelen beginnen, dat was mijn eerste vechtsport van de zes!!! :wink:

Kan je het nog een beetje!!!!!!!!!

Biiyen
19-03-2005, 16:22
Ik wil gewoon een sixpack en stoer zijn zodat ik wijven kan scoren ........

Paganstars
19-03-2005, 16:27
Ik was nogal een agressief kindje op me 4e... na 2 keer een kindje te hebben gemept op de oogjes met een stok vond me pa dat het maar eens tijd werd dat ik leerde boksen en de nobele sport van schermen ;)... Dat werd later nog aangevuld met pencak van me opa en mijn groot ooms en kempo van mijn oom... op mijn 5e ook nog gaan judoen... maar daar was ik te vel voor ik moest kunnen meppen! Dus dat werd niks en vanaf mijn 9e tot mijn 14e tkd, en daarna ben ik in het mma gerold doordat een vriend van mij pancrase deed en zo mee gaan trainen, tot ongeveer een jaartje terug. Mijn knieen wilde niet meer :( maar heel af en toe train ik nog me!

Paganstars
19-03-2005, 16:30
Ik was toen ik klein was een heethoofd en na 2 keer een kind gemept te hebben leerde me pa mij boksen en schermen, met als aanvulling kempo en pencak silat van mijn opa en mijn ooms. op mijn vijfde 2 jaar gejudoëd maar da vonk maar niks omdat ik niet kon meppen. DUs mijn moeder maar gevolgd met tkd op mijn 7e tot mijn 14e. Gestopt met tkd ivm school en daarna ben ik in het mma gerold door een vriend van mij die freestyle jkd deed... Toen ben ik in aanraking gekomen door wannabuy.nl met shooto en zodoende.. Ben nu een jaartje gestopt door mijn knieën maar ik train nog heel af en toe thaiboksen met me stiefpa en submission met mijn stiefbroer!

RNLMC
19-03-2005, 17:28
Ik was toen ik klein was een heethoofd en na 2 keer een kind gemept
komt me bekend voor, k wilde altijd al op karate maar dat mocht op de een of andere manier niet dus toen ik 9 was begonnen met boksen ,wat ik nog steeds doe en vanaf mijn 15e ben ik er shooto bij gaan doen.

Paganstars
19-03-2005, 18:23
mmm tis weer te zien dat me pc en i-net vreemd doen :? ttt

Nickuraba
19-03-2005, 20:15
nadat ik de kickbokser uit dead or alive zag, wahha geen idee maar toen begonnen we maar!

Hidman
19-03-2005, 20:21
Edgar Kruyning had tegen mn moeder op de speelzaal die daar peuterleidster is gezegt dat ik moest komen trainen toen ie hoorde dat mn moeder zonen had :D Das 4 jaar geleden en doe het nu nog steeds en zal altijd blijven denk:D

natuurlijk hetzelfde verhaaltje! alleen ben ik pas gegaan nadat Jelle eerst is wezen kijken! haha :lol:

Jochem
19-03-2005, 21:22
Streetfighter 2 op de sega heeft me ginspireerd, een klap op me kop was de aanleiding :)

begonnen met boxen, daarna jiu jitsu erbij, boxen werd thaiboxen, daarna beetje judo en karate erbij.
nu momenteel ff wat minder maar wel JJ en bjj.

Deuce
19-03-2005, 21:24
Streetfighter 2 op de sega heeft me ginspireerd, een klap op me kop was de aanleiding :)

begonnen met boxen, daarna jiu jitsu erbij, boxen werd thaiboxen, daarna beetje judo en karate erbij.
nu momenteel ff wat minder maar wel JJ en bjj.

Beter dat je nog wat gaat oefenen op je Sega Jochem.......pannekoek :lol: :thumbs:

xXRichardXx
19-03-2005, 22:10
Ik moest van mn vader toen ik 7 was wat aan mn zelfvertrouwen gaan doen, en hij dacht dat een vechtsport wel iets voor mij was. Toen zijn we bij Boersma Sport in Amersfoort gaan kijken naar een Taekwondo training, maar het leek me niet direct iets. Pas toen de film "Best of the best" op TV was geweest, moest en zou ik echter wel op TKD. Dat heb ik 11 jaar gedaan. Sinds een maandje of 2 thaiboks ik nu bij Team relex. Motivatie voor Thaiboksen was het jarenlange kijken naar K-1 op televisie. Een keertje wezen kijken bij een training en helemaal verkocht!

Ossie
20-03-2005, 00:16
Heb toen ik klein was (7 a 8) een jaar of twee taekwondo gedaan.
Daarna heel lang geen vechtsporten beoefend.
Toen ik een jaartje of 15 was ben ik begonnen met kickboksen omdat ik wel weer eens iets wilde doen met vechtsporten, dus leek kickboksen mij wel wat, i.v.m. de hardheid en de effectifiteit ten opzichte van andere vechtsporten. Na ongeveer 4 maanden had ik al geen zin meer :oops: .
Rond mijn 18e ben ik maar opnieuw begonnen met kickboksen, onder andere door het zien van K1 wedstrijden.
Over een paar weken wil ik gaan met beginnen met FF trainingen naast het kickboksen. Dit trekt me om een of andere reden gewoon heel erg, en ik denk dat ik hier 'beter tot mijn recht kom'.

Maupie
20-03-2005, 07:05
ik heb nooit aan vechtsporten gedaan. Vanaf mijn zevende jaar altijd gevoetbald. Door blessures kan dat helaas niet meer.
Mijn interesse voor vechtsport is ontstaan toen ik als jochie van 7 met mijn vader 's nachts mee mocht kijken naar de wedstrijden van Muhammad Ali tegen George Foreman enzo. Sinds 1986 kom ik regelmatig bij kickboksgala's en sinds Rings Holland er is ga ik ook naar MMA. Na de kennismaking met dit forum ben ik nog meer sporten gaan bekijken zoals worstelen , BJJ en Shooto.

Gisteren heb ik mijn debuut gemaakt als Thaiboks scheidsrechter. :D

D22ntjuh
20-03-2005, 13:06
ik ben begonnen met ju jitsu toen ik een jaartje of 4 was grotendeels omdat ik teveel energie had en het leuk vond om veel te stoeien/vechten en het zit in de famillie..
en nu 12 jaar later doe ik ook alweer een jaartje tae kwondo en dinsdag komt mn eerste les kyokushin..:D
trouwens een van de eigenaren kwam vorige week nog een foto tegen van mij toen ik mn eerste gele slip had hebben jullie ook fotows van toen je nog een ukkie was en in een gi liep? :lol:

Ko Hops
20-03-2005, 22:53
Omdat een gaber van me de hele dag over free fight,MMA,PRIDE en UFC praat dus ik moest wel. Hoov

Jochem
20-03-2005, 23:02
@ deuce. Laatste keer bleef je anders wel kloppen, als of het een hobby van je was. :twak:

Anonymous
24-03-2005, 13:01
Na Alexey Ignashov te hebben zien vechten.

B3 lik3 M3
24-03-2005, 14:45
Ik begon op een jaar of 6 met Judo.. dat had ik na een jaartje al wel gezien..

Mijn vader worstelde altijd en dat vond ik ook altijd een topsport..
een paar jaar geleden met Marb meegegaan naar een shooto training en weer een jaar verder ook begonnen met worstelen.

Worstelen moest ik helaas mee stoppen maar ben nu fanatiek met shooto bezig.. :thumbs:

Robbie
24-03-2005, 14:49
Welke club heb je geworsteld>???

MrMiyagi
24-03-2005, 14:53
was van kleins af aan al een overactief en een beetje een agressief manneke, toen van mijn 8e tot mijn 10e judo gedaan, toen een tijdje niks, daarna op mijn 14e kort aan barokai gedaan van Jan Hofte(rip), altijd al voor vechtsporten ingeinteresseerd en eindelijk nu begonnen met kickboxen, bij Angelo Meola

M.Hersisia
24-03-2005, 15:02
Mijn vader deed altijd boksen, mijn neef werd twee jaar terug wereldkampioen boksen zwaargewicht bij WBF. ( is de titel helaas weer kwijt ) en toen dacht ik... Owh ok , dan zit het in de familie hahaha...
Dus ben ik het ook gaan doen. Doe het nu pas ander half jaar ofzo... :lol:

B3 lik3 M3
24-03-2005, 15:09
Welke club heb je geworsteld>???

Hercules Deventer

Jay Hoov
25-03-2005, 10:04
Omdat een gaber van me de hele dag over free fight,MMA,PRIDE en UFC praat dus ik moest wel. Hoov

Wie...ikke????

Leon
25-03-2005, 10:17
straatgevechten, hierdoor kwam ik dus op het (legale) vechten uit. En ook hier terecht trouwens :thumbs:
(overigens ben ik helemaal geen kwade jongen hoor, so dont worry :wink:)

M.Hersisia
25-03-2005, 12:59
Owh ok , dan zit het in de familie hahaha...


Dat is gebleken!


Hey I love knockouts...!!
Thanx.. haha.. Volgende partij zal ik iets rustiger doen. En dat is alweer maandag de 28ste.. duim je voor me?? :wink:

M.Hersisia
25-03-2005, 23:36
Owh ok , dan zit het in de familie hahaha...


Dat is gebleken!


Hey I love knockouts...!!
Thanx.. haha.. Volgende partij zal ik iets rustiger doen. En dat is alweer maandag de 28ste.. duim je voor me?? :wink:

Niets rustig aan! Slopen die handel! ;)

En ik zal zeker voor je duimen, als je de winst aan mij opdraagt ;) want je moet knokken op mijn verjaardag!


Owh leuk..! gefeliciteerd alvast... ja en nu moet en zal ik zeker winnen..! :wink:

M.Hersisia
28-03-2005, 23:02
Owh ok , dan zit het in de familie hahaha...


Dat is gebleken!


Hey I love knockouts...!!
Thanx.. haha.. Volgende partij zal ik iets rustiger doen. En dat is alweer maandag de 28ste.. duim je voor me?? :wink:

Niets rustig aan! Slopen die handel! ;)

En ik zal zeker voor je duimen, als je de winst aan mij opdraagt ;) want je moet knokken op mijn verjaardag!


Owh leuk..! gefeliciteerd alvast... ja en nu moet en zal ik zeker winnen..! :wink:

Dank je wel! En heb je gewonnen???


Hey... jaaaaa. Ik heb gewonnen op punten...!!! :lol:
Ging lekker...
Nu weer op naar de volgende partij... :wink:
Groetjes M.Hersisia

M.Hersisia
29-03-2005, 00:03
Goed gedaan, meissie!!!
Van harte gefeliciteerd! Goed bezig!

Weet je al wanneer je volgende partij is?


hey thanx... :lol:
Mijn volgende partij is 23 april killerfighters gala in Deventer...
Ik ga nu lekker slapen, ben kapot :wink:
Tot spreeks hier... kusssss :P

Zwaan
29-03-2005, 00:10
Door het lezen van vechtsport blaadjes leerde ik vechters kennen zoals Aerts, Peeters, Rutten, Dekker. Dit waren personen die mij geinspireerd hebben om een vechtsport te gaan doen. Toen in '98 bij ons free fight begon ben ik dat meteen gaan doen.