PDA

View Full Version : Wie mag Ratelband niet? en waarom?



Anonymous
10-09-2004, 23:35
Ik stoor me toch aan mensen die Ratelband niet mogen.
Aan de ene kant is het prima dat de massa hem niet mag.
Heel mooi, want ik mag hem wel namelijk.

Hij is ook een stuk minder "eng" dan dat schorem wat er nu op de ministerzetels zich gehuisvest heeft...

Daarnaast is Ratelband een charismatische persoonlijkheid die je niet moet vergelijken met die sekteleiders, die hun religies (lees christen,islam,joods) bevlekken met hun prietpraat over fabeltjes die duizenden jaren geleden zijn gebeurd.

Er bestaat geen slechte leerling, er bestaan wel slechte leraren.

Nog een leuke quote op de website van Ratelband.

Altijd positief blijven

Vroeger zei men:
God bestaat.
U dient hem toen bij de verlichting werd ‘t
U denkt dus u bent.
In de jaren 80 bij ’t stijgen van de welvaart,
U consumeert dus u bent.
Ik geloof dat ons wereldbeeld nu mag zijn,
U neemt mij waar.
Dus ik ben.
M.a.w.: u bent altijd ’t kleinste deel van ’t collectief.


http://www.ratelband.com/movies/movie4h.WMV

http://www.ratelband.com/movies/movie2h.WMV

http://www.ratelband.com/movies/movie3h.WMV


www.ratelband.com

Virus
10-09-2004, 23:59
Ik stoor me toch aan mensen die Ratelband niet mogen
Stoor je bij dezen dan maar aan mij... :thumbs:

Zit een kern van waarheid in wat Ratelband zegt maar de manier waarop ie `t brengt, is ronduit opdringerig,
irritant en agressie-opwekkend! :?

Zou hij `t mij zo komen opdringen dan kon ie een klap op z`n kanis verwachten... :twak:

Anonymous
11-09-2004, 00:15
Emile is niet opdringerig, dat zie je dus verkeerd, hij is enthousiast.
Hoe meer je mening zegt des te meer hij er wat mee kan dus dat is positief. 8)

mama
11-09-2004, 00:18
gast meld je ff aan
:wink:

Virus
11-09-2004, 00:37
Emile is niet opdringerig, dat zie je dus verkeerd, hij is enthousiast.
Hoe meer je mening zegt des te meer hij er wat mee kan dus dat is positief. 8)

Ken je het programma "het zwarte schaap" guest?

Daar was ie eens te gast en het publiek bestond louter uit mensen die slechte ervaringen met hem hadden gehad...

Hij verdedigde zich t.o.v. die mensen met z`n gebruikelijke "Tjakka-gedoe" (<--nog gejat ook) en probeerde die mensen te overtuigen van het feit dat alles tussen de oren zit!

Om deze uitspraak kracht bij te zetten, nam hij uit z`n meegebrachte rugzak en super-socer en begon een hele rij mensen uit het publiek zeiknat te spuiten! :lol:

Ik vond `t op dat moment wel geinig, maar het gehele publiek stapte zowat op en Emiel zat daar maar met z`n domme grijns...

Hoezo, niet opdringen maar uitsluitend enthousiasme? :?

Voor dat enthousiasme zou ik `m laten boeten... :twak:

micha
11-09-2004, 01:04
ratelband roelvink waar maak je je druk om :| :mrgreen:

micha
11-09-2004, 01:09
Emile is niet opdringerig, dat zie je dus verkeerd, hij is enthousiast.
Hoe meer je mening zegt des te meer hij er wat mee kan dus dat is positief. 8)

Ken je het programma "het zwarte schaap" guest?

Daar was ie eens te gast en het publiek bestond louter uit mensen die slechte ervaringen met hem hadden gehad...

Hij verdedigde zich t.o.v. die mensen met z`n gebruikelijke "Tjakka-gedoe" (<--nog gejat ook) en probeerde die mensen te overtuigen van het feit dat alles tussen de oren zit!

Om deze uitspraak kracht bij te zetten, nam hij uit z`n meegebrachte rugzak en super-socer en begon een hele rij mensen uit het publiek zeiknat te spuiten! :lol:

Ik vond `t op dat moment wel geinig, maar het gehele publiek stapte zowat op en Emiel zat daar maar met z`n domme grijns...

Hoezo, niet opdringen maar uitsluitend enthousiasme? :?

de enige die ratelband raak schoot was een geleerde die toen opstapte ( en terecht) hij was de enige die weg ging.

Virus
11-09-2004, 01:47
Nope... Hij was niet de enige die geraakt werd en al helemaal niet de enige die vertrok!

Zowat die hele eertse rij hield `t voor gezien na Emiels rare actie... :roll:

Justinian
11-09-2004, 04:20
Hij is redelijk uniek en maakt zich volgens mij ook niet bepaald druk om wat andere mensen van hem vinden, dat waardeer ik wel aan/in hem. Wat betreft de uitzending van het zwarte schaap, die aflevering heb ik ook gezien. Wat mij er nog van bij staat is dat die geleerde vertrok en je een aantal mensen zag denken "euhm, misschien zou ik ook moeten vertrekken. Ja, dan hoor ik er ook bij". Dus toen vertrok er na de geleerde nog iemand en daarop volgden er nog een paar. Niet echt mensen met een eigen mening als je het mij vraagt.

Ik weet het niet 100% zeker, maar voor zover ik me kan herinneren spoot hij alleen die geleerde nat en die was dan ook zwaar beledigd...

someone
11-09-2004, 07:05
ik vind hem een beetje arrogant overkomen, en idd wat andere zeggen in mijn ogen ook opdringerig, dus ja ok jij guest zult zich dan moeten storen aan mij

}|^-_-^|{
11-09-2004, 10:41
ik heb een keer meegedaan met zijn spinnenact in het sportcentrum in de leidse introductieweek. ik ben panisch arachnafobisch en ik moet zeggen dat zijn oppeptechniek goed werkte, ik heb echt met 5 grote tarantula's op mijn armen en gezicht gestaan.
structureel heeft het niet echt gewerkt, maar wat wil je na een clinic van 3 minuten, maar voor even werkte het echt. mocht de guest emile zijn: nog bedankt voor de aparte ervaring. :thumbs:

Dr. O ja joh?
11-09-2004, 10:46
Ratelband is een goeie gozer..

redjuh
11-09-2004, 10:49
ik vind hem grappig. bij jensen en rur was ie gewoon GOED

Anonymous
11-09-2004, 13:49
gast meld je ff aan
:wink:

Mag ik dat zelf bepalen?

someone
11-09-2004, 14:47
nee :roll:

Anonymous
11-09-2004, 14:56
nee :roll:

Het is heel simpel...Ik ga niet een ander een plezier te doen om mezelf te registreren!! :lol: :lol: :lol:
Ik heb de forumleden al de helpende hand gegeven om de visie te verbreden door misschien eens Emile een kans te geven meer voor jezelf open te staan.

Gulo gulo
11-09-2004, 15:00
Ik hou het erop dat hij apart is. Op het ene moment kan ik op hem lachen, het andere moment vind ik er geen reet aan.

harry
11-09-2004, 15:29
Emile is niet opdringerig, dat zie je dus verkeerd, hij is enthousiast.
Hoe meer je mening zegt des te meer hij er wat mee kan dus dat is positief. 8)

Ken je het programma "het zwarte schaap" guest?

Daar was ie eens te gast en het publiek bestond louter uit mensen die slechte ervaringen met hem hadden gehad...

Hij verdedigde zich t.o.v. die mensen met z`n gebruikelijke "Tjakka-gedoe" (<--nog gejat ook) en probeerde die mensen te overtuigen van het feit dat alles tussen de oren zit!

Om deze uitspraak kracht bij te zetten, nam hij uit z`n meegebrachte rugzak en super-socer en begon een hele rij mensen uit het publiek zeiknat te spuiten! :lol:

Ik vond `t op dat moment wel geinig, maar het gehele publiek stapte zowat op en Emiel zat daar maar met z`n domme grijns...

Hoezo, niet opdringen maar uitsluitend enthousiasme? :?

Voor dat enthousiasme zou ik `m laten boeten... :twak:

Ik had het idee dat tie toen goed in de shit zat op dat moment, het huilen stond hem toen nader dan het lachen,hij gaf ook toe al was het sumier dat deze grap/reactie niet uitpakte zoals hij verwacht had.
Hij komt vaak over als een harde, maar volgens mij heeft tie maar een klein hartje, op zijn tijd zwaar gefrustreerd ivm zijn ex en de omgangs-regeling met die kinderen.
Da's dan wel typerend, het positive verkondigen maar zelf je prive-gebeuren niet goed op een rijtje krijgen, maar da's dan weer wel het mooie aan hem vin ik, een te grote mond maar stiekum toch iemand met héél veel gevoel :thumbs:

}|^-_-^|{
11-09-2004, 20:35
polletje? andere topic

Gulo gulo
11-09-2004, 20:36
polletje? andere topic

Democratie ten top :thumbs:

Dennis
11-09-2004, 20:43
Ik kan altijd wel genieten van personen die anders zijn. Herman Brood vond ik bijvoorbeeld ook al zo'n bijzonder persoon

Virus
11-09-2004, 20:56
Mijn punt is duidelijk: ik vind `t een dwaas!! :?

Zie hieronder een ander argument!

©RTLNieuws.nl

Ratelband diep onder de indruk van Saddam Hoessein
Tsjakka-goeroe Emile Ratelband is helemaal van slag door zijn contact met Saddam Hoessein. Hij is 'zeer positief' over de Irakese dictator.

Positief
Ratelband beweert donderdagavond een gesprek te hebben gehad met Saddam Hoessein. Dat zei de Oosterbeker na terugkomst in de Jordaanse hoofdstad Amman. "Ik kan alleen maar positief berichten over Saddam Hoessein.''

Duivels
De voormalige politicus is 'bescheiden en aangeslagen' teruggekomen uit Irak. "Ik ben zo onder de indruk. Je denkt dat het duivels zijn, dat die mensen maar één ding willen en dat is het Westen vernietigen. Maar dat is dus niet zo.''

Onvertogen
Ratelband kon naar eigen zeggen vrij met iedereen praten. "En ik heb geen onvertogen woord over Saddam gehoord. Ik kan voor hem alleen maar respect hebben als ik zie wat hij heeft bereikt.''

Vredesvlag
Ratelband ging vorige week zaterdag op weg naar Irak om Saddam Hoessein onder het oog van de CNN-camera's een blauwe vredesvlag te overhandigen. Dat is hem niet gelukt. "Hoessein hield een monoloog en ik zat erbij en keek ernaar. Ik registreerde alleen maar, het overkwam me, het was als in een waas.''

BeatRice
11-09-2004, 22:01
remile ratelband is kewl helpt de tokkies

Virus
11-09-2004, 22:10
Omdat die op dat moment behoorlijk in de picture waren...

Media-geil dus

kyokushin
12-09-2004, 00:39
Ik kan altijd wel genieten van personen die anders zijn. Herman Brood vond ik bijvoorbeeld ook al zo'n bijzonder persoon

en hij heeft nog goeie muziek ook.

redjuh
12-09-2004, 01:36
ik respecteer sowieso iedereen die de ring in stapt om te laten zien wat hij of zij kan. echter dat neemt niet weg dat je iemand nog wel een lul kan vinden. zoals dries roelvink...

}|^-_-^|{
12-09-2004, 16:55
wie is er nou niet mediageil tegenwoordig? ratelband heeft zijn zaken goed voor elkaar en met zijn mediageilheid weet hij mensen soms nog een leuke tijd te bezorgen ook, kijk bevoorbeeld naar het voetballen met dak-en thuislozen of inderdaad zijn hulp aan de tokkies.

kyokushin
12-09-2004, 17:57
ratelband en voetbal :shock: heb ik iets gemist?

Virus
12-09-2004, 18:18
ratelband en voetbal :shock: heb ik iets gemist?
Gelukkig wel ja!

@ Paul... I get your point, maar "wie is er tegenwoordig nu niet mediageil?" vind ik een raar argument!

Ik ken `r namelijk genoeg...

}|^-_-^|{
12-09-2004, 21:10
ratelband en voetbal :shock: heb ik iets gemist?
Gelukkig wel ja!

@ Paul... I get your point, maar "wie is er tegenwoordig nu niet mediageil?" vind ik een raar argument!

Ik ken `r namelijk genoeg...

bekende nederlanders zijn tegenwoordig allemaal mediageil. de media bepalen tegenwoordig je marktwaarde als je eenmaal in het molentje meedraait. ratelband heeft dat begrepen en van tijd tot tijd zorgt hij dat hij in the picture staat. zoals het er staat is het inderdaad een beetje kort door de bocht :wink: