PDA

View Full Version : De laatste onthoofdings video



Nicky
22-09-2004, 18:43
http://www.muchosucko.com/video-beheadingofolineugenearmstrong.html

Geen woorden voor

Dennuz
22-09-2004, 18:45
Had ze al zien staan, maar heb ze niet gekeken, weinig behoefte aan..
Die lui zijn echt ziek, snap niet wat ze hier mee willen bereiken want de hele wereld ziet ze nu als een stel beesten en zal dus ook minder snel medelijden hebben met ze als ze plat gebombardeerd worden of als ze gemarteld worden door de Amerikanen..

redjuh
22-09-2004, 18:52
werkt niet bij mij

Gulo gulo
22-09-2004, 19:24
Werkt bij mij ook niet

Nicky
22-09-2004, 19:29
ga maaar muchosucko.com

Anonymous
22-09-2004, 19:48
Je kan mij bijna alles laten zien, ik heb net gekeken...
Vind eigenlijk heel raar waaromje dit nu op het forum plaatst.
Alle taboes kan je doorbreken hier, maar dit is echt geen pretje om te zien.
Omdat het de persoon ook erg langzaam onthoofd wordt.....
Met andere woorden......wat walgelijk!! :shock:

someone
22-09-2004, 20:53
ik ga he tniet eens kijken ook, vind het onmenselijk eigenlijk

Virus
22-09-2004, 20:59
Je kan mij bijna alles laten zien, ik heb net gekeken...
Vind eigenlijk heel raar waaromje dit nu op het forum plaatst.
Alle taboes kan je doorbreken hier, maar dit is echt geen pretje om te zien.
Omdat het de persoon ook erg langzaam onthoofd wordt.....
Met andere woorden......wat walgelijk!! :shock:

Jij vindt het raar dat Nicky dit hier plaats (ben ik ook volledig met je eens) maar is het niet op z`n minst net zo raar dat jij het hebt zitten bekijken...?

Iedereen moet zelf weten of ie naar die walgelijke beelden gaat zitten kijken, maar ik vind die shit te ziek voor woorden eerlijk gezegd!

Natuurlijk vindt iedereen het hartstikke erg wat er met al die ontvoerde, gemartelde mannen gebeurd, maar dat je daar met droge ogen naar kan gaan kijken, kan ik niet begrijpen...

Noem me een watje, geef ik geen ruk om...

someone
22-09-2004, 21:06
ik vind dat je gelijkj hebt that virus!!!! echt super.
ik kan dr ook niet tegen hoor echt walgelijk

Nicky
22-09-2004, 21:33
bedankt virus

Anonymous
22-09-2004, 21:46
Je kan mij bijna alles laten zien, ik heb net gekeken...
Vind eigenlijk heel raar waaromje dit nu op het forum plaatst.
Alle taboes kan je doorbreken hier, maar dit is echt geen pretje om te zien.
Omdat het de persoon ook erg langzaam onthoofd wordt.....
Met andere woorden......wat walgelijk!! :shock:

Jij vindt het raar dat Nicky dit hier plaats (ben ik ook volledig met je eens) maar is het niet op z`n minst net zo raar dat jij het hebt zitten bekijken...?

Iedereen moet zelf weten of ie naar die walgelijke beelden gaat zitten kijken, maar ik vind die shit te ziek voor woorden eerlijk gezegd!

Natuurlijk vindt iedereen het hartstikke erg wat er met al die ontvoerde, gemartelde mannen gebeurd, maar dat je daar met droge ogen naar kan gaan kijken, kan ik niet begrijpen...

Noem me een watje, geef ik geen ruk om...

Ik heb er naar gekeken (wel geschokt gekeken) om uit te testen of ik er tegen kan. (beetje zelf-psychologie)
Ik kon er naar kijken maar ik vond het geen pretje...

Virus
22-09-2004, 21:46
Niets persoonlijk tegen jou Nicky (ken je verder niet, maar weet haast zeker dat je `n ok persoon bent) maar ik word kotseziek van die mensen om mij heen die lopen te beweren dat ze het "o zo erg" vonden wat ze hebben gezien in die gore filmpjes, maar wel stoer lopen te doen over het feit dat het durfden te kijken... :? (zo`n shit heeft wel eens eerder op Internet gestaan)

Ik vind het ziek, da`s nu eenmaal mijn mening!
Daarom kijk ik die rotzooi niet, iedereen moet dat maar voor zichzelf weten...


bedankt virus
Waarom bedank je me hier nu precies?
Is dat omdat ik aangeef het raar te vinden dat jij die link hier plaatst?

Nogmaals, niets tegen jou maar ik geef hier mijn mening als ik iets super cool vind, echter ook als ik iets smerige shit vind...

Nicky
22-09-2004, 21:48
lol, ik d8 dat je voor me op kwam. helemaal verkeerd gelezen. maar geen punt, ik snap jullie.

Thomas
22-09-2004, 21:53
Je kan mij bijna alles laten zien, ik heb net gekeken...
Vind eigenlijk heel raar waaromje dit nu op het forum plaatst.
Alle taboes kan je doorbreken hier, maar dit is echt geen pretje om te zien.
Omdat het de persoon ook erg langzaam onthoofd wordt.....
Met andere woorden......wat walgelijk!! :shock:

Jij vindt het raar dat Nicky dit hier plaats (ben ik ook volledig met je eens) maar is het niet op z`n minst net zo raar dat jij het hebt zitten bekijken...?

Iedereen moet zelf weten of ie naar die walgelijke beelden gaat zitten kijken, maar ik vind die shit te ziek voor woorden eerlijk gezegd!

Natuurlijk vindt iedereen het hartstikke erg wat er met al die ontvoerde, gemartelde mannen gebeurd, maar dat je daar met droge ogen naar kan gaan kijken, kan ik niet begrijpen...

Noem me een watje, geef ik geen ruk om...

watje.

Biiyen
22-09-2004, 22:04
Je kan mij bijna alles laten zien, ik heb net gekeken...
Vind eigenlijk heel raar waaromje dit nu op het forum plaatst.
Alle taboes kan je doorbreken hier, maar dit is echt geen pretje om te zien.
Omdat het de persoon ook erg langzaam onthoofd wordt.....
Met andere woorden......wat walgelijk!! :shock:

Jij vindt het raar dat Nicky dit hier plaats (ben ik ook volledig met je eens) maar is het niet op z`n minst net zo raar dat jij het hebt zitten bekijken...?

Iedereen moet zelf weten of ie naar die walgelijke beelden gaat zitten kijken, maar ik vind die shit te ziek voor woorden eerlijk gezegd!

Natuurlijk vindt iedereen het hartstikke erg wat er met al die ontvoerde, gemartelde mannen gebeurd, maar dat je daar met droge ogen naar kan gaan kijken, kan ik niet begrijpen...

Noem me een watje, geef ik geen ruk om...

Ik kijk er ook nooit naar, snap niet waarom het tegenwoordig allemaal extreem en geweldadig moet zijn. Ik begrijp 100% wat je bedoeld Virus en ik sta er hetzelfde tegenover.


ik weet het klinkt vreemd uit het toetsenbord van iemand met gigabytes vechtfilms op zijn pc.

Ton
22-09-2004, 22:16
DAMN !

Laten we ff buiten beschouwing houden of zo'n filmpje wel of niet op het forum staat...

Dit is echt te erg voor woorden !!!
Wat zullen ze nu eigenlijk aan het vertellen zijn ???
Hier kun je als mens toch niet goed van worden?

Ik zeg het niet vaak, en meen het ook niet vaak, maar de wereld is kapot ! Jezus, dit is niet normaal, hoe kan je dit in vredesnaam in naam van Alah of wie dan ook doen als mens??

Octavius
23-09-2004, 08:02
Heel simple het gaat bij die kerls om $$$$$$$$$$$$$$. Geloof nu echt niet dat zo de islam in elkaar zit.

redjuh
23-09-2004, 08:14
pfff je hoeft het niet te kijken, je weet wat er gaat komen dus zeik niet. nicky levert een nieuwsproduct. (of is het tegenwoordig produkt?)

en ja achter de computer kan je er tegen, ik denk dat je als je dit een paar meter van je af ziet gebeuren, anders piept. (ik ook)

wat ik niet snap aan die terroristen, is dat ze geen soldaten pakken op deze manier, maar mensen die op een eerlijke manier hun boterham aan het verdienen zijn, en voor de mensen van irak aan het werk zijn.

Iwan
23-09-2004, 09:05
Don't kill the messenger. Dat gaat nergens over. Dit is gewoon alledaags internet nieuws, en klik deze topic gewoon niet aan als je er problemen mee hebt. Dat moet ieder voor zich weten.

Iwan
23-09-2004, 09:07
Oh ja, DING!!!
Ik heb 100+ posts, yes!!!
(Shit, en ik had er zoveel op dat andere forum, snik!)

:wink:

Dennuz
23-09-2004, 09:48
Don't kill the messenger. Dat gaat nergens over. Dit is gewoon alledaags internet nieuws, en klik deze topic gewoon niet aan als je er problemen mee hebt. Dat moet ieder voor zich weten.

Iwan = Correct, als je de titel van dit topic ziet dan weet je wat erin staat, wil je er inhoudelijk over discusseren is dat prima, maar ga niet zeuren over het feit dat het filmpje gepost wordt, want niemand verplicht je te kijken..

Iwan
23-09-2004, 09:50
Exactemundo!

Silat
23-09-2004, 13:53
doet me niet veel meer dit soort shit. mijn geest al al zo vervuilt de laatste jaren door internet.pffff...

lady in red
23-09-2004, 14:40
ik durf en wil het niet zien, gewoon te ziek voor woorden.

Iwan
23-09-2004, 15:25
Shit, ik heb 'm net voor het eerst gezien, en ik moet eerlijk toegeven dat ik er spijt van heb dat ik heb gekeken. Verschrikkelijk. Ik had al aardig wat rare shit gezien op sites als ogrish.com etc. maar dit is het ergste dat ik tot nu toe gezien heb. Ben er ook helemaal van genezen. Blijf trouwens wel bij m'n standpunt dat je zelf kunt kiezen of je iets wel of niet aanklikt.

Hollandpride
23-09-2004, 15:38
Damn :shock:

Anonymous
23-09-2004, 16:08
Ik vind het een schande dat die persoon zo iets in deze site binnenbrengt.
Ik kan jouw zoveel foto's laten zien van moslims die doodgemarteld zijn of dat de slachtoffer beter af was als die dood was maar het dat wil natuurlijk niemand zien.
Het is altijd de onschuldigen die gedood of gemarteld worden in Irak, énerzijds door de irakezen zelf en anderzijds door de amerikanen en de joden die onder de amerikaanse leger werken die daar zijn grote plan aan het waar maken is.
Wat er in die gevangenis is gebeurt is dat zijn weer onschuldige burgers die gemarteld werden.
En wie zegt dat de onthoofders moslims zijn. Het Islam verbiedt zulke gruwels en dat weet elke gelovige moslim.

Gulo gulo
23-09-2004, 16:17
We zijn het hier volgens mij allemaal over eens dat het niets met Moslim zijn te maken heeft. De onschuldigen zijn altijd het slachtoffer

Virus
23-09-2004, 16:26
Don't kill the messenger. Dat gaat nergens over. Dit is gewoon alledaags internet nieuws, en klik deze topic gewoon niet aan als je er problemen mee hebt. Dat moet ieder voor zich weten.
Allerdaags Internet nieuws zeg je?


Shit, ik heb 'm net voor het eerst gezien, en ik moet eerlijk toegeven dat ik er spijt van heb dat ik heb gekeken. .
Valt dit ook onder niet zeiken over iets wat je van te voren kunt zien aankomen...? :?

LJ Silver
23-09-2004, 16:36
Ik kan hier echt met mn hoofd niet bij. Je moet toch goed gek in je hoofd zijn om iemand zn hoofd eraf te 'zagen' met een mes terwijl je hem hoort schreeuwen om hulp??

ik ben sprakeloos.....

zo'n mensen moeten wel de kinderen van de duivel zijn.

}|^-_-^|{
23-09-2004, 17:56
slecht voorstelbaar dat je gewoon naar de onthoofding van een mens kijkt....

Gulo gulo
23-09-2004, 18:06
Ik kan hier echt met mn hoofd niet bij.

Leuke woordspeling bij een onthoofding................

Tink
23-09-2004, 18:19
Dat heb uberhaupt gebeurt, dat het ook nog eens gefilmd wordt, dat dat ook nog eens te zien is op internet, allemaal ziek.
Ik heb dus niet gekeken, ik vind die filmpjes op het journaal al erg waar jeze ziet smeken om hun leven en die mannen erachter met hun hoofden bedekt.
bah.