PDA

View Full Version : HAZES DOOD???



Reversal of Dan
23-09-2004, 15:53
vanmorgen overleden aan hartstilstand???

Reversal of Dan
23-09-2004, 16:01
van de NOS:


Zanger André Hazes is overleden. Hij is 53 jaar geworden.

Hazes werd gisteren met koorts en benauwdheid opgenomen in ziekenhuis Hofpoort in Woerden. Vanochtend om half tien overleed hij daar aan een hartstilstand. Zijn toestand was vannacht nog redelijk stabiel.

De volkszanger kampte al geruime tijd met gezondheidsproblemen. Hij leed aan suikerziekte en onlangs moest hij vanwege gehoorproblemen twee concerten afzeggen in de Rotterdamse Ahoy'.

"Een beetje verliefd"
André Hazes werd in 1951 geboren in de Amsterdamse Pijp. Hij kwam uit een arm gezin met zes kinderen, dat letterlijk op drie hoog achter woonde.

Hij werd ontdekt door acteur Johnny Kraaykamp, toen hij als achtjarige stond te zingen op de Albert Cuypmarkt in Amsterdam. In de jaren zeventig brak hij door. "Eenzame kerst", "Een beetje verliefd" en "De vlieger" waren slechts enkele van zijn vele hits.

Hazes had een bewogen privéleven met echtscheidingen, alcoholproblemen en liefdesverdriet. In zijn liedjes zong hij daarover. Zijn leven bestond uit hoge pieken en diepe dalen. Hij groeide uit tot Neerlands bekendste vertolker van het levenslied.

Documentaire
In 1999 verscheen de documentaire "Zij gelooft in mij", waarin Hazes een openhartige blik in zijn privéleven bood. De film, die zeer goed ontvangen werd, liet zien hoe slopend het muzikale bestaan was voor de nerveuze zanger.

Het is niet bekend wanneer André Hazes wordt gecremeerd. De familie verzoekt iedereen om zijn vrouw Rachel en de kinderen met rust te laten, om het verlies te verwerken.

De NPS herhaalt vanavond de documentaire "Zij gelooft in mij". Deze is te zien om 23.00 uur op Nederland 3.

Impulse
23-09-2004, 16:15
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2127

Gulo gulo
23-09-2004, 16:22
Slotje lijkt me zo.........

}|^-_-^|{
23-09-2004, 16:35
idd, zeker geen kost voor het mmaforum

Dutch Dynamite
23-09-2004, 16:42
Deed Hazes ook aan MMA?? Ik kan hem niet vinden op Sherdog.