PDA

View Full Version : ook help!! Nero



micha
06-09-2004, 14:18
ik heb problemen met branden als ik iets heb uigepakt dan staat het in een ts mapje dat ik de enen keer wel gewoon kan branden en de andere keer staat er een soort menu op de dvd en ik snap niet hoe dit kan :twisted: :twisted:

iemand?? :oops: :oops:

Wheelie
06-09-2004, 15:08
ik heb problemen met branden als ik iets heb uigepakt dan staat het in een ts mapje dat ik de enen keer wel gewoon kan branden en de andere keer staat er een soort menu op de dvd en ik snap niet hoe dit kan :twisted: :twisted:

iemand?? :oops: :oops:

je moet als je een dvd wil branden de videofiles selecteren en in de map video ts zetten of slepen ;) en dan branden , audio ts is gewoon leeg.

micha
06-09-2004, 18:22
ik heb problemen met branden als ik iets heb uigepakt dan staat het in een ts mapje dat ik de enen keer wel gewoon kan branden en de andere keer staat er een soort menu op de dvd en ik snap niet hoe dit kan :twisted: :twisted:

iemand?? :oops: :oops:

je moet als je een dvd wil branden de videofiles selecteren en in de map video ts zetten of slepen ;) en dan branden , audio ts is gewoon leeg.

ok maar moet ik het dan bij nero weer in de ts map zetten??

sowieso thanks wheely

micha
07-09-2004, 09:54
niemand?

Wheelie
07-09-2004, 10:03
ik heb problemen met branden als ik iets heb uigepakt dan staat het in een ts mapje dat ik de enen keer wel gewoon kan branden en de andere keer staat er een soort menu op de dvd en ik snap niet hoe dit kan :twisted: :twisted:

iemand?? :oops: :oops:

je moet als je een dvd wil branden de videofiles selecteren en in de map video ts zetten of slepen ;) en dan branden , audio ts is gewoon leeg.

ok maar moet ik het dan bij nero weer in de ts map zetten??

sowieso thanks wheely

de bestanden die je op je pc hebt staan zet je in Nero in de map VIDEO_TS

Wheelie
07-09-2004, 10:05
dat zijn als het goed is .BUP , .IFO EN .VOB bestanden zo niet dan moet je even zeggen wat het wel is want dan moet je op een andere manier branden.

micha
07-09-2004, 10:40
thanks wheely het klopt wat je zegt denk ik want deed de helemap ts in nero zetten dus ik moet alleen de bestanden bup ifo en vob er in zetten?
thanks ik ga het meteen proberen :mrgreen:

Wheelie
07-09-2004, 10:59
thanks wheely het klopt wat je zegt denk ik want deed de helemap ts in nero zetten dus ik moet alleen de bestanden bup ifo en vob er in zetten?


wel in de map VIDEO_TS EN DUS NIET IN DE MAP AUDIO_TS

micha
07-09-2004, 11:04
thanks