PDA

View Full Version : Twee agenten neergeschoten in Enschede



payap
30-09-2004, 17:28
ENSCHEDE - In Enschede zijn donderdagmiddag rond drie uur twee agenten neergeschoten. Volgens een politiewoordvoerder is één van de twee agenten overleden. De toestand van de andere agent is 'zorgwekkend'. De vermoedelijke schutter is aangehouden.

De eerste agent werd aan de Noorderhagen van korte afstand in de borst geschoten. Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht waar hij later overleed. Korte tijd later schoot de verdachte in de Blijdesteinlaan de tweede agent in zijn hoofd. Zijn toestand is zorgwekkend.

www.nu.nl

Wheelie
30-09-2004, 17:30
WTF :shock:

Dennis
30-09-2004, 17:33
Ongelooflijk zeg

mama
30-09-2004, 17:33
las het net
lekker weer.
wat een kut wereld is het ook af en toe

Justinian
30-09-2004, 17:37
Damn, dat komt wel erg dichtbij! Wat een *$#@nieuws.

Daniel
30-09-2004, 17:37
Idd echt af en toe een ontzettende kut wereld

ICON
30-09-2004, 17:39
ik hoorde op t nieuws dat de dader een winke;ldief was.
wat n rare om voor n winkeldiefstal een agent dood te schieten. en de ander neer te schieten

jojo
30-09-2004, 17:42
wat een klootzakken :evil:

relneger
30-09-2004, 17:44
ja en zeker als je net wag kon komen mar ja de scrhik is wel bijna weg weer

Sjaak
30-09-2004, 18:30
Bizar nieuws zeg en wat erg voor die agenten en hun familie :cry:

Ik hoop is dat men gaat inzien dat er in Nederland op zeer korte termijn draconische maatregelen genomen moeten worden tegen schoften, tuig en geteisum en a-cocialen om gewone burgers te beschermen tegen criminelen.

Die mongool loopt over 5 jaar weer vrij rond en dan schiet die weer iemand neer. Weg met die pappen en nat houden politiek en keihard aanpakken en dan bedoel ik echt keihard aanpakken :evil:

Sjaak

Gulo gulo
30-09-2004, 18:45
Damn, hoop dat de agenten er weer bovenop komen :|

Gulo gulo
30-09-2004, 19:02
Net gehoord dat de agent die in zijn borst is geschoten, overleden is

Ton
30-09-2004, 22:50
Damn, dat komt wel erg dichtbij! Wat een *$#@nieuws.

Damn echt wel !!

Wat erg voor familie en nabestaanden !!

Dennuz
30-09-2004, 22:52
Hoorde om kwart voor 3 ofzo al allemaal sirenes langs school komen, en toen ik later naar het werk liep in Enschede belde een maat mij op om te zeggen dat de boel afgezet was in zijn straat omdat er een schietpartij was geweest.
Hoorde later pas dat er 2 agenten waren neergeschoten..

jojo
30-09-2004, 23:00
ik haat mensen die het afreageren op agenten die mensen doen hun werk klaar ik ga ook bij de politie dus kunnen ze mij ook net zo goed neerschieten
mocht 1 van die gasten het lezen ik vind jullie heeeeel laf vecht als een man(vrouw) met vuisten niet met wapens sukkels

me maat hadden ze gvd bijna dood getrapt en die andere agent die erbij was schoot in de lucht daar moest hij zich godverdomme helemaal voor bewijzen waarom hij schoot enzo fucking bullshit!!!!!!!!!!!!!!

ik haat dat hele terringsooitje van justitie slaat helemaal nergens op :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

LOCO
30-09-2004, 23:34
Damnz man,..... Fock man. Aangezien het agenten van bureau binnenstad zijn is de kans dat ik ze persoonlijk ken en/of zelfs samen met ze gewerkt heb wel erg groot. Damn, dit is echt zwaar focked.........................

jojo
30-09-2004, 23:36
jah vind ik ook vieze gore klootzakken zijn het ik sfeer het je bent laf als je zoeits iemand aandoet die agenten hebben waarschijnlijk ook vrouwen en kinderen die gasten moeten zelf vermoord worden maar goed omdat we in nederland zo meeleven krijgen ze ene straf... wat zal het zijn 8 jaar + 2 jaar tbs ofzo

ashi76
30-09-2004, 23:54
Bizar.

Het wordt tijd dat de politie hier eens wat harder op gaat treden en respect afdwingen !

Anonymous
01-10-2004, 01:11
pfff..boeien..zou ik ook doen als ik zon crimineel was..beetje luisteren naar de wet als je een crimineel bent..slaat toch ook nergens op..of wel? :wink:

Tsuki
01-10-2004, 09:43
Tis wel zo dat nieuws dat dichterbij huis je altijd meer raakt . Gisteren zijn in irak 41 kinderen opgeblazen , staat naar mijn mening in schril contrast met dit nieuws maar daar hoor je niemand over .

Dennis
01-10-2004, 10:41
Tis wel zo dat nieuws dat dichterbij huis je altijd meer raakt . Gisteren zijn in irak 41 kinderen opgeblazen , staat naar mijn mening in schril contrast met dit nieuws maar daar hoor je niemand over .

Je hebt gelijk, over schril contrast gesporken, als een bekend iemand overlijdt dan zit de Arena vol met 50.000 mensen en 5 miljoen zien het op tv.

mama
01-10-2004, 11:39
nee daar heb je gelijk in
maar omdat dit in de buurt is. en je kennelijk nergens meer veilig kan lopen trekt het meer aandacht.
vreselijk voor die kids. moet er niet aandenken dat zoiets hier gebeurt.

redjuh
01-10-2004, 11:48
moord op agent is standaard levenslang toch...

Leonardo
01-10-2004, 12:50
Bizar nieuws zeg en wat erg voor die agenten en hun familie :cry:

Ik hoop is dat men gaat inzien dat er in Nederland op zeer korte termijn draconische maatregelen genomen moeten worden tegen schoften, tuig en geteisum en a-cocialen om gewone burgers te beschermen tegen criminelen.

Die mongool loopt over 5 jaar weer vrij rond en dan schiet die weer iemand neer. Weg met die pappen en nat houden politiek en keihard aanpakken en dan bedoel ik echt keihard aanpakken :evil:

Sjaak

mee eens

Mickey
01-10-2004, 12:58
Damnit! Mn vader zit dus bij de politie!
Dit komt wel erg dicht bij huis zo.. :twak:

Daniel
01-10-2004, 13:06
je bent gewoon niet goed bij je hoofd als je zo iets flikt.. Geen doodstraf, maar levenslang pijnigen...

jojo
01-10-2004, 22:42
ja psies onder het beton storten en zijn hoofd erbovenuit laten komen en dan allemaal lekker tegen zijn hoofd strappen

Dennuz
01-10-2004, 23:26
ja psies onder het beton storten en zijn hoofd erbovenuit laten komen en dan allemaal lekker tegen zijn hoofd strappen

soms zou je idd. willen dat het zo zou gaan in Nederland...

jojo
01-10-2004, 23:27
ja psies onder het beton storten en zijn hoofd erbovenuit laten komen en dan allemaal lekker tegen zijn hoofd strappen

soms zou je idd. willen dat het zo zou gaan in Nederland...

jah zeker weten

GoDsPeeD
01-10-2004, 23:55
Weet je wat ik het meest triest vind van alles?

Dit soort berichten shockeren me niet eens meer...
Elke week, wat zeg ik, elke dag lees je van dit soort berichten.
Ik blijf het vreselijk vinden, maar ik schenk er verder echt geen aandacht meer aan, je schiet er toch geen fuck mee op.

Ton
02-10-2004, 00:06
Damnit! Mn vader zit dus bij de politie!
Dit komt wel erg dicht bij huis zo.. :twak:

Hier het zelfde...

Mn pa was net een weekje naar terschelling, lekker op vakantie. Hij zit in Hengelo bij de politie (afd Milieu), maar kende deze agent wel erg goed...

Echt triest !

Biiyen
02-10-2004, 00:08
Weet je wat ik het meest triest vind van alles?

Dit soort berichten shockeren me niet eens meer...
Elke week, wat zeg ik, elke dag lees je van dit soort berichten.
Ik blijf het vreselijk vinden, maar ik schenk er verder echt geen aandacht meer aan, je schiet er toch geen fuck mee op.

Bedoel ik! Steekpartij hier, schietpartij daar. Elke dag is het wel ergens in Nederland prijs.

harry
02-10-2004, 09:58
Bizar.

Het wordt tijd dat de politie hier eens wat harder op gaat treden en respect afdwingen !


Heb je helemaal gelijk in maar hoe moet dat lukken, als je hier in het dorp iedere week meerdere "zielige"controles blijft krijgen...
Ik overdrijf niet want de gemeente hier heeft een apart contract met de politie.
Ze staan meerder malen per week met minimaal 5 man te controleren of op gordels, of dat je je rijbewijs wel bij hebt, snelheids-controles etc.
Natuurlijk moet je je eigen gewoon aan de spelregels houden, maar er zijn grenzen.
Brave burgers, die per ongeluk een keer naast de pot pissen worden genadeloos afgestraft, lijkt gewoon nergens meer na.
Dat is absoluut niet de manier om respect te krijgen, en het fabeltje dat het allemaal van hoger hand af komt is bull-shit.

Voor het overige heb ik zeker respect voor het werk politieman/vrouw en zeker voor een "aantal" pesonen onder hen...
Hieruit blijkt ook maar weer, aan wat voor een risico ze iedere dag bloot staan, een hoop zieke mensen in deze wereld...

Leonardo
02-10-2004, 19:38
Bizar.

Het wordt tijd dat de politie hier eens wat harder op gaat treden en respect afdwingen !


Heb je helemaal gelijk in maar hoe moet dat lukken, als je hier in het dorp iedere week meerdere "zielige"controles blijft krijgen...
Ik overdrijf niet want de gemeente hier heeft een apart contract met de politie.
Ze staan meerder malen per week met minimaal 5 man te controleren of op gordels, of dat je je rijbewijs wel bij hebt, snelheids-controles etc.
Natuurlijk moet je je eigen gewoon aan de spelregels houden, maar er zijn grenzen.
Brave burgers, die per ongeluk een keer naast de pot pissen worden genadeloos afgestraft, lijkt gewoon nergens meer na.
Dat is absoluut niet de manier om respect te krijgen, en het fabeltje dat het allemaal van hoger hand af komt is bull-shit.


Ik had het niet beter kunnen zeggen Harry :thumbs: Ze zijn duidelijk met de verkeerde dingen bezig :x

Sjaak
03-10-2004, 10:56
Prioriteit 1 van de politie is al jaren minimaal 300 bekeuringen uitschrijven per jaar :twak: Waar zijn ze als je ze nodig hebt :x

Maar het blijft een drama dat deze agent is neergeschoten :cry:

Justinian
03-10-2004, 11:06
De agent die werd doodgeschoten wilde een crimineel oppakken die op dat moment bezig was met een drugsdeal. Dus daar was de betreffende agent toen hij nodig was...

Controle
03-10-2004, 11:16
Prioriteit 1 van de politie is al jaren minimaal 300 bekeuringen uitschrijven per jaar :twak: Waar zijn ze als je ze nodig hebt :x

Maar het blijft een drama dat deze agent is neergeschoten :cry:

Dat zijn toch geen agenten Sjaak?

En 2 als jij nou is wat minder hard zou rijden, hebben ze meer tijd voor wat anders :wink:

Sjaak
03-10-2004, 11:20
Prioriteit 1 van de politie is al jaren minimaal 300 bekeuringen uitschrijven per jaar :twak: Waar zijn ze als je ze nodig hebt :x

Maar het blijft een drama dat deze agent is neergeschoten :cry:

Dat zijn toch geen agenten Sjaak?

En 2 als jij nou is wat minder hard zou rijden, hebben ze meer tijd voor wat anders :wink:

Wie zonde bekeuringen in zijn leven is gooie de eerste steen. Laat de Fariseeers maar naar voren treden.

Sjaak
03-10-2004, 11:23
De agent die werd doodgeschoten wilde een crimineel oppakken die op dat moment bezig was met een drugsdeal. Dus daar was de betreffende agent toen hij nodig was...

Dat is niet meer dan zijn werk daar hoort hij altijd mee bezig te zijn. In dit geval is het dan ook zeer tragisch en van mij mogen ze die gozer de doodstraf geven want wie heeft er nu nog respect voor onze politiemacht :? De echte "criminelen" en alle "draaideur criminelen" lachen zich een bult om ons korps :cry:

Justinian
03-10-2004, 11:57
Dat is niet meer dan zijn werk daar hoort hij altijd mee bezig te zijn. In dit geval is het dan ook zeer tragisch en van mij mogen ze die gozer de doodstraf geven want wie heeft er nu nog respect voor onze politiemacht :? De echte "criminelen" en alle "draaideur criminelen" lachen zich een bult om ons korps :cry:
Hoe verklaar je dan het cellentekort?

Anonymous
03-10-2004, 19:43
Hoe verklaar je dan het cellentekort?

Haha wel is van vraag en aanbod gehoord Justi :lol:

Sjaak
03-10-2004, 19:43
Oeps was ik :roll:

everlast
03-10-2004, 20:04
Uhm Sjaak,zei je hetzelfde tegen die agenten die jou een poosje geleden toen je bedreigd werd bescherming boden?

everlast
03-10-2004, 20:31
Ik bedoel dat we niet moeten vergeten dat deze topic over de twee neergeschoten agenten gaat.
het kan heel dichtbij komen in iemands leven,veel van de mensen in mijn omgeving zijn agent en daarom vind ik dat ze niet allemaal over een kam geschoren kunnen worden.