PDA

View Full Version : Wil jij de werking van Anabole Steroïden zonder 't te nemen



Leon
01-11-2004, 15:28
http://www.bodybuilding.com/store/legal/gear.jpg

Product X Dermasize



Klik om te vergroten

Werelds eerste niet-hormonale anabool

Product X Dermasize, de eerste niet-hormonale Monster spieropbouwer! Dermasize is het meest verwachte product in Amerika van het afgelopen jaar. Waarom? Omdat het waanzinnige resultaten geeft! Product X Dermasize maakt het nu eindelijk mogelijk om kilo's spiermassa aan te zetten zonder verboden producten of creatine. Product X Dermasize is een revolutie op supplementen gebied! Ervaar nu zelf waarom iedereen in Amerika het over Product X Dermasize heeft!

Legal Gear heeft ontdekt bepaalde stoffen zoals ecdysterone en methoxy ongelooflijk veel sterker zijn als ze anders worden toegediend dan via capsules. Injecties zijn voor duidelijke redenen geen optie. Legal Gear komt daarom met een oplossing: een vloeistof waarin alle ingrediënten zijn opgelost, via de huid worden opgenomen en vervolgens gedurende 12 uur aan het bloed worden afgegeven. Dus wel de voordelen van injecties, maar niet de nadelen! Het succes liegt er niet om, met Product X Dermasize kun je de spieropbouwende werking van anabole steroïden krijgen, zonder de bijwerkingen! Product X kan dus door iedereen veilig gebruikt worden.

Legal Gear heeft intensief onderzoek gedaan om het meest sterke niet-hormonale product ter wereld te creëren. En het succes liegt er niet om, Product X Dermasize is het eerste niet-hormonale product dat de resultaten van anabolica evenaart!

De vertaling: Met product X kun je dus de spieropbouwende werking van anabole steroïden krijgen, zonder de bijwerkingen! Product X kan dus ook door vrouwen worden gebruikt en jongeren onder de 21 jaar!

Bewijs? Dit zijn de eerste testresultaten:

De honderden testpersonen die deelnamen wonnen gemiddeld 4,5 tot 5,5 kg aan lichaamsgewicht in 1 maand. Bij 20% van de deelnemende personen nam zelfs het lichaamsgewicht met 7 tot 9 kg toe!

Product X Dermasize bevat alleen natuurlijke ingrediënten die spierafbraak beperken en spieropbouw stimuleren, alles wat je nodig hebt om te groeien! Het gebruik van Product X Dermasize gaat gepaard met een drastisch verbeterd herstel en toenames in spiermassa die gelijk zijn aan lichte tot middelzware doseringen van anabolica! Geen loze beloftes of mooie praatjes; Product X werkt!

Waar bestaat Product X Dermasize uit?

Het eerste probleem dat opgelost moest worden is de stof intact in de bloedbaan te krijgen. Injecties vielen, om voor iedereen wel duidelijke redenen, al af. Het logische alternatief is om de stoffen via de huid op te laten nemen. Door de stoffen op te lossen in een speciaal transportsysteem worden de werkzame ingrediënten door de huid opgenomen en vervolgens gedurende 10-12 uur aan het bloed afgegeven – net als bij injecties. Beide problemen zijn hiermee opgelost! De stoffen worden én niet door de lever afgebroken én ze leveren een continue aanvoer van de werkzame ingrediënten! Legal Gear heeft samen met een team van wetenschappers een superieur transportsysteem voor de huid ontwikkeld. Het eerste probleem is dus opgelost…

Het tweede probleem – welke ingrediënten?

Door gebruik te maken van dit transportsysteem, bleken stoffen die vroeger als nutteloos werden gezien opeens heel aantrekkelijk… Door deze stoffen te combineren met een aantal revolutionaire nieuwe stoffen was product X geboren. Na eindeloze tests is dit de uiteindelijke formule geworden:

20-Hydroxy-ecdysterone : 20-Hydroxyecdysterone (ook wel ecdysterone genoemd) is een plantenextract waar ongelooflijk veel onderzoek naar is gedaan als spieropbouwende stof zonder bijwerkingen. Ecdysterone is naar buiten gekomen als het geheim van Russische krachtsporters. Helaas bleek het als supplement weinig tot geen resultaten te geven. De reden? Heel slechte opname door het lichaam en de kleine hoeveelheden die wel worden opgenomen werden binnen 11 minuten afgebroken door het lichaam. Een ideale stof dus om via de huid te laten opnemen! Waarom werkte het dan wel bij Russische krachtsporters? Zij waren heel erg vaag over de manier waarop ze het toedienden en onterecht gingen we er vanuit dat het oraal werd ingenomen. Het bleek echter dat zij het injecteerden! Door ecdysterone via de huid te laten opnemen, heb je wel de spieropbouwende eigenschappen van ecdysterone, maar niet het gevaar van injecties!

Methoxyisoflavone : Methoxyisoflavone wordt gevonden in sojabonen. Methoxy heeft verschillende eigenschappen die het een aantrekkelijk ingrediënt maken voor Product X. Het heeft een anti oestrogene werking, verhoogt de afgifte van testosteron en heeft een opbouwende werking in spierweefsel. Maar net als ecdysterone wordt deze stof heel slecht opgenomen en snel afgebroken. Orale inname werkt gewoonweg niet met deze stoffen. Via Dermasize komt de methoxy volledig intact direct in de bloedbaan waar het zijn volledige werking kan hebben alvorens het wordt afgebroken en afgevoerd.

Rubrosterone : een ecdysterone die gevonden wordt in een chinees kruid. Rubrosterone heeft veel van dezelfde eigenschappen als 20-Hydroxyecdysterone.

Beta-Sitosterol : Beta-sitosterol is ander ingrediënt dat perfect werkt bij opname door de huid. Beta-siterol verhoogt de testosteronspiegel zonder ongewenste oestrogeen of androgeen (vermannelijkende) gerelateerde nevenwerkingen. Daarnaast heeft deze stof ook een anabolische werking en verlaagt het de cholesterol spiegel.

3,7-D5-BCA : Het laatste ingrediënt: 3-alpha, 7-alpha-dihydroxy-5-beta-cholanic acid (3,7-D5-BCA), een hele mond vol voor een zuur dat door de lever gemaakt wordt! Dit zuur heeft de eigenschap dat het de spiegels van het spierafbrekende stresshormoon cortisol kan verlagen. 3,7-D5-BCA doet dit wel op een heel bijzondere manier, het doet het namelijk lokaal in de weefsels zonder dat de gehele spiegel wordt verlaagd. Als dit laatste zou gebeuren, zou het lichaam namelijk gewoon nog meer cortisol aanmaken. Dat gebeurt nu dus niet! Het resultaat is een drastische vermindering van spierafbraak, een vergrote vetafbraak en een verbeterde insuline gevoeligheid.

De combinatie van deze ingrediënten en het speciale opname systeem maken dit het enige echte anabolische/anticatabolische product dat geen hormonen bevat en dus geen bijwerkingen heeft!

Wat kost Product X Dermasize?

Dermasize gaat 1 maand mee en gaat €74,90 kosten.

Ton
01-11-2004, 16:09
Unregisterd, wat zeg je er van? :|

bras
01-11-2004, 16:11
De vertaling: Met product X kun je dus de spieropbouwende werking van anabole steroïden krijgen, zonder de bijwerkingen! Product X kan dus ook door vrouwen worden gebruikt en jongeren onder de 21 jaar!

Bewijs? Dit zijn de eerste testresultaten:

De honderden testpersonen die deelnamen wonnen gemiddeld 4,5 tot 5,5 kg aan lichaamsgewicht in 1 maand. Bij 20% van de deelnemende personen nam zelfs het lichaamsgewicht met 7 tot 9 kg toe!



ik vind het een beetje raar klinken allemaal!
jongeren onder 21 jaar? is ook een beetje vaag? dus 16 jarige "jongeren" ook??
100 testpersonen, 20% 7 tot 9 kg erbij komt dus neer op 20 man!
komt neer op 1 op 5, heb even 4 vrienden van mij in gedachten erbij gehaald en ik weet niet hoe jullie er over denken, maar als een van ons in 1 maand 9 kilo aankom scheuren we volgens mij overal uit? e
laat staan na 2 maanden en 18 kilo verder?!
ik weeg 82 kg met een vet % rond de 10% en heb nu ook 3 maanden niet getraint,
maar al was ik wel getraint dan nog!! lijkt mij niet goed voor je!

plus het feit dat je meteen nieuwe garderobe nodig hebt!
of je moet al je kleren al op de groei gekocht hebben!? :wink:

lijkt mij een beetje een sterk verhaal dus! en anders niet echt goed voor je!?

en de naam van dat product ook!? product x! :roll:

Octavius
01-11-2004, 16:54
SCAM

Unregistered
01-11-2004, 23:49
Product X Dermasize maakt het nu eindelijk mogelijk om kilo's spiermassa aan te zetten zonder verboden producten of creatine. Product X Dermasize is een revolutie op supplementen gebied! Ervaar nu zelf waarom iedereen in Amerika het over Product X Dermasize heeft!

Dit ten eerste al.. bijna niemand kent het in de VS, of heeft het gebruikt.



Russische krachtsporters

Volgens mij is dit net zon verkooppraatje als Bulgaarse Tribilus, dat het geheim van de Bulgaarse Gewichtheffers "zou moeten zijn". Tuurlijk is het de periodisatie die de hoge resultaten bezorgt voor deze mensen (waar ze om bekend staan), en niet de tribilus. Bullshit dus. What's next? Chinezen? :D

Voor de rest zal ik ff die ingredienten onderzoeken, dat duurt ff.

Unregistered
02-11-2004, 00:00
maar niet het gevaar van injecties!

Injecties zijn over het algemeen juist veiliger dan orale supplementatie, omdat bij injectables de stof 1 keer de lever passeert en bij orals 2 keer. 20-Hydroxy-ecdysterone lijkt alleen de eiwit synthesis te beinvloeden in zenuw weefsel en NIET in spierweefsel

Unregistered
02-11-2004, 00:27
Methoxyisoflavone is alleen bewezen op dieren, nog niet op mensen. Ipriflavone en isoflavone hebben hetzelfde mechanisme qua actie, en een eigenschap van ipriflavone is dat het de werking van estorgen verstivigd. Meer daarover hier:

http://www.wannabebigforums.com/showthread.php?threadid=1773

Verder niets overtuigends over de werking ervan, alleen wat dierproeven.

Unregistered
02-11-2004, 00:54
Bij Beta-Sitosterol alleen wat gevonden m.b.t. het verbeteren van het cholestorolspiegel, prostaat gezondheid, het tegengaan van kanker, verbeteren van de immumiteit, en het normaliseren van het bloedsuikerspiegel, maar nog niets over het testosteron spiegel. En al zou je het vinden, denk dat het effect minimaal is.

Unregistered
02-11-2004, 01:14
3,7-D5-BCA : Het laatste ingrediënt: 3-alpha, 7-alpha-dihydroxy-5-beta-cholanic acid (3,7-D5-BCA), een hele mond vol voor een zuur dat door de lever gemaakt wordt! Dit zuur heeft de eigenschap dat het de spiegels van het spierafbrekende stresshormoon cortisol kan verlagen. 3,7-D5-BCA doet dit wel op een heel bijzondere manier, het doet het namelijk lokaal in de weefsels zonder dat de gehele spiegel wordt verlaagd. Als dit laatste zou gebeuren, zou het lichaam namelijk gewoon nog meer cortisol aanmaken. Dat gebeurt nu dus niet! Het resultaat is een drastische vermindering van spierafbraak, een vergrote vetafbraak en een verbeterde insuline gevoeligheid.


Beetje raar dat ze zichzelf zo tegenspreken. Terwijl cortisol een van de belangrijke vetverbrandende hormonen is, en door het product te gebruiken dus omlaag zou moeten gaan, waardoor de vetverbranding daalt, stelt de schrijver even verder op dat de vetverbranding stijgt. Verbeterde insulinegevoeligheid is ook al zon vaag begrip, bedoeld de schrijver nu de insulinegevoeligheid van de spier of van de vetmassa? Ten derde is spierafbraak niet van groot belang als je dit product gebruikt om spiermassa op te bouwen (wanneer je in een anabolische fase qua dieet), en dus is de afbraak van spier niet zon goed argument. Spierafbraak verminderen is meer iets waar je tijdens de cut veel baat bij hebt.

Gecombineerd met het in de hemel prijzen van dit product, lijkt het me dat dit gewoon dikke scam is. DIKKE bullshit zelfs, t komt waarschijnlijk niet eens in de buurt van roids. En tis ook nog knetterduur ook.

Leon is trouwens het perfecte voorbeeld van iemand die gehersenspoeld is door de supplementenindustrie, compleet afgaand op producten die de reinste geldklopperij zijn imo. Het ALLER ALLER belangrijkste om je doelen te bereiken zijn training/ voeding, en misschien 1 % supplementatie. 99,5 % van de supplementen op de markt zijn gewoon bullshit imo. Niet negatief bedoeld naar Leon toe, maar meer als algemeen opstekertje.

Misschien een leuke quote van Tom Prince, die verteld hoe je pro moet worden in de BB wereld, niet negatief bedoeld, maar als opstekertje. (tis trouwens ook niet mij doel, maar het geeft een realistisch beeld weer van de mentaliteit die je moet hebben om het ver te schoppen)




I'm going to cut right to it. Here's EXACTLY, word for word, what it takes for anyone to turn pro:

1. Genetics
2. Busting your ass in the gym
3. Knowing how to eat alot of good food
4. Knowing what it means to "rest"
5. 12-15 YEARS of being consistant, and never missing a scheduled workout (*note: you are allowed to miss 2-3 workouts in that 12-15 years for funerals, family tragedy, etc.)

NOW.. here's how 1-5 plays out: Your GENETICS, you are born with, and can do nothing about. Numbers 2,3,4, I could teach a retarded monkey with a brain amputation.

And #5.. is why 99.99999% of the people fail.. and fall dead on their ass.

Notice is doesn't say "gear" or "steroids" in there at all. If you are one of those people that walks around saying "he's just big because he's on tons of shit!", then you will NEVER make it. NEVER!!

Steroids, GH, gear.. is the ultimate weak minded pussies excuse. Because, if it's GEAR, they never have to admit they aren't good enough. These people come up with an abstract excuse that no one can exacty pin point (how much, exactly is "tons of shit"?), and that way they don't have to admit they just ain't got it.

Notice the only thing you never hear someone say is: "I'm just not good enough?"


Ooit hoop ik dat mensen eens wat research doen voordat ze geld uitgeven aan waardeloze supplementen.

Anonymous
02-11-2004, 10:54
dit heb ik gewoon gepost voor de geïnterreseerde onder ons!
Kijk wat jullie er van vinden!

Anonymous
02-11-2004, 10:56
Naar Unregistered, ik ben niet gehersenspoeld hoor. Maar ik vind het
wel leuk van die dingen uit te proberen zo nu en dan!
Swole V2 en Vendetta heeft al wel heel erg goed gewerkt
maar die zijn ook bewezen (vooral Vendetta)

Elysium
02-11-2004, 11:56
Idd tegenstrijdige dingen..Cortisol zou omlaag gaan en je zal meer vet verbranden??? Als je Cortisol-gehalte omlaag gaat ga je gewoon vervetten,punt! Dan is het niet te verwonderen dat je 5kg zwaarder word in één maand..mag je dan 6 weken cutten om niets van resultaat te hebben! Ik vind het bull, maar ben dan ook een sceptische persoon ivm al zo'n zaken...Er bestaat nog zoiets, Anabolic Fuel van Twinlab, maar imo kan je alleen maar zo een effecten krijgen met "echte" injecties...

4 the record : Anabolics sucks!

Anonymous
02-11-2004, 12:56
Unregistered, ik heb dan nu een vraag voor jou!
Ik ben in anderhalve maand 6 kilo (spieren wel te
verstaan aangekomen), ligt dit dan aan mijn genen?

Elysium
02-11-2004, 13:12
Is hoogst onwaarschijnlijk..mijn uitleg is dat je nog niet zolang bezig bent en dat je momenteel goed bezig bent qua training. Ikzelf ben toen ik net begon met perfecte training en een redelijk eetschema 5kg aangekomen en 2% BF naar beneden gegaan!

En hoe weet je nu juist of dit spieren alleen zijn en niet een beetje BF erbij? Ik kan u verzekeren als je ietsje zwaarder word dat het moeilijk te zien is (zonder te meten) of er wat BF bijkomt al dan niet...

Unregistered
02-11-2004, 15:36
Nouja vendetta is volgens mij ook een bullshit product, t zijn gewoon animozuren, suikers en wat eiwitten in een duur jasje gestoken. Swole V 2 is wel een goed product imo.

Ligt denk ik niet aan je genen.. wat zijn je stats nu Leon? (gewicht, vet %, lengte, leeftijd, etc)

Unregistered
02-11-2004, 15:42
De ingredienten van Vendetta kun je waarschijnlijk voor 3 keer zo weinig krijgen als je een beetje rond zou kijken.

Mensen, doe aub een beetje onderzoek voordat je je geld door de sloot spoelt

Leon
02-11-2004, 20:56
Mijn gewicht is nu ongeveer 71 kilo (voor mijn training dus 65)
vetpercentage weet ik zo niet, ben zo rond de 187 cm en ben
net 17 geworden

Nickuraba
02-11-2004, 21:04
ik ben 74 vetpercentage weet ik ook niet en ben ook rond de 185 cm. Word 20, maar kan niet zeggen dat ik drang heb om me op te pompen met rare middeltjes.

Leon
02-11-2004, 21:10
Hahhaha ik gebruik ook geen rare middeltjes hoor :mrgreen:

Unregistered
02-11-2004, 23:38
Tuurlijk zijn het geen rare middeltjes, het probleem is dat het bijna helemaal niets is. Als je nog zo jong bent, en nog niet al te zwaar gaat er imo niets boven een goed voedingsschema. Supplementen schelen bijna niets, en dan spreek ik uit ervaring. En ik denk trouwens dat je op jou leeftijd het geld wel aan andere dingen kunt besteden.

Trouwens ik ben ook nog maar 18 hoor 8)

Anonymous
03-11-2004, 13:54
Klopt, ik heb het geld wel hard nodig ja :mrgreen:

Trouwens bedankt voor alle aanwijzingen etc.
zou jij mij misschien een keer een opsomming
kunnen sturen van supplementen die wel echt
werken? voor in de nabije toekomst :P

Unregistered
03-11-2004, 20:37
Multivitamine, vitamine B complex, creatine, fatburners, eventueel zink/magnesium. Whey(alle soorten zijn wel bruikbaar), casseine (alle soorten), zullen nog wel wat dingen zijn die ik nu ff vergeten ben, maar dit is wel het meeste wat zn geld waard is.

Verder zou ik het bij een goed voedingsschema houden.

Elysium
03-11-2004, 23:22
Crea en Whey zijn imo de beste supps..ik heb allesinds een mega effect van creatine en dan bedoel ik niet qua vollume (wat logisch is gezien crea vocht ophoudt) maar qua kracht (wat dan ook weer normaal is, want hoe meer vocht in de spieren, hoe meer kracht) en Whey, iedere bb'er MOET dat nemen, is de basis van de spieropbouw (met een redelijke voeding natuurlijk :wink: )

En idd zoals Unreg zegt : doe in godsnaam jullie huiswerk alvorens de supps in te duiken! :thumbs:

Leon
05-11-2004, 18:34
Got it! :mrgreen:

karate
13-07-2005, 16:00
dit is tering zooi t werkt echt niet gebruik beter gewone anabolen product x werkt nioe gebruik t nu al een half jaar je komt er echt geen 4kilo van aan hoor vergeet het troep!!!

Anonymous
13-07-2005, 16:35
4 kilo spiermassa in één maand lukt je zelfs niet met de zwaarste anabole sterioden. daar heb je zelfs dan wel een paar maanden voor nodig.

Jochem
13-07-2005, 17:47
4 kilo spiermassa in één maand lukt je zelfs niet met de zwaarste anabole sterioden. daar heb je zelfs dan wel een paar maanden voor nodig.

een vriend van me kwam bijna 30 kilo aan in 3 maanden met roids. hij deed wel al een jaar of 4 fanatiek fitnessen daarvoor, zonder een gram aan te komen. Hij at overigens met die roids wel extreem. (goed en veel, heel veel)

Anonymous
13-07-2005, 18:22
4 kilo spiermassa in één maand lukt je zelfs niet met de zwaarste anabole sterioden. daar heb je zelfs dan wel een paar maanden voor nodig.

een vriend van me kwam bijna 30 kilo aan in 3 maanden met roids. hij deed wel al een jaar of 4 fanatiek fitnessen daarvoor, zonder een gram aan te komen. Hij at overigens met die roids wel extreem. (goed en veel, heel veel)

die gasten de zoveel gebruiken blazen idd helemaal op en komen zwaar aan maar als je kijkt naar de pure spiermassa is dat vaak slechts een beperkt deel daarvan. alhoewel een paar kilo pure spiermassa is relatief veel. neem maar eens 4 kilo kipfilet in je handen!

Leon
13-07-2005, 19:42
30 Kilo in 3 maanden :shock:

Ik wil weleens weten wanneer hij bezwijkt :shock:

Octavius
15-07-2005, 00:31
4 kilo spiermassa in één maand lukt je zelfs niet met de zwaarste anabole sterioden. daar heb je zelfs dan wel een paar maanden voor nodig.

een vriend van me kwam bijna 30 kilo aan in 3 maanden met roids. hij deed wel al een jaar of 4 fanatiek fitnessen daarvoor, zonder een gram aan te komen. Hij at overigens met die roids wel extreem. (goed en veel, heel veel)

Wat voor cupmaat heeft i nu. Cup-B? :wink:
10kg per maand geloof ik niks van. BTW wat hield i er na het kuren van over...

karate
26-07-2005, 13:24
dit product werkt niet!!!! ik gebruik t nu 3maanden maar ik merk nie veel meer je komt er zeker geen 4kilomassa van aan in die 3 maanden dat ik het heb gebruik ben ik misschien 3kilo bij gekomen

karate
26-07-2005, 13:25
dit product werkt niet!!!! ik gebruik t nu 3maanden maar ik merk nie veel meer je komt er zeker geen 4kilomassa van aan in die 3 maanden dat ik het heb gebruik ben ik misschien 3kilo bij gekomen

Octavius
26-07-2005, 14:07
3 kg in 3 maanden. Das om naar huis voor te schrijven. Als je op je voeding let en serieus traint dan heb je dat makkelijk.

Ronny
27-07-2005, 12:02
niet slecht nee, maar niet bijzonder.


een somalier vind een oude nokia telefoon ook bijzonder.

Octavius
27-07-2005, 12:06
Meestal is het motivatie. 4 weken volhouden lukt dan nog maar daarna nog is meestal te veel.