PDA

View Full Version : Niet vergeten 11- 9 2001



max mulder shihan
11-09-2004, 19:20
Ondanks het feit dat ik geen yankee fan ben toch ff bij blijven stilstaan,1000ende levens verwoest ,door een stel gestoorden geloofs fanaten ,laten wij het niet vergeten , morgen zou het bij ons kunnen zijn.

Jeru
11-09-2004, 19:26
Kun je nagaan al weer drie jaar geleden. Ik moet zeggen dat ik er de hele dag niet aan gedacht heb totdat ik het op het nieuws zag.... :oops:

jojo
11-09-2004, 19:27
jup helemaal gelijk in
r.i.p. mensen die ongekomen zijn :(

Iwan
11-09-2004, 19:55
Ik moest er de hele vlucht aan denken! Er waren flink verscherpte controles op Schiphol, en in Engeland ook trouwens. Vliegen op 11-09 is nooit leuk. Gelukkig vliegen we de 13e terug....AARRRRHHHH!

Anonymous
11-09-2004, 20:02
all your euros are belong to usa

max mulder shihan
11-09-2004, 20:04
ZUCHT

Gulo gulo
11-09-2004, 20:31
all your euros are belong to usa

Learn English before you speak or write it

Gulo gulo
11-09-2004, 20:32
On topic.

Ik weet nog precies waar ik was toen ik het nieuws hoorde. Als het bij mij aan de andere kant van de wereld al zoveel indruk heeft gemaakt kun je je voorstellen hoe het bij de mensen daar is aangekomen.

Ronald
11-09-2004, 20:36
all your euros are belong to usa

Learn English before you speak or write it
Hahaha... Gulo Gulo mist een stukje geschiedenis :lol: . All your Gulo Gulo are belong to us :wink: .

Virus
11-09-2004, 20:41
On topic.

Ik weet nog precies waar ik was toen ik het nieuws hoorde. Als het bij mij aan de andere kant van de wereld al zoveel indruk heeft gemaakt kun je je voorstellen hoe het bij de mensen daar is aangekomen.
Dat heb ik dus precies hetzelfde...

De tijd, de plaats en de gedachtes die bij me opkwamen na het zien van die beelden, herinner ik me als de dag van gisteren...

Elke keer als ik die vliegtuigen de torens in zie vliegen en verdrietige mensen op televisie zie en hoor vertellen over vermiste en / of overleden dierbaren, dan voel ik me diep van binnen aardig triest... :(

Hoorde net op het Belgische journaal dat er ná de Twin-Tower-crash wereldwijd meer dan 400 officiële aanslagen zijn gepleegd, waarbij d`r minstens 5000 mensen zijn omgekomen…

R.I.P!!

Gulo gulo
11-09-2004, 20:54
all your euros are belong to usa

Learn English before you speak or write it
Hahaha... Gulo Gulo mist een stukje geschiedenis :lol: . All your Gulo Gulo are belong to us :wink: .

Gulo mist wat?

Jeru
11-09-2004, 21:06
all your euros are belong to usa

Learn English before you speak or write it
Hahaha... Gulo Gulo mist een stukje geschiedenis :lol: . All your Gulo Gulo are belong to us :wink: .

Gulo mist wat?

Ouwe Shoto grap, gebaseerd op een oud computerspel waar het engels nogal apart gebruikt werd :lol: http://www.allyourbasearebelongtous.com/

Gulo gulo
11-09-2004, 21:07
Damn je hebt gelijk, f*ck weer te snel geoordeeld

Highline
12-09-2004, 00:03
ik moest er zelfs gisteren al denken dat het een alweer 3 jaar terug was. ik moest aan een vriend en vriendin van me denken en die zijn de 11de jarig (was bij hun tijdens die crashen) zodoende zal ik het me altijd herinneren.. rip and :twak: terroristen

}|^-_-^|{
12-09-2004, 17:00
On topic.

Ik weet nog precies waar ik was toen ik het nieuws hoorde. Als het bij mij aan de andere kant van de wereld al zoveel indruk heeft gemaakt kun je je voorstellen hoe het bij de mensen daar is aangekomen.
Dat heb ik dus precies hetzelfde...

De tijd, de plaats en de gedachtes die bij me opkwamen na het zien van die beelden, herinner ik me als de dag van gisteren...

Elke keer als ik die vliegtuigen de torens in zie vliegen en verdrietige mensen op televisie zie en hoor vertellen over vermiste en / of overleden dierbaren, dan voel ik me diep van binnen aardig triest... :(

Hoorde net op het Belgische journaal dat er ná de Twin-Tower-crash wereldwijd meer dan 400 officiële aanslagen zijn gepleegd, waarbij d`r minstens 5000 mensen zijn omgekomen…

R.I.P!!

zal ik je vertellen dat het aantal wereldwijde aanslagen ná 11 september 2001 niet meer is dan het aantal wereldwijde aanslagen vóór 11 september 2001? er is in 2001 een piek in slachtoffers, voor de rest is het de laatste 15 jaar erg stabiel.

ashi76
12-09-2004, 17:11
Vreemd is dat idd.

Bijna iedereen weet nog waar hij/zij op dat moment was, waar je de 1e beelden hebt gezien enz.

Gulo gulo
12-09-2004, 17:12
Net als met Kennedy, veel mensen die dat bewust hebben meegemaakt weten ook nog precies waar ze waren en wat ze deden toen ze het nieuws hoorden.

max mulder shihan
12-09-2004, 23:17
On topic.

Ik weet nog precies waar ik was toen ik het nieuws hoorde. Als het bij mij aan de andere kant van de wereld al zoveel indruk heeft gemaakt kun je je voorstellen hoe het bij de mensen daar is aangekomen.
Dat heb ik dus precies hetzelfde...

De tijd, de plaats en de gedachtes die bij me opkwamen na het zien van die beelden, herinner ik me als de dag van gisteren...

Elke keer als ik die vliegtuigen de torens in zie vliegen en verdrietige mensen op televisie zie en hoor vertellen over vermiste en / of overleden dierbaren, dan voel ik me diep van binnen aardig triest... :(

Hoorde net op het Belgische journaal dat er ná de Twin-Tower-crash wereldwijd meer dan 400 officiële aanslagen zijn gepleegd, waarbij d`r minstens 5000 mensen zijn omgekomen…

R.I.P!!

zal ik je vertellen dat het aantal wereldwijde aanslagen ná 11 september 2001 niet meer is dan het aantal wereldwijde aanslagen vóór 11 september 2001? er is in 2001 een piek in slachtoffers, voor de rest is het de laatste 15 jaar erg stabiel.

Paul, allen de laatste jaren worden de aanslagen steeds groter en vallen er steeds meer slachtoffers :evil: de eenigste manier om dit soort tuig aante pakken is ze op tejagen en geen seconde rust geven, en ze liefs niet levend gevangen nemen hoogstens een of twee en daar dan alle inlichtingen uitpersen die je nodig hebt ,tere kinderzieltjes doen dan maae=r even de gordijnen dicht en zetten wat hardsop, praten zullen ze kan 1000den mensen levens redden.

Virus
12-09-2004, 23:25
Max is correct!

Da`s mooi om te weten Paul :maskills:

Toch ben ik overtuigd van het feit dat de angst m.b.t. aanslagen (de bevolking wereldwijd uiteraard) ná 11 september groter is dan vóór 11 september!

Denk je ook niet? :roll:


Toename aanslagen na 11-09? (http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseaction=nieuws.details&kolumn_id=5249)


Sinds die dag zag de wereld helaas een toename van gewetenloze en gruwelijke aanvallen op onschuldige burgers", staat in de verklaring die in Brussel is uitgegeven.

}|^-_-^|{
14-09-2004, 13:53
een verklaring die in brussel is uitgegeven? door wie? waar kan ik de cijfers vinden en waar kan ik de uitzending in kwestie terugzien?

}|^-_-^|{
14-09-2004, 13:56
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=31423123&cftoken=32736074&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2861

klik op de link. in deze uitzending zegt een vertegenwoordiger van instituur clingendael: "2002 en 2003 waren de jaren met de minste aanslagen in 35 jaar."
ziedaar mijn bewijs. :thumbs:

in die uitzending ook grafieken met cijfers over aantallen slachtoffers en aantallen aanslagen. mijn boodschap: laat je niet gekmaken, angst zit tussen je oren. ouwe omaatjes zijn bang voor grote jongens en grote mensen worden bang gemaakt door de regering.

HUNTER
14-09-2004, 14:25
}l^-_-^l{ = correct..... hoewel het hier nog lang niet zo erg is als in de VS hebben bepaalde groepen veel belang bij alle angst voor t terrorisme

}|^-_-^|{
14-09-2004, 15:23
ik zou graag een reactie hebben van max en virus op deze info :wink:

max mulder shihan
14-09-2004, 16:02
Leuk stukje 'propaganda' en doofpotjes mentaliteid.maar goed jij jou gevoel en ik het mijne, hopenlijk krijg jij gelijk, en ik niet. maar ik blijf toch liever op mijn hoede, wat niet wil zeggen dat ik alles wat eruit de overheids hoeken komt gelijk voor zoete koek aanneem.

}|^-_-^|{
14-09-2004, 17:49
de overheid en de vs hebben er alle belang bij om ons bang te houden 11 september kwam bush verdacht goed uit om al zijn plannetjes ten uitvoer te brengen. het is paranoïde om ervan uit te gaan dat bush bin laden verzonnen heeft, maar erg gek lijkt dat idee me ook weer niet. we zullen zien, ik kijk nu al uit naar over 40 jaar, als de cia dossiers geopend worden, maar dan is het niet meer interessant voor de meesten...

max mulder shihan
14-09-2004, 19:10
Er zal best de nodige shit boven komen drijven ,maar je kunt toch niet ontkennen dat er de laatste jaren iets flink fout aan het gaan is, wie dit dan ook aangestuurd heefd, en er zijn legio theorieen; neemd niet weg dat de grootste dreiging momenteel uit de fundamentalistiesche hoek komt . Heb recentelijk niets gehoord over terroristen uit bv christelijke hoek.

Dennis
14-09-2004, 19:17
Dat hoor je ook pas als het gebeurt is

Anonymous
14-09-2004, 20:31
Heb recentelijk niets gehoord over terroristen uit bv christelijke hoek.
In Noord Ierland slachten ze elkaar nog dagelijks af vanwege het christelijke geloof. KKK vermoord ook nog steeds negers met de bijbel in de hand. Wat was de rol van de kerk in Zuid Afrika tijdens de apartheid? In de VS worden zeer regelmatig medewerkers van abortusklinieken vermoord vanwege christelijke overtuigingen, enz. enz. Tis alleen geen nieuws meer...

max mulder shihan
15-09-2004, 11:40
Klopt , alleen vergeet je voor het gemak de schaal, verhoudings gewijs is het aantal doden door moslim extremisme stukken hoger dan de slachtoffers van de door jou terecht genoemde terroristen. Nog even dit dee KKK is al jaren niet meer betrokken bij het linchen van mensen, ze worden zwaar gecontroleerd DE rol van een klein deel van de blanke gereformeerde kerk genootschappen in Z.A was inderdaad niet best ,daar tegen over stonden bischop Tutu en Dominee Beiers Noudee, en vele anderen van christeliojke signatuur. DE gestoorden die aanvallen plegen op abortus klinieken in de vs zijn ,of noemen zich christenen. ook dit is een relatief kleine groep ,die tot nu weinig slachtoffers heefd gemaakt, elk slachtoffer dat deze groepen maken is er zowie zo een te veel, dat ze dit uit naam van christus doen is zeer tries maar je kunyt het ze jammer genoeg niet verbieden. Begrijp mij goed ik wil het christendom geen pluim op de hoed steken want dat verdienen ze niet maar om ze hedden ten dage te gaan vergelijken met moslimterroristen gaat mi niet op.

}|^-_-^|{
15-09-2004, 13:25
ach, de moslims hebben nog wel wat in te halen als je bijvoorbeeld naar de inquisitie kijkt van een paar eeuwen geleden.

max mulder shihan
15-09-2004, 16:47
ach, de moslims hebben nog wel wat in te halen als je bijvoorbeeld naar de inquisitie kijkt van een paar eeuwen geleden.

Zo ken ik er ook wel een paar, Atilla , Djengis Khan de turkse genocide in armenie, de slachtpartijen van de taliban in afghanistan. Maar ik vind dit geen discusie , dit is vliegen afvangen .dus aub iets anders graag voordat we de hele dag gaan googellen om maar zoveel mogenlijk info voor je eigen gelijk te verzamellen.

}|^-_-^|{
15-09-2004, 18:08
daarom, de discussie in zinloos, er zijn net zoveel foute moslims als foute christenen, mijn punt is dat we ons gewoon bang laten maken en dat ik geen zin heb om bang te zijn voor onzin. mijn leven is niet veranderd sinds 11 september 2001, voor mij is het nog steeds een ver van mijn bedshow. ik ga me niet bang laten maken door het nieuws.

max mulder shihan
15-09-2004, 18:29
T'ja bang laten maken ,nee dat laat ik mij ook niet maar je ogen sluiten voor de
realiteidvind ik ook niet echt slim. Maar ja de tijd zal het leren nietwaar? en ik hoop dat jij gelijk krijgd en dat er never nooit wat gebeurd,en dat alle fanaten en hun volgelingen en sympatisanten fijn in hun eigen achtertuintje gaan liggen klooien.