PDA

View Full Version : Opsporing verzocht



max mulder shihan
06-09-2004, 22:13
Zit nu naar opsporing verzocht te kijken ,het word steeds gekker hier in Nederland,moet niet veel gekker worden,is eigenlijk al te gek voor woorden,opknopen dit soort tuig :evil:

redjuh
06-09-2004, 22:27
wat was er dan...? ik kijk darten

max mulder shihan
06-09-2004, 22:34
Ach je weet wel het'' normale werk'' hier in Nederland zeer geweldadige beroving moord en doodslag en anderre schijnbaar ''gewoon geworden zaken'' hier in happy holland. En maar blijven beweren dat het wel los loopt, dat loopt het zeker maar ik zou mij beter voelen als het vast zat.

redjuh
06-09-2004, 22:35
nog mensen met 'noord-afrikaans' uiterlijk gezocht toevallig?

Virus
06-09-2004, 22:40
@ Redjuh… Lang leve Co!!

@ Max... Niet verkeerd bedoeld of zo, maar je ziet `t leven hier (in Nederland) echt niet meer zitten hè?

`k Snap niet goed waarom je je zo veel aantrekt van al die negatieve berichtgeving eerlijk gezegd... Je geniet toch ook wel gewoon een beetje van het leven hè? :wink:

Begrijp me niet verkeerd: d`r gebeuren vreselijke dingen op deze planeet (ook hier in ons kleine landje) en uiteraard heb ik ook een gevoel dat zegt dat het niet allemaal even fraai is wat er gebeurd, maar heb jij serieus het idee dat het slechter dan slecht met ons landje gaat bijvoorbeeld?

Opsporing verzocht bestond een paar jaar geleden ook al hè! :wink:

max mulder shihan
06-09-2004, 22:42
Nee deze niet , deze niet deze waren volgens de media ,altans in de eerste zaak negroide, ,was iets met een overval en martellen met een gloeiend heet strijkijzer, je weet wel ''de normale gang van zaken'' verder heb ik maar niet meer gekeken, was het al weer zat.

Virus
07-09-2004, 00:32
Max? :roll:

max mulder shihan
07-09-2004, 01:51
Ja was ff weg , natuurlijk jongen geniet ik van het leven al 51 jaar maar het word wel steeds vreemder in ons landje mijn moeder is al twee keer beroofd ,goeie mens is bijna 80, je kunt je ogen niet sluiten voor het feit dat de samenleving er hard op achteruitgaat, en ja daar maak ik mij bezorcht om Er word door politici een hoop geklets maar de gewone man in de straat voelt zich niet meer op zijn gemak ,en dan ook nog de afbraak van allerlei voorzieningen waar oa mijn ouders keihard voor geknokt hebben balkenende die maar een beetje loopt te balken .Nee het gaat snel bergafwaards en ik zie het somber in ,maar watmij ket meeste ergert is dat er zoveel Nederlanders met oogkleppen op lopen,het niet willen zien.

Virus
07-09-2004, 12:34
Duidelijk antwoord... Ke dan! :roll:

Gulo gulo
08-09-2004, 18:57
Misschien willen ze het wel zien maar er niet naar handelen

payap
08-09-2004, 19:25
Als je Nederland vergelijkt met andere landen in de wereld denk ik dat wij het hier erg goed hebben. Slechts enkele landen zullen het beter hebben dan hier. Je had ook in Sudan of bangladash geboren kunnen worden en dan was het leven heel wat beroerder geweest.

Wel heb ik de laatste jaren het idee dat het steeds minder begint te worden. Criminaliteit, kwaliteit onderwijs en de zorg en dergelijke wordt steeds slechter.

Neem idd het feit dat wij het zo goed hebben (wat ik nog wel vindt). Wie hebben dit bereikt ? precies de oudjes die nu in een bejaardentehuis zitten. En zo ondertussen worden behandeld als een lastig stuk lood wat we mee moeten slepen. Het geld waar hun voor gewerkt hebben wordt verkwanseld door deze witte boord criminalen die zich de regering noemen. (en door ons sukkels is gekozen).

ff een betuwelijn die 6 x duurder wordt dan berekend :shock: 6x !!! dat je er een keer 10% naast zit okee al is het dan al veel maar meer dan 600 % er naast zitten.

En zo'n Netelenbos die dan bewust voorliegt om vooral de betuwelijn er door te drukken.


Elke burger wordt voor elke scheet belast en moet dokken maar nog steeds kunnen de grootste criminelen via een paar truukjes hun geroofde vermogen behouden. Maar owee als je dan weer 3 km te hard rijdt dan staan kots spee en zijn snipers klaar je te pakken. Mocht je voor de 5e keer worden gepakt voor een winkeldiefstal dien dag dan laten ze je lopen of 2 kg drugssmokkel ? kappen en nu wegwezen! en de gewoone hardwerkende man maar uitgezogen worden.

denk dat er wel snel wat moet gebeuren om te voorkomen dat we idd van een sociale staat veranderen in een bananenrepubliek.

max mulder shihan
09-09-2004, 12:17
Er gebeurd hier pas wat als de zaak 100 jaar terug gezet is, zoals in de tijd van jan met de pet en dat je dan langs de kant van de weg staat met je pet in de hand terwijl mijnheer de directeur vergezeld van de pastoor of dominee voorbij komen rijden . Nederlanders laten over zich heen piesen en gaan pas wat doen als het begint te stinken,wacht maar tot de ''zeeuwse mossel gaat rotten''.

Jase
09-09-2004, 15:28
Shit man laatst gezien op tvnh: een smerige overval op een woning waarbij vrouw en kind met strijkijzers gemarteld werden om meer geld te geven.
Ook een keer greep iemand in bij zinloos geweld, werd ie een paar dagen later opgewacht en door 4man gekickt (kwam wel goed weg), nog later is ie ook nog eens door 4man in zijn eigen woning (hij nou net naar z'n werk gaan) bedreigd met pistolen en zwaar in elkaar geslagen.
Het wordt wel steeds erger hier, en die strafjes, :evil:

max mulder shihan
09-09-2004, 16:19
Ja word een lekker landje hier :!: :?: nietwaar :evil: