PDA

View Full Version : Aangiftebereidheid is bijna 0 bij diefstal



Sjaak
24-10-2004, 12:08
Zit in de krant te lezen dat de aangiftebereidheid gedaald is tot bijna nul in de grote steden en zelf politie en rechters zeggen soms : "Het heeft geen zin om aangifte te doen bij diefstal" :shock: Bron : Telegraaf vrijdag 22 okt blz 6

Ik denk dat het inderdaad waar is maar hoe kunnen politie en rechters dat nu ook uitdragen :shock:

Ik doe geen dingen meer die geen zin hebben en alleen maar tijd kosten en waar toch niks mee wordt gedaan :cry:

}|^-_-^|{
24-10-2004, 12:14
van mij is nog nooit wat gestolen... (serieus)

lady in red
24-10-2004, 12:20
van mij een keer een fiets...en had wel aangifte gedaan

Sjaak
24-10-2004, 12:29
van mij is nog nooit wat gestolen... (serieus)

Dat moet je naar 1 van de omroepen schrijven Paul, ben je binnen de kortste keren op het journaal als unieke Nederlander :wink: met wereldnieuws :lol:

kyokushin
24-10-2004, 12:30
is afhankelijk van wat er gestolen is.

Leonardo
24-10-2004, 12:31
Ben in mijn schooltijd in Rotterdam en Spijkenisse 3 fietsen kwijt geraakt en heb er nooit wat van teruggehoord via de politie. Doe het nu heel anders :wink:

Leonardo
24-10-2004, 12:33
is afhankelijk van wat er gestolen is.

Laat zeggen je vriendin :lol:

}|^-_-^|{
24-10-2004, 12:40
van mij is nog nooit wat gestolen... (serieus)

Dat moet je naar 1 van de omroepen schrijven Paul, ben je binnen de kortste keren op het journaal als unieke Nederlander :wink: met wereldnieuws :lol:

goed op je spulletjes letten is het devies!

Justinian
24-10-2004, 14:10
Van mij is één keer iets gestolen uit m'n auto. Ik heb direct aangifte gedaan, maar had niet de verwachting dat ik er nog iets van zou horen. M'n verzekeraar betaalde een bedrag uit, dus dat was in ieder geval goed geregeld. Drie weken erna kreeg ik bericht van de politie dat de spullen terecht waren :thumbs:

Biiyen
24-10-2004, 14:17
Ik doe altijd aangifte, is wel zo makkelijk als je verzekerings technisch een en ander moet regelen. Is dat zelfs niet verplicht van de verzekering?

Silat
24-10-2004, 14:51
ik ben heel slordig dus ga er meestal vanuit dat ik het zelf ben kwijt geraakt :lol:

mark
24-10-2004, 15:18
Zit in de krant te lezen dat de aangiftebereidheid gedaald is tot bijna nul in de grote steden en zelf politie en rechters zeggen soms : "Het heeft geen zin om aangifte te doen bij diefstal" :shock: Bron : Telegraaf vrijdag 22 okt blz 6

Ik denk dat het inderdaad waar is maar hoe kunnen politie en rechters dat nu ook uitdragen :shock:

Ik doe geen dingen meer die geen zin hebben en alleen maar tijd kosten en waar toch niks mee wordt gedaan :cry:

Inderdaad het is allemaal zinloos als je het tuig steeds weer vrijlaat en niet afdoende straft.
Daar heb ik wel mijn ideeen over maar daar is dit land nog niet klaar voor.
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou het snel afgelopen zijn met de kleine criminaliteit.