PDA

View Full Version : stackers



Anonymous
29-10-2004, 00:00
ik heb een vraagje voor de mensen hier

hebben jullie ervaring met trainen en dan bedoel ik geen krachttraining met stackers en dan bedoel ik de oude met ephedra??

ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee

Shytown
29-10-2004, 00:52
Toen ik de gevaren niet kende heb ik het gebruikt en ben 20 kilo afgevallen. Weet niet of dat puur door de stackers kwam, want was elke dag aan het sporten terwijl ik ervoor geen reet uitvoerde. Toen ik eenmaal op de hoogte was van de gevaren ben ik ermee gestopt; volgens mij geeft het wel een dubbelop jojo effect na stop.

Anonymous
29-10-2004, 01:31
Toen ik de gevaren niet kende heb ik het gebruikt en ben 20 kilo afgevallen. Weet niet of dat puur door de stackers kwam, want was elke dag aan het sporten terwijl ik ervoor geen reet uitvoerde. Toen ik eenmaal op de hoogte was van de gevaren ben ik ermee gestopt; volgens mij geeft het wel een dubbelop jojo effect na stop.

verklaar je nader als je wilt.

welke gevaren??

Ralph
29-10-2004, 13:28
Ephedrine kan gevaarlijk zijn voor mensen met een zwak hart. Het kan hartkloppingen veroorzaken en er zijn al mensen aan overleden. Op zich is de kans dat je een zwak hart hebt niet groot, maar het gevaar zit 'em in het feit dat je dat meestal pas weet als het te laat is.

Unregistered
29-10-2004, 14:46
Ephedrine opzich is niet slecht imo, tis een geweldig product. Je moet ff naar de aanwijzingen kijken, zo uit het hoofd mogen zwangere vrouwen het niet innemen, kinderen niet, en mensen met een hoge bloeddruk niet. Daar moet je je dan ook aan houden. Ten tweede moet je de maximale dosering niet overschrijden! IEDERE keer dat het product werd afgekraakt omdat er iemand aan was overleden was het vanwege het foute gebruik. Voordat je het gebruikt, weet dan hoe je het moet cyclen, hoe je het moet gebruiken, wat het met je doet, wanneer je moet stoppen, symptonen van wanneer het fout is, contraindicaties, etc etc.

Tis niet het product dat je ervoor zorgt dat er iets mis met je gaat.... het is de persoon.

Shytown
29-10-2004, 14:54
Tis niet het product dat je ervoor zorgt dat er iets mis met je gaat.... het is de persoon


Is het daarom verboden?

Elysium
29-10-2004, 19:12
Ephedrine zorgt er idd voor dat je tikker wat sneller gaat kloppen, het bloed stroomt sneller door de aderen en alle nodige voedingsstoffen geraken sneller in de spieren, maar op zich is daar niets mis met Ephedrine. Zolang je niet over de toegelaten dosering gaat, is alles in orde...

Maar denk dat ik ergens las dat het vanaf 6 april verboden is?

Unregistered
29-10-2004, 19:49
Idd tis verboden... natuurlijk omdat een paar sukkels er aan dood zijn gegaan oa. door overdosering of verkeerd gebruik.

Unregistered
29-10-2004, 19:54
Overigens is bijv een foutief onderzoek ook een reden waarom ze een product verbieden. Daarbij denk je bijvoorbeeld aan creatine, dat daar illigaal is omdat ondezoekers domme fouten hebben gemaakt.

Wist je trouwens dat er in verhouding meer mensen dood gaan aan aspirine dan aan ephedrine?

Elysium
01-11-2004, 10:13
Creatine is in Frankrijk ook verboden..ik train soms samen met een kerel van Rijsel (Frankrijk) en we waren es bezig over supps en ik zei dat ik Crea nam en die bekeek me zo en zei :"neem jij illegale supps??" Euhm, neen..in Belgiƫ is dat perfect legaal..daar dus niet!

En idd, door een paar enkelingen die zich niet aan de dosis houden en stom doen en dan doodvallen is het verboden..shame!

bras
01-11-2004, 10:56
ik nam altijd een stacker als ik in de sportschool aan de cardio ging!
had nooit zo'n zin in cardio, maar als ik een stacker nam een half uur voordat ik ging rennen/fietsen/steppen ging ik echt als een speer!!
heb verder geen last van hart en vaat ziekte, nam er 2 a 3 per week, lag aan mijn cardio schema! en nergens last van gehad!
ben er nu wel mee gestopt sinds het verboden is! mocht het fout gaan, die kans is klein, maar mocht het fout gaan tja...