PDA

View Full Version : 'Moord bokser Ben Salah in relatiesfeer'



Highline
29-09-2004, 23:13
ik wist niet zeker of dit hier of in OT kon. ik denk hier aangezien het een vechtsporter bevat

born: http://frontpage.fok.nl/nieuws/46705

Het motief voor de moord op de bokser Nordin Ben Salah zou in de relationele sfeer liggen. Dat heeft althans Hakim Akalai, een vriend van de bokser, gisteren gezegd bij de begrafenis van 'Fighting Nordin'. De 32-jarige oud wereldkampioen werd onder enorme belangstelling begraven op het islamitische gedeelte van begraafplaats Westgaarde in Amsterdam.

Eind vorige week werd reeds gemeld dat er geruchten de ronde deden dat Ben Salah mogelijk is gedood vanwege een erekwestie, wegens omgang met een jonge moslimvrouw.

Een politiewoordvoerder wil het verhaal niet bevestigen. ''Daar zeggen we op dit moment niets over. Het onderzoek loopt nog. Dat willen we niet schaden. Wij sluiten in ieder geval niets uit.''

Highline
29-09-2004, 23:14
die pokke erekwesties ook, dat vind ik geen reden om iemand te vermoorden. de dader wist waarschijnlijk donders goed dat nordin een geweldige bokser is/ was. lekker laf om dan iemand daarom te vermoorden. eer verdedig je man tegen man! :twak: :twak:

}|^-_-^|{
29-09-2004, 23:40
nee hoor, dan ken jij de bloedwraak niet. bloedwraak wordt in sommige landen juist laf gewroken.

Highline
30-09-2004, 00:00
wij zijn geen sommige landen wij zijn nederland ;)

Anonymous
30-09-2004, 09:33
Correcto Highline!!! Dat zie de bullshit maar "daarachter" doen...!!!!!

}|^-_-^|{
30-09-2004, 09:57
Dat zie de bullshit maar "daarachter" doen...!!!!!

OT je kunt ook onder je eigen naam posten hoor daisy ;) /OT

zijn we de jongen in veghel vergeten die in de wilde weg begon te schieten in zijn klas omdat een jongen in die klas wat met zijn zus had?

ICON
30-09-2004, 10:02
Dat zie de bullshit maar "daarachter" doen...!!!!!

OT je kunt ook onder je eigen naam posten hoor daisy ;) /OT

zijn we de jongen in veghel vergeten die in de wilde weg begon te schieten in zijn klas omdat een jongen in die klas wat met zijn zus had?

ja praat dat iets goed dan ? wat wil je daarmee zeggen?

Anonymous
30-09-2004, 10:15
ja praat dat iets goed dan ? wat wil je daarmee zeggen?


Dat eerwraak altijd iets lafs is en nooit iets "moedigs"

iniedergeval dat neem ik aan dat hij dat bedoeld...

}|^-_-^|{
30-09-2004, 10:16
ik praat helemaal niks goed, ik wil alleen zeggen dat het in bepaalde culturen niet de gewoonte is om sommige dingen op te lossen met je blote handen...

RED SCORPION
30-09-2004, 10:30
BLOEDWRAAK, sommige mensen begrijpen de betekenis daarvan niet, ik kom zelf uit een land, waar bloedwraak is een normale zaak! dus voor sommigen die de betekenis daarvan niet begrijpen, wil ik het wel uitleggen! BLOEDWRAAK- als jouw famillielid vermoord is, zonder goede reden daarvoor, dan vermoord je dat gene, wie het gedaan heeft, dat is bloedwraak! alle andere zaken hebben niets met bloedwraak te maken, zoals: hij heeft iets met mijn zus gehad, of wat dan ook!

ICON
30-09-2004, 10:35
BLOEDWRAAK, sommige mensen begrijpen de betekenis daarvan niet, ik kom zelf uit een land, waar bloedwraak is een normale zaak! dus voor sommigen die de betekenis daarvan niet begrijpen, wil ik het wel uitleggen! BLOEDWRAAK- als jouw famillielid vermoord is, zonder goede reden daarvoor, dan vermoord je dat gene, wie het gedaan heeft, dat is bloedwraak! alle andere zaken hebben niets met bloedwraak te maken, zoals: hij heeft iets met mijn zus gehad, of wat dan ook!

precies maar ik denk wel dat n hoop mensen die term misbruiken, ik kan me voorstellen dat als je je kindje vermoord is dat je wraak wilt, maar niet omdat iemand toevallig met je zusje heeft.

Highline
30-09-2004, 10:38
ok zo te zien wordt dit meer iets voor offtopic, verplaats maar wat mij betrefd

}|^-_-^|{
30-09-2004, 10:39
dan hebben sommige mensen het niet goed begrepen scorpion...

Wheelie
30-09-2004, 10:55
ok zo te zien wordt dit meer iets voor offtopic, verplaats maar wat mij betrefd

ok

}|^-_-^|{
30-09-2004, 10:56
hmz, ik dacht dat we juist wat dieper in gingen op de motieven. als eerwraak namelijk niet van toepassing is bij een relatie, dan hebben we toch het lek boven? zie niet wat er offtopic aan is...

harry
30-09-2004, 11:17
ik praat helemaal niks goed, ik wil alleen zeggen dat het in bepaalde culturen niet de gewoonte is om sommige dingen op te lossen met je blote handen...

Bloedwraak, erewraak soort van tradities komt overeen met jonge meisjes besnijden en dicht naaien :cry:
Hallo, snappen die lui niet dat we in 2004 leven in een beschaafde wereld?


Maar ja dan denk ik ff aan Irak, en denk ik nee die mensen zien daar wat de westerse beschaving daar brengt, en huue dat is het ook niet helemaal.

Highline
30-09-2004, 11:57
hmz, ik dacht dat we juist wat dieper in gingen op de motieven. als eerwraak namelijk niet van toepassing is bij een relatie, dan hebben we toch het lek boven? zie niet wat er offtopic aan is...

nou ik vond het niet echt meer vecthsport gerelateerd aan gezien het nu meer over bloedwraak dan over nordin gaat. daarom lijkt het me beter dat het in ot staat.

jojo
30-09-2004, 12:31
die pokke erekwesties ook, dat vind ik geen reden om iemand te vermoorden. de dader wist waarschijnlijk donders goed dat nordin een geweldige bokser is/ was. lekker laf om dan iemand daarom te vermoorden. eer verdedig je man tegen man! :twak: :twak:

psies helemaal mee eens

je hebt zowiezo nooit een reden om iemand te vermoorden vind ik dat vind ik zo laf

jojo
30-09-2004, 12:31
die pokke erekwesties ook, dat vind ik geen reden om iemand te vermoorden. de dader wist waarschijnlijk donders goed dat nordin een geweldige bokser is/ was. lekker laf om dan iemand daarom te vermoorden. eer verdedig je man tegen man! :twak: :twak:

psies helemaal mee eens

je hebt zowiezo nooit een reden om iemand te vermoorden vind ik dat vind ik zo laf

Highline
30-09-2004, 12:36
anders post je het 2 keer jojo ;)

anders post je het 2 keer jojo ;)

jojo
30-09-2004, 12:49
hahah vaag heb maar 1x gedrukt :?
d8 ik :?
of ik word gewoon :mrgreen: oud

Silat
30-09-2004, 13:38
zolang je niks met bloedwraak te maken hebt jojo is de kans best groot dat je oud wordt..
:mrgreen:

jojo
30-09-2004, 13:45
hahahaha dat is waar

Hollandpride
30-09-2004, 14:50
:mrgreen:

Gulo gulo
30-09-2004, 18:49
Ja maar we hebben ook nog de eerwraak dus pasop Jojo....... :wink:

Gulo gulo
30-09-2004, 18:52
FF OT, kon al bijna niet geloven dat Nordin in het criminele circuit zat. Klinkt raar maar het is toch een zekere geruststelling

Mike
30-09-2004, 19:15
FF OT, kon al bijna niet geloven dat Nordin in het criminele circuit zat. Klinkt raar maar het is toch een zekere geruststelling

met alle respect , omdat een vriend van hem dat zegt ,wil nog niet betekenen dat het ook zo is. Tis niet echt een objectieve mening lijkt me. Ik weet er verder niks van en ik kende Nordin ook niet dus ik oordeel niet over hem. In mijn ogen was hij een groot bokser, en de hele discussie die er nu is ,over of hij crimineel was of niet is imo te vroeg. Ik wacht het politieonderzoek wel af voordat ik oordeel. Want nu wordt je niets wijzer , vrienden zullen altijd zeggen dat hij goed was en vijanden en onwetenden zullen het tegenovergestelde beweren. Misschien was die goed misschien was die crimineel. Zolang niemand dat zeker weet kan je het er het beste niet over hebben. 1 ding is zeker hij was een top bokser!

fanfan
30-09-2004, 22:54
Helemaal met Mike eens.

harry
30-09-2004, 23:01
Ben ik het helemaal niet mee eens.De meeste forumbezoekers praten met heeel veel respect over deze topper, en we hopen (en verwachten) allemaal dat het zeker geen afrekening is uit het criminele circuit, denk dat er helemaal niks mis mee is om het daar over te hebben, ik bedoel zijn toch gewoon gevoelens waar men over wil praten.En zolang het met respect gebeurt???

Highline
01-10-2004, 11:57
harry = correct :thumbs:

mama
01-10-2004, 12:10
ja idd harry daar heb je gelijk in
tijd zal het leren en tijd heelt alle wonden
zegt men

Daniel
01-10-2004, 13:03
Wijze worden mama :thumbs: