PDA

View Full Version : ''Zet familie van gijzelnemers vast''



Justinian
30-10-2004, 10:24
De Russische procureur-generaal Vladimir Oestinov heeft een opmerkelijk voorstel gelanceerd om gijzelnemers in de toekomst onder druk te kunnen zetten. Hij wil dat de familieleden van de daders kunnen worden opgepakt. Tijdens een gijzeling zoals die in de school in Beslan zou de politie de mogelijkheid moeten hebben om, als extra drukmiddel, de familieleden van de gijzelnemers gevangen te nemen.

Oestinov: ''Het vasthouden van familieleden, het laten zien wat er met de verwanten van terroristen kan gebeuren, kan mensenlevens helpen redden. Laten we er niet al te diplomatiek over doen. Wie bij het zwaard leeft, die sterft bij het zwaard.''

President Vladimir Poetin is ook voorstander van het verruimen van de bevoegdheden in de strijd tegen het terrorisme. Maar het pleidooi van Oestinov gaat veel parlementsleden echter veel te ver. Volgens de vice-parlementsvoorzitter van de dominante partij 'Verenigd Rusland' is het voorstel van de procureur-generaal in strijd met de wet.

Bron: www.fok.nl

Gulo gulo
30-10-2004, 10:37
Tja, de familie kan er vaak ook niets aan doen lijkt mij :roll:

redjuh
30-10-2004, 10:58
kwaad met kwaad bestrijden... das wel het uiterste

harry
30-10-2004, 11:05
Idd maak er dan maar gelijk een potje van :?

max mulder shihan
30-10-2004, 11:10
Vuur bestrijd je wel het beste met vuur!

redjuh
30-10-2004, 11:13
nee, vuur dat normaal niet uit te krijgen is (oliebron die in de fik staat), maak je uit met explosieven, dus moet er maar een stadje genuked worden.

maar ff on topic... de gijzelnemers zullen toch geen goede familiebanden hebben, anders gaan ze hun happy life niet opgeven toch.
als ze wel goede banden hebben, zal hun familie er wel vanaf weten, en zijn ze ook schuldig. bovendien... in de islam is de dood niet iets om bang voor te zijn. die gasten vinden het niet erg, dus ookal hebben ze hun familie, het zal ze niet eens boeien.

harry
30-10-2004, 11:24
Wat een onzin hierboven jongens

kyokushin
30-10-2004, 11:35
maar ff on topic... de gijzelnemers zullen toch geen goede familiebanden hebben, anders gaan ze hun happy life niet opgeven toch.
als ze wel goede banden hebben, zal hun familie er wel vanaf weten, en zijn ze ook schuldig. bovendien... in de islam is de dood niet iets om bang voor te zijn. die gasten vinden het niet erg, dus ookal hebben ze hun familie, het zal ze niet eens boeien.

denk dat redjuh hier gelijk heeft.

Anonymous
30-10-2004, 13:03
nee, vuur dat normaal niet uit te krijgen is (oliebron die in de fik staat), maak je uit met explosieven, dus moet er maar een stadje genuked worden.

maar ff on topic... de gijzelnemers zullen toch geen goede familiebanden hebben, anders gaan ze hun happy life niet opgeven toch.
als ze wel goede banden hebben, zal hun familie er wel vanaf weten, en zijn ze ook schuldig. bovendien... in de islam is de dood niet iets om bang voor te zijn. die gasten vinden het niet erg, dus ookal hebben ze hun familie, het zal ze niet eens boeien.

You are correct !! Die mensen zijn zo zwaar gebrainwashed, het kan ze niets schelen wat er met hun familie gebeurt.

ashi76
30-10-2004, 13:17
Dit gaat echt nergens over.

Wie zegt dat de familie de zelfde ideen heeft als die achterlijke gijzelnemers.. :twak:

Wel een strak plan als je bonje met je familie hebt.. :mrgreen:

Gulo gulo
30-10-2004, 15:15
Doet me een beetje denken aan de Nazi's, als er wat gebeurde werd ook een heel dorp uitgemoord, denk maar aan Putten.

max mulder shihan
30-10-2004, 23:56
DE meeste terroristen worden na hun daden ,als ze daar bij omgekomen zijn als martelaren vereerd, de famlie staat dan in hoog aanzien bij de lokale bevolking, ook moslim gijzelnemers worden door hun familie en de gemeenschap als helden gezien,zo zit de zaak nu eenmaal in elkaar dus daar doe je weinig aan met de zachte aanpak. keihard represief optreden [ook in Nederland bv tegen die figuren uit de diamantwijk, en die mafketels uit Gouda] is mijn inziens de enige mogelijkhijd om dit de kop in te druken. Het laatste nieuwtje over die naffers in amsterdam, cohen schijnt ze een buurthuis te hebben aangeboden , dus als je maar crimineel genoeg bent en de wetten in Nederland met voeten treed word je beloont. Verder is de voorzitter van nieuw rechts die in de diamand buurt kwam kijken er door zon 150 meredeels marokanen plus enkele extreem linkse figuren met geweld de toegang tot de wijk ontzecht. Nou ben ik geen aanhanger van die knaap van nieuw rechts maar dit gaat mij tich wel erg ver ,ik wil in mijn eigen land kunnen lopen en gaan waar ik dat wil en dat geld denk ik voor iederre Nederlander,als dit ons ontzecht word door in dit geval marokanen zijn we lekker bezig . Laten we vooral doorgaan met ze de hand boven het hoofd te houden en ze te belonen voor hun volkomen kutgedrag, zijn we straks geen baas in eigen land meer vooral burgemeesters zolas cohen met zijn priet praat en de crimineeltjes lopen te verontschuldigen, nee het gaat de goede kant op hier in Nederland, :evil: :twak:

Sjaak
31-10-2004, 00:22
Binnenkort heeft Amsterdam en Rotterdam een allochtone gemeenteraad en burgemeester. Gaat goed dat inburgeren :thumbs:

harry
31-10-2004, 02:49
:(

}|^-_-^|{
31-10-2004, 02:22
:twak:

Anonymous
31-10-2004, 20:55
jezus...en zo gaat het van russen naar moslims.... en de bekende posters doen weer mee..... jullie laten wel weer die goeie kanten zien he??!! jezus... ongeloofliijk...

Anonymous
31-10-2004, 20:58
DE meeste terroristen worden na hun daden ,als ze daar bij omgekomen zijn als martelaren vereerd, de famlie staat dan in hoog aanzien bij de lokale bevolking, ook moslim gijzelnemers worden door hun familie en de gemeenschap als helden gezien,zo zit de zaak nu eenmaal in elkaar dus daar doe je weinig aan met de zachte aanpak. keihard represief optreden [ook in Nederland bv tegen die figuren uit de diamantwijk, en die mafketels uit Gouda] is mijn inziens de enige mogelijkhijd om dit de kop in te druken. Het laatste nieuwtje over die naffers in amsterdam, cohen schijnt ze een buurthuis te hebben aangeboden , dus als je maar crimineel genoeg bent en de wetten in Nederland met voeten treed word je beloont. Verder is de voorzitter van nieuw rechts die in de diamand buurt kwam kijken er door zon 150 meredeels marokanen plus enkele extreem linkse figuren met geweld de toegang tot de wijk ontzecht. Nou ben ik geen aanhanger van die knaap van nieuw rechts maar dit gaat mij tich wel erg ver ,ik wil in mijn eigen land kunnen lopen en gaan waar ik dat wil en dat geld denk ik voor iederre Nederlander,als dit ons ontzecht word door in dit geval marokanen zijn we lekker bezig . Laten we vooral doorgaan met ze de hand boven het hoofd te houden en ze te belonen voor hun volkomen kutgedrag, zijn we straks geen baas in eigen land meer vooral burgemeesters zolas cohen met zijn priet praat en de crimineeltjes lopen te verontschuldigen, nee het gaat de goede kant op hier in Nederland, :evil: :twak:

daar hebben we hem weer.... hahahaha...ongelooflijk...
Ditzelfde gebeurt ook in dorpjes in friesland/groningen/etc waar niet veel buitenlanders wonen...maar daar hoor je amper wat over.......
Reageer is volwassen man....... jij moet zo'n hakenkruis bij je profiel hebben...... ben het met je eens dat er 'kut' marrokaantjes zijn.... maar zo was er vanmorgen een programma op ned3 over NL'se jongeren met Londsdale kleding.... die ook ff lieten zien waar zij rondhangen/uitvreten etc..... open you're eyez man..... en denk niet zo kleinzinnig.... jezus..

redjuh
31-10-2004, 20:59
nou guest doe jij eens wat onderbouwde uitspraken...

de daders in rusland zijn moslims, dus die link is gauw gelegd

Anonymous
31-10-2004, 21:01
nou guest doe jij eens wat onderbouwde uitspraken...

de daders in rusland zijn moslims, dus die link is gauw gelegd

Hoezo, wat moet ik onderbouwen dan?? ik dacht net al een voorbeeld te geven van hoe het ook is.... en waar je minder van hoort....
En ga russische moslim extremisten niet vergelijken met de R'damse/A'damse kutmarrokaantjes..... dan moet je wel mongool zijn....

redjuh
31-10-2004, 23:21
heb je gelijk in... (alhoewel... mongolen zullen het ook niet doen) ik denk dat het punt dat gemaakt wordt, is de achtergrond van de daders. nou moet ik erbij zeggen dat ik reageerde op deze post...

quote: jezus...en zo gaat het van russen naar moslims.... en de bekende posters doen weer mee..... jullie laten wel weer die goeie kanten zien he??!! jezus... ongeloofliijk...

ik weet niet of deze van jou was. mijn post en de post die jij iig hebt geplaatst, zijn gelijktijdig gepost. derhalve heb ik die niet gelezen.

Anonymous
31-10-2004, 23:55
die post is idd ook van mij......... mijn fout dan..hahaha..dacht dat je daar al op reageerde.... wat ik wil zeggen is dat wanneer het om 'buitenlanders' gaat gelijk 2 of 3 geregistreerde posters hier alles weer beter weten etc..hahahaha... en het dan nog knullig onderbouwen...... ik ben zelf geen moslim, irriteer me vaak genoeg ook aan die bekende groep.... maar je moet iets verder kijken....

max mulder shihan
01-11-2004, 00:26
die post is idd ook van mij......... mijn fout dan..hahaha..dacht dat je daar al op reageerde.... wat ik wil zeggen is dat wanneer het om 'buitenlanders' gaat gelijk 2 of 3 geregistreerde posters hier alles weer beter weten etc..hahahaha... en het dan nog knullig onderbouwen...... ik ben zelf geen moslim, irriteer me vaak genoeg ook aan die bekende groep.... maar je moet iets verder kijken....

Nou ,weet je wat dan guest onderbouw jou stelling dan eens met feiten ,zodat wij kunnen zien dat wij het bij het foute eind hebben , kom bv eens aan met een groep willekeurige aloctonen die een wijk opgeknapt hebben en zorg dragen dat de wijk plezierig bewoonbaar blijft. Dat gehahahha van jou wijst volgens mij op een overdadig gebruik van middellen die de realireit behoorlijk doen vervagen,dus zet er een naam bij en vertel waarom wij het fout zien.

Anonymous
01-11-2004, 02:09
die post is idd ook van mij......... mijn fout dan..hahaha..dacht dat je daar al op reageerde.... wat ik wil zeggen is dat wanneer het om 'buitenlanders' gaat gelijk 2 of 3 geregistreerde posters hier alles weer beter weten etc..hahahaha... en het dan nog knullig onderbouwen...... ik ben zelf geen moslim, irriteer me vaak genoeg ook aan die bekende groep.... maar je moet iets verder kijken....

Nou ,weet je wat dan guest onderbouw jou stelling dan eens met feiten ,zodat wij kunnen zien dat wij het bij het foute eind hebben , kom bv eens aan met een groep willekeurige aloctonen die een wijk opgeknapt hebben en zorg dragen dat de wijk plezierig bewoonbaar blijft. Dat gehahahha van jou wijst volgens mij op een overdadig gebruik van middellen die de realireit behoorlijk doen vervagen,dus zet er een naam bij en vertel waarom wij het fout zien.

hahahaha.....ga je weer beginnen over guests..... als mn naam erbij staat blijft de betekenis hetzelfde van mn post hoor.....
Hier in de stad is een wijk, gemengd maar wel grotendeels allochtoon (turken en maroks).... Die wijk wordt gezemelijk beheerd, was vroeger echt een kut buurt om te komen maar nu kan je er zelfs 's avonds als geil wijffie door lopen bij wijze van..... Doe nou niet zo zielig met elke keer die uitspraken over marokkanen/allochtonen....... met veel dingen kan ik met je meepraten maar in de meeste dingen laat je toch 'je slechte' kant zien.... en dat is nog slechter voor de NL'se toekomst...mensen die denken zoals jij....

max mulder shihan
01-11-2004, 11:39
Jaja, kom nou met een voorbeeld, inplaats van wat loze niet te controleren kreten te slaken,voor de rest heb je schijnbaar de laatste jaren in een dichtgetimmerd huis gewoond zonder krant en radio tv e.d ,en zijn er nog al wat dingen aan je voorbijgegaan. volgens jou [ met veel dingen kan ik met je meepraten maar in de meeste dingen laat je toch 'je slechte kant zien.] Dus als ik je goed begrijp bevind je je in een soort schizofrene fase waarin je met mij praat en'' meepraat '' [ ik ken jou niet ] maar ondanks dat je met mij meepraat dus het met mij eens bent zeg je in de zelfde zin dat ik in de meeste dingen de '' je slechte kant '' laat zien . Ik vind dit soort praat eigenlijk meer iets voor een goede psychiater, dus mijn raad isdus stel je eerst eens op de hoogte van de situatie in Nederland, en probeer dan gefundeerde kritiek te gevenals dat nog relevand zou blijken, verder zoek een goede arts voor je problemen,en beterschap. O ja voor ik het vergeet ik ga met jou na deze mail van mij niet meer in 'gesprek' en ik ben van plan dit met geen enkelle 'guest' meer te doen, dus bij deze jij bent de laatste geweest, maar je kunt natuurlijk altijd nog met je andere mensen in je hoofd in gesprek gaan, veel sterkte toegewenst. :thumbs:

max mulder shihan
01-11-2004, 11:39
Jaja, kom nou met een voorbeeld, inplaats van wat loze niet te controleren kreten te slaken,voor de rest heb je schijnbaar de laatste jaren in een dichtgetimmerd huis gewoond zonder krant en radio tv e.d ,en zijn er nog al wat dingen aan je voorbijgegaan. volgens jou [ met veel dingen kan ik met je meepraten maar in de meeste dingen laat je toch 'je slechte kant zien.] Dus als ik je goed begrijp bevind je je in een soort schizofrene fase waarin je met mij praat en'' meepraat '' [ ik ken jou niet ] maar ondanks dat je met mij meepraat dus het met mij eens bent zeg je in de zelfde zin dat ik in de meeste dingen de '' je slechte kant '' laat zien . Ik vind dit soort praat eigenlijk meer iets voor een goede psychiater, dus mijn raad isdus stel je eerst eens op de hoogte van de situatie in Nederland, en probeer dan gefundeerde kritiek te gevenals dat nog relevand zou blijken, verder zoek een goede arts voor je problemen,en beterschap. O ja voor ik het vergeet ik ga met jou na deze mail van mij niet meer in 'gesprek' en ik ben van plan dit met geen enkelle 'guest' meer te doen, dus bij deze jij bent de laatste geweest, maar je kunt natuurlijk altijd nog met je andere mensen in je hoofd in gesprek gaan, veel sterkte toegewenst. :thumbs:

Anonymous
01-11-2004, 13:46
Jaja, kom nou met een voorbeeld, inplaats van wat loze niet te controleren kreten te slaken,voor de rest heb je schijnbaar de laatste jaren in een dichtgetimmerd huis gewoond zonder krant en radio tv e.d ,en zijn er nog al wat dingen aan je voorbijgegaan. volgens jou [ met veel dingen kan ik met je meepraten maar in de meeste dingen laat je toch 'je slechte kant zien.] Dus als ik je goed begrijp bevind je je in een soort schizofrene fase waarin je met mij praat en'' meepraat '' [ ik ken jou niet ] maar ondanks dat je met mij meepraat dus het met mij eens bent zeg je in de zelfde zin dat ik in de meeste dingen de '' je slechte kant '' laat zien . Ik vind dit soort praat eigenlijk meer iets voor een goede psychiater, dus mijn raad isdus stel je eerst eens op de hoogte van de situatie in Nederland, en probeer dan gefundeerde kritiek te gevenals dat nog relevand zou blijken, verder zoek een goede arts voor je problemen,en beterschap. O ja voor ik het vergeet ik ga met jou na deze mail van mij niet meer in 'gesprek' en ik ben van plan dit met geen enkelle 'guest' meer te doen, dus bij deze jij bent de laatste geweest, maar je kunt natuurlijk altijd nog met je andere mensen in je hoofd in gesprek gaan, veel sterkte toegewenst. :thumbs:

MOet ik hier serieus op ingaan???? jij bent Shihan toch?? Man van respect.... ??!! hahahaha..jezus...echt zielig ben je...... shihan...jezus... heb meedelijden met je leerlingen.....als die zo 'opgevoed' worden door jou..... wow.... dit is dus slecht voor de NL'se toekomst...mensen zoals jij..... echt zielig jij.....

Anonymous
01-11-2004, 13:47
en nog maals..... don't believe anything you read.... gek....
Jij weet ook wel dat de media alles uitbuit....... zielig ventje dat je bent...shihan.hahahaha

Jinx
02-11-2004, 15:46
Euhhh...heren??? Ik voel hier een vijandige sfeer!!

Nickuraba
02-11-2004, 20:10
ik vind het idee niet verkeerd, dreigen dat je anders de famillie van de grijzelnemer alles zal afnemen eventueel het leven. Alleen kan je hiermee alleen dreigen en je er niet mee inlaten anders ben je niks beter dan de slechte honden die andere mensen grijzelen en eventueel het leven ontnemen. Daarom is het toch niet uit te voeren, de grijzelnemers kijken hier toch omheen

max mulder shihan
02-11-2004, 23:22
ik vind het idee niet verkeerd, dreigen dat je anders de famillie van de grijzelnemer alles zal afnemen eventueel het leven. Alleen kan je hiermee alleen dreigen en je er niet mee inlaten anders ben je niks beter dan de slechte honden die andere mensen grijzelen en eventueel het leven ontnemen. Daarom is het toch niet uit te voeren, de grijzelnemers kijken hier toch omheen

Nick ,in escentie heb je gelijk maar op een gegeven moment blijfd er weinig anders over als het grijpen naar middellen die je op het zelfde niveau als dit soort figuren breng , het is om te janken.

Anonymous
03-11-2004, 08:26
ik vind het idee niet verkeerd, dreigen dat je anders de famillie van de grijzelnemer alles zal afnemen eventueel het leven. Alleen kan je hiermee alleen dreigen en je er niet mee inlaten anders ben je niks beter dan de slechte honden die andere mensen grijzelen en eventueel het leven ontnemen. Daarom is het toch niet uit te voeren, de grijzelnemers kijken hier toch omheen

Nick ,in escentie heb je gelijk maar op een gegeven moment blijfd er weinig anders over als het grijpen naar middellen die je op het zelfde niveau als dit soort figuren breng , het is om te janken.

begin jij nou maar aan je crusade....



Kafirs :shock:
Ongelovigen ,dus iedereen die geen moslim is . ZO WORDEN WIJ GENOEMD MET HET FEIT DAT JE DUS KAFIR bent ben je gelijk rijp voor een paar zeer laat ik het beschaafd brengen maatregelen die in de koran staan en niet zo pretig voor ons ongelovigen zijn. Om geen olie op het vuur te gooien laat ik de desbetrefende teksten maar voor wat ze zijn , raad iedeeen aan om de koran te lezen weet je gelijk waar je aan toebent als niet moslim en hoe er door de minder verlichte moslim tegen ons aangekeken word ,jammer genoeg bestaat het grootste deel van de moslims in Nederland hieruit.Ik zie het voor de nabije toekomst somber in.
Maar ik ben niet van plan mij de mond te laten snoeren.genoeg gezecht , het is tijd geworden voor daden.