PDA

View Full Version : Hell''s Angels op NED 3!



Thomas
14-10-2004, 21:15
nu op nederland 3 zembla.

ashi76
14-10-2004, 23:32
Ik heb het net idd gezien.

Wat een slechte verslaggever zeg... :twak:

Ik snap trouwens al die ophef niet.

Als het al zo zou zijn dat er "vreemde" dingen gebeuren in de onderwereld is dit imo niet iets waat Justitie zo veel geld in moet pompen.

Die mannen vallen de "doorsnee burger" toch nergens mee lastig ??? :?

lady in red
14-10-2004, 23:37
heb het niet gezien

Hollandpride
15-10-2004, 00:49
Damn, dat had ik wel ff willen zien!

Thomas
15-10-2004, 07:31
Ik heb het net idd gezien.

Wat een slechte verslaggever zeg... :twak:

Ik snap trouwens al die ophef niet.

Als het al zo zou zijn dat er "vreemde" dingen gebeuren in de onderwereld is dit imo niet iets waat Justitie zo veel geld in moet pompen.

Die mannen vallen de "doorsnee burger" toch nergens mee lastig ??? :?

Ik vond het een goede verslaggever. Ik vond hem heel gedurfde vragen stellen.

micha
15-10-2004, 07:50
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.

president is een molukker!!daar gaat de rascismetheorie

kyokushin
15-10-2004, 10:11
Ik heb het net idd gezien.

Wat een slechte verslaggever zeg... :twak:

Ik snap trouwens al die ophef niet.

Als het al zo zou zijn dat er "vreemde" dingen gebeuren in de onderwereld is dit imo niet iets waat Justitie zo veel geld in moet pompen.

Die mannen vallen de "doorsnee burger" toch nergens mee lastig ??? :?

ashi is correct, die verslaggever zat vol vooroordelen.
vond dat de angels met goeie argumenten kwamen.

Justinian
15-10-2004, 10:56
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.
iedereen, dus ook niet clubleden? Misschien ff een dinsdagavondje vrij maken binnenkort ;)

ashi76
15-10-2004, 10:57
Ik heb het net idd gezien.

Wat een slechte verslaggever zeg... :twak:

Ik snap trouwens al die ophef niet.

Als het al zo zou zijn dat er "vreemde" dingen gebeuren in de onderwereld is dit imo niet iets waat Justitie zo veel geld in moet pompen.

Die mannen vallen de "doorsnee burger" toch nergens mee lastig ??? :?

Ik vond het een goede verslaggever. Ik vond hem heel gedurfde vragen stellen.

Ik vond het alleen een beetje amateuristisch dat hij 30 x de zelfde vraag stelde, terwijl hij hier toch geen duidelijk antwoord op kreeg.

}|^-_-^|{
15-10-2004, 11:20
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.
iedereen, dus ook niet clubleden? Misschien ff een dinsdagavondje vrij maken binnenkort ;)


dat werd inderdaad gezegd. Ik wil ook wel een keer mee naar zo'n verjaardagsfeestje in Denemarken.

micha
15-10-2004, 11:50
ik weet toevallig dat paul cahoon en heath daar een keer een feestje hebben gehad :mrgreen:

Anonymous
15-10-2004, 12:24
Die HA kregen ook nog 20.000 gulden subsidie van de stad Amsterdam. Kan alleen in Nederland.

kyokushin
15-10-2004, 12:59
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.
iedereen, dus ook niet clubleden? Misschien ff een dinsdagavondje vrij maken binnenkort ;)


dat werd inderdaad gezegd. Ik wil ook wel een keer mee naar zo'n verjaardagsfeestje in Denemarken.

lijkt mij ook weles intressant mischien een mixfight/ha meeting 8)

kyokushin
15-10-2004, 12:59
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.
iedereen, dus ook niet clubleden? Misschien ff een dinsdagavondje vrij maken binnenkort ;)


dat werd inderdaad gezegd. Ik wil ook wel een keer mee naar zo'n verjaardagsfeestje in Denemarken.

lijkt mij ook weles intressant mischien een mixfight/ha meeting 8)

Shytown
15-10-2004, 14:01
Je kan veel over de HA zeggen, maar ze zijn wel bereid tot het geven van een interview. De vraagstelling was soms gedurfd, maar ging vooral over de incidenten van de laatste tijd in een chronologische volgorde. Viel mij vooral op dat de nieuwe president "Unu" erg stil was, maar wel overkwam als een relaxte kerel.

Justinian
15-10-2004, 14:34
Het is online te bekijken: http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=leujhBsHEbGcZtHfQetY

Justinian
15-10-2004, 14:45
Erg knap van die vice-precident dat hij zich zo inhield toen die reporter hem steeds onderbrak. Persoonlijk heb ik er een gruwelijke hekel aan als mensen me onderbreken als ik met een betoog bezig ben. Je zag dat die Hells Angel het ook vervelend vond, maar hij hield zich netjes in.

harry
15-10-2004, 14:53
Het is online te bekijken: http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=leujhBsHEbGcZtHfQetY

Perfect, damn wreete mannen :thumbs:

Anonymous
15-10-2004, 15:13
Gek zeg! Als er een nieuwsbericht wordt geplaats over een schietincident of vechtpartij wordt er moord en brand geschreeuwd, terwijl uit bovenstaande reacties lijkt of mixfight.nl een fanclub is van de HA. Het gaat hier wel om een bende die zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan moord, mishandeling, handel in (hard)drugs en verkrachting.

Anonymous
15-10-2004, 15:26
nee man, de filthy few bestaat gewoon uit feestbeesten, dat hebben de deense, canadese en belgische politie toch echt verkeerd gezien allemaal.
allemaal geruchten RD, niks van waar. :|

harry
15-10-2004, 15:26
Ja maar het blijven wreete mannen :mrgreen:

Shytown
15-10-2004, 17:07
Het gaat hier wel om een bende die zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan moord, mishandeling, handel in (hard)drugs en verkrachting.


Tja, het enigste probleem is dat dit nauwelijks bewezen is in het verleden door Justitie. Daar zit hem de moeilijkheid in, aan de ene kant moet iedereen bij de HA denken aan criminaliteit en aan de andere kant valt er maar zeer weinig hard te maken. En tot het tegendeel is bewezen is iedereen onschuldig.
In mijn post geef ik aan dat ik het wel goed vind dat de HA er openlijk een interview over geven, want anders wordt de beeldvorming vanuit de media wel erg eenzijdig. De nieuwe topman "Unu" vond ik erg stil en rustig, terwijl de anderen zich meer lieten opnaaien door de vraagstelling.

Justinian
15-10-2004, 19:52
Gek zeg! Als er een nieuwsbericht wordt geplaats over een schietincident of vechtpartij wordt er moord en brand geschreeuwd, terwijl uit bovenstaande reacties lijkt of mixfight.nl een fanclub is van de HA. Het gaat hier wel om een bende die zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan moord, mishandeling, handel in (hard)drugs en verkrachting.
Nou ja, je hebt gewoon een bepaald beeld bij 'leden van de Hells Angels'. Het beeld dat ik bij de Hells Angels had, was o.a. dat van zeer opvliegerige types die niks dulden van journalisten. Dit beeld werd niet geheel bevestigd.

kyokushin
15-10-2004, 20:00
Gek zeg! Als er een nieuwsbericht wordt geplaats over een schietincident of vechtpartij wordt er moord en brand geschreeuwd, terwijl uit bovenstaande reacties lijkt of mixfight.nl een fanclub is van de HA. Het gaat hier wel om een bende die zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan moord, mishandeling, handel in (hard)drugs en verkrachting.
Nou ja, je hebt gewoon een bepaald beeld bij 'leden van de Hells Angels'. Het beeld dat ik bij de Hells Angels had, was o.a. dat van zeer opvliegerige types die niks dulden van journalisten. Dit beeld werd niet geheel bevestigd.

idd kwamen op mij over als jongens waar je best eens een biertje mee kunt drinken.

Ronald
15-10-2004, 20:21
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.

president is een molukker!!daar gaat de rascismetheorie
Ik vond het allemaal zulke nette jongens daar, ik denk dat ik er a.s. dinsdagavond m'n kinderpostzegels ga proberen te verkopen.

Justinian
15-10-2004, 20:29
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.

president is een molukker!!daar gaat de rascismetheorie
Ik vond het allemaal zulke nette jongens daar, ik denk dat ik er a.s. dinsdagavond m'n kinderpostzegels ga proberen te verkopen.
Cool, dan ga ik wel aan de bar zitten :lol:

redjuh
16-10-2004, 12:47
de herhaling is nu on!
die blikkies sourcy water hehehe geweldig!

kyokushin
16-10-2004, 12:49
de herhaling is nu on!
die blikkies sourcy water hehehe geweldig!

thnx :thumbs:

Gulo gulo
16-10-2004, 16:27
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.

president is een molukker!!daar gaat de rascismetheorie
Ik vond het allemaal zulke nette jongens daar, ik denk dat ik er a.s. dinsdagavond m'n kinderpostzegels ga proberen te verkopen.

Op de MotorRai verkochten de HA stickers en van dat geld kochten ze knuffels die ze later in het ziekenhuis hebben uitgedeeld.

Thomas
16-10-2004, 23:49
ik heb het gezien en vond het leuk om te horen dat Hell's Angels iedere dinsdagavomd clubavond heeft waarbij iedereen welkom is.

president is een molukker!!daar gaat de rascismetheorie
Ik vond het allemaal zulke nette jongens daar, ik denk dat ik er a.s. dinsdagavond m'n kinderpostzegels ga proberen te verkopen.

Op de MotorRai verkochten de HA stickers en van dat geld kochten ze knuffels die ze later in het ziekenhuis hebben uitgedeeld.

Ze kunnen wel een charmeoffensief gebruiken ja. :twak:

Anonymous
17-10-2004, 17:36
Er wordt hier weleens een vrouwtje verkach.. Euh.. er is hier weleens ooit en vrouwtje verkracht :?

Anonymous
18-10-2004, 11:45
Gek zeg! Als er een nieuwsbericht wordt geplaats over een schietincident of vechtpartij wordt er moord en brand geschreeuwd, terwijl uit bovenstaande reacties lijkt of mixfight.nl een fanclub is van de HA. Het gaat hier wel om een bende die zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan moord, mishandeling, handel in (hard)drugs en verkrachting.
Nou ja, je hebt gewoon een bepaald beeld bij 'leden van de Hells Angels'. Het beeld dat ik bij de Hells Angels had, was o.a. dat van zeer opvliegerige types die niks dulden van journalisten. Dit beeld werd niet geheel bevestigd.

Nee, hehe. Die HA zitten hem enorm te knijpen omdat de politie ze op de hielen zit. Vandaar dat ze dit interview gaven en dan gaan ze natuurlijk niet zo'n journalist op zijn bek slaan.

Sjaak
18-10-2004, 11:49
Denk niet dat de HA 'm zitten te knijpen en van de politie zijn zo ook niet zo erg onder de indruk.

Anonymous
18-10-2004, 12:16
Denk je dat Sjaak? De hele Nomads-clan zit al vast voor de moord op hun 3 kameraden. Als de politie kan bewijzen dat Amsterdam er ook heeft te maken, gaan zij ook achter de tralies. Waarom denk je dat ze nu opeens een interview geven?

Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan Denemarken en Zweden. Daar hebben ze gewoon alle HA en Banditos opgesloten. Einde probleem.

Justinian
18-10-2004, 12:37
Nee, hehe. Die HA zitten hem enorm te knijpen omdat de politie ze op de hielen zit. Vandaar dat ze dit interview gaven en dan gaan ze natuurlijk niet zo'n journalist op zijn bek slaan.


Denk je dat Sjaak? De hele Nomads-clan zit al vast voor de moord op hun 3 kameraden. Als de politie kan bewijzen dat Amsterdam er ook heeft te maken, gaan zij ook achter de tralies. Waarom denk je dat ze nu opeens een interview geven?

Ik denk niet dat je iets aan zo’n interview hebt in de rechtbank… :roll:

Sjaak
18-10-2004, 12:51
Denk je dat Sjaak? De hele Nomads-clan zit al vast voor de moord op hun 3 kameraden. Als de politie kan bewijzen dat Amsterdam er ook heeft te maken, gaan zij ook achter de tralies. Waarom denk je dat ze nu opeens een interview geven?

Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan Denemarken en Zweden. Daar hebben ze gewoon alle HA en Banditos opgesloten. Einde probleem.

Beste guest, ik bedoel te zeggen dat "onze" politie nog geen eens durft in te grijpen als een grote groep opgeschoten jeugd de boel op stelten zet en dan denk je dat ze een groep Hells Angels gaan aanhouden, hahahaha kakkers zijn het onze politie 8)

En als we nu eerst beginnen met alle criminelen gelijk te behandelen en iedereen op te sluiten dan heb ik daar geen moeite mee maar van wie heeft de gemiddelde Nederlander het meeste last kwa criminaliteit ? Niet van Hells Angels hoor !!!!