PDA

View Full Version : 25 september Wrestleblast 5



Rico Suave
06-09-2004, 15:49
Kom kijken naar Rodney, Rico, NBW en nog vele anderen op Wrestleblast 5, de grootste pro wrestling show ooit in Nederland.

http://www.fcwwrestleblast.tk/

mama
06-09-2004, 16:07
European title match: Adam Polak vs Rico vs Mad Cow

De huidige European champion Adam Polak won zijn titel een jaar geleden bij WrestleBlast IV. Sindsdien heeft niemand de titel van hem kunnen afpakken. Vaak wist de gemene Pool zijn wedstrijden te winnen met hulp van zijn sidekick Andrew F'N Patterson, die altijd aanwezig is rondom de ring. Dit keer krijgt Polak het echter zwaarder dan ooit, met twee tegenstanders in een Triple Threat match. Hierbij geldt dat de eerste die een tegenstander verslaat, naar huis gaat als kampioen. Extra gevaarlijk voor Polak, want ook als een van zijn tegenstanders de ander verslaat, verliest de kampioen zijn titel. De tegenstanders van Polak zijn Rico en Mad Cow.

Het begin van de vete tussen deze drie heren was tijdens Open Air Onslaught. Mad Cow beantwoorde de Open Challenge van The Silent Assasin, maar verloor die match doordat Rodney en de rest van NBW hulp kregen van Adam Polak. Na de match vond Rico Suave het nodig om Mad Cow te bespringen. Tijdens de rematch op Tidal Wave 2 tussen The Silent Assassin en Mad Cow, die voor de number one contendership ging voor de FCW European Title, probeerde Adam Polak zich opnieuw met de match te bemoeien. Maar dit maal lukte het Mad Cow om hem de ring uit te slaan. Rico probeerde vervolgens Mad Cow ook aan te vallen, maar werd beloond met een shining wizard en werd zelfs als springplank gebruikt door Mad Cow om Rodney een Shining Wizard te geven. Mad Cow won de match, en Rico en Polak gingen buiten de ring compleet door het lint. Woedend eiste Rico een match tegen Mad Cow en commisioner Green Nasty besloot hem die te geven, tijdens Wrestleblast 5 in een threeway dance tegen Adam Polak voor de European Title. Rico en Polak lijken een pact te sluiten, maar kunnen zij elkaar echt vertrouwen?

Voor Mad Cow is dit gevecht een kans om zichzelf weer terug te brengen in het middelpunt van de FCW. Mad Cow is een icoon en bekend als een van de hardste worstelaars in Europa. Ooit was hij FCW World Heavyweight Champion, maar zijn carriƫre liep een flinke deuk op door een reeks blessures en omdat hij zich als landverrader aansloot bij een groep Engelse worstelaars die een hekel hebben aan Nederlanders. Deze kans op een titel kan Mad Cow weer terug in de spotlight brengen.

Rico heeft nog niet de ervaring van Mad Cow of Adam Polak, maar is een rijzende ster. Dit is voor hem de kans om hogerop te komen. Rico behoort tot de New Blood Wrestling (NBW) clan: een groep wrestlers en freefighters die proberen de macht binnen de FCW over te nemen. Rico is zonder twijfel de meest welbespraakte uit de NBW clan. Sommigen haten hem en vinden hem arrogant, anderen vinden hem een coole gozer. Duidelijk is in ieder geval dat Rico zijn mondje wel kan roeren en een groot vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen. Loopt Rico's zelfvertrouwen op WrestleBlast V een deuk op, of loopt hij binnenkort als kampioen naast zijn schoenen?

Het belooft een spannende strijd te worden tussen The Ladies Choice, Mr. European Hardcore en The Polish Punisher op Wrestleblast 5.


rico = rijzende ster. :thumbs:
doe je goed rico
heel veel succes daar. sorry kan er niet heen. te veel andere verplichtingen.
maar ik wil het wel een keer zien.

Wheelie
06-09-2004, 16:36
Rico is zonder twijfel de meest welbespraakte uit de NBW clan. Sommigen haten hem en vinden hem arrogant, anderen vinden hem een coole gozer

ik vind hem wel cool

Rico Suave
06-09-2004, 17:56
Rico is zonder twijfel de meest welbespraakte uit de NBW clan. Sommigen haten hem en vinden hem arrogant, anderen vinden hem een coole gozer

ik vind hem wel cool

Dan verwacht ik ook dat je me aan komt moedigen :wink: Woon jij daar niet in de buurt?