PDA

View Full Version : Er zit iets in het eten tegenwoordig



Biiyen
06-09-2004, 15:16
dat kan niet anders.....Nederland gaat zwaar achteruit. Volgens mij komt het doordat er niemand meer groente eet ofzo, van al dat ingespoten hormonen vlees worden ze gek.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=401577&c=14

Dutch Dynamite
06-09-2004, 15:43
Politie pakt jongen (16) op die ex-vriendin wil vermoorden

Uitgegeven: 6 september 2004 14:23

AMSTERDAM - De politie heeft zondag in Enschede een 16-jarige jongen aangehouden die verdacht wordt van poging tot moord op zijn vijftienjarige ex-vriendin. In het huis van de stiefouders van het meisje probeerde de jongen haar keel dicht te drukken en bedreigde hij haar met een mes. De jongen kon niet verkroppen dat zijn vriendin de relatie met hem had beƫindigd.

Het meisje viel na een worsteling door een raam bij de buren, maar raakte hierbij niet gewond. De politie kon de jongen aanhouden toen hij zich een paar uur na het incident weer in de buurt van de woning ophield en zich in een auto had verstopt. De jongen zit op dit moment nog vast. Enkele weken geleden deed zich in Leeuwarden een soortgelijk geval voor, waarbij een zestienjarige jongen zijn even oude vriendin tot tweemaal toe in brand stak.



Ik kan het ook niet meer volgen; de wereld wordt steeds zieker; hopelijk keert het tij zich ooit. :roll:

Mickey
07-09-2004, 09:56
:| Speciale hormoontjes idd..
Iedereen aan het rode vlees!

redjuh
07-09-2004, 10:28
het is een modeverschijnsel onder allochtone jongeren

max mulder shihan
08-09-2004, 11:21
:? @ redjuh????

Ja je hebt gelijk red ik heb ook al een paar keer op het punt gestaan om mijn vriendin te vermoorden net als een zooi vrienden van mij ook wel eens met die gedachten spelen om over mijn familie maar niet te spreken..

M.a.w. WAAR DE FUCK SLAAT DIE OPMERKING NOU WEER OP?!?!?!?

Ik denk dat Red doelde op het rood vlees eten, dat word een mode verschijnsel onder allochtone jongeren :mrgreen: