PDA

View Full Version : shihan Max Mulder



Leonardo
22-09-2004, 15:59
Hoorde zojuist dat shihan Max Mulder heeft besloten om definitief afscheid te nemen van Mixfight na wat problemen met de admins. Dat kan toch zeker niet waar zijn he :shock: Zonder aan te geven of uitspraken te doen over waar de schuld ligt wil ik alleen maar vragen : "hebben we dan met zijn allen niet geleerd van het verleden ?"

Ik ken shihan Max als een gedreven leraar en MA beoefenaar en hij heeft zijn hart op zijn puntje van zijn tong liggen. Maar hij is wel eerlijk en recht door zee en dat heb ik liever dan al die anonieme "gasten" die zich allemaal stuk voor stuk geweldig vinden en het allemaal zo goed weten. shihan Max staat altijd voor zijn uitspraken en zet altijd netjes zijn naam er onder dit tot tegenstelling van de keyboard warriors waar er hier hele volkstammen van zijn.

Hoewel ik het meeste post op Fighttalk weet ik zeker dat shihan Max een gewaardeerd en geliefd lid is van Mixfight en ook weet ik dat hij hier veel vreinden heeft zitten. Kom op jongens, shihan Max heeft jullie steun nodig, sta op en laat hem niet vallen.

Voor degene die dit aangaat, probeer het aub uit te praten.

Osu Michael

}|^-_-^|{
22-09-2004, 16:00
en daar gaan we weer...

Justinian
22-09-2004, 16:12
Niet om het een of ander, maar hij is niet gebanned ofzo dus laten we er geen drama van maken aub. Met Max kan ik goed opschieten maar als hij vanwege een meningsverschil met een derde besluit te vertrekken, dan respecteer ik dat. Blijft wel jammer natuurlijk!

Wheelie
22-09-2004, 16:16
Hoorde zojuist dat shihan Max Mulder heeft besloten om definitief afscheid te nemen van Mixfight na wat problemen met de admins.

ik heb geen probleem met max en hij ook niet met mij ;)

zou het jammer vinden als hij weg gaat maar goed dat is inderdaad zijn keus.

Leonardo
22-09-2004, 16:24
Natuurlijk is het zijn keus, heb je helemaal gelijk in maar Roy en Kevin wat reageren jullie nu makkelijk. Als er nu geen problemen zijn waarom gaat die dan weg ? Is het niet gewoon uit te praten ? Heeft Max zo wenig kriediet opgebouwd hier ?

ashi76
22-09-2004, 16:26
Ik heb ook geen problemen met Max.. :?

Wheelie
22-09-2004, 16:30
Natuurlijk is het zijn keus, heb je helemaal gelijk in maar Roy en Kevin wat reageren jullie nu makkelijk. Als er nu geen problemen zijn waarom gaat die dan weg ? Is het niet gewoon uit te praten ? Heeft Max zo wenig kriediet opgebouwd hier ?

ik heb niks uit te praten met Max want er is geen probleem tussen hem en mij, bovendien ben ik sinds vandaag terug van vakantie dus moet nog een hoop lezen om even op de hoogte te zijn wat er precies gebeurd is. ;)

Ik vind het leuk dat hij hier post en vind het jammer als hij weg gaat dat heb ik hem ook gezegd in een pm .

Wheelie
22-09-2004, 16:31
Ik heb ook geen problemen met Max.. :?

jij bent ook geen admin ! ;)

Justinian
22-09-2004, 16:32
Natuurlijk is het zijn keus, heb je helemaal gelijk in maar Roy en Kevin wat reageren jullie nu makkelijk. Als er nu geen problemen zijn waarom gaat die dan weg ? Is het niet gewoon uit te praten ? Heeft Max zo wenig kriediet opgebouwd hier ?

ik heb niks uit te praten met Max want er is geen probleem tussen hem en mij, bovendien ben ik sinds vandaag terug van vakantie dus moet nog een hoop lezen om even op de hoogte te zijn wat er precies gebeurd is. ;)

Ik vind het leuk dat hij hier post en vind het jammer als hij weg gaat dat heb ik hem ook gezegd in een pm .
Zo zie ik het dus ook...

ashi76
22-09-2004, 16:32
Jawel.

Er staat alleen nog moderator.... :?

Dennis
22-09-2004, 16:32
Zou jammer zijn als Max niet meer post.
Zijn discussie's waren altijd leuk om te volgen en om aan mee te doen, aangezien ik het niet altijd eens was met Max. Maar daar zijn discussie's voor.

Hoop snel weer een post te lezen van Max

mama
22-09-2004, 16:33
eh naar mijn weten hebben max en ik ook geen problemen. en al zou ik problemen met hem hebben dan ga ik dat hier op het forum niet bepraten



enne ben ook geen admin, i know kevin
;)

redjuh
22-09-2004, 16:35
Max is een hele goeie kerel, die van zijn hart geen moordkuil maakt.
misschien hadden wij als mxfight-leden het meer voor hem op moeten nemen t.o. zgn buitenstaanders...?

Leonardo
22-09-2004, 16:38
Max is een hele goeie kerel, die van zijn hart geen moordkuil maakt.
misschien hadden wij als mxfight-leden het meer voor hem op moeten nemen t.o. zgn buitenstaanders...?

Ik denk dat je er niet ver naast zit Redjuh :thumbs: Ik weet zeker dat al die anonieme gastjes hem een doorn in het oog waren.

RisingSun
22-09-2004, 17:26
Natuurlijk is het zijn keus, heb je helemaal gelijk in maar Roy en Kevin wat reageren jullie nu makkelijk
Hij is niet overleden ofzo :wink:

ashihara
23-09-2004, 09:48
Sunny is correct laten we dr niet zo drama van maken.

Mickey
23-09-2004, 10:33
Laten we nou van muggen geen olifanten maken..
Heeft iedereen de laatste tijd het GTST-virus ofzo? ;)

Max en ik hadden een klein verschil van mening over het verplaatsen van een topic. Na wat gepm over en weer zijn we tot de conclusie gekomen dat we er
anders tegen aan kijken.. Maar dat is dan ook alles.

Max was daar teleurgesteld in en neemt ff een break..
Zijn goed recht mijninziens.. En thats that..

Verder absoluut geen kwade vent die Max.. Mag hem graag.

Gulo gulo
23-09-2004, 11:10
"Probleem" opgelost. Zou zonde zijn als Max hier niet meer zou posten.

Iwan
23-09-2004, 11:39
Respect voor Mick.
En Max is misschien wat direct in zijn bewoordingen maar bedoeld het goed.

Silat
23-09-2004, 13:42
Heeft iedereen de laatste tijd het GTST-virus ofzo? ;)


Ik ken er wel een paar hier MUahahahahaha :lol:


Max is TOP! Max moet blijven en de rest niet zeuren als een stel wijven :twak:

Hollandpride
23-09-2004, 15:38
Kan er niet wakker van liggen dat ie weg is, voor hem 10 anderen.

}|^-_-^|{
23-09-2004, 15:41
geen mening, weet niet eens waar het over gaat.

Impulse
23-09-2004, 15:45
Wat het ook allemaal mag wezen wat er aan de hand is, ik wil hem veel suc6 wensen met de dingen die hij verder nog gaat ondernemen.

Iwan
23-09-2004, 15:49
Jongens, lees Mickey's post nou eventjes!

Biiyen
23-09-2004, 17:20
onzinnigheid troef............

Anonymous
23-09-2004, 17:41
Je kan iemand niet dwingen om te blijven.

Anonymous
23-09-2004, 17:56
***tekst verwijderd***

---Ronald---

Beste guest, beledigen doe je maar in the Pit.

---/Ronald---

Klaas Bruinsma
23-09-2004, 18:43
Laat 'm lekker wegblijven. Micky = correct. Dit is zijn forum, hij bepaalt samen met de andere admins natuurlijk wat wel en wat niet kan.

Mickey
23-09-2004, 19:16
Nou ja.. Voor de goede orde..

We proberen hier toch min of meer de inspraak van members wel te laten tellen.
In mn eentje is een forum ook zo saai en daarom telt wat de members er van vinden wel.

Maar we hebben wel wat regels.. En die proberen we toch wel te handhaven.

Again I say: Er is geen ruzie of zo.. Gewoon een verschil van kijk op zaken.

Jeroen
23-09-2004, 19:20
Hebben sommige mensen niet genoeg actie in hun dagelijks leven dat ze op internet hun shotje drama komen halen?

redjuh
23-09-2004, 23:41
jongen buiten de pit hebben gasten het alleenrecht. ik vind dat je als gast niet mer op het forum mag posten.

someone
24-09-2004, 08:05
mickey top dat je hierop zelf reageert, verder heb ik er geen mening over, tis inderdaad max zijn goed recht om ff een break te nemen

Sjaak
24-09-2004, 20:33
Na een aantal wel zeer drukke weken ben ik er weer. Ben vanmiddag rond 3 uur terug gekomen uit Duitsland van een karatekamp en TV opnames en ben gelijk door gerend naar de Dojo om les te geven.

Heb effe snel alles nagelezen en ik zal even een korte reactie geven van mijn kant. Max Mulder is een zeer goede vriend van mij geworden in de afgelopen jaren en Max is een man met een klein hartje, ruwe bolster, planke pit. Ook neemt hij geen blad voor zijn mond en geeft altijd en overal openlijk zijn mening over, in tegenstelling tot een aantal stoere guest hier die het nodig vinden om hem ANONIEM af te zeiken. Wees een vent en zeg het in zijn gezicht.

Zoals een groot aantal mensen hier op het forum weten heb ik een bloedhekel aan Winters en daar heb ik zo mijn redenen voor en toen Max mij vorige week opbelde op een wedstrijd te regelen stemde ik gelijk in want hoe je het ook went of keert eens zal de bom barsten tussen mij en Winters en dat moment komt steeds dichterbij. Ik zie daar geen probleem in want wat is er mis om iets om een 'sportieve" wijze op te lossen in een ring onder supervisie van een scheidsrechter? Of vinden de guests hier dat het beter is om elkaar lekker anoniem maanden lang mails te sturen of elkaar af te zeiken op een forum. Dat vind ik pas triest ! Als iemand je steeds loopt te prikken dan gaat diegene op een keer 'au' zeggen en dan zal diegenen iets gaan terugdoen, ondanks beloftes op hem te negeren, ik zie dat als een soort aktie --> reactie.

Ik snap niet dat zoveel ANONIEME guests Max daar over aanvallen want ik denk juist dat Max respect verdiend voor zijn optreden maar dat is mijn mening. Maar ANONIEME guests zijn altijd heel stoer hoor en ik ben benieuwd hoeveel van deze guests dezelfde mensen zijn als ik zie dat GUESTS in 8 minuten 10 dezelfde posts over Max doen.

Ik hoop dat Max terugkomt op zijn beslissing op hier niet meer te posten maar ik geef hem gelijk als hij niet in de PIT wil posten, dat doe ik ook niet. Max weet dat je een gewaardeerd lid bent van dit forum en een hoop mensen mogen je erg graag, denk er nog is goed over na ouwe reus.

Ik ga nu gelijk pitten, ben moe en morgen moet ik ook weer vroeg op. Vanaf morgen ben ik weer present op het forum.

Sjaak

Anonymous
24-09-2004, 21:10
Sjaak, daarmee geef je in ieder geval aan dat je 100% achter de actie van Max staat. Sommigen twijfelden aan het woord van Max. Onterecht blijkt nu.

Virus
24-09-2004, 23:11
Mooi verhaal Sjaak, maar 1 ding klopt niet imo...

Niet alleen heel veel guests hadden kritiek op Max`s voorstel maar ook genoeg vaste members!!

Harry,
MixfighterNotShaken,
Mike,
indoNick,
d4nd3l10n,
Rico,
lunatic,
everlast,
jan sensei kyokushin,

en daarnaast ikzelf!!


Ik heb verder geen enkel probleem met Max, dat weet hij en dat weet iedereen hier, maar de topics die alleen maar ellende bevatten, nemen wel in sterke mate af! Dat betreur ik niet eerlijk gezegd...

Dennis
24-09-2004, 23:39
Nogmaals hoop ik dat Max en ook Sjaak gewoon weer gaan posten.

Helemaal na gelezen te hebben dat bepaalde "guests" het voor deze personen verzieken. En juist daarom besluiten niet meer te posten op het forum.

Ik hoop dat deze guests niet de doelstellingen bereiken die ze voor ogen hadden en jullie het zwijgen op te leggen.

Een forum is er om je mening te geven, of je het er wel of niet mee eens bent!!!!

ashi76
25-09-2004, 01:31
Ik hoop dat Max terugkomt op zijn beslissing op hier niet meer te posten

Sjaak

Sjaak = correct.

Anonymous
25-09-2004, 09:54
Na een aantal wel zeer drukke weken ben ik er weer. Ben vanmiddag rond 3 uur terug gekomen uit Duitsland van een karatekamp en TV opnames en ben gelijk door gerend naar de Dojo om les te geven.

Heb effe snel alles nagelezen en ik zal even een korte reactie geven van mijn kant. Max Mulder is een zeer goede vriend van mij geworden in de afgelopen jaren en Max is een man met een klein hartje, ruwe bolster, planke pit. Ook neemt hij geen blad voor zijn mond en geeft altijd en overal openlijk zijn mening over, in tegenstelling tot een aantal stoere guest hier die het nodig vinden om hem ANONIEM af te zeiken. Wees een vent en zeg het in zijn gezicht.

Zoals een groot aantal mensen hier op het forum weten heb ik een bloedhekel aan Winters en daar heb ik zo mijn redenen voor en toen Max mij vorige week opbelde op een wedstrijd te regelen stemde ik gelijk in want hoe je het ook went of keert eens zal de bom barsten tussen mij en Winters en dat moment komt steeds dichterbij. Ik zie daar geen probleem in want wat is er mis om iets om een 'sportieve" wijze op te lossen in een ring onder supervisie van een scheidsrechter? Of vinden de guests hier dat het beter is om elkaar lekker anoniem maanden lang mails te sturen of elkaar af te zeiken op een forum. Dat vind ik pas triest ! Als iemand je steeds loopt te prikken dan gaat diegene op een keer 'au' zeggen en dan zal diegenen iets gaan terugdoen, ondanks beloftes op hem te negeren, ik zie dat als een soort aktie --> reactie.

Ik snap niet dat zoveel ANONIEME guests Max daar over aanvallen want ik denk juist dat Max respect verdiend voor zijn optreden maar dat is mijn mening. Maar ANONIEME guests zijn altijd heel stoer hoor en ik ben benieuwd hoeveel van deze guests dezelfde mensen zijn als ik zie dat GUESTS in 8 minuten 10 dezelfde posts over Max doen.

Ik hoop dat Max terugkomt op zijn beslissing op hier niet meer te posten maar ik geef hem gelijk als hij niet in de PIT wil posten, dat doe ik ook niet. Max weet dat je een gewaardeerd lid bent van dit forum en een hoop mensen mogen je erg graag, denk er nog is goed over na ouwe reus.

Ik ga nu gelijk pitten, ben moe en morgen moet ik ook weer vroeg op. Vanaf morgen ben ik weer present op het forum.

Sjaak

jezus man...wat loop jij nou steeds over guests te zeuren....nee het is stoer om met je eigen naam op internet iemand 'uit te dagen' ...... dan ben je het mannetje hoor.....jezus....
En Redjuh....Wie de fok ben jij??? omdat jij geregistreerd bent.....met Redjuh weten we gelijk wie jij bent??? kom op nou.......
Niet zo zielig doen hoor...... en mocht de Shihan hier niet meer komen door dit conflict heeft ie echt aan zichzelf te danken hoor..... met deze onzin.... had je hier echt serieuze respectvolle reacties op verwacht dan??
Los het op als mannen maar ga elkaar niet belachelijk maken op het internet...... Er zal idd wel meer gebeurt zijn, maar hou dat dan prive.... geef ons niet een beetje...geef ons alles (qua info) of niks.... heb je ook niet die bullshit van jullie weten niet waar je over praat etc etc....
Even goede vrienden.....

Anonymous
25-09-2004, 10:06
En Redjuh....Wie de fok ben jij??? omdat jij geregistreerd bent.....met Redjuh weten we gelijk wie jij bent??? kom op nou.......
Niet zo zielig doen hoor...... en mocht de Shihan hier niet meer komen door dit conflict heeft ie echt aan zichzelf te danken hoor..... met deze onzin.... had je hier echt serieuze respectvolle reacties op verwacht dan??
Los het op als mannen maar ga elkaar niet belachelijk maken op het internet...... Er zal idd wel meer gebeurt zijn, maar hou dat dan prive.... geef ons niet een beetje...geef ons alles (qua info) of niks.... heb je ook niet die bullshit van jullie weten niet waar je over praat etc etc....
Even goede vrienden.....

Kijk, dit is pas een post

Anonymous
25-09-2004, 10:10
Na een aantal wel zeer drukke weken ben ik er weer. Ben vanmiddag rond 3 uur terug gekomen uit Duitsland van een karatekamp en TV opnames en ben gelijk door gerend naar de Dojo om les te geven.

Heb effe snel alles nagelezen en ik zal even een korte reactie geven van mijn kant. Max Mulder is een zeer goede vriend van mij geworden in de afgelopen jaren en Max is een man met een klein hartje, ruwe bolster, planke pit. Ook neemt hij geen blad voor zijn mond en geeft altijd en overal openlijk zijn mening over, in tegenstelling tot een aantal stoere guest hier die het nodig vinden om hem ANONIEM af te zeiken. Wees een vent en zeg het in zijn gezicht.

Zoals een groot aantal mensen hier op het forum weten heb ik een bloedhekel aan Winters en daar heb ik zo mijn redenen voor en toen Max mij vorige week opbelde op een wedstrijd te regelen stemde ik gelijk in want hoe je het ook went of keert eens zal de bom barsten tussen mij en Winters en dat moment komt steeds dichterbij. Ik zie daar geen probleem in want wat is er mis om iets om een 'sportieve" wijze op te lossen in een ring onder supervisie van een scheidsrechter? Of vinden de guests hier dat het beter is om elkaar lekker anoniem maanden lang mails te sturen of elkaar af te zeiken op een forum. Dat vind ik pas triest ! Als iemand je steeds loopt te prikken dan gaat diegene op een keer 'au' zeggen en dan zal diegenen iets gaan terugdoen, ondanks beloftes op hem te negeren, ik zie dat als een soort aktie --> reactie.

Ik snap niet dat zoveel ANONIEME guests Max daar over aanvallen want ik denk juist dat Max respect verdiend voor zijn optreden maar dat is mijn mening. Maar ANONIEME guests zijn altijd heel stoer hoor en ik ben benieuwd hoeveel van deze guests dezelfde mensen zijn als ik zie dat GUESTS in 8 minuten 10 dezelfde posts over Max doen.

Ik hoop dat Max terugkomt op zijn beslissing op hier niet meer te posten maar ik geef hem gelijk als hij niet in de PIT wil posten, dat doe ik ook niet. Max weet dat je een gewaardeerd lid bent van dit forum en een hoop mensen mogen je erg graag, denk er nog is goed over na ouwe reus.

Ik ga nu gelijk pitten, ben moe en morgen moet ik ook weer vroeg op. Vanaf morgen ben ik weer present op het forum.

Sjaak

jezus man...wat loop jij nou steeds over guests te zeuren....nee het is stoer om met je eigen naam op internet iemand 'uit te dagen' ...... dan ben je het mannetje hoor.....jezus....
En Redjuh....Wie de fok ben jij??? omdat jij geregistreerd bent.....met Redjuh weten we gelijk wie jij bent??? kom op nou.......
Niet zo zielig doen hoor...... en mocht de Shihan hier niet meer komen door dit conflict heeft ie echt aan zichzelf te danken hoor..... met deze onzin.... had je hier echt serieuze respectvolle reacties op verwacht dan??
Los het op als mannen maar ga elkaar niet belachelijk maken op het internet...... Er zal idd wel meer gebeurt zijn, maar hou dat dan prive.... geef ons niet een beetje...geef ons alles (qua info) of niks.... heb je ook niet die bullshit van jullie weten niet waar je over praat etc etc....
Even goede vrienden.....

Hey bekende wie de fok ben jij dan om anoniem mensen aan te vallen zoals Max Mulder ? Veilig gevoel zo achter je computer zeker?

FLAPDROL :evil:

Even goede vrienden .....

redjuh
25-09-2004, 10:14
ik kan je vertellen dat ik hier niet anoniem post. mijn adresgegevens zijn vaak genoeg gepost, ik heb rood haar, dus bij gala's ben ik makkelijk te herkennen. mijn pics staan ook vast nog wel ergens. ik heb een mixfight shirt met mijn naam erop, dus zo anoniem ben ik nou ook weer niet

Anonymous
25-09-2004, 10:22
Na een aantal wel zeer drukke weken ben ik er weer. Ben vanmiddag rond 3 uur terug gekomen uit Duitsland van een karatekamp en TV opnames en ben gelijk door gerend naar de Dojo om les te geven.

Heb effe snel alles nagelezen en ik zal even een korte reactie geven van mijn kant. Max Mulder is een zeer goede vriend van mij geworden in de afgelopen jaren en Max is een man met een klein hartje, ruwe bolster, planke pit. Ook neemt hij geen blad voor zijn mond en geeft altijd en overal openlijk zijn mening over, in tegenstelling tot een aantal stoere guest hier die het nodig vinden om hem ANONIEM af te zeiken. Wees een vent en zeg het in zijn gezicht.

Zoals een groot aantal mensen hier op het forum weten heb ik een bloedhekel aan Winters en daar heb ik zo mijn redenen voor en toen Max mij vorige week opbelde op een wedstrijd te regelen stemde ik gelijk in want hoe je het ook went of keert eens zal de bom barsten tussen mij en Winters en dat moment komt steeds dichterbij. Ik zie daar geen probleem in want wat is er mis om iets om een 'sportieve" wijze op te lossen in een ring onder supervisie van een scheidsrechter? Of vinden de guests hier dat het beter is om elkaar lekker anoniem maanden lang mails te sturen of elkaar af te zeiken op een forum. Dat vind ik pas triest ! Als iemand je steeds loopt te prikken dan gaat diegene op een keer 'au' zeggen en dan zal diegenen iets gaan terugdoen, ondanks beloftes op hem te negeren, ik zie dat als een soort aktie --> reactie.

Ik snap niet dat zoveel ANONIEME guests Max daar over aanvallen want ik denk juist dat Max respect verdiend voor zijn optreden maar dat is mijn mening. Maar ANONIEME guests zijn altijd heel stoer hoor en ik ben benieuwd hoeveel van deze guests dezelfde mensen zijn als ik zie dat GUESTS in 8 minuten 10 dezelfde posts over Max doen.

Ik hoop dat Max terugkomt op zijn beslissing op hier niet meer te posten maar ik geef hem gelijk als hij niet in de PIT wil posten, dat doe ik ook niet. Max weet dat je een gewaardeerd lid bent van dit forum en een hoop mensen mogen je erg graag, denk er nog is goed over na ouwe reus.

Ik ga nu gelijk pitten, ben moe en morgen moet ik ook weer vroeg op. Vanaf morgen ben ik weer present op het forum.

Sjaak

jezus man...wat loop jij nou steeds over guests te zeuren....nee het is stoer om met je eigen naam op internet iemand 'uit te dagen' ...... dan ben je het mannetje hoor.....jezus....
En Redjuh....Wie de fok ben jij??? omdat jij geregistreerd bent.....met Redjuh weten we gelijk wie jij bent??? kom op nou.......
Niet zo zielig doen hoor...... en mocht de Shihan hier niet meer komen door dit conflict heeft ie echt aan zichzelf te danken hoor..... met deze onzin.... had je hier echt serieuze respectvolle reacties op verwacht dan??
Los het op als mannen maar ga elkaar niet belachelijk maken op het internet...... Er zal idd wel meer gebeurt zijn, maar hou dat dan prive.... geef ons niet een beetje...geef ons alles (qua info) of niks.... heb je ook niet die bullshit van jullie weten niet waar je over praat etc etc....
Even goede vrienden.....

Hey bekende wie de fok ben jij dan om anoniem mensen aan te vallen zoals Max Mulder ? Veilig gevoel zo achter je computer zeker?

FLAPDROL :evil:

Even goede vrienden .....

piemeltje..... wie valt hier nu wie aan...ik wijs alleen op het kinderachtigheid van deze situatie....... en val niemand aan...zoals al eerder....ik kies geen partij..vind dit gewoon zielig.......
Veilig achter mn pc?? nee hoor..... maar ik sta iig niet voor lul met dit soort berichten te plaatsen op internet qua uitdagingen....... haal nu eens die tong uit Max zn kont en begrijp gewoon dat dit kinderachtig en zielig is..... en wat maakt het nu uit of dit anoniem gepost wordt of niet?? stelletje internet warriors..... hahahahah

Anonymous
25-09-2004, 10:27
Al zou die oude bekende lid worden, veranderd dat zijn post??????? Volgens mij niet hoor. Bovendien vind ik het geen laffe post maar gewoon een post waarin hij zijn mening deelt en niemand persoonlijk aanvalt

redjuh
25-09-2004, 10:33
mij hoor je niks zeggen

ashi76
25-09-2004, 13:40
Maar voorlopig wel allemaal druk meelezen en posten... :thumbs:

Anonymous
25-09-2004, 14:40
Maar voorlopig wel allemaal druk meelezen en posten... :thumbs:

Zeg dan liever niks, niemand heeft het erover dat deze site slecht is of dat ze niet posten,. HEt gaat om trieste posts that's it

redjuh
25-09-2004, 16:23
dat is inmiddels 30 keer gezegd... laten we er nu dan over ophouden, want hier komt niemand verder mee...

Anonymous
26-09-2004, 11:02
Waarom trekt Max zich nu terug toch een beetje bang voor Winters en Verschuur na je grote mond ?

Justinian
26-09-2004, 11:26
---Justinian

Ok, het is mooi geweest zo. Ik sluit bij deze de topic.

---/Justinian