PDA

View Full Version : Tyfus politie



Sjaak
16-10-2004, 17:37
Vanmiddag rond 14.30 rij ik in een rijtje op een 80 km weg en vanwege werkzaamheden is er een 50 km stuk ingevoerd en dat ouwe weif voor me in haar Panda schrikt daar zo van dat ze vol op haar rem gaat staan. Ik kan dat mens alleen nog maar ontwijken door haar links in te halen en zo een aanrijding en een kettingbotsing te voorkomen. Bij het inhalen ga ik over een doorgetrokken streep heen en een pollitiewagen die 4 wagens achter me rijdt zet zijn sirene aan en houdt me aan.

Krijg ik me daar 125 euro bekeuring :shock: voor het overschreiden van een doorgetrokken streep :evil: Ik die gasten verteld dat er anders een botsing had plaatsgevonden en dat konden ze wel een beetje begrijpen en dat mens had niet vol op haar rem mogen gaan staan (heb ik wat aan) Die debiel met die blauwe pet vertelde me wel dat hij voor de rechter een aantekening op de bekeuring had gezet als ik beroep wilde aantekenen ............................. maar die klootzakken wilde hem niet intrekken :evil:

Wat een gigantische tyfuslui zijn dat toch, ze hebben liever dat er een kettingbotsing plaatsvind dat dat ze je een bekeuring "kwijtschelden" :evil:

Als er volgende keer een politieauto voor me rijdt dan prak ik hem er vol in en dat zeg ik ook, tja ik mag hier niet uitweiken door de doortrokken streep :x .

Sjaak

Justinian
16-10-2004, 17:41
Als het zo is gegaan, dan zou ik het er niet bij laten zitten.

Sjaak
16-10-2004, 17:44
Dat doe ik ook niet Roy, heb zojuist al een brief naar het politiebureau gestuurd en mijn verhaal gedaan. Ben benieuwd naar de reactie maar 1 ding weet ik wel, dit laat ik 100 % voorkomen en ik ga persoonlijk de rechter is haarfijn uitleggen hoe onze politie te werk gaat :evil:

Opzouten met die 300 verplichte bekeuringen per jaar :twak:

Sjaak
16-10-2004, 17:48
Als er volgende keer een politieauto voor me rijdt dan prak ik hem er vol in en dat zeg ik ook, tja ik mag hier niet uitweiken door de doortrokken streep :x .

Sjaak

Kun je beter niet doen, want degene die achter rijdt, is altijd fout. Dan zeggen ze tegen je dat je meer afstand had moeten bewaren.


Haha daar heb je gelijk in maar dan heb ik er wel en goed gevoel bij en de verzekering dekt toch de schade.

Hollandpride
16-10-2004, 18:05
En gaat je premie weer omhoog Sjaak :roll:

Hollandpride
16-10-2004, 18:06
je kunt het helaas nooit goed doen Sjaak

Sukebe Daihyou
16-10-2004, 18:30
ah..kut man..wat een miereneukers :twak:

Tsuki
16-10-2004, 18:59
125 euro is toch maar tikken voor jou Sjaak , trouwens had je wel 2 seconde afstand want dan had je lang niet zo hard hoeven uitwijken, hebben ze geen bekeuring gegeven voor bumperkleven ?????????

Silat
16-10-2004, 19:46
wat kut situatie Sjaak...

Wix
16-10-2004, 20:15
Jij hebt wel vaak pech met de Politie he, Sjaak :mrgreen:

Sjaak
17-10-2004, 10:10
Jij hebt wel vaak pech met de Politie he, Sjaak :mrgreen:

Yep :cry: :cry:

lady in red
17-10-2004, 10:15
´de politie is je beste vriend´ :mrgreen:

Sjaak
17-10-2004, 10:20
Niet de mijne :evil:

micha
17-10-2004, 10:37
Niet de mijne :evil:

ook niet de mijne Sjaak

geluk met de opvolging hiervan

ashihara
17-10-2004, 11:17
Gewoon in beroep gaan hier tegen, kennis van mij heeft bijna het zelfde gehad en is vrijgesproken.

jojo
17-10-2004, 11:39
vet zielugggggggg

maar denk er ff aan niet iedere politie agent is zo sneu !!!!! :thumbs:

redjuh
17-10-2004, 12:45
ze doen ook veel goeie dingen, maar ja dit is wel erg lullig

Tsuki
17-10-2004, 13:25
Jij hebt wel vaak pech met de Politie he, Sjaak :mrgreen:

Yep :cry: :cry:

misschien roep je het wel over jezelf af ;-) ...........................

Sjaak
17-10-2004, 13:27
Daar is me "steun en toeverlaat" weer :evil:

Bedankt Barendrechtse "vriend" :wink:

max mulder shihan
17-10-2004, 13:54
Sjaak, ik snap je helemaal, maar zolang er bij het gros van de Nederlandse politie
een voorkeur bestaat voor mensen met een iq wat nou niet al te hoog ligt en er ook nog gekeken word naar je ''positieve'' liefst metrosexsueele uitstraling plus het verplichte 300 boete's per jaar systeem zie ik het somber in . Er lopen gelukig ook hier en daar nog goede cops, maar ze zijn zwaar in de minderheid,jammer voor ons landje :(

Sjaak
17-10-2004, 16:14
Thanks Max en welkom terug, gaaf dat je weer post maatje :thumbs:

max mulder shihan
17-10-2004, 20:04
Yep, bedankt.

Tsuki
18-10-2004, 11:12
Daar is me "steun en toeverlaat" weer :evil:

Bedankt Barendrechtse "vriend" :wink:


kijk Sjaak vrienden betekend ook eerlijk tegen elkaar zijn ;-) .....................

Biiyen
18-10-2004, 12:22
Als er volgende keer een politieauto voor me rijdt dan prak ik hem er vol in en dat zeg ik ook, tja ik mag hier niet uitweiken door de doortrokken streep :x .

Sjaak

Kun je beter niet doen, want degene die achter rijdt, is altijd fout. Dan zeggen ze tegen je dat je meer afstand had moeten bewaren.


idd "had u maar afstand moeten bewaren" Je had beter vol op de rem kunnen trappen en hopen dat ze jou ook achterin knallen. Maar als je afstand had bewaard had je de situatie onder controle gehad! had je niet eens hoeven uitwijken.

Maar ja, je moest natuurlijk achter haar hangen en schelden dat het allemaal niet opschiet met die "kuthoer" achter het stuur "Alle wijven zijn kut hoeren!, ALLEMAAL!! met hun vagina's, gadverdamme...die zure sloot"........ treurig hoor Sjaak :mrgreen:

Sjaak
18-10-2004, 12:40
[quote="Raziël"]
Maar ja, je moest natuurlijk achter haar hangen en schelden dat het allemaal niet opschiet met die "kuthoer" achter het stuur

Haha, je lijkt Char wel met haar glazen bol :lol: Maar dit was geen kuthour maar een hele ouwe stoephoer :o


"Alle wijven zijn kut hoeren!, ALLEMAAL!! met hun vagina's, gadverdamme...die zure sloot".

Zijn jou worden Raziël :D


....... treurig hoor Sjaak :mrgreen:

Als het waar zou zijn, dan is het dat zeker :wink:

Sjaak
18-10-2004, 12:41
Daar is me "steun en toeverlaat" weer :evil:

Bedankt Barendrechtse "vriend" :wink:


kijk Sjaak vrienden betekend ook eerlijk tegen elkaar zijn ;-) .....................

:shock: :o :D :lol: :wink: :thumbs:

Sjaak
18-10-2004, 12:43
Sjaak, ik snap je helemaal, maar zolang er bij het gros van de Nederlandse politie
een voorkeur bestaat voor mensen met een iq wat nou niet al te hoog ligt en er ook nog gekeken word naar je ''positieve'' liefst metrosexsueele uitstraling plus het verplichte 300 boete's per jaar systeem zie ik het somber in . Er lopen gelukig ook hier en daar nog goede cops, maar ze zijn zwaar in de minderheid,jammer voor ons landje :(

Heel jammer want wie heeft er nu nog respect voor de politie :cry:

Kijk is naar Spanje, dat is pas politie en die jongens hebben gezag :thumbs:

max mulder shihan
18-10-2004, 12:49
Als er volgende keer een politieauto voor me rijdt dan prak ik hem er vol in en dat zeg ik ook, tja ik mag hier niet uitweiken door de doortrokken streep :x .

Sjaak

Kun je beter niet doen, want degene die achter rijdt, is altijd fout. Dan zeggen ze tegen je dat je meer afstand had moeten bewaren.


idd "had u maar afstand moeten bewaren" Je had beter vol op de rem kunnen trappen en hopen dat ze jou ook achterin knallen. Maar als je afstand had bewaard had je de situatie onder controle gehad! had je niet eens hoeven uitwijken.

Maar ja, je moest natuurlijk achter haar hangen en schelden dat het allemaal niet opschiet met die "kuthoer" achter het stuur "Alle wijven zijn kut hoeren!, ALLEMAAL!! met hun vagina's, gadverdamme...die zure sloot"........ treurig hoor Sjaak :mrgreen:


Ook als je de 2 seconde regel naleefd [ je weet wel van de tv] dan ben je rechtens goed bezig volgens ietsie en pietsie van de politie , maar als er iemand vol op de rem gaat staan is daar geen kruit tegen gewassen zeker niet als je 100km per uur rijd, ik persoonlijk vind Sjaak zijn oplossing de beste , een ketting botsing gaat vrijwel altijd gepaard met zwaargewonden en dodelijke slachtoffers, hier hadden deze agenten ook bij kunnen zitten, maar ja zoals al eerder geconstateerd er lopen niet zoveel slimmerikken bij de politie

Sjaak
18-10-2004, 12:54
Als er volgende keer een politieauto voor me rijdt dan prak ik hem er vol in en dat zeg ik ook, tja ik mag hier niet uitweiken door de doortrokken streep :x .

Sjaak

Kun je beter niet doen, want degene die achter rijdt, is altijd fout. Dan zeggen ze tegen je dat je meer afstand had moeten bewaren.


idd "had u maar afstand moeten bewaren" Je had beter vol op de rem kunnen trappen en hopen dat ze jou ook achterin knallen. Maar als je afstand had bewaard had je de situatie onder controle gehad! had je niet eens hoeven uitwijken.

Maar ja, je moest natuurlijk achter haar hangen en schelden dat het allemaal niet opschiet met die "kuthoer" achter het stuur "Alle wijven zijn kut hoeren!, ALLEMAAL!! met hun vagina's, gadverdamme...die zure sloot"........ treurig hoor Sjaak :mrgreen:


Ook als je de 2 seconde regel naleefd [ je weet wel van de tv] dan ben je rechtens goed bezig volgens ietsie en pietsie van de politie , maar als er iemand vol op de rem gaat staan is daar geen kruit tegen gewassen zeker niet als je 100km per uur rijd, ik persoonlijk vind Sjaak zijn oplossing de beste , een ketting botsing gaat vrijwel altijd gepaard met zwaargewonden en dodelijke slachtoffers, hier hadden deze agenten ook bij kunnen zitten, maar ja zoals al eerder geconstateerd er lopen niet zoveel slimmerikken bij de politie

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

I rest my case :roll:

Guru
18-10-2004, 16:32
Ach, ik heb meer respect nog voor een beslissing van de verkeerspolitie dan het CBR.
Met die lui van het CBR heb ik een heel zwaar appeltje te schillen trouwens.

max mulder shihan
18-10-2004, 17:18
Ach, ik heb meer respect nog voor een beslissing van de verkeerspolitie dan het CBR.
Met die lui van het CBR heb ik een heel zwaar appeltje te schillen trouwens.

Ik heb nergens gelezen dat Sjaak het over de verkeerspolitie had,maakt trouwens niet veel uit, zelfde laken een pak. Guru problemen met het cbr,wens je veel sucses is een zeer log apperaat kun je nog veel lol mee
hebben, zo in de sfeer van ,wacht u even dan verbind ik u door met mijn collega,14 min later neemt er iemand op en die zegt dan dat de verandwoordelijke persoon er vandaag helaas niet is, probeert u het morgen maar eens. :twak:

Guru
18-10-2004, 17:22
Ach, ik heb meer respect nog voor een beslissing van de verkeerspolitie dan het CBR.
Met die lui van het CBR heb ik een heel zwaar appeltje te schillen trouwens.

Ik heb nergens gelezen dat Sjaak het over de verkeerspolitie had,maakt trouwens niet veel uit, zelfde laken een pak. Guru problemen met het cbr,wens je veel sucses is een zeer log apperaat kun je nog veel lol mee
hebben, zo in de sfeer van ,wacht u even dan verbind ik u door met mijn collega,14 min later neemt er iemand op en die zegt dan dat de verandwoordelijke persoon er vandaag helaas niet is, probeert u het morgen maar eens. :twak:

Hahaha, ook al ervaringen mee?
Nou eigenlijk heb ik al teveel gezegd over CBR.
Want als ik hun op de hak ga zetten middels dit forum, dan gaan de honden er geen brood van lusten! :lol:

Anonymous
18-10-2004, 18:49
Nee gelukkig niet, maar ik wens je veel sterkte,en een engelen geduld je zult het nodig hebben . Het cbr staat bekend om zijn soepele en vlotte manier van werken en niet te vergeten de begrijpende medewerkers. Hoop dat je over een engellen geduld beschikt.

redjuh
18-10-2004, 18:50
hehe cbr zitten mijn vriendjes

Anonymous
18-10-2004, 18:55
Die guest was ik, voor de verandering :mrgreen:

Gulo gulo
18-10-2004, 18:56
Oh nu is het een stuk duidelijker :wink:

max mulder shihan
18-10-2004, 18:57
klote inlogwerkt niet goed :twak:

max mulder shihan
18-10-2004, 18:59
Ja ja ,lach een oude man maar uit :wink: wat lees ik nou Red heb jij vriendjes bij de cbr?

Mickey
19-10-2004, 09:03
Gewoon in protest gaan!

}|^-_-^|{
19-10-2004, 09:43
hahaha, red heeft natuurlijk helemaal geen vriendjes. :twak:

alleen maar fans en vriendinnetjes. :thumbs:

mark
24-10-2004, 15:37
Vanmiddag rond 14.30 rij ik in een rijtje op een 80 km weg en vanwege werkzaamheden is er een 50 km stuk ingevoerd en dat ouwe weif voor me in haar Panda schrikt daar zo van dat ze vol op haar rem gaat staan. Ik kan dat mens alleen nog maar ontwijken door haar links in te halen en zo een aanrijding en een kettingbotsing te voorkomen. Bij het inhalen ga ik over een doorgetrokken streep heen en een pollitiewagen die 4 wagens achter me rijdt zet zijn sirene aan en houdt me aan.

Krijg ik me daar 125 euro bekeuring :shock: voor het overschreiden van een doorgetrokken streep :evil: Ik die gasten verteld dat er anders een botsing had plaatsgevonden en dat konden ze wel een beetje begrijpen en dat mens had niet vol op haar rem mogen gaan staan (heb ik wat aan) Die debiel met die blauwe pet vertelde me wel dat hij voor de rechter een aantekening op de bekeuring had gezet als ik beroep wilde aantekenen ............................. maar die klootzakken wilde hem niet intrekken :evil:

Wat een gigantische tyfuslui zijn dat toch, ze hebben liever dat er een kettingbotsing plaatsvind dat dat ze je een bekeuring "kwijtschelden" :evil:

Als er volgende keer een politieauto voor me rijdt dan prak ik hem er vol in en dat zeg ik ook, tja ik mag hier niet uitweiken door de doortrokken streep :x .

Sjaak

Deze sukkels kwamen waarschijnlijk zo van de academie. Het is me opgevallen dat ze een grote bek hebben tegen de argeloze burger die gewoon van A naar b rijd.
Tegen de hordes met tuig, wat zich in onze steden ophoud, zingen ze een toontje lager.

Als ik zie op tv hoe agenten de grootste tering-criminelen vriendelijk aanspreken, zakt mijn broek daar van af. De lafbekken durven dan niet meer, uit angst dat ze dan bedreigd worden.

Ze schijten dan bagger in die broeken van ze. Ze durven alleen het kamp op met heli's, pantserwagens en het hele korps.
Lafbekken zijn het.

Sjaak
24-10-2004, 16:23
Haha ik ben dus niet de enige die "problemen: heeft met onze "dienders" :wink:

Leon
25-10-2004, 01:26
jou die bekeuring geven is net zo zinloos als dat de boys in blue
mensen gaan bekeuren die geen licht aanhebben.
"je hebt geen licht he?"
"ooh jawel hoor"
"waarom zie ik het dan niet?"
"ik heb mijn licht niet aan"
"en waarom voeren wij geen licht?"
"omdat mijn ketting eraf ligt, ik aan de binnenkant zit en voorgesleept wordt"
"oohja ik zie hier naast jou een uiterst charmante dame"
"huhum"
"oohja, euhm tja"
"ja wat is er nou"
"ja je moet je licht aanhebben"
"hoezo???"
"zodat andere weggebruikers je kunnen zien"
"aha interresant"
(hier begonnen ze geïrriteerd te raken)
"je bent wel een wijsneus ofniet"
"jazeker meneer"
"wil je je naam even opgeven?"
"als dat echt moet?"
"JA!!! DAT MOET ECHT!!!"
"ok ik heet Leon"
"en wat nog meer"
"moet u dat ook nog weten?"
"ja ik wil alles weten!"
"ok Leon Bokhove"
"aha meneer Bokhove, in het vervolg wel een lampje aan he"
"ja meneer"
"normaal geef ik mensen een bekeuring in deze gevallen"
"oeh"
"zeg je bent wel brutaal he"
"jazeker meneer"
"dus je bent van Bokhove"
"100 Procent"
"aha dan kom je er met een waarschuwing vanaf"
"ok bedankt"
"tot ziens meneer Bokhove"
"ik hoop het niet"
"zozo echt brutaal he"
"nee ik heb het gewoon niet zo op politie"
"ooh"
en toen reed de politie weg en had ik alleen waarschuwing!
hahaha na die tijd had ik vette lol met die vriendin van me natuurlijk!
stelletje sukkels :D

Virus
25-10-2004, 03:39
Zijn zeker sukkels...

Tot drie maal toe zeggen dat je brutaal bent en je d`r dan met een waarschuwing vanaf laten komen... :?

LOCO
25-10-2004, 21:19
Leon...... familie van Borut? (ff offtopic, i know)

max mulder shihan
26-10-2004, 00:39
Waar was dat Leon, daar wil ik ook wel eens gaan fietsen zonderlicht lijkt mij een leuke avondbezigheid :mrgreen: Het zijn zo af en toe[vriendelijk uitgedrukt] wel een stelletje sufferds :mrgreen:

Marco
26-10-2004, 13:39
Sjaak moet gewoon voortaan de fiets pakken.

max mulder shihan
26-10-2004, 15:02
Waar was dat Leon, daar wil ik ook wel eens gaan fietsen zonderlicht lijkt mij een leuke avondbezigheid :mrgreen:

Wel een lekker ding meenemen dan, he?! Anders kom je er niet zo makkelijk vanaf hehe!

Aha ,op die fiets :mrgreen:

Sjaak
26-10-2004, 16:41
Sjaak moet gewoon voortaan de fiets pakken.

Vreemde lui die Friezen :wink:

kyokushin
26-10-2004, 18:58
Vreemde lui die Friezen

valt toch wel mee sjaak :mrgreen:

Sjaak
26-10-2004, 22:08
Valt inderdaad wel mee :wink:

21 januari ga ik met Michael en nog een paar leerlingen weer naar Robert Akse voor een kyokushin seminar met daarna de wereldberoemde elfkroegentocht in Leeuwarden. Was de laatste keer waanzinnig, eerst fijn trainen en daarna met zo'n 30 karateka's stappen. We waren pas rond 06.00 uur thuis in de sportschool van Akse en ik moet zeggen het was zwaar afzien :lol:

Fryslan here we come again :thumbs:

kyokushin
27-10-2004, 17:36
ik bedoel maar :mrgreen:

Gulo gulo
27-10-2004, 18:45
De Elfstedentocht zwalken????

Sjaak
29-10-2004, 09:23
Rij ik vandaag naar m'n werk, en ja hoor.... weer een agent met lasergun.
Ik reed maar een kleine 35 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen.
Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien.
Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten. "Ik ben penisverlenger." zei ik. "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig." "Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van één meter tachtig?!

"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"

Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
De blik in z'n ogen: onbetaalbaar !!!!! :thumbs:

payap
29-10-2004, 09:27
De blik in z'n ogen: onbetaalbaar !!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

max mulder shihan
29-10-2004, 12:06
:mrgreen: :mrgreen:

kyokushin
29-10-2004, 14:12
:lol: :lol:

Daniel
29-10-2004, 16:21
hahahaha goeie sjaak :thumbs:

Anonymous
29-10-2004, 16:36
Leuke grap Sjaak. Het zou pas echt hilarisch zijn als het echt gebeurd was.

Jase
29-10-2004, 16:52
Hahaha, mooie grap Sjaak.

Leon
29-10-2004, 20:43
Hahaha ja het was inderdaad op de fiets, ik had inderdaad een mooie dame
aan mijn zijde en ja de politie was niet echt heel erg snugger bezig. Lees
dat Sjaak ook over enige ervaring met de Boys in Blue beschikt!
Kijk het zijn wel goede jongens hoor, heus!
Ze doen gewoon hun werk, maar dan wel het verkeerde werk Motherfuckers!!! :twak:

Gulo gulo
29-10-2004, 23:16
http://img25.exs.cx/img25/5338/politie_nagel.gif

Sjaak
29-10-2004, 23:17
:) :D :lol: :thumbs:

Leon
30-10-2004, 12:56
Hahahha geweldig
Lol @ Gulo²

Sjaak
30-10-2004, 17:57
Ze doen gewoon hun werk, maar dan wel het verkeerde werk Motherfuckers!!!

Yep, ze motten bij de belasting gaan werken :evil:

TOP 10 verkeersboetes

Autopapieren / Kenteken
Overtreding Boete
1. geen geldig APK keuringsbewijs € 95
2. rijbewijs is verlopen € 30
3. het rijbewijs niet kunnen tonen € 30
4. rijden zonder rijbewijs € 200
5. onverzekerd rijden € 320
6. kentekenbewijs met foutieve gegevens € 160
7. ondeugdelijke kentekenplaten € 65

Verkeersgedrag
Overtreding Boete
1. inhalen waar verboden - bord F1 € 95
2. overschrijding doorgetrokken streep € 125
3. niet rechtshouden op de weg € 95
4. door rood bij stoplicht rijden € 95
5. inhalen vlak voor of op een zebrapad € 160
6. rechts inhalen € 95
7. parkeren op een invalidenparkeerplaats € 70
8. op de vluchtstrook stilstaan € 95
9. over de vluchtstrook rijden € 160
10. geen gebruik maken van autogordels € 45
11. ondeugdelijke verlichting € 65
12. handheld bellen € 140

Snelheidsovertredingen op de weg met de auto

Categorie 1.
motorvoertuigen, bromfietsen, invalidenvoertuigen met motor, brommobielen, landbouwtrekkers en motorvoertuigen met beperkte snelheid.

Categorie 2.
vrachtauto's, autobussen en motorvoertuigen met aanhangwagen.

Binnen de bebouwde kom en daarbuiten op 80 km-wegen en autowegen
Categorie 1 2
overschrijding tot en met 10 km/h € 30 € 30
overschrijding 11 t/m 15 km/h € 45 € 55
overschrijding 16 t/m 20 km/h € 70 € 90
overschrijding 21 t/m 25 km/h € 100 € 115
overschrijding 26 t/m 30 km/h € 125 € 145
overschrijding 31 t/m 35 km/h € 205 * € 240 *
overschrijding 36 t/m 40 km/h € 240 * € 280 *
overschrijding 41 t/m 45 km/h € 270 * € 320 *
overschrijding 46 t/m 50 km/h € 300 * € 350 *
overschrijding 51 t/m 55 km/h € 365 * € 415 *
overschrijding 56 t/m 60 km/h € 420 * € 520 *
overschrijding 61 t/m 65 km/h € 465 * € 550 *
overschrijding 66 t/m 69 km/h € 520 * € 590 *
overschrijding meer dan 69 km/h Dagvaarding*

Op autosnelwegen
Categorie 1 2
overschrijding tot en met 10 km/h € 30 € 30
overschrijding 11 t/m 15 km/h € 45 € 55
overschrijding 16 t/m 20 km/h € 55 € 90
overschrijding 21 t/m 25 km/h € 90 € 115
overschrijding 26 t/m 30 km/h € 115 € 145
overschrijding 31 t/m 35 km/h € 145 € 240 *
overschrijding 36 t/m 40 km/h € 170 € 280 *
overschrijding 41 t/m 45 km/h € 270 * € 320 *
overschrijding 46 t/m 50 km/h € 300 * € 350 *
overschrijding 51 t/m 55 km/h € 365 * € 415 *
overschrijding 56 t/m 60 km/h € 420 * € 520 *
overschrijding 61 t/m 65 km/h € 465 * € 550 *
overschrijding 66 t/m 69 km/h € 520 * € 590 *
overschrijding meer dan 69 km/h Dagvaarding*

Noot: *=recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h
het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden
aan het parket.

Tabel verkeer op de weg: Bromfiets/ Fiets

Bromfiets Overtreding Boete
1. bestuurder jonger dan 16 jaar € 125
2. niet kunnen tonen bromfietscertificaat € 20
3. zonder bromfietscertificaat rijden € 65
4. geen of geen goedpassende helm dragen € 55
5. door rood bij een stoplicht rijden € 40
6. geen voorrang verlenen op/bij een zebrapad € 45
7. als bromfietser de fietsstrook met doorgetrokken streep gebruiken € 40
8. Tijdens het rijden een mobieltje vasthouden € 40

Fiets
Overtreding Boete
1. geen voor en achterlicht voeren wanneer nodig € 25
2. geen voor of achterlicht voeren wanneer nodig € 15

Gulo gulo
30-10-2004, 18:07
Sjaak heeft zijn huiswerk gedaan :thumbs:

Sjaak
30-10-2004, 18:23
Sjaak heeft zijn huiswerk gedaan :thumbs:

Nee hoor, me maatje die ook les bij me op de sportschool geeft heeft 35 jaar bij de politie gezeten dus die hoestte dat zo op :evil:

max mulder shihan
30-10-2004, 18:36
Mooi prentje Gulo :mrgreen: , Sjaak aan dat lijstje te zien hebben wij het foute vak gekozen :wink:

Sjeanef
30-10-2004, 19:14
De politie is mn beste vriendin :mrgreen:

max mulder shihan
30-10-2004, 19:19
De politie is mn beste vriendin :mrgreen:

Foto's ???

harry
30-10-2004, 19:49
De politie is mn beste vriendin :mrgreen:

Foto's ???

:mrgreen:

kyokushin
30-10-2004, 20:05
:mrgreen: @ max

Leon
30-10-2004, 22:17
De politie zijn gewoon een stel hielenlikkers van
de overheid (overheid kan NL trouwens ook goed
tegen zich opzetten laatste tijd)

Leon
30-10-2004, 22:26
Volgens mij is mijn sig nou wel heel erg lang? :mrgreen:

kyokushin
30-10-2004, 23:02
lol @ leon sig ik dacht al dat het bij het topic hoorde :mrgreen:

Sjaak
31-10-2004, 00:20
Is dit burgelijke ongehoorzaamheid na weer zo'n aktie van zo'n uitgetrokken lul van 1.80 mtr :evil:

Leon
31-10-2004, 04:22
is die lul in kwestie een agent?
shiiiit man! wat ben ik moe :mrgreen:

Wheelie
31-10-2004, 10:33
Volgens mij is mijn sig nou wel heel erg lang? :mrgreen:

te lang en daarom verwijderd ;)

maximaal 400 breed en 125 hoog , het formaat van mijn sig dus

Sjeanef
31-10-2004, 12:44
Nee, geen foto's :wink: Die hou ik lekker voor mezelf... Maar zij mag mij altijd wel straffen :roll:

Leon
31-10-2004, 15:49
maximaal 400 breed en 125 hoog , het formaat van mijn sig dus

Shiiiit man :twak:

Leon
01-11-2004, 15:14
JEUJ!

http://www.omnipresence.mahost.org/GUNCOP.JPG

"Nobody will ever be safe until the last cop is dead." - New Hampshire freshman lawmaker, Rep. Tom Alciere.

Anti-Police Actions 2001

Police Cars Damaged: 238+
Police Cars Destroyed: 37+
Police Officers Injured: 120+
Police Chiefs Injured: 2

zo te zien waren we zelf vroeger (2001 ahum) al goed bezig! :mrgreen:

Leon
01-11-2004, 15:25
http://arizona.indymedia.org/uploads/fuck_you_cop_resonds_in_wtf_nod_p1.jpg

Kijk dit is nou een modelburger!!!

Sjaak
02-11-2004, 08:44
NET OP HET NOS JOURNAAL :twak: Wereldnieuws !!

In Zeeland zijn dit jaar veel te weinig bekeuringen uitgeschreven en dat moet nog worden GOEDGEMAAKT :evil:

Ahhhhhhhhh dus voorlopig niet meer naar Zeeland gaan want daar krijg je nu al een bekeuring als je aan je reet krabbeld :x

Maakt weer dat we "onze" politie steeds meer gaan waarderen :evil:

Toch niet te geloven zulke berichten :evil:

Anonymous
28-11-2004, 14:39
eerst Nederlands leren schrijven dan pas ouwehoeren

sukkeltje

Sjaak
28-11-2004, 15:36
Hey mods post effe het IP van dit joepiedepoeppie sukkeltje, wedden dat het een geregisteerd "held" is :evil:

Wheelie
28-11-2004, 16:57
wedden dat het een geregisteerd "held" is :evil:

helaas Sjaak, het is geen geregistreerde member volgens dit IP

harry
28-11-2004, 22:15
eerst Nederlands leren schrijven dan pas ouwehoeren

sukkeltje

Mijn post is ook niet altijd even slim, maar jij kan er ook wat van zie ik wel :?

Aan je zin te zien heb je er dus ook niks aan, als je het alleen maar op de juiste manier kan schrijven :?

Leon
28-11-2004, 23:21
Laatst was ik op excursie met school, we gingen vanuit Almelo met
de bus naar Utrecht om daar de HCC dagen te bezoeken, maar omdat
de bustochten altijd lang en saai zijn staken we de middelvinger naar
mensen op om de tijd de doden. En wat kwam er toen langs??? juist
een politiewagentje! En nu voel je de bui zeker hangen...??? Juist!!!
Leon kan het niet laten en steekt de middelvinger naar ze op, waarna we
oogcontact hadden, op het eerste gezicht niets aan de hand maar na een tijdje
haalde de politie ons in en ging het befaamde bordje "stop politie" knipperen.
Dus die hele bus aan de kant en de politie stormde als dolle honden naar binnen
om mij uit de bus te halen. "hoe haal je het in je botte hoofd zo naar ons te gebaren?"
blablabla alsdus de agent, ik had snel verhaald verzonnen en dus kwam ik er met
een waarschuwing vanaf!!! er zijn foto's gemaakt dus ik zal
kijken of ik ze kan bemachtigen!!! :mrgreen:

Sjaak
29-11-2004, 01:35
Strakke aktie Leon :lol:

Anonymous
29-11-2004, 09:55
Blije rijder was het toch ?

Elke maar dan ook elke automobilist in NL weet dat een auto hebben al een godsvermogen kost.
Ga je er dan ook nog eens de weg mee op dan kun je nog meer dokken en ben je een kilometervreter dan kunnen de laatste centen uit de knip...

Autorijden is al lang geen luxe meer maar gewoon compleet onbetaalbaar.
Nogmaals ; elke automobilist weet dit... en dan nog gaan lopen janken om het feit dat oom agent achter ieders reet aanzit om je rekening nog wat verder te plunderen?
Beetje krom imho...

Ook op het OV is zat te klagen , kunst ook ; als je ziet dat het in Japan voor hetzelfde geld vele malen beter kan dan vraag ik me toch openlijk af wat de NS toch allemaal uitvreet om het alleen maar slechter ipv beter te doen.

Anonymous
29-11-2004, 15:14
Kep vaak gezeik gehad met hun, maar tegenwoordig slijm ik altijd tegen de politie om boetes te verkomen en vaak lukt het!