PDA

View Full Version : Theo van Gogh doodgestoken/geschoten?



Pages : [1] 2

Dennuz
02-11-2004, 09:55
Dit staat op nu.nl

'Theo van Gogh doodgestoken'

Uitgegeven: 2 november 2004 09:46
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 09:52

AMSTERDAM - Theo van Gogh is dinsdagmorgen omstreeks 9 uur doodgestoken op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5 op basis van meerdere bronnen uit de buurt. De dader zou nog voortvluchtig zijn.

De politie wilde de identiteit van het slachtoffer nog niet bekend maken.


(meer volgt)
----------------------------------------------------------------
Hier wat meer:

http://www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag106/01?hmg_timestamp=1099385200

Justinian
02-11-2004, 09:58
Ik hoorde net ook zoiets op Radio 538. De site van At5 was net overbelast dus daar kon ik niks checken. Goddamn wat een naar nieuws is dit!

Anonymous
02-11-2004, 10:00
Flippen...maar ik wacht wel totdat het officeel word bevestigd...

Arjan
02-11-2004, 10:04
Jezus gaat lekker tegenwoordig!

Wat is fok sloom zeg ik wil het daar lezen.

mama
02-11-2004, 10:05
staat idd op teletekst van at5
neergestoken en geschoten??????????
:roll:

Rico Suave
02-11-2004, 10:07
In dit landkan je je bek niet meer open trekken. Nu zijn ze godverdomme te ver gegaan.


Ik stond 100% achter Theo

Justinian
02-11-2004, 10:08
Het is zojuist bevestigd door de productiemaatschappij van Theo tegenover het Radio 1 Journaal...

RIP Theo en sterkte aan de nabestaanden...

mama
02-11-2004, 10:09
'Theo van Gogh omgebracht' 2-11-'04

Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linneausstraat in Amsterdam. Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn buik.

Bij de schietpartijen die plaatsvonden in het Oosterpark en op de Mauritskade raakte ook een motoragent gewond. Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen.

De dader zou zijn gearresteerd. Er zijn ook berichten dat een persoon werd neergeschoten toen hij het Stadsdeelkantoor Oost verliet.

De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.


*bron NOS*

idd RIP

Mickey
02-11-2004, 10:11
WHAT THE FUCK!!
Dat meen je niet?!

Arjan
02-11-2004, 10:12
Damn ... RIP sterkte voor de nabestaanden dan, je kan inderdaad niets meer zeggen in ons kikkerlandje.

bras
02-11-2004, 10:13
te bizar!! :twak:

Wheelie
02-11-2004, 10:13
wat een klote bericht weer :twisted:

Mickey
02-11-2004, 10:13
Ik ben *zeeeeer* benieuwd naar de toedracht..
Hier op kantoor worden gesproken over een grote schietpartij?

Dennuz
02-11-2004, 10:15
Ik ben *zeeeeer* benieuwd naar de toedracht..
Hier op kantoor worden gesproken over een grote schietpartij?

Ben ook benieuwd, denk dat sommige mensen het niet eens waren met zijn kritiek op bepaalde zaken..

mama
02-11-2004, 10:16
naja staat in dat stukje wat ik hier boven heb geplaatst dat er idd meerdere schietpartijen waren

Rico Suave
02-11-2004, 10:16
We hebben het hir al te ver laten komen in NL. we hebben nu ht punt bereikt dat je niks meer over Moslims die ons land naar de tering helpen mag zggen of j word kapot gemaakt door een van hen of een linkse kankerhond. Ik trek deze shit echt niet meer.

Mickey
02-11-2004, 10:16
Droeg Theo ook een vuurwapen dan?
Of was er toevallig politie ter plaatse?

bras
02-11-2004, 10:17
ben echt benieuwd wat er in die brief staat die op zijn buik is gevonden!!

Mickey
02-11-2004, 10:17
Op radio:

Theo neergestoken..

Schietpartij met politie..
Motoragent gewond..

Er zou een brief op zn borst zijn achter gelaten..

B3 lik3 M3
02-11-2004, 10:17
Damn man waar gaat het heen met ons land...als je al niet eens meer je mening kan geven.

Sorry voor de kromme omschrijving maar Nederland begint steeds meer te lijken op een "bananenrepubliek"

Dennuz
02-11-2004, 10:19
Maar is hij nu neergeschoten of neergestoken?
Overal wordt weer wat anders vermeld..

Mickey
02-11-2004, 10:21
Toch ironisch dat ie werd neergeknald tijdens het maken van een film over Pim.

Theo van Gogh..
http://www.vriesart.nl/img40.jpg

Justinian
02-11-2004, 10:22
Ik ben *zeeeeer* benieuwd naar de toedracht..
Hier op kantoor worden gesproken over een grote schietpartij?

Ben ook benieuwd, denk dat sommige mensen het niet eens waren met zijn kritiek op bepaalde zaken..
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijk, maar het is toch altijd een kwestie van afwachten.

carlito
02-11-2004, 10:22
Rest in peace THEO :(

Dennuz
02-11-2004, 10:23
Ik ben *zeeeeer* benieuwd naar de toedracht..
Hier op kantoor worden gesproken over een grote schietpartij?

Ben ook benieuwd, denk dat sommige mensen het niet eens waren met zijn kritiek op bepaalde zaken..
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijk, maar het is toch altijd een kwestie van afwachten.

Justi=correct, speculeren heeft geen zin want daar komen alleen maar verhalen van in de wereld die later niet blijken te kloppen..

Mickey
02-11-2004, 10:24
Jah inderdaad..
Kan er niks aan doen, maar ik moet toch heel sterk denken nu aan al die boze
brieven die telkens in de Metro stonden na een van zijn colomns..

En wij weten allemaal waar die toch vaak over gingen..

B3 lik3 M3
02-11-2004, 10:26
Dit is weer een hele trieste dag in de geschiedenis van het nederlandse volk.. :twak:

Mickey
02-11-2004, 10:27
En ik krijg het net bevestigd..
De dader was een moslim volgens het nieuws..

Sjaak
02-11-2004, 10:27
Je kan in dit fucking tering land nog geen eens meer je eigen mening geven.

Ik hoor net op RTL5 van Harry Mens dat er een mes in hem is gestoken met een briefje er aan met Islamitische teksten :evil:

Justinian
02-11-2004, 10:29
Jah inderdaad..
Kan er niks aan doen, maar ik moet toch heel sterk denken nu aan al die boze
brieven die telkens in de Metro stonden na een van zijn colomns..

En wij weten allemaal waar die toch vaak over gingen..
Het is inderdaad het meest waarschijnlijk en ik denk dat iedereen er wel zo over denkt, maar je weet het maar nooit. Toen Pim Fortuijn om het leven werd gebracht dacht iedereen (ik incl.) meteen aan een of andere boze moslim. Achteraf bleek het verhaal toch iets anders in mekaar te steken.

Dennuz
02-11-2004, 10:30
Denk niet dat dit voor iemand als een verassing komt, maar nu is het tenminste officieel bevestigd...
Ben benieuwd wat er met die kerel gaat gebeuren, waarschijnlijk een paar jaar in de bak en dan loopt hij weer vrij rond..

In dit soort gevallen mogen ze zulke mensen echt wel een enkeltje thuisland geven..

Mickey
02-11-2004, 10:30
En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische
mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Justinian
02-11-2004, 10:31
Goddamn..... wat een dag!! :( Onvoorstelbaar wat een dwazen er hier rondlopen.

Sjaak
02-11-2004, 10:31
De bewaking van Wilders en Ali is zwaar opgevoerd, ppffffff dit gaat helemaal fout in dit land :evil:

Eerst Pim, nu Theo en wie zullen er nog meer volgen omdat ze hun mening verkondigen :evil:

Dennuz
02-11-2004, 10:32
En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische
mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Die kans is zeer groot, maar het is weer een enkeling ( hoewel het er naar mijn mening steeds meer worden lijkt het wel ) die het verziekt voor een hele groep..
De nederlandse bevolking heeft ook een tolerantie grens en ik denk dat die voor veel mensen bereikt is, en dat het daardoor moeilijk wordt het individu te onderscheiden van de groep..

Iwan
02-11-2004, 10:34
Hoop dat eindelijk iedereen eens wakker word in dit landje en beseft wat er gebeurd. Want je kunt hiet wel degelijk zeggen wat je wilt in dit landje, behalve dan over een bepaald slag mensen.
Want als je daar iets over zegt dan ga je d'r aan.
Al die zachte heelmeestertjes zijn een grote stinkende wond aan het veroorzaken in ons mooie landje.
Kom op jongens waar blijven de commentaren a la "Het is zijn eigen schuld, en ze zijn niet allemaal zo, en je moet niet een hele groep op 1 individu afrekenen"?

Mickey
02-11-2004, 10:34
Grappig vind ik dat altijd..
Het gaat mis.. Ow.. Laten we nu dan maar de beveiliging opvoeren..
Dat hadden ze in eerste instantie moeten doen!

Sjaak
02-11-2004, 10:35
[quote="Mickey"]En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Dara heb je gelijk in Mick maar dat zal er toch vanuit die hele groep afkeuring uitgesproken moeten worden en ik lees nu al op veel sites dat hij het aan zichzelf te danken heeft.

ONVOORSTELBAAR


Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Als dit zo doorgaat gaat het helemaal fout lopen want dit kan niet, iedereen moet zijn mening kunnen geven zonder telekens met de dood te worden bedreigd :evil:

Het is nu officieel bevestigd, het is iemand geweest met een Islamitisch uiterlijk en de moord heeft te maken met het feit dat hij een film aan het maken was over Pim Fortuijn :evil:

Iwan
02-11-2004, 10:36
Volgens mij hebben wij net met 3 a 4 man tegelijkertijd gepost.

Guru
02-11-2004, 10:40
Geloof me na verloop van tijd onstaat er hier hetzelfde als in de Tweede Wereld Oorlog.
Hitler had toch gelijk, Hitler is het bewijs dat de mens slecht is.
Misschien wordt het weleens tijd voor een "schoonmaakactie".

Mickey
02-11-2004, 10:40
Voor de duidelijkheid:
Het mag NOOIT zo zijn dat iemand wordt omgelegd omdat hij zijn mening uitte.
Toegegeven.. Theo was lomp soms.. op het beledigende af vaak.. Maar dat geeft
niemand het recht om hem te vermoorden.

@ Iwan..
Ik had net een marokaanse vriendin op de email.
Zij zou dus een feestje hebben gebouwd als de dader GEEN moslim was.
Niet omdat ze blij was dat Theo dood was.. Maar omdat zij de bui alweer
ziet hangen. Zij gaat gezeik krijgen om iets waar ze niet eens om geeft.

@ Sjaak..
Wat is een islamitisch uiterlijk?
(Ik snap wel wat je bedoeld hoor, maar ik denk dat je het niet zo kunt stellen.. )

B3 lik3 M3
02-11-2004, 10:41
Damn man alle nieuws-sites liggen plat...

Mickey
02-11-2004, 10:41
Geloof me na verloop van tijd onstaat er hier hetzelfde als in de Tweede Wereld Oorlog.
Hitler had toch gelijk, Hitler is het bewijs dat de mens slecht is.
Misschien wordt het weleens tijd voor een "schoonmaakactie".

Ok. Ik ben erg benieuwd hoe je deze gaat uitleggen..
"Schoonmaakactie"?? Wat.. The.. Fuck.. Bedoel je daarmee?

Ik mag hopen dat je geen ethnische zuiveringen predikt hier..

Wheelie
02-11-2004, 10:43
Laatst gewijzigd: 02-11-2004 10:38

CINEAST THEO VAN GOGH GELIQUIDEERD
Bij een schietpartij in Amsterdam is de cineast Theo van Gogh geliquideerd. De filmmaker werd doodgeschoten voor het stadsdeelkantoor aan de Linnaeusstraat in Amsterdam-Oost.


Amsterdam-Oost
Van Gogh kwam uit het stadsdeelkantoor toen op hem werd geschoten. Ook is hij gestoken. Door de schietpartij raakte ook een omstander gewond. De dader is door de politie opgepakt.

Toedracht
De schutter zou zich nog even over het lichaam van Van Gogh hebben gebogen om te zien of hij werkelijk overleden was. Daarna vluchtte hij weg, het Oosterpark in.

Sjaak
02-11-2004, 10:43
Voor de duidelijkheid:
Het mag NOOIT zo zijn dat iemand wordt omgelegd omdat hij zijn mening uitte.
Toegegeven.. Theo was lomp soms.. op het beledigende af vaak.. Maar dat geeft
niemand het recht om hem te vermoorden.

@ Iwan..
Ik had net een marokaanse vriendin op de email.
Zij zou dus een feestje hebben gebouwd als de dader GEEN moslim was.
Niet omdat ze blij was dat Theo dood was.. Maar omdat zij de bui alweer
ziet hangen. Zij gaat gezeik krijgen om iets waar ze niet eens om geeft.

@ Sjaak..
Wat is een islamitisch uiterlijk?
(Ik snap wel wat je bedoeld hoor, maar ik denk dat je het niet zo kunt stellen.. )

Ik zou het niet precies weten Mick, ik citeer uit het JOURNAAL van RTL 5 maar ik denk dat je een ISLAMIET of iemand uit het Midden Oosten of Afrika goed kan onderscheiden van een Nederlander.

Wheelie
02-11-2004, 10:44
Theo van Gogh, strijdbaar en omstreden
De cineast Theo van Gogh is overleden. Hij werd in Amsterdam-Oost vermoord toen hij op weg was naar zijn huis.


Wassenaar
Theo van Gogh (1957) groeit op in Wassenaar. Zijn achternaam doet meteen denken aan de schilder Vincent van Gogh; het is zijn achteroom. In zijn jonge jaren wil Theo advocaat worden maar in 1981 breekt hij zijn studie af om tijd vrij te maken voor zijn eerste film: Luger. Critici waren duidelijk: een vrouwonvriendelijke film.

Films
In de jaren daarna volgen films als ‘Een dagje naar het strand’, ‘Charley’ en in 1987 ‘Terug naar Oegstgeest’ naar het boek van Jan Wolkers. In 1994 maakt hij de best bezochte speelfilm van dat jaar: ‘06’. Het verhaal gaat over telefoonseks, een hot item in die tijd.

Columns
Het zijn niet alleen de films waarmee Van Gogh in de publiciteit komt. Geregeld hakt hij er in zijn columns flink op los. In zijn eerste column schrijft hij spottend over schrijver Leon de Winter en hoe die zijn joodse identiteit uitdraagt. Sonja Barend dient een klacht in; pas negen jaar later wordt hij vrijgesproken.

Televisie
Op tv presenteert hij voor de Amsterdamse zender AT5, Veronica en RTL 5 een eigen talkshow. Steevast met een rokende sigaret bij de hand. In 2002 produceert hij de succesvolle tv-serie ‘Najib en Julia’. Dit jaar maakt Van Gogh ’06-05’ over de moord op Pim Fortuyn. Het is de eerste film die op internet in première gaat.

Justinian
02-11-2004, 10:45
Grappig vind ik dat altijd..
Het gaat mis.. Ow.. Laten we nu dan maar de beveiliging opvoeren..
Dat hadden ze in eerste instantie moeten doen!
De beveiliging van Hirshi Ali en Wilders is al behoorlijk. Volgens mij worden beide 24u per dag bewaakt. Een paar maanden geleden heb ik Hirshi Ali gezien in gesprek met iemand van de Twentsche Courant Tubantia en toen had ze al 4 body guards bij zich. Je kunt weinig anders doen dan reageren op signalen en dat gebeurt ook. Wilders werd bedreigd en daar is op gereageerd. Zelfde geldt voor Ali. Je kunt niet zonder aanleiding iemand gaan bewaken of de bewaking opvoeren.

Mickey
02-11-2004, 10:45
Check deze link es ff..
http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=25

Is yasmina.nl.. Daar loopt het met 1305 online users ook flink storm..
Ik moet zeggen dat ik pas op page 1 ben.. maar de reacties vooralsnog meevallen.

@ Sjaak..
Helder!

Biiyen
02-11-2004, 10:46
Triest..........

Dat het een moslim betreft maakt de situatie natuurlijk weer extra pikant. Dit land is officieel naar de klote.

Anonymous
02-11-2004, 10:47
Mickey , met alle respect, het is nu niet het juiste moment voor je politiek correct uitspraken. Er is iemand vermoord om zijn mening door een kleine groep die toch al dagelijks in het nieuws komen omdat ze weer ergens iets crimineels hebben gedaan.

ps. Het is inderdaad jammer dat jouw vriendin moet leiden onder de slechte meerderheid.

Sukebe Daihyou
02-11-2004, 10:47
dus.....ook goeiemorgen :|

RIP Theo

Mickey
02-11-2004, 10:47
Wat betekend "Alhamdoelilaaah"??

Guru
02-11-2004, 10:48
Geloof me na verloop van tijd onstaat er hier hetzelfde als in de Tweede Wereld Oorlog.
Hitler had toch gelijk, Hitler is het bewijs dat de mens slecht is.
Misschien wordt het weleens tijd voor een "schoonmaakactie".

Ok. Ik ben erg benieuwd hoe je deze gaat uitleggen..
"Schoonmaakactie"?? Wat.. The.. Fuck.. Bedoel je daarmee?

Ik mag hopen dat je geen ethnische zuiveringen predikt hier..

Ik predik het niet, maar ik denk dat dat de toekomst zal brengen.
Misschien over 5 jaar misschien over 25 jaar.
Ik heb het niet over gaskamers natuurlijk, maar landuitzettingen en grenzen dicht zijn onderwerpen die steeds dichterbijer gaan komen.
Ik denk dat zoiets best wel kan gebeuren niet alleen in Nederland.
Tenzij er naar oplossingen worden gezocht...

Misschien daas ik te snel door, maar geloof me er gaan nu rechtse partijen ontstaan die kleiner waren dan ooit door LPF debacle.
Ik denk dat we op de weg terug zijn naar meer extremisme.

In Duitsland en Belgie is er meer rechts extremisme dan hier, en daar worden geen bekende mensen vermoord als Fortuyn en Van Gogh.
Simpelweg omdat ze de kans niet krijgen.

RedDawn
02-11-2004, 10:49
En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische
mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Wat een politiek correct gelul!

Jij bent het zeker ook eens met Cohen op die rellende Marokkanen in de Diamant-beurt een clubhuis te geven?

Wake up man!

Iwan
02-11-2004, 10:49
@ Iwan..
Ik had net een marokaanse vriendin op de email.
Zij zou dus een feestje hebben gebouwd als de dader GEEN moslim was.
Niet omdat ze blij was dat Theo dood was.. Maar omdat zij de bui alweer
ziet hangen. Zij gaat gezeik krijgen om iets waar ze niet eens om geeft.


Dat er 1 goede appel in de mand zit, maakt het idd niet makkelijker Mick. Ik ken zelf ook genoeg Marokaanse jongens waar ik normaal mee om ga, maar het begint meer uitzondering als regel te worden.

Wheelie
02-11-2004, 10:49
http://www.vanreek.nl/politie_mauritskade.jpg

Sjaak
02-11-2004, 10:49
Check deze link es ff..
http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=25

Is yasmina.nl.. Daar loopt het met 1305 online users ook flink storm..
Ik moet zeggen dat ik pas op page 1 ben.. maar de reacties vooralsnog meevallen.

@ Sjaak..
Helder!

OK, Mick ik ga daar niet kijken maar kan je zeggen of er afkeuring wordt uitgesproken of dat het wordt goedgekeurd

Sjaak
02-11-2004, 10:50
Ze hebben hem !!

Hij schoot een motoragent neer maar die had gelukkig een kogelvrij vest aan. Daarna heeft een agent hem in zijn poot geschoten GOED ZO !

Ton
02-11-2004, 10:50
Damn wat een nieuws weer ! Dit gaat hier in Nederlands van kwaad tot erger. Er lopen echt veel te veel freaks rond die in staat zijn om dit soort dingen in hun hoofd te halen :shock:

RIP Theo !

RedDawn
02-11-2004, 10:50
Ze hebben hem !!

Ik ben tegen de doodstraf maar we moeten een keer een voorbeeld stellen.

Afschieten die kerel!

Rico Suave
02-11-2004, 10:51
Ik weet nog hoe Sjaak werd afgebrand om zijn opmerkingen over Moslims, maar hij had 100% gelijk. Er is alleen nu geen weg terug meer, het is gewooon te laat. Die geiteneukers nemen de boel over. En als je bezwaar hebt word je koud gemaakt door een linkse rakker of een kanker moslim

Wheelie
02-11-2004, 10:51
WTF


ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!

Sjaak
02-11-2004, 10:52
Ik weet nog hoe Sjaak werd afgebrand om zijn opmerkingen over Moslims, maar hij had 100% gelijk.

Hoho niet overdrijven, ik hem wat tegen RADICALE Moslims, niet tegen Moslims, alleen het is jammer dat er zoveel van rondlopen tegenwoordig.

RedDawn
02-11-2004, 10:52
Ik weet nog hoe Sjaak werd afgebrand om zijn opmerkingen over Moslims, maar hij had 100% gelijk. Er is alleen nu geen weg terug meer, het is gewooon te laat. Die geiteneukers nemen de boel over. En als je bezwaar hebt word je koud gemaakt door een linkse rakker of een kanker moslim

100% mee eens!

Sjaak
02-11-2004, 10:53
WTF


ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!



Waar heb je dat vandaan :evil: Kijk hiervan ga ik dus over me nek :evil:

Wheelie
02-11-2004, 10:53
Is die varken echt dood of is dit een slechte grap???




nou nog zijn vriendin mvr. Hirsli ali



SOMMIGE MENSEN ZIJN ECHT DOM :twak:

Rico Suave
02-11-2004, 10:53
We moeten deze shit niet meer pikken. We moeten nu als een man opstaan tegen het snordragend gevaar.

Sjaak
02-11-2004, 10:54
Is die varken echt dood of is dit een slechte grap???




nou nog zijn vriendin mvr. Hirsli ali



SOMMIGE MENSEN ZIJN ECHT DOM :twak:

Jongens ligt dit nu aan mij of is dit normaal :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Mickey
02-11-2004, 10:54
En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische
mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Wat een politiek correct gelul!

Jij bent het zeker ook eens met Cohen op die rellende Marokkanen in de Diamant-beurt een clubhuis te geven?

Wake up man!

Tering.. JE verwacht dus van mij dat ik een aantal mensen die me dierbaar zijn ga aankijken op wat deze sul gedaan heeft?

Jij denkt dat we er bij gebaat zijn om met zn allen elkaar te gaan haten,
de intollerantie gaan doen toenemen totdat het zover komt dat je
moeder, je zusje en je vriendin niet meer veilig over straat kunnen omdat
het land zich praktisch in staat van burger oorlog bevind?

Zelfde geneuzel had je namelijk na het uiteenvallen van Yoegoslavie.

Dus hou alsjeblieft op met je politiek correct.
Politiek boeit me verbazingwekkend weinig.. Maar lekker overal tegen
aan schoppen zie ik ook niet zitten..

Wheelie
02-11-2004, 10:54
WTF


ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!



Waar heb je dat vandaan :evil: Kijk hiervan ga ik dus over me nek :evil:

VAN DE LINK VAN MICKEY , ER ZIJN OOK MENSEN DIE HET AFKEUREN OP DAT FORUM

Dennuz
02-11-2004, 10:55
WTF


ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!



Zo krijgen we het vliegtuig wel vol voor de terugreis...
Snap niet wat mensen bezield om zulke uitspraken te doen..

Mickey
02-11-2004, 10:56
Geplaatst door arabchrstn
Ook voor jou geldt dat je je respect moet behouden. Als je iets van Van Gogh geleerd zou hebben, dan zou je niet mensen op een grote hoop schuiven. Hier zitten pubers met extreme reacties. Niet weloverwogen volwassen moslims.

Guru
02-11-2004, 10:56
ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!


Tuurlijk knul, dichtgebonden in een zak op open zee dumpen dat is wat jij nodig heb.

RedDawn
02-11-2004, 10:57
En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische
mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Wat een politiek correct gelul!

Jij bent het zeker ook eens met Cohen op die rellende Marokkanen in de Diamant-beurt een clubhuis te geven?

Wake up man!

Tering.. JE verwacht dus van mij dat ik een aantal mensen die me dierbaar zijn ga aankijken op wat deze sul gedaan heeft?

Jij denkt dat we er bij gebaat zijn om met zn allen elkaar te gaan haten,
de intollerantie gaan doen toenemen totdat het zover komt dat je
moeder, je zusje en je vriendin niet meer veilig over straat kunnen omdat
het land zich praktisch in staat van burger oorlog bevind?

Zelfde geneuzel had je namelijk na het uiteenvallen van Yoegoslavie.

Dus hou alsjeblieft op met je politiek correct.
Politiek boeit me verbazingwekkend weinig.. Maar lekker overal tegen
aan schoppen zie ik ook niet zitten..

Ga maar lekker verder blaten met de kudde politiek correcte schapen.

Iwan
02-11-2004, 10:58
Laten we er wel even voor hoeden dat deze topic geen rasistische scheld-tirade word luitjes!
Intelligente wel-doordachte reakties graag, of vraag ik nu te veel?

Wheelie
02-11-2004, 10:59
Theo van Gogh vermoord 2-11-'04


Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat heeft de politie bevestigd. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linnaeusstraat in Amsterdam.

Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met islamitische teksten.

Ook ooggetuigen van het misdrijf bevestigen dat het om Van Gogh gaat. De moord vond plaats voor het Stadsdeelkantoor Oost, toen het slachtoffer het gebouw verliet. Hij zou de overkant van de straat nog hebben bereikt en daar in elkaar zijn gezakt, waarop de schutter nogmaals vuurde, aldus de politie.

Een tweede persoon raakte door dit schot gewond. Die is op eigen houtje naar het politiebureau gegaan om te waarschuwen.

Volgens een ooggetuige bleef de dader enkele minuten over het slachtoffer gebogen staan.

Oosterpark
De verdachte rende weg richting het Oosterpark, aan de andere kant van het park bij de Mauritskade werd hij gepakt door de politie die al naar hem op zoek was.

De verdachte schoot op politieauto's, waarbij een motoragent gewond raakte. De vermoedelijke dader zou in zijn been zijn geschoten en gearresteerd. De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.

Een woordvoerster van de politie in Amsterdam erkent dat een persoon is doodgeschoten, maar wil nog niet zeggen om wie het gaat. Volgens de politie moet de familie van het slachtoffer nog worden ingelicht.

Guru
02-11-2004, 10:59
Ik hoor nu net dat die moordenaar overgebracht is naar ziekenhuis?
Medische hulp rot toch op, dat verdient tie niet.

Misschien een fles amonia over zijn schotwond heen gieten.

Mickey
02-11-2004, 11:00
We moeten deze shit niet meer pikken. We moeten nu als een man opstaan tegen het snordragend gevaar


Goddamn.. The ignorance..
Jullie kijken echt niet veel verder dan je neus lang is he?



Hoho niet overdrijven, ik hem wat tegen RADICALE Moslims, niet tegen Moslims, alleen het is jammer dat er zoveel van rondlopen tegenwoordig


En ten einde even te illustreren dat ik geen utopische idealist ben..
Hier ben ik het dus wel mee eens..

Je moet de radicale moslims aanpakken.. Net zoals je de extreem Linkse sulletjes
moet aanpakken..

Nu zie ik helaas tot mijn spijt weer een extreem rechtse ideologie onstaan op ons forum.. Ik vind alle extremisten die met dit soort middelen dingen proberen af
te handelen minne honden..

Ralph
02-11-2004, 11:00
ZJJEEEZUS!!!! Kom net terug van tentamen en dan dit!!! SUPER KUT!!! Kankerlijer die dit heeft gedaan. Ik ben echt heeeeeeel kwaad. Theo was het boegbeeld van vrijheid van meningsuiting. Nederland gaat nog eens kapot aan extreemlinkse rakkers en extreme moslims. Volgens mij is het nog maar een kwestie van tijd voordat er extreemrechtse mensen opstaan en extreemlinkse en islamitische kopstukken gaan vermoorden. Dit gaat helemaal fout!!!

Mickey
02-11-2004, 11:02
En nu is het dus van belang dat we ff relativeren..
Mocht het allemaal kloppen.. moeten we niet vergeten dat we niet
een heel groep mogen aankijken op het gedrag van een individu..

Ik ben nl ontzettend bang dat dit de kloof tussen ons en onze islamitische
mede-nederlanders weer zoveeel groter gaat maken..

Wat een politiek correct gelul!

Jij bent het zeker ook eens met Cohen op die rellende Marokkanen in de Diamant-beurt een clubhuis te geven?

Wake up man!


Tering.. JE verwacht dus van mij dat ik een aantal mensen die me dierbaar zijn ga aankijken op wat deze sul gedaan heeft?

Jij denkt dat we er bij gebaat zijn om met zn allen elkaar te gaan haten,
de intollerantie gaan doen toenemen totdat het zover komt dat je
moeder, je zusje en je vriendin niet meer veilig over straat kunnen omdat
het land zich praktisch in staat van burger oorlog bevind?

Zelfde geneuzel had je namelijk na het uiteenvallen van Yoegoslavie.

Dus hou alsjeblieft op met je politiek correct.
Politiek boeit me verbazingwekkend weinig.. Maar lekker overal tegen
aan schoppen zie ik ook niet zitten..

Ga maar lekker verder blaten met de kudde politiek correcte schapen.

Jammer Red..
Ik dacht dat jij een normale discussie niet uit de wegging..
Misschien maar weer eens oppakken als de gemoederen bedaard zijn..

Sjaak
02-11-2004, 11:02
Ik denk dat we nu op het randje van een burgeroorlog balanceren en ik hoor net dat alle Moskeeen zwaar bewaakt gaan worden ivm met mogelijk tegenaanslagen.

Tja daar kan je op wachten, er worden nu krachten vrij gemaakt die straks niet meer te stoppen zijn :(

Pffff het wordt OORLOG :cry: en oorlog is nooit leuk !

Dit gaat fout, helemaal fout ......................................... :(

Shytown
02-11-2004, 11:02
Damn, had nog geen TV/Radio geluisterd en komt koud op me dak vallen dit. Ik ben altijd een groot fan geweest van Theo als persoon, niet zozeer om zijn denkbeelden. Hij was gewoon lomp en dat sprak me aan.

Ik ben benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen in Amsterdam, met al dat gedoe rond de Diamantbuurt stond de boel dara al aardig op scherp.

Sommige reacties zijn echt te dwaas voor woorden, maar je kan het sommige mensen niet kwalijk nemen dat ze niet ontwikkeld zijn zullen we maar zeggen. Want sommige mensen hebben een grote bek op een forum, maar daarbuiten..... Als je echt zo'n hekel hebt aan "zionisten en knechten" ga je toch lekker terug naar je eigen land ipv ons "zionisten en knechten" te profiteren.

Ralph
02-11-2004, 11:03
Ik denk dat we nu op het randje van een burgeroorlog balanceren en ik hoor net dat alle Moskeeen zwaar bewaakt gaan worden ivm met mogelijk tegenaanslagen.

Tja daar kan je op wachten, er worden nu krachten vrij gemaakt die straks niet meer te stoppen zijn :(

Pffff het wordt OORLOG :cry: en oorlog is nooit leuk !

Dit gaat fout, helemaal fout ......................................... :(

Ik denk dat je gelijk hebt, Sjaak. Dit is een neergaande spiraal!!!

Iwan
02-11-2004, 11:03
Ik ga m'n laarzen maar eens uit het vet halen...

Ralph
02-11-2004, 11:04
Theo van Gogh doodgeschoten
Uitgegeven op 02 november 2004 om 10:29 uur

Filmmaker Theo van Gogh is dinsdagochtend in Amsterdam-Oost doodgeschoten. Twee andere mannen, onder wie een politieagent, raakten gewond bij de schietpartij. De politie heeft de vermoedelijke dader na een schotenwisseling aangehouden.

Van Gogh werd neergeschoten toen hij het stadsdeelkantoor aan de Linneausstraat uitkwam. Hij wist naar de overkant van de straat te komen, waar de schutter nogmaals op hem vuurde. Ook een omstander werd daarbij getroffen door een kogel. Over zijn toestand is niets bekend.

De dader vluchtte vervolgens het Oosterpark in, waar hij door de politie werd omsingeld. Toen hij het park aan de kant van de Mauritskade probeerde te verlaten, ontstond een schotenwisseling met de politie. Een agent werd daarbij in de borst getroffen, maar omdat hij een kogelwerend vest droeg, lijken zijn verwondingen mee te vallen. De verdachte werd door de politie in zijn been geschoten, waarna hij werd gearresteerd.

De dood van Van Gogh wordt bevestigd door zijn productiemaatschappij. Enkele getuigen van de schietpartij hebben de cineast als het slachtoffer herkend. De politie wil formeel niet bevestigen dat het om Van Gogh gaat zolang de familie van het slachtoffer nog niet is ingelicht. Over de identiteit van de verdachte of over het motief is nog niets bekend.

Anonymous
02-11-2004, 11:05
Verschrikkelijk! Wat een koele, koude, gruwelijke actie. Dit is niet goed te praten?
Apart om ieder zijn reactie door te lezen hier en te verschillen daarom op te merken.

Ik was degene die zo hoopte dat het geen Marokkaan/Moslim zou zijn....omdat ik inderdaad de bui alweer voel hangen. Al die vragen en verwijten van mensen op me af zal krijgen enz..

Maar goed, op dit moment is hetgeen er gebeurd is erger en de rest zie ik wel.
Ben een beetje Flabbergasted

Voor degene die het heeft gedaan: :twak: :twak:

Mickey
02-11-2004, 11:06
Ik lees net nog een coole quote in iemands Signature daar op Yasmina..




Elke monotheÃ?stische godsdienst draagt de kiemen van intolerantie in zich, omdat die gebaseerd is op het Ene Absolute Autoritaire Gelijk"

Herman Philipse


Goed punt..

Marco
02-11-2004, 11:06
shit, ik hoopte dat het weer een geflipte nederlandse mafkees was maar helaas een islamitsche meneer die waarschijnlijk een extremistische visie heeft....

Theo rip.

Sjaak
02-11-2004, 11:06
We moeten deze shit niet meer pikken. We moeten nu als een man opstaan tegen het snordragend gevaar


Goddamn.. The ignorance..
Jullie kijken echt niet veel verder dan je neus lang is he?



Hoho niet overdrijven, ik hem wat tegen RADICALE Moslims, niet tegen Moslims, alleen het is jammer dat er zoveel van rondlopen tegenwoordig


En ten einde even te illustreren dat ik geen utopische idealist ben..
Hier ben ik het dus wel mee eens..

Je moet de radicale moslims aanpakken.. Net zoals je de extreem Linkse sulletjes moet aanpakken..



Tering eng gewoon, we zijn het de laatste tijd wel vaak eens.

Je MOET inderdaad al het EXTREMISME keihard aanpakken en nu voor eens en altijd gaan UITBANNEN of dit nu uit de Islam, Dierenbescherming, linkse of rechtse hoek komt.

Er is al veel te veel tijd verloren, verklaar EXTREMISTEN de OORLOG en zorg dat deze kankergezwellen worden uitgeroeid.

Sjaak
02-11-2004, 11:08
Ik ga m'n laarzen maar eens uit het vet halen...

Als ik hoor wat er in Rotterdam nu aan de gang is ben je niet de enige, oejoejoe ..............................

Sjaak
02-11-2004, 11:09
Ik denk dat we nu op het randje van een burgeroorlog balanceren en ik hoor net dat alle Moskeeen zwaar bewaakt gaan worden ivm met mogelijk tegenaanslagen.

Tja daar kan je op wachten, er worden nu krachten vrij gemaakt die straks niet meer te stoppen zijn :(

Pffff het wordt OORLOG :cry: en oorlog is nooit leuk !

Dit gaat fout, helemaal fout ......................................... :(

Ik denk dat je gelijk hebt, Sjaak. Dit is een neergaande spiraal!!!

En die spiraal is al een tijdje geleden begonnen hoor :evil:

Ralph
02-11-2004, 11:10
Ik denk een jaartje of 30/40 geleden........

Mickey
02-11-2004, 11:11
Idd eng Sjaak.. ;)

Maar goed.. Er is dus precies gebeurd wat er al verwacht werd.
Dader was moslim. En we zien hier in ons eigen wereldje online
direct al een scheiding ontstaan tussen: Moslims, Rechtsen en Linksen

En iedereen heeft gelijk..
Remco Pardoel zei het een keer erg pakkend:
Iedereen heeft gelijk.. Iedereen heeft zoveel gelijk dat ze voor de volgende keer
ook nog gelijk hebben..

Wheelie
02-11-2004, 11:13
zie ook CNN

http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/11/02/netherlands.filmmaker.reut/index.html

Iwan
02-11-2004, 11:15
test

Biiyen
02-11-2004, 11:16
Er is maar een rede waarom dit allemaal in Nederland gebeurt:

NEDERLANDERS ZIJN VAN NATURE EEN LAF VOLK!

Sukebe Daihyou
02-11-2004, 11:17
sjongejongejonge wat een discussies..hij is dood..moet je daar nu echt verhitte discussies over voeren :?

Mickey
02-11-2004, 11:19
Sukebe is Correct.

In plaats van rouwen om een verlies voor de Nederlandse Cultuur gaan
we met vingers wijzen.

Er is een plaats en tijd voor alles.

Sjaak
02-11-2004, 11:19
sjongejongejonge wat een discussies..hij is dood..moet je daar nu echt verhitte discussies over voeren :?

Ben jij wel helemaal lekker :evil: Door zulke reactie plaats je jezelf compleet buiten de realiteit, je snapt er dus helemaal niks van :x

Sjaak
02-11-2004, 11:20
test

OK Iwan

Iwan
02-11-2004, 11:21
Michel ouwe gabber. Jij weet dat jij en ik supergoed kunnen praten, en vaak op een lijn zitten. Maar denk nou eens goed na waarom veel van je forum-broeders zo emotioneel reageren man. Dat is omdat de maat vol is, wij hebben het gewoon helemaal gehad.Ik weet dat jij ook je eerlijke mening uitspreekt, maar valt je niet op dat steeds mensen er hetzelfde over denken.

Wheelie
02-11-2004, 11:23
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/Van_Gogh_vermoord.xml

Sjaak
02-11-2004, 11:24
Michel ouwe gabber. Jij weet dat jij en ik supergoed kunnen praten, en vaak op een lijn zitten. Maar denk nou eens goed na waarom veel van je forum-broeders zo emotioneel reageren man. Dat is omdat de maat vol is, wij hebben het gewoon helemaal gehad.Ik weet dat jij ook je eerlijke mening uitspreekt, maar valt je niet op dat steeds mensen er hetzelfde over denken.

Iwan is correct en dat komt o.a. door zulke berichten :


ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!!

ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!

De maat is inderdaad vol :x

Hij wordt nu eerst koelbloedig neergeschoten en vervolgens duwd die teringlijer een mes in hem met een Islamistich bericht :evil:

Wat zou daar nu op staan ....................... :x

:evil:

}|^-_-^|{
02-11-2004, 11:25
sorry, ik ben verbijsterd, kapot, helemaal ontdaan.

Ik ga hier nu geen schriftelijke reactie op geven, want dan ga ik hele gemene ongenuanceerde dingen zeggen die totaal buiten de proporties gaan vallen.


1 ding:

Ik vrees voor dit land, echt waar.

Wheelie
02-11-2004, 11:25
Condoleanceregisters voor Van Gogh geopend
Kort na het overlijden van filmer Theo van Gogh zijn op het internet condoleanceregisters geopend.



Condoleance Het publiek kan terecht op onder meer www.condoleance.nl en www.condoleanceregister.com. Ook zijn condoleances mogelijk op andere adressen, zoals afscheid.nl en uitvaart.nl. De registers blijven de komende weken openstaan.

Reacties
Om 10.30 uur stonden al talloze reacties op de sites.

VOOR HET TEKENEN VAN HET CONDOLEANCEREGISTER:

www.condoleance.nl
www.condoleanceregister.com
www.uitvaart.nl

Mickey
02-11-2004, 11:25
@ Iwan.. Uiteraard vat ik het wel.
Ik vind het zelf ook echt klote.

Ik denk alleen dat nu een lynchpartij op poten zetten niet echt het antwoord is.
En als ik de gemoederen zo "aanvoel" lijkt het die kant op te gaan.

Ik ben gewoon niet voor rellen tussen Moslims en Westerlingen.
Staat compleet los van mn kijk op het vermoorden van Theo.

Iwan
02-11-2004, 11:26
sorry, ik ben verbijsterd, kapot, helemaal ontdaan.

Ik ga hier nu geen schriftelijke reactie op geven, want dan ga ik hele gemene ongenuanceerde dingen zeggen die totaal buiten de proporties gaan vallen.


1 ding:

Ik vrees voor dit land, echt waar.

Dat is nog eens een wijze uitspraak. Ik denk dat we allemaal hetzelfde voelen op dit moment.

bras
02-11-2004, 11:26
Je MOET inderdaad al het EXTREMISME keihard aanpakken en nu voor eens en altijd gaan UITBANNEN of dit nu uit de Islam, Dierenbescherming, linkse of rechtse hoek komt.

Er is al veel te veel tijd verloren, verklaar EXTREMISTEN de OORLOG en zorg dat deze kankergezwellen worden uitgeroeid.

helemaal mee eens!

Sjaak
02-11-2004, 11:27
@ Iwan.. Uiteraard vat ik het wel.
Ik vind het zelf ook echt klote.

Ik denk alleen dat nu een lynchpartij op poten zetten niet echt het antwoord is.
En als ik de gemoederen zo "aanvoel" lijkt het die kant op te gaan.

Ik ben gewoon niet voor rellen tussen Moslims en Westerlingen.
Staat compleet los van mn kijk op het vermoorden van Theo.

OK hoe denk je dan dit op te lossen, suggesties :? want er zal een antwoord moeten komen en geloof me het zal een heel goed antwoord moeten zijn :x

Mickey
02-11-2004, 11:29
In ieder geval niet met Rellen..
Of denk je dat daar enig heil te halen valt?

Ik zie er geen brood in.
Tijdens rellen vallen er alleen maar meer doden en gewonden.

Sjaak
02-11-2004, 11:35
In ieder geval niet met Rellen..
Of denk je dat daar enig heil te halen valt?

Ik zie er geen brood in.
Tijdens rellen vallen er alleen maar meer doden en gewonden.

Ik vraag niet wat we niet moeten doen, ik vraag wat we wel moeten doen :!: Ik neem aan dat je daar een mening over hebt of durf je die nu niet meer publiekelijk te maken want je weet wat er gebeurd tegenwoordig als je je mening ventileerd (sorry flouw grapje :wink: )

Biiyen
02-11-2004, 11:40
Ik zie niet in hoe er doden en gewonden kunnen vallen als je wat moskee's in fik zet?

Ton
02-11-2004, 11:41
Als je RTL5 live wilt volgen...

http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/rtlz_livestream_broad.html

Mickey
02-11-2004, 11:42
@ Sjaak..
Zoals ik al zei.. Pak de extremisten aan.
Niet iedere moslim.
Hoe dat exact moet gebeuren kan ik niet invullen..

Maar ik ga ervanuit dat ze bij de AIVD wel weten hoe dat in zn werk gaat.
En anders moeten ze die kennis maar in huis halen..

Mickey
02-11-2004, 11:43
Ik zie niet in hoe er doden en gewonden kunnen vallen als je wat moskee's in fik zet?
:twak:

Sukebe Daihyou
02-11-2004, 11:45
sja..discussies voeren op een vechtsport forum... :lol:

CALM THE FUK DOWN PEOPLE :!:

Sjaak
02-11-2004, 11:47
[quote="Mickey"]@ Sjaak..
Zoals ik al zei.. Pak de extremisten aan.

Precies maar waarom wordt dit dan niet gedaan :? Het beleid moet keihard worden want het volk pikt dit niet meer :shock:

Extremisten moeten worden uitgeroeid


Niet iedere moslim.

Klopt helemaal, de goede mogen niet onder de kwade leiden maar ik lees nu teveel, hij heeft dit over zichzelf afgeroepen. Bullshit, kan niet, mag niet :evil:


Hoe dat exact moet gebeuren kan ik niet invullen..

ZERO tolerance, heb je extremistische ideeen, oppakken, opsluiten of nog beter UITZETTEN :evil:


Maar ik ga ervanuit dat ze bij de AIVD wel weten hoe dat in zn werk gaat.

De AIVD kon nog geen eens Mabel natrekken :evil:


En anders moeten ze die kennis maar in huis halen.

Helemaal mee eens. Richt maar een speciale afdeling op puur en alleen tegen EXTREMISTEN en TERRORISTEN en ga die gasten najagen met elk middel en overal op de wereld.

mama
02-11-2004, 11:50
ff een vraagje..................
hoe ziet iemand eruit die een islamiet is????????

Sjaak
02-11-2004, 11:52
ff een vraagje..................
hoe ziet iemand eruit die een islamiet is????????

Blank uiterlijk, roze konen en waarschijnlijk een boerenkiel met klompen :?

RedDawn
02-11-2004, 11:52
Er is maar een rede waarom dit allemaal in Nederland gebeurt:

NEDERLANDERS ZIJN VAN NATURE EEN LAF VOLK!

Mee eens. Misschien hebben we wel idealen maar we willen er niet voor sterven. Daarin onderscheiden we ons van moslims.

RedDawn
02-11-2004, 11:54
In ieder geval niet met Rellen..
Of denk je dat daar enig heil te halen valt?

Ik zie er geen brood in.
Tijdens rellen vallen er alleen maar meer doden en gewonden.

Misschien een clubhuis? :(

Iwan
02-11-2004, 11:55
Er is maar een rede waarom dit allemaal in Nederland gebeurt:

NEDERLANDERS ZIJN VAN NATURE EEN LAF VOLK!

Mee eens. Misschien hebben we wel idealen maar we willen er niet voor sterven. Daarin onderscheiden we ons van moslims.

De politiek maakt ons vleugel-lam, da's in mijn ogen toch heel iets anders.
Er trainen verschillende politie-mensen en commando's bij mij en die zouden allemaal net zo graag het gezwel wegsnijden als de rest hoor.
Het is de politiek en niet de lafheid van de Nederlanders.

Silat
02-11-2004, 11:55
:shock:

RIP

Mickey
02-11-2004, 11:59
In ieder geval niet met Rellen..
Of denk je dat daar enig heil te halen valt?

Ik zie er geen brood in.
Tijdens rellen vallen er alleen maar meer doden en gewonden.

Misschien een clubhuis? :(

Weet je wat we doen Red..?

Je pakt een paar hooivorken.. Regelt ergens een paar fakkels..
Ik heb nog wel wat Jerrycans benzine en een paar planken om kruizen
van te maken..

En iedereen hier heeft vast wel een witte Gi ergens om een paar witte
puntmutsen van te maken..!

Ik ben overstag man. Ik heb het licht gezien!

We bouwen dat clubhuis! Pakken alles met een hoofddoek en een snor..
Pleuren ze in dat kot.. En steken het in de HENS!
Dit is de ULTIEME OPLOSSING! Waarom zag ik dat niet eerder?

For Gods Sake..
*tikt 2 valium en een prozac weg*
*gaat koffie zetten*

Iwan
02-11-2004, 12:00
Donner, Remkes en Balkenende bijeen
02 november 2004, 11:16:23

DEN HAAG (ANP) - Premier Balkenende, minister Donner van Justitie en zijn collega Remkes van Binnenlandse Zaken zijn dinsdagochtend bijeen gekomen in de Nationale Veiligheidsraad. Deze onderraad van de ministerraad stond al gepland, maar is wat eerder begonnen wegens de moord op Theo van Gogh.

De bewindslieden kijken wat er inmiddels over de kwestie bekend is en zullen de woordvoering van het kabinet met elkaar doornemen. Naar verwachting zal premier Balkenende later op de ochtend een verklaring afgeven, melden bronnen rond het kabinet.

Jezus, krijgen we straks weer van Harry Potter te horen hoe geshockeerd hij is...

ashi76
02-11-2004, 12:02
GVD.... ik zet net de tv pas aan.

Dit zou wel eens flink uit de klauwen kunnen lopen.

Waar gaan we naartoe in dit land zeg. :twak:

Sjaak
02-11-2004, 12:05
Donner, Remkes en Balkenende bijeen
02 november 2004, 11:16:23

DEN HAAG (ANP) - Premier Balkenende, minister Donner van Justitie en zijn collega Remkes van Binnenlandse Zaken zijn dinsdagochtend bijeen gekomen in de Nationale Veiligheidsraad. Deze onderraad van de ministerraad stond al gepland, maar is wat eerder begonnen wegens de moord op Theo van Gogh.

De bewindslieden kijken wat er inmiddels over de kwestie bekend is en zullen de woordvoering van het kabinet met elkaar doornemen. Naar verwachting zal premier Balkenende later op de ochtend een verklaring afgeven, melden bronnen rond het kabinet.

Jezus, krijgen we straks weer van Harry Potter te horen hoe geshockeerd hij is...

Hier alvast een citaat uit de speach van vanmiddag :

"Beste Nederlanders, we zijn allemaal vreselijk verrast door deze walgelijke en trieste moord en snappen niet hoe dit heeft kunnen gebeuren in ons tolerante en democratische Nederland. Laten we aub allemaal goed ons verstand blijven gebruiken en de politie resultaten afwachten"

Zijn die gasten in Den Haag nou zo stom of ben ik nu zo slim :evil:

mama
02-11-2004, 12:06
ff een vraagje..................
hoe ziet iemand eruit die een islamiet is????????

Blank uiterlijk, roze konen en waarschijnlijk een boerenkiel met klompen :?

sorry sjaak dit was een serieuse vraag..........
zal je een voorbeeld geven.
mijn vader heeft een getinte huid, zwart haar, snor
mijn broertje het zelfde alleen zonder de snor dan.
maar zijn geen moslims of wat dan ook...................
het is zo makkelijk om iedereen met een donker uiterlijk als islamiet uit te schelden

max mulder shihan
02-11-2004, 12:06
Zit net naar het journaal te kijken Theo is dood er word nog geen officieel bericht gegeven ,procedures!, de dader is zeer waarschijnlijk een man van arabische afkomst. Moge Theo in vrede rusten. :cry: :evil:

}|^-_-^|{
02-11-2004, 12:08
don't overreact people...
laat zien waarin de weldenkende mens zich onderscheidt van het beest. relax, ik ben ook woest, verslagen. maar laat godverdomme zien dat wij wel verstandig zijn!!!

Justinian
02-11-2004, 12:08
Zit net naar het journaal te kijken Theo is dood er word nog geen officieel bericht gegeven ,procedures!, de dader is zeer waarschijnlijk een man van arabische afkomst.
Heb je liever dat ze nu wat roepen, de boel uit de hand loopt en ze er later op terug moeten komen dan?

Sjaak
02-11-2004, 12:08
In ieder geval niet met Rellen..
Of denk je dat daar enig heil te halen valt?

Ik zie er geen brood in.
Tijdens rellen vallen er alleen maar meer doden en gewonden.

Misschien een clubhuis? :(

Weet je wat we doen Red..?

Je pakt een paar hooivorken.. Regelt ergens een paar fakkels..
Ik heb nog wel wat Jerrycans benzine en een paar planken om kruizen
van te maken..

En iedereen hier heeft vast wel een witte Gi ergens om een paar witte
puntmutsen van te maken..!

Ik ben overstag man. Ik heb het licht gezien!

We bouwen dat clubhuis! Pakken alles met een hoofddoek en een snor..
Pleuren ze in dat kot.. En steken het in de HENS!
Dit is de ULTIEME OPLOSSING! Waarom zag ik dat niet eerder?



Vind ik een beetje geweldadig deze oplossing.

Ik ben voor alle TERRORISTEN en EXTREMISTEN op een boot zetten, die afduwen en dan 25 km uit de kust NUKEN :evil:

Wat denk je daarvan, houden we alle goede mensen over :wink: Oh ja ik denk niet dat we het redden met 1 boot, laten we er alvast een stuk of 100 reserveren om te beginnen :x

Anonymous
02-11-2004, 12:08
Harry Potter moet zijn bek houden. Toen hij 2 jaar geleden werd gevraagd of Nederland vols is antwoorde hij "Ik kijk wel uit voordat ik daar een antwoord op geef". En nu vandaag begint hij over de vrijheid van meningsuiting. Balkenende is een rasopportunist en een laffaard.

Mickey
02-11-2004, 12:09
Goed.. Nu stel ik de vraag even terug Sjaak..
Wat denk jij dat we zouden moeten doen dan?

En deze geld overigens ook voor Raziel en Red Dawn..
Wat zouden jullie nu concreet willen doen?

En @ die balkenende speech..
Dikke kans dat je gelijk hebt Sjaak..
Ze zijn nogal voorspelbaar..

Ralph
02-11-2004, 12:11
Dader is een islaMIET. Hij droeg zo'n jurk en had een zware baard. Kan bijna niet missen.

Mickey
02-11-2004, 12:11
In ieder geval niet met Rellen..
Of denk je dat daar enig heil te halen valt?

Ik zie er geen brood in.
Tijdens rellen vallen er alleen maar meer doden en gewonden.

Misschien een clubhuis? :(

Weet je wat we doen Red..?

Je pakt een paar hooivorken.. Regelt ergens een paar fakkels..
Ik heb nog wel wat Jerrycans benzine en een paar planken om kruizen
van te maken..

En iedereen hier heeft vast wel een witte Gi ergens om een paar witte
puntmutsen van te maken..!

Ik ben overstag man. Ik heb het licht gezien!

We bouwen dat clubhuis! Pakken alles met een hoofddoek en een snor..
Pleuren ze in dat kot.. En steken het in de HENS!
Dit is de ULTIEME OPLOSSING! Waarom zag ik dat niet eerder?



Vind ik een beetje geweldadig deze oplossing.

Ik ben voor alle TERRORISTEN en EXTREMISTEN op een boot zetten, die afduwen en dan 25 km uit de kust NUKEN :evil:

Wat denk je daarvan, houden we alle goede mensen over :wink:

Ah ok! Kan ik me wel in vinden!

Iwan
02-11-2004, 12:12
Nogmaals jongens, zeg NU geen dingen waarvan je straks denkt, dat had wat genuanceerder gekunt.

ashi76
02-11-2004, 12:13
Iwan = correct.

Ik moet me ook beheersen om geen emotionele reply te plaatsen.

Sjaak
02-11-2004, 12:14
[quote="Mickey"]Goed.. Nu stel ik de vraag even terug Sjaak..
Wat denk jij dat we zouden moeten doen dan?

Ala de minuut een apart en speciaal ministerie oprichten die TERRORISME en EXTREMISME tot op het bot aanpakt met verstrekkende bevoegdheden :thumbs: Dit zal de enige oplossing zijn want anders is Nederland totaal verloren want het is al veel te ver gegaan. Het is nu al 2 over 12 en het is tijd voor draconische maatregelen want we moeten de burger beschermen tegen "uitwassen" uit welke hoek dan ook.


En @ die balkenende speech..
Dikke kans dat je gelijk hebt Sjaak..
Ze zijn nogal voorspelbaar..

Yep, de gescheidenis herhaald zich en zal zich blijven herhalen :cry:

Sjaak
02-11-2004, 12:16
Nogmaals jongens, zeg NU geen dingen waarvan je straks denkt, dat had wat genuanceerder gekunt.

Iwan, ik kan nog veel genuanceerder en duidelijker zijn :wink:

RedDawn
02-11-2004, 12:17
Weet je wat we doen Red..?

Je pakt een paar hooivorken.. Regelt ergens een paar fakkels..
Ik heb nog wel wat Jerrycans benzine en een paar planken om kruizen
van te maken..

En iedereen hier heeft vast wel een witte Gi ergens om een paar witte
puntmutsen van te maken..!

Ik ben overstag man. Ik heb het licht gezien!

We bouwen dat clubhuis! Pakken alles met een hoofddoek en een snor..
Pleuren ze in dat kot.. En steken het in de HENS!
Dit is de ULTIEME OPLOSSING! Waarom zag ik dat niet eerder?

For Gods Sake..
*tikt 2 valium en een prozac weg*
*gaat koffie zetten*


Kijk dit noemen we nu demagogie. Schilder me af als een enge, rechtse racist en boor daarmee elke discussie in de grond. Triest!

Iwan
02-11-2004, 12:17
Nogmaals jongens, zeg NU geen dingen waarvan je straks denkt, dat had wat genuanceerder gekunt.

Iwan, ik kan nog veel genuanceerder en duidelijker zijn :wink:

Hahaha, ik geloof je Sjaak.

Mickey
02-11-2004, 12:20
Weet je wat we doen Red..?

Je pakt een paar hooivorken.. Regelt ergens een paar fakkels..
Ik heb nog wel wat Jerrycans benzine en een paar planken om kruizen
van te maken..

En iedereen hier heeft vast wel een witte Gi ergens om een paar witte
puntmutsen van te maken..!

Ik ben overstag man. Ik heb het licht gezien!

We bouwen dat clubhuis! Pakken alles met een hoofddoek en een snor..
Pleuren ze in dat kot.. En steken het in de HENS!
Dit is de ULTIEME OPLOSSING! Waarom zag ik dat niet eerder?

For Gods Sake..
*tikt 2 valium en een prozac weg*
*gaat koffie zetten*


Kijk dit noemen we nu demagogie. Schilder me af als een enge, rechtse racist en boor daarmee elke discussie in de grond. Triest!

Je weet uiteraard wel beter. Zoals ik je al pmde..
Ik probeer wat tegenwicht in de schaal te werpen hier.

En door dingen wat aan te dikken kun je soms erg goed
een punt illustreren.

Mensen versterken elkaars emoties vaak. En ik blijf de mening toegedaan
dat nu te heftig reageren niemand helpt.

max mulder shihan
02-11-2004, 12:20
Zit net naar het journaal te kijken Theo is dood er word nog geen officieel bericht gegeven ,procedures!, de dader is zeer waarschijnlijk een man van arabische afkomst.
Heb je liever dat ze nu wat roepen, de boel uit de hand loopt en ze er later op terug moeten komen dan?

Justy ik bedoel daarmee het geneuzel van een politiewoordvoerster, terwijl heel Nederland weet dat het Theo dood geschoten is , loopt zij nog te zeuren dat er eerst nog de familie ingeligt moet worden ,zijn zoon liep er notabene naast. Hou er mee op word anders vreselijk boos,maar nog ff dit ik hoop dat de dader ,per ongeluk uit een raam valt van 12 hoog :evil:

Sjaak
02-11-2004, 12:22
Nogmaals jongens, zeg NU geen dingen waarvan je straks denkt, dat had wat genuanceerder gekunt.

Iwan, ik kan nog veel genuanceerder en duidelijker zijn :wink:

Hahaha, ik geloof je Sjaak.

Ik weet het Iwan :thumbs: en ik reken op "Holland finest" :wink:

Dennis
02-11-2004, 12:23
Wat een nieuws vandaag

Theo RIP!!!!



Ik ben voor alle TERRORISTEN en EXTREMISTEN op een boot zetten, die afduwen en dan 25 km uit de kust NUKEN


Sjaak, deze mensen moeten idd keihard aangepakt worden.
Ik denk alleen dat het opsporen van deze mensen het moeilijkste van alles is. Je kan de AIVD de schuld geven maar volgens mij hebben alle inlichtingendiensten in de wereld hier moeite mee.

Marco (scheids)
02-11-2004, 12:30
ff een vraagje..................
hoe ziet iemand eruit die een islamiet is????????

Getuigen: dader van Arabische komaf
De moordenaar van Theo van Gogh is zeer waarschijnlijk van Arabische komaf. De schutter, vermoedelijk een jaar 50, had volgens diverse getuigen een lange baard, een witte djellaba ('lange jurk') en een soort tulband op.
Na de brute moord liep hij rustig richting het osterpark. Vlak voor de ingang maakte hij nog een praatje met een passant.
In het Oosterpark zette hij het op een lopen toen de politie hem in het vizier kreeg.

Bron AT5

ZO DUS .....

}|^-_-^|{
02-11-2004, 12:33
houd er rekening mee dat de dader verkleed kan zijn geweest....

mama
02-11-2004, 12:34
ja dat snap ik ook wel
als diegene een gewaad aan heeft...................
maar niet alle islamieten hebben dat aan.
daarop doelde ik

RedDawn
02-11-2004, 12:36
houd er rekening mee dat de dader verkleed kan zijn geweest....

Jazeker. Wie weet was het Bassie wel....... :(

}|^-_-^|{
02-11-2004, 12:39
ik ben ook boos en kapot RD, echt waar, ik ben er ziek van. Ik zag het op het internet in een doodstille, volle studiezaal in de Universiteitsbieb en ik heb die hele tent bij elkaar gevloekt en gescholden.

Ik zeg alleen dat we er rekening mee moeten houden en ik zit niet op je sarcastische kutopmerkingen te wachten, dankuwel.

Zanshin
02-11-2004, 12:41
Damn het gaat steeds verder achteruit in dit land, de politiek zal toch echt eens hun oogkleppen af moeten doen en maatregelen gaan nemen, want dit kan en mag zo niet verder gaan.

R.I.P. Theo van Gogh en mijn medeleven gaat naar de familie en vrienden, sterkte in deze moeilijke tijden.

max mulder shihan
02-11-2004, 12:42
houd er rekening mee dat de dader verkleed kan zijn geweest....

Jazeker. Wie weet was het Bassie wel....... :(

Juist het is bassie geweest, kom op paul ik waardeer je poging om de zaak te nuanceren maar dit ligt volgens mij tog wel duidelijk.

Iwan
02-11-2004, 12:45
That was my brother lost in the rubble
That was my sister lost in the crush
That was our mothers, those were our children
That was our fathers, that was each of us
A million prayers to God above
A million tears make an ocean of

Chorus:
One for love
One for truth
One for me, one for you

I found spirit, they couldn't ruin it
I found courage in the smoke and dust
I found faith in the songs you silenced
Deep down it's ringing out in each of us
Yeah... yeah, yeah, yeah, yeah

Chorus:
One for love
One for truth
One for me, one for you

Where we once were divided, now we stand united
We stand as one... undivided.

How many hands? How many hearts?
How many dreams been torn apart?
Enough, enough... the time has come to rise back up as

Chorus:
One for love
One for truth
One for me, one for you

Where we once were divided now we stand united
We stand as one... undivided.

Undivided.
Undivided.

One for love
One for truth
One for me, one for you
Where we once were divided, now we stand united
We stand as one... undivided.

RedDawn
02-11-2004, 12:46
ik ben ook boos en kapot RD, echt waar, ik ben er ziek van. Ik zag het op het internet in een doodstille, volle studiezaal in de Universiteitsbieb en ik heb die hele tent bij elkaar gevloekt en gescholden.

Ik zeg alleen dat we er rekening mee moeten houden en ik zit niet op je sarcastische kutopmerkingen te wachten, dankuwel.

Soms word ik ziek van al dat genuanceer. Vooral als net Theo van Gogh door een islamitische extremist is vermoord. Vreemd he?!

Anonymous
02-11-2004, 12:47
bizar..... daar wil ik het verder even bij laten.

B3 lik3 M3
02-11-2004, 12:48
Grote afschuw bij Balkenende

Uitgegeven: 2 november 2004 11:15
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 12:01

DEN HAAG - Premier Balkenende heeft "met grote afschuw" kennisgenomen van het neerschieten van Theo van Gogh. "Onze gedachten en ons medeleven zijn bij zijn familie, vrienden en collega's", meldde de premier dinsdag in een verklaring.

Omdat er nog onduidelijkheid is over de toedracht, benadrukte de premier voorzichtig te zijn met conclusies trekken. "Ik wil een beroep doen op iedereen om niet direct vergaande conclusies te trekken. De feiten moeten zorgvuldig op een rij gezet worden; laten wij de opsporingsdiensten hun werk laten doen."

Afschuw

Burgemeester Job Cohen van Amsterdam heeft dinsdagochtend met "afschuw, woede en verbijstering" gereageerd op de moord op cineast en schrijver Theo van Gogh. In een korte verklaring liet de burgemeester weten dat hij de "laffe moord" ziet als een "enorme inbreuk op de vrijheid van meningsuiting".

Cohen zegt ervan uit te gaan dat Van Gogh om zijn ideeën en uitspraken om het leven is gebracht. Volgens de burgemeester wilde Van Gogh juist in Amsterdam wonen "omdat hij hier kon zeggen wat hij wilde". Later op de dag komt de Amsterdamse burgemeester met een aanvullende verklaring.

PvdA ontgoocheld

De PvdA heeft dinsdag "diep ontgoocheld" kennisgenomen van de aanslag op filmmaker Theo van Gogh in Amsterdam. PvdA-leider Bos spreekt van een laffe moord. "Dit is verschrikkelijk en moet ondubbelzinnig veroordeeld worden. Wij roepen iedereen op om deze moord compromisloos te veroordelen en zich met de grootst mogelijke urgentie in te zetten voor het vrije woord en de vrije samenleving."

D66: 'vreselijk'

D66 is geschokt door de moord op filmmaker Theo van Gogh. D66-leider Dittrich noemt het "vreselijk dat dit in ons Nederland kan gebeuren". Hij verwacht dat de impact op de samenleving groot zal zijn.

Net als anderen waarschuwt hij voor vroegtijdige conclusies over de achtergronden. Wel geeft Dittrich aan zich grote zorgen te maken over de onveiligheid.

B3 lik3 M3
02-11-2004, 12:49
DEN HAAG - Premier Balkenende heeft "met grote afschuw" kennisgenomen van het neerschieten van Theo van Gogh. "Onze gedachten en ons medeleven zijn bij zijn familie, vrienden en collega's", meldde de premier dinsdag in een verklaring.

Omdat er nog onduidelijkheid is over de toedracht, benadrukte de premier voorzichtig te zijn met conclusies trekken. "Ik wil een beroep doen op iedereen om niet direct vergaande conclusies te trekken. De feiten moeten zorgvuldig op een rij gezet worden; laten wij de opsporingsdiensten hun werk laten doen."


Sjaak had toch gelijk...wat een voor de hand liggend antwoord :twak:

}|^-_-^|{
02-11-2004, 12:52
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d626.gif

max mulder shihan
02-11-2004, 13:07
De verdachte van de moord beschikt over de Nederlandse en de MAROKAANSE natsionaliteid .

Mike
02-11-2004, 13:09
Geloof me na verloop van tijd onstaat er hier hetzelfde als in de Tweede Wereld Oorlog.
Hitler had toch gelijk, Hitler is het bewijs dat de mens slecht is.
Misschien wordt het weleens tijd voor een "schoonmaakactie".

Ok. Ik ben erg benieuwd hoe je deze gaat uitleggen..
"Schoonmaakactie"?? Wat.. The.. Fuck.. Bedoel je daarmee?

Ik mag hopen dat je geen ethnische zuiveringen predikt hier..

jawel hoor

dat doet guru namelijk altijd

hij is de voorzitter van de Hitler fanclub ofzo.

Iedere topic over moslims pakt hij gelijk aan om zijn verhaal over hitler kwijt te kunnen. Laatst stelde hij zelfs dat het jammer was dat duitsland had verloren.

kennelijk ben ik de enige die hier telkens over valt.

erg jammer dat die nazi denkbeelden keer op keer gepromoot worden door guru hier op mixfight.nl.

vraag me ook af wat voorn opvoeding hij genoten heeft dat hij denkt zo te kunnen praten over de 2de wereldoorlog.

maar ja , ik weet wie het zegt denk ik dan maar

ontopic:

vreselijk dat theo van gogh is vermoord. Schandalige laffe daad. En ik sluit me aan bij paul , ik vrees ook het ergste voor dit land.

het gaat echt te ver op deze manier!!

}|^-_-^|{
02-11-2004, 13:18
je bedoelt guru, niet gulo. wijzig ff

Mike
02-11-2004, 13:20
je bedoelt guru, niet gulo. wijzig ff

huh

er staat toch guru?

}|^-_-^|{
02-11-2004, 13:20
jammer dat die nazi denkbeelden keer op keer gepromoot worden door gulo hier op mixfight.nl.

Mike
02-11-2004, 13:21
oh my bad, nu klopt t weer , thnx

B3 lik3 M3
02-11-2004, 13:23
nee hoor nu staat er guro
:thumbs:

Mickey
02-11-2004, 13:30
@ Mike..
Guru mag in principe zijn eigen mening hebben..
Dat die niet altijd strookt met die van jou en mij..

In essentie vond ik zijn nadere verklaring nog wel te overzien.

Iwan
02-11-2004, 13:36
Jongens, on-topic?

Jinx
02-11-2004, 13:40
Eerst schiet hij hem neer, dan steekt hij Theo nog even na, waar zit je gevoel??? Ik vraag me af wat er op dat briefje staat??

Mike
02-11-2004, 13:45
@ Mike..
Guru mag in principe zijn eigen mening hebben..
Dat die niet altijd strookt met die van jou en mij..

In essentie vond ik zijn nadere verklaring nog wel te overzien.

ja klopt

hij mag zijn eigen mening hebben. Maar de dingen die hij zegt zijn vaak echt te gek voor woorden. Maar goed

ik zal t er bij laten

nu weer ontopic sorry voor t offtopic gelul

Ralph
02-11-2004, 13:46
Daar ben ik ook erg benieuwd naar..... wat staat er in gidsnaam op dat briefje???

B3 lik3 M3
02-11-2004, 13:47
http://www.nu.nl/news.jsp?n=435145&c=13

Een aantal foto's

Sjaak
02-11-2004, 13:49
Tja .......................... een 26 jarige Marokaanse koelbloedige killer die met voorbedachte rade deze afslachting op zijn geweten heeft :roll:

Anonymous
02-11-2004, 13:52
jezus...heb hem nooit gemogen...... maar word bang van sommige reacties hierzo......
hoe scheid Sjaak mij van een marrokaan op straat?? hij zal het verschil niet zien zonder het te weten..... denk gewoon normaal na, voordat je die uitspraken maakt (niet alleen Sjaak maar de meeste hierzo..)
Dit is niet goed wat er gebeurt is, weet niet wat ik moet zeggen..... maar word echt bang van sommige uitspraken van members hierzo....

Mickey
02-11-2004, 13:52
Op 538 is nu een interview met een marokaanse jongen over deze moord.

Iwan
02-11-2004, 13:52
Daar ben ik ook erg benieuwd naar..... wat staat er in gidsnaam op dat briefje???

Geloof me, ze maken echt niet bekend wat er op dat briefje staat hoor.
Waarschijnlijk beweren ze straks nog dat het een boodschappenlijstje was ofzo.
De waarheid zal wel weer verzwegen worden zoals de Nederlandse struisvogel-politiek betaamt.

Sjaak
02-11-2004, 13:55
jezus...heb hem nooit gemogen...... maar word bang van sommige reacties hierzo......
hoe scheid Sjaak mij van een marrokaan op straat?? hij zal het verschil niet zien zonder het te weten..... denk gewoon normaal na, voordat je die uitspraken maakt (niet alleen Sjaak maar de meeste hierzo..)

Mag ik vragen met welke van mijn uitspraken jij moeite hebt :shock:

Jinx
02-11-2004, 13:57
Misschien is die jongen net in Nederland en wist hij nog niet dat dit een land van VRIJE meningsuiting is. Veroordelen die hap, op een vliegtuig terug naar Marokko, daar lekker je straf uitzitten en niet meer terug Nederland in. Opzouten!!!

Anonymous
02-11-2004, 13:58
nou..hoe onderschijd jij straks extremisten van niet extremisten....?
ik val je er niet persoonlijk op aan, you know.... maar hoe scheid je dat?

Jinx
02-11-2004, 14:03
Italian, als de moordenaar een Turk, Antilliaan, Indo of een Nederlander was geweest, dan hadden we hetzelfde gereageert. trek het je niet zo persoonlijk aan. Het is allleen dat Marrokanen zich zo sterk afzetten tegen de nederlandse normen en waarden en geef toe ze komen meer dan anderen in het nieuws met hun eerwraak, groepen die de boel verzieken en nu dit weer.

Jase
02-11-2004, 14:05
Daar ben ik ook erg benieuwd naar..... wat staat er in gidsnaam op dat briefje???

Geloof me, ze maken echt niet bekend wat er op dat briefje staat hoor.
Waarschijnlijk beweren ze straks nog dat het een boodschappenlijstje was ofzo.
De waarheid zal wel weer verzwegen worden zoals de Nederlandse struisvogel-politiek betaamt.


Klopt Iwan, anders breekt de pleuris uit denk ik. Maar toch zal er naar gezocht worden, iedereen wil het natuurlijk wel weten.

Zeer erg dat dit gebeurt is trouwens, R.I.P. theo.
Ik zag het eerlijkgezegd wel aankomen, want helaas leven we tegenwoordig is een zieke wereld.

Mickey
02-11-2004, 14:09
Maaaaad Woooorld...

}|^-_-^|{
02-11-2004, 14:11
Just look at all those hungry mouths we have to feed
Take a look at all the suffering we breed
So many lonely faces scattered all around
Searching for what they need

Is this the world we created?
What did we do it for?
Is this the world we invaded
Against the law?
So it seems in the end
Is this what we're all living for today?
The world that we created

You know that every day a helpless child is born
Who needs some loving care inside a happy home
Somewhere a wealthy man is sitting on his throne
Waiting for life to go by

Is this the world we created?
We made it on our own
Is this the world we devastated
Right to the bone?
If there's a God in the sky looking down
What can he think of what we've done
To the world that He created?

Sjaak
02-11-2004, 14:12
nou..hoe onderschijd jij straks extremisten van niet extremisten....?
ik val je er niet persoonlijk op aan, you know.... maar hoe scheid je dat?

Daar heb je een heel goed punt "guest" dat wordt ook heel moeilijk, maar je kan wel preventief alle mensen die al bekend staan om hun zeer extremistiche ideeen oppakken / opsluiten of uitzetten en dat zijn er niet weinig.

Maar ................ dit wordt (is) het probleem van de naaste toekomst en het zal prioriteit 1 moeten krijgen op deze aardkloot.

Anonymous
02-11-2004, 14:12
Theo van Gogh dacht dat Hirshi Ali als eerste aan de beurt was. Hij was in de veronderstelling dat ze hem niet gingen liquideren, in elk geval niet als eerste na Pim Fortuyn

Ralph
02-11-2004, 14:15
Gaat er hier nog iemand nog naar de Dam vanavond?

Sjaak
02-11-2004, 14:17
Theo van Gogh dacht dat Hirshi Ali als eerste aan de beurt was. Hij was in de veronderstelling dat ze hem niet gingen liquideren, in elk geval niet als eerste na Pim Fortuyn

Met die extremisten hier kan je wachten totdat ook Ali en Wilders vermoord worden, let maar op :x

}|^-_-^|{
02-11-2004, 14:17
ik zit er serieus over te denken...

Shytown
02-11-2004, 14:30
..... maar word echt bang van sommige uitspraken van members hierzo....

Ik ook van wat er op fora van buitenlanders geschreven is.

Anonymous
02-11-2004, 14:31
Italian, als de moordenaar een Turk, Antilliaan, Indo of een Nederlander was geweest, dan hadden we hetzelfde gereageert. trek het je niet zo persoonlijk aan. Het is allleen dat Marrokanen zich zo sterk afzetten tegen de nederlandse normen en waarden en geef toe ze komen meer dan anderen in het nieuws met hun eerwraak, groepen die de boel verzieken en nu dit weer.
bullshit... come on....dan was er ook met afschuw gereageerd maar neit zoals er nu gereageerd word........ geloof mij dit is weer ammo voor extreem rechts en de splitsing straks in nederland wordt groter.... jammer.....

[=quot="Sjaak"]Daar heb je een heel goed punt "guest" dat wordt ook heel moeilijk, maar je kan wel preventief alle mensen die al bekend staan om hun zeer extremistiche ideeen oppakken / opsluiten of uitzetten en dat zijn er niet weinig.

Maar ................ dit wordt (is) het probleem van de naaste toekomst en het zal prioriteit 1 moeten krijgen op deze aardkloot.[/quote]

dit was ik...

Wheelie
02-11-2004, 14:32
http://www.marokkomedia.nl/products/digital/online/mvc/pilot3/tvg/index.html

RedDawn
02-11-2004, 14:34
jezus...heb hem nooit gemogen...... maar word bang van sommige reacties hierzo......
hoe scheid Sjaak mij van een marrokaan op straat?? hij zal het verschil niet zien zonder het te weten..... denk gewoon normaal na, voordat je die uitspraken maakt (niet alleen Sjaak maar de meeste hierzo..)
Dit is niet goed wat er gebeurt is, weet niet wat ik moet zeggen..... maar word echt bang van sommige uitspraken van members hierzo....

Wat is dit voor trieste reactie? Denk je nu dat we een progrom gaan houden tegen alle mensen die geen blauwe ogen en blond haar hebben?!

Ga jij maar lekker verder met het bouwen van het clubhuis in de Diamantbuurt!

Mike
02-11-2004, 14:35
waarom komt de marrokaanse gemeenschap niet naar buiten met een reactie?

Dat valt me wel op ze zullen nooit hun eigen mensen publiekelijk veroordelen.

Ik neem namelijk aan dat normale moslims deze moord ook afkeuren.

waarom distansieren moskeeen en moslim rganisaties zich nooit publiekelijk van dit soort extremistische daden van schorem?

Komt dit soms omdat ze het ergens wel begrijpen en misschien zelfs goedkeuren?

}|^-_-^|{
02-11-2004, 14:37
daar lijkt het wel op mike:

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=2132

Anonymous
02-11-2004, 14:37
jezus...heb hem nooit gemogen...... maar word bang van sommige reacties hierzo......
hoe scheid Sjaak mij van een marrokaan op straat?? hij zal het verschil niet zien zonder het te weten..... denk gewoon normaal na, voordat je die uitspraken maakt (niet alleen Sjaak maar de meeste hierzo..)
Dit is niet goed wat er gebeurt is, weet niet wat ik moet zeggen..... maar word echt bang van sommige uitspraken van members hierzo....

Wat is dit voor trieste reactie? Denk je nu dat we een progrom gaan houden tegen alle mensen die geen blauwe ogen en blond haar hebben?!

Ga jij maar lekker verder met het bouwen van het clubhuis in de Diamantbuurt!

jezus gap..... waar slaat dat nu op Hitler?? ga jij maar met je witte puntmuts rondlopen en stalken...wat een pannekoek opmerking..... wat was er mis met die opmerking van mij??

RedDawn
02-11-2004, 14:40
jezus gap..... waar slaat dat nu op Hitler?? ga jij maar met je witte puntmuts rondlopen en stalken...wat een pannekoek opmerking..... wat was er mis met die opmerking van mij??

En haal Hitler en de KKK er ook maar bij. Weet je gvd waar je me mee vergelijkt mafkees!?

Shytown
02-11-2004, 14:40
Italian, misschien kan je hier even op reageren?



italian wrote:
..... maar word echt bang van sommige uitspraken van members hierzo....


Ik ook van wat er op fora van buitenlanders geschreven is.

Anonymous
02-11-2004, 14:41
jezus gap..... waar slaat dat nu op Hitler?? ga jij maar met je witte puntmuts rondlopen en stalken...wat een pannekoek opmerking..... wat was er mis met die opmerking van mij??

En haal Hitler en de KKK er ook maar bij. Weet je gvd waar je me mee vergelijkt mafkees!?

mongooltje vertel eerst is wat er mis is met mijn eerdere post..... pannekoek.... hahahahha

Mike
02-11-2004, 14:41
het zou een zeer positief signaal zijn mochten de moslim organisaties en moskeeen er publiekelijk afstand van nemen. Dan zou de kloof die nu aan het onstaan is wellicht nog te overbruggen zijn. Dan zijn we het namelijk iig eens over het feit dat je elkaar niet dood maakt. Zou een mooi begin kunnen zijn.

bras
02-11-2004, 14:41
sommige opmerkingen op condoleance.nl zijn ook weer lekker?!

"lekker voor je moer je hield altijd al van die tropische temperatuurtje (helll) you mudder fucker zzzzzzwijn
hirsi ali we see you later . afzender jan van linden vuile tering dooie homo"

crazy people.... :twak:

http://www.condoleance.nl/registers/register_3395.html

Anonymous
02-11-2004, 14:42
Italian, misschien kan je hier even op reageren?



italian wrote:
..... maar word echt bang van sommige uitspraken van members hierzo....


Ik ook van wat er op fora van buitenlanders geschreven is.


Wat, dat ik bang word van sommige reacties??? die zoals reddawn misschien.....

Bad Boy
02-11-2004, 14:42
Effe voor de goede orde mensen. Ik ben zelf een Turk (dus ook moslim) maar ik zou dit NOOIT en echt NOOIT hebben gedaan. Door iemand te vermoorden los je het probleem niet op, je maakt het juist erger.

Dhr. van Gogh heeft een hoop moslims helemaal de grond ingeboort, maar toen zag ik niemand van jullie reageren op zijn colums. Want de meeste van jullie denken dat alle moslims het zelfde zijn.

NOU DAT BENK IK DUS NIET.

En een hoop moslims hier in NL zijn niet extreem. Het is maar een kleine groep die het voor mensen zoals ik echt moeilijk maken.

Bad Boy
02-11-2004, 14:44
Ik heb hier een hoop gelezen en nooit gereageerd.... Dit was dus mijn eerste.

Mike
02-11-2004, 14:46
daar lijkt het wel op mike:

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=2132

:shock:

wat een idiote reacties daar zeg.

Ik kan niet begrijpen dat die gasten in een westers en democratisch land opgroeien en dan toch zo over dit soort zaken kunnen denken.

Ik denk dat ze gewoon provoceren , niemand kan deze daad goedkeuren of begrijpen. Sterker nog ik wil dit soort daden niet eens begrijpen.

Jase
02-11-2004, 14:47
Mike, ik heb net wat kranten websites gecheckt en daar staan toch wel wat reacties van moslims en moslim-organisaties (die deze gebeurtenis afkeuren en vreselijk vinden). Ik denk dat er vanavond op tv ook wel vanuit die hoek gereageerd gaat worden.

ashi76
02-11-2004, 14:47
Heren...

Iedereen heeft uiteraard recht op zijn / haar mening, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat we elkaar op mixfight uit gaan schelden.

Alle meningen zijn welkom, maar laten wij aub het goede voorbeeld geven en elkaar toch met enig respect behandelen.

Sjaak
02-11-2004, 14:48
sommige opmerkingen op condoleance.nl zijn ook weer lekker?!

"lekker voor je moer je hield altijd al van die tropische temperatuurtje (helll) you mudder fucker zzzzzzwijn
hirsi ali we see you later . afzender jan van linden vuile tering dooie homo"

crazy people.... :twak:

http://www.condoleance.nl/registers/register_3395.html

Dat betekent dat er nog meer van dat soort vullis hier rond loopt :evil:

RedDawn
02-11-2004, 14:49
jezus gap..... waar slaat dat nu op Hitler?? ga jij maar met je witte puntmuts rondlopen en stalken...wat een pannekoek opmerking..... wat was er mis met die opmerking van mij??

En haal Hitler en de KKK er ook maar bij. Weet je gvd waar je me mee vergelijkt mafkees!?

mongooltje vertel eerst is wat er mis is met mijn eerdere post..... pannekoek.... hahahahha


Met die eerste post van je doe je voorkomen dat wij mixfight-members klaar staan om elke buitenlander in elkaar te rossen.

Natuurlijk lopen de emoties hoog op en ook ik ben behoorlijk opgefokt. Maar denk je nu echt dat ik of anderen zomaar alle moslims over een kam scheren?

Dat jij Hitler en de KKK erbij moet halen om je gelijk te halen, betekent dat je niet al te sterk in je schoenen staat als het om inhoudelijke discussies gaat. Wie is hier nu de echte pannekoek?

Mike
02-11-2004, 14:50
Effe voor de goede orde mensen. Ik ben zelf een Turk (dus ook moslim) maar ik zou dit NOOIT en echt NOOIT hebben gedaan. Door iemand te vermoorden los je het probleem niet op, je maakt het juist erger.

Dhr. van Gogh heeft een hoop moslims helemaal de grond ingeboort, maar toen zag ik niemand van jullie reageren op zijn colums. Want de meeste van jullie denken dat alle moslims het zelfde zijn.

.

het verschil is dat van gogh zijn "tegenstanders" figuurlijk de grond in boorde Bad Boy. dat is wat anders als iemand LETTERLIJK van het leven te beroven.

waarom hadden wij moeten reageren op zijn colums? Werd er iemand in vermoord of werden er mensen schriftelijk beledigd? Ik dacht het laatste of niet soms.

mensen moeten ophouden met proberen begrip op te brengen voor de dader en zijn daad. Het is een zielige actie van een nog zieliger figuur met nog zieligere denkbeelden.

Van gogh heeft niks gedaan om zoiets vreselijks te verdienen

Mike
02-11-2004, 14:52
Mike, ik heb net wat kranten websites gecheckt en daar staan toch wel wat reacties van moslims en moslim-organisaties (die deze gebeurtenis afkeuren en vreselijk vinden). Ik denk dat er vanavond op tv ook wel vanuit die hoek gereageerd gaat worden.

dat vind ik een goede zaak jase

ik kon me ook haast niet voorstellen dat ze dat niet zouden doen. Ik hoop dat het op tv komt dat zou goed zijn voor de gemoederen.

thnx voor de info jase :thumbs:

Shytown
02-11-2004, 14:54
Wat, dat ik bang word van sommige reacties??? die zoals reddawn misschien.....


Nee, dat Ik (Shytown) bang word van die onzin die geschreven word op de islamfora over zioten e.d;
zoals we vandaag hebben gemerkt is het gedachtengoed wat daar verkondigd word dagelijkse realiteit en is het wat de members hier roepen eigen visie.

Bad Boy
02-11-2004, 14:54
Mike waar ik op doelde is dat van Gogh alle moslims geitenneukers noemde. Ik las het meestal en vond het niet leuk. En soms moest ik er soms om lachen.

En zijn laatste film die hij samen met Mevr. Ali heeft gemaakt slaat ook echt nergens op hoor. Dat heeft absoluut niks met het geloof te maken. En toch werden alle moslims zo bekritiseerd.

Maar nogmaal: OOK IK VIND DAT HIJ DIT NIET VERDIEND HEEFT...

Shytown
02-11-2004, 14:57
En een hoop moslims hier in NL zijn niet extreem. Het is maar een kleine groep die het voor mensen zoals ik echt moeilijk maken.

Waarom is er dan geen eigen orde-dienst om die kleine groep uit Nederland te verwijderen of inlichtingen hieromtrent te verstrekken?

Mike
02-11-2004, 14:58
. Want de meeste van jullie denken dat alle moslims het zelfde zijn.

.

dat denk ik niet hoor, juist in de vechtsport wereld is de integratie van moslims uitstekend verlopen.

en zie je trouwens wat je nu zelf doet? Je doet precies hetzelfde. Jij gaat er maar van uit dat "de meeste van ons" er zo over denken en zo zijn.

Jij scheert nu ook een groep zomaar over 1 kam.

tis ook allemal best ingewikkeld, ik weet soms ook niet wat ik er allemaal van moet denken.

groeten Mike

Mike
02-11-2004, 15:00
Mike waar ik op doelde is dat van Gogh alle moslims geitenneukers noemde. Ik las het meestal en vond het niet leuk. En soms moest ik er soms om lachen.

En zijn laatste film die hij samen met Mevr. Ali heeft gemaakt slaat ook echt nergens op hoor. Dat heeft absoluut niks met het geloof te maken. En toch werden alle moslims zo bekritiseerd.

Maar nogmaal: OOK IK VIND DAT HIJ DIT NIET VERDIEND HEEFT...

ok ik ben blij dat we het daar over eens zijn.

en je hebt gelijk van gogh ging erg ver in die filmpjes. (de koran op naakte moslim vrouw projecteren was wel erg bijdehand). Daar kwetste hij heel veel mensen mee dat begrijp ik ook.

Maar zoals ik al zei en jij gelukkig bevestigde mag dat nooit een excuus zijn voor dit soort vreselijke acties.

:thumbs:

Ton
02-11-2004, 15:00
http://www.marokkomedia.nl/products/digital/online/mvc/pilot3/tvg/index.html

Die zijn nu hard aan het moderaten om alle post die over van Gogh gingen te verwijderen. Daar valt straks geen slecht woord meer over hem te lezen, hoewel dat voorgaande weken/maanden wel heel anders was.

Let maar op...

Bad Boy
02-11-2004, 15:01
En een hoop moslims hier in NL zijn niet extreem. Het is maar een kleine groep die het voor mensen zoals ik echt moeilijk maken.

Waarom is er dan geen eigen orde-dienst om die kleine groep uit Nederland te verwijderen of inlichtingen hieromtrent te verstrekken?Shytown in mijn omgeving heb ik dat soort mensen niet. Ik denk juist dat het iets met de opvoeding te maken heeft. Zo ben ik gewoon niet opgevoed. En geloof zit gewoon in je. Sommige mensen gebruiken geloof gewoon excuus.

Mickey
02-11-2004, 15:03
Het is ongelovelijk complexe materie.

En omdat het emotioneel nogal hoog oploopt is het
nog net ff een graadje lastiger.

Maar ik wordt wel ERG moe van alle oppertunisten die
een dergelijk incident aangrijpen om hun gefrustreerde paradigmes
te verantwoorden..

"Zie je nou wel... "
"Ik heb het altijd al gezegd... "

Ik vertik het mee te gaan in die meeloperij. Dan maar een politiek correct blatend
schaap.. Of wordt ik dan ook aangepakt? Want die zijn nog gevaarlijker als ik het
zo lees..

Ik zit hier net op kantoor te praten met een collega..
Kom ik er achter dat ie moslim is.. Al vanaf geboorte..
NOOIT IETS VAN GEMERKT! Tering.. zou het dan toch een mens zijn
net als ik?

(Zit me al weer op te vreten over alle kortzichtigheid)

Sjaak
02-11-2004, 15:04
Shytown in mijn omgeving heb ik dat soort mensen niet. Ik denk juist dat het iets met de opvoeding te maken heeft. Zo ben ik gewoon niet opgevoed. En geloof zit gewoon in je. Sommige mensen gebruiken geloof gewoon excuus.[/quote]

Jij ziet het heel erg goed :thumbs:

Sjaak
02-11-2004, 15:07
[quote="Bad Boy"] NOU DAT BENK IK DUS NIET.

Klopt Bad Boy dat is wel duidelijk.


En een hoop moslims hier in NL zijn niet extreem. Het is maar een kleine groep die het voor mensen zoals ik echt moeilijk maken.

Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

Ralph
02-11-2004, 15:08
Je kan ook overdrijven Mickey. Ik zie hier erg weinig staan in de trend van "zie je nou wel...." etc.. Gewoon verbijstering en afkeuring van deze daad. En het is in mijn ogen dan ook niet meer dan logisch dat moslim extremisten hier dan ALLEMAAL over 1 kam worden gescheerd.

Jase
02-11-2004, 15:12
Ben ik ook wel benieuwd naar Sjaak, die moslim-extremisten verpesten het wel voor de gehele moslim-gemeenschap zo.

bras
02-11-2004, 15:13
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?

ik kan hem je helaas niet geven! maar het lijkt mij hetzelfde?!

Bad Boy
02-11-2004, 15:14
Sjaak probleem is dat je nooit weet wie er eigenlijk de extremisten zijn. In mijn omgeving denken de jongens allemaal hetzelfde. Ik woon trouwens zelf in NL dus moet ik me ook aanpassen aan de normen en waarden van dat land. En ik moet zeggen dat het mij perfect lukt.

Heb nu een collega naast me die het zelfde zegt. Zij vind mij ook anders. Maar ik vind het bullshit. Elk mens is hetzelfde maar sommige worden gewoon zo gemaakt.
Misschien door de ouders misschien door de omgeving waar ze mee omgaan.

Justinian
02-11-2004, 15:17
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoord ook hebt op bovenstaande vraag?!?

ik kan hem je helaas neit geven! maar het lijkt mij hetzelfde?!
Bij demonstraties van extreem rechts, voor zover die nog voorkomen, zie je ook vaak een tegendemonstratie. Dus in die zin doen we er wel wat aan.

}|^-_-^|{
02-11-2004, 15:18
idd, check michiel smit in de diamantbuurt, die hebben ze toch zeer effectief weggebonjourd!

B3 lik3 M3
02-11-2004, 15:20
Ik vind al die discussies onzinnig...

Hiermee krijg je theo en pim niet meer terug, ongeacht wie het gedaan heeft...

Mike
02-11-2004, 15:23
Ik vind al die discussies onzinnig...

Hiermee krijg je theo en pim niet meer terug, ongeacht wie het gedaan heeft...

wellicht zou een nationale discussie een volgende moord op zo'n figuur kunnen voorkomen.
de dag dat de discussies stoppen is de de dag dat de oorlog begint IMO

Sjaak
02-11-2004, 15:26
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?



Beste Bras, volgens mij een beetje te simpel dat antwoord. Als je in Nederland ook maar iets rascistisch roept wordt je gelijk opgepakt er worden zelfs voetbalwedstrijden voor stopgelegd :shock: en bij het Sinterklaas feest mag je al niet meer zingen over Zwarte Piet :shock: en ga zo maar door .................... :shock:

Maar racisten zijn toch nog effe iets anders dan extremististen want dat zijn allemaal potentiele moordenaars dus ik snap je vegelijking niet goed met racisten :?

En extremisten moet je altijd aanpakken, zwart, bruin, blank geel en pimpelpaars :evil:

Bras, ik vraag je nogmaals waarom de Moslim gemeenschap die gasten niet keihard aanpakt. Graag je reactie.

Ton
02-11-2004, 15:26
Rob Muntz had vorige week nog een interview met Theo van Gogh o.a. over de kans om geliquideerd te worden. hier te beluisteren. (http://download.omroep.nl/rvu/av/mp3/misc/muntz_vangogh.mp3)

luister en huiver.... :shock:

bras
02-11-2004, 15:26
ja maar dat is toch niet echt keihard aanpakken justi??

begrijp me niet verkeerd, weet zelf de oplossing ook niet!
alleen wil wel even duidelijk maken dat alle extremisten aangepakt moeten worden, en met daadkracht! dus moslim, rechts, links enz.
er moet toch wel wat aan gedaan kunnen worden?!

bras
02-11-2004, 15:28
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?



Beste Bras, volgens mij een beetje te simpel dat antwoord. Als je in Nederland ook maar iets rascistisch roept wordt je gelijk opgepakt er worden zelfs voetbalwedstrijden voor stopgelegd :shock: en bij het Sinterklaas feest mag je al niet meer zingen over Zwarte Piet :shock: en ga zo maar door .................... :shock:

zit wat in, en dat is eignelijk maar goed ook, op dat zwarte piet na dan, dat gaat me te ver...
dan had ik racisten er niet bij mogen zetten volgens jou, maar er staat achter racisten toch echt extremisten!?
(alhoewel ik de begrippen toch wel dicht bij elkaar vind liggen, maar dat terzijde, is weer een andere discussie)

Maar racisten zijn toch nog effe iets anders dan extremististen want dat zijn allemaal potentiele moordenaars dus ik snap je vegelijking niet goed.

bedoel je nou dat racisten of extremisten moordenaars zijn?
maar goed, mijn vergelijking is dus eigenlijk, vervangen het woord moslim extremisten in jou vraag, door westerse extremisten en wat de westerse gemeenschap daar aan doet?!


Bras, ik vraag je nogmaals waarom de Moslim gemeenschap die gasten niet keihard aanpakt. Graag je reactie.

ik neem aan dat je bad boy bedoeld?? aan wie je de vraag in eerste instantie stelde?!

p.s. alvast excuses voor de verwarring, begin het overzicht een beetje kwijt te raken!

Mike
02-11-2004, 15:28
Rob Muntz had vorige week nog een interview met Theo van Gogh o.a. over de kans om geliquideerd te worden. hier te beluisteren. (http://download.omroep.nl/rvu/av/mp3/misc/muntz_vangogh.mp3)
error 404

andere link misschien?

edit : laat maar tis "save as"

thnx

Sjaak
02-11-2004, 15:30
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?



Beste Bras, volgens mij een beetje te simpel dat antwoord. Als je in Nederland ook maar iets rascistisch roept wordt je gelijk opgepakt er worden zelfs voetbalwedstrijden voor stopgelegd :shock: en bij het Sinterklaas feest mag je al niet meer zingen over Zwarte Piet :shock: en ga zo maar door .................... :shock:

Maar racisten zijn toch nog effe iets anders dan extremististen want dat zijn allemaal potentiele moordenaars dus ik snap je vegelijking niet goed.

Bras, ik vraag je nogmaals waarom de Moslim gemeenschap die gasten niet keihard aanpakt. Graag je reactie.

ik neem aan dat je badboy bedoeld??

Nee ik bedoel jou, jij heb dit toch geschreven ?


he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?

ik kan hem je helaas niet geven! maar het lijkt mij hetzelfde?!

Ton
02-11-2004, 15:32
@ sjaak, bras is geen moslim volgens mij, dus moeilijk te beantwoorden...

Sjaak
02-11-2004, 15:32
[quote="Bad Boy"]Sjaak probleem is dat je nooit weet wie er eigenlijk de extremisten zijn. In mijn omgeving denken de jongens allemaal hetzelfde. Ik woon trouwens zelf in NL dus moet ik me ook aanpassen aan de normen en waarden van dat land. En ik moet zeggen dat het mij perfect lukt.

Ik kan niets anders dan bewondering voor je hebben en dat meen ik :thumbs:


Heb nu een collega naast me die het zelfde zegt. Zij vind mij ook anders. Maar ik vind het bullshit. Elk mens is hetzelfde maar sommige worden gewoon zo gemaakt. Misschien door de ouders misschien door de omgeving waar ze mee omgaan.

Ik denk beiden

Bad Boy
02-11-2004, 15:32
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?



Beste Bras, volgens mij een beetje te simpel dat antwoord. Als je in Nederland ook maar iets rascistisch roept wordt je gelijk opgepakt er worden zelfs voetbalwedstrijden voor stopgelegd :shock: en bij het Sinterklaas feest mag je al niet meer zingen over Zwarte Piet :shock: en ga zo maar door .................... :shock:

Maar racisten zijn toch nog effe iets anders dan extremististen want dat zijn allemaal potentiele moordenaars dus ik snap je vegelijking niet goed.

Bras, ik vraag je nogmaals waarom de Moslim gemeenschap die gasten niet keihard aanpakt. Graag je reactie.

ik neem aan dat je badboy bedoeld??

Nee ik bedoel jou, jij heb dit toch geschreven ?


he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?

ik kan hem je helaas niet geven! maar het lijkt mij hetzelfde?!Dan zouden we geen haar beter zijn dan hun.

B3 lik3 M3
02-11-2004, 15:33
Voor de mensen die hem niet kunnen beluisteren, waarvoor moeten we huiveren?

Sjaak
02-11-2004, 15:35
Klopt ook wat je zegt maar ik vraag me steeds af waarom de Moslim gemeenschap die gasten dan niet keihard aanpakt ? Heb jij daar een verklaring voor misschien ?

he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?



Beste Bras, volgens mij een beetje te simpel dat antwoord. Als je in Nederland ook maar iets rascistisch roept wordt je gelijk opgepakt er worden zelfs voetbalwedstrijden voor stopgelegd :shock: en bij het Sinterklaas feest mag je al niet meer zingen over Zwarte Piet :shock: en ga zo maar door .................... :shock:

Maar racisten zijn toch nog effe iets anders dan extremististen want dat zijn allemaal potentiele moordenaars dus ik snap je vegelijking niet goed.

Bras, ik vraag je nogmaals waarom de Moslim gemeenschap die gasten niet keihard aanpakt. Graag je reactie.

ik neem aan dat je badboy bedoeld??

Nee ik bedoel jou, jij heb dit toch geschreven ?


he maar sjaak, waarom doet de westerse gemeenschap niets aan de westerse racisten/extremisten?
ik denk dat je dan namelijk je antwoordt ook hebt op bovenstaande vraag?!?

ik kan hem je helaas niet geven! maar het lijkt mij hetzelfde?!Dan zouden we geen haar beter zijn dan hun.

Ik geloof dat ik het niet helemaal meer kan volgen :lol:

Ton
02-11-2004, 15:40
Voor de mensen die hem niet kunnen beluisteren, waarvoor moeten we huiveren?

Hij praat wel erg nonchalant over de bedreigingen aan zijn adres, en hoe hij er over denk dat de kans bestaat om geliquideerd te worden... Raar om te horen zo vlak na zijn 'liquidatie' :shock:

}|^-_-^|{
02-11-2004, 15:41
huiveren vooral :shock:

bras
02-11-2004, 15:43
Sjaak, ben de draad ook kwijt!? was bezig mijn post aan te passen en ondertussen heeft iedereen alweer gereageerdt!

laat ik duidelijk zijn voor er verwarring onstaat, ik ben tegen elke vorm van extremisme en keur deze daad af!!

weet alleen niet wat hier aan gedaan kan worden!?

Anonymous
02-11-2004, 15:48
Geloof me na verloop van tijd onstaat er hier hetzelfde als in de Tweede Wereld Oorlog.
Hitler had toch gelijk, Hitler is het bewijs dat de mens slecht is.
Misschien wordt het weleens tijd voor een "schoonmaakactie".

Ok. Ik ben erg benieuwd hoe je deze gaat uitleggen..
"Schoonmaakactie"?? Wat.. The.. Fuck.. Bedoel je daarmee?

Ik mag hopen dat je geen ethnische zuiveringen predikt hier..

jawel hoor

dat doet guru namelijk altijd

hij is de voorzitter van de Hitler fanclub ofzo.

Iedere topic over moslims pakt hij gelijk aan om zijn verhaal over hitler kwijt te kunnen. Laatst stelde hij zelfs dat het jammer was dat duitsland had verloren.

kennelijk ben ik de enige die hier telkens over valt.

erg jammer dat die nazi denkbeelden keer op keer gepromoot worden door guru hier op mixfight.nl.

vraag me ook af wat voorn opvoeding hij genoten heeft dat hij denkt zo te kunnen praten over de 2de wereldoorlog.

maar ja , ik weet wie het zegt denk ik dan maar

ontopic:

vreselijk dat theo van gogh is vermoord. Schandalige laffe daad. En ik sluit me aan bij paul , ik vrees ook het ergste voor dit land.

het gaat echt te ver op deze manier!!

Denkje nu echt dat we ons zomaar laten wegvegen, rot op man sukkel! Jij mag best bij de marokkanen binnen komen om ons op te ruimen en ons weg te jagen denkje dat het je lukt nooit!!!! Knoop dat goed in je oren als mensen rare dingen tegen ons willen doen gaan we ook rare dingen terug doen want ik ben nou een van die mensen die genoot van theo, ik vond hem magnifiek wat heb ik gedaan dan met zijn dood! Me zus en theo zijn samen collega`s en spraken vaak met elkaar! En dan komt iemand met zo een opmerking van we gaan ze wel even wegjagen jij bent gek! Mijn vader heeft hier 50 jaar lang geploetert en was en onderdeel van de opbouw van nederland en komt er een broekie zoals jou dat zeggen dat we schoongemaakt hier moeten worden ik kan iedereen zeggen dat ze goed moeten nadenken voor dat ze weer iedereen over een kam scheren! Dus als bepaalde mensen denken we gaan agressie doen tegen marokkanen zijn ze heel fout bezig zo vallen er alleen meer gewonden aan bijde kanten en zal er een burgeroorlog uitbreken en dat wil niemand! Ik wil dit zeggen ik hou van nederland met me hart en ziel en ben er zo trots op dat ik nederland ben en heel veel andere marokkanen denken zo ook! Dus voor de mensen met een lage iq gewoon niet vel kwaad trappen, want juist jullie zullen niet voorop lopen als het problemen uitdraaien jullie zullen je ver verstoppen dus mensen denk goed inplaats van fout!

THeo ik ben bij dat ik je heb moge leren kennen je blijft in me hart!!!

RIP THeo

bras
02-11-2004, 15:55
@ sjaak, bras is geen moslim volgens mij, dus moeilijk te beantwoorden...

inderdaad, geen moslim,

en omdat sjaak het over "nogmaals"had in zijn vraag over wat er aan gedaan kon worden ging ik ervan uit dat het aan badboy gericht was!
dit was tenslotte de eerste keer dat je het aan mij vroeg?!

Mickey
02-11-2004, 15:59
DAmn! Die mp3 is een tikkeltje Macaber!
Hij had niet verwacht te worden geliquideerd!

Ralph
02-11-2004, 16:01
Idd! Erg wrang

Sjaak
02-11-2004, 16:05
Sjaak, ben de draad ook kwijt!? was bezig mijn post aan te passen en ondertussen heeft iedereen alweer gereageerdt!

laat ik duidelijk zijn voor er verwarring onstaat, ik ben tegen elke vorm van extremisme en keur deze daad af!!

weet alleen niet wat hier aan gedaan kan worden!?

OK Bras :thumbs:

Mickey
02-11-2004, 16:06
Btw...
Nog een argument van mn collega..

Een moslim die een aanslag pleegt in de Ramadan...
Dat is ongehoord volgens Moslims

Sjaak
02-11-2004, 16:10
Denkje nu echt dat we ons zomaar laten wegvegen, rot op man sukkel! Jij mag best bij de marokkanen binnen komen om ons op te ruimen en ons weg te jagen denkje dat het je lukt nooit!!!! Knoop dat goed in je oren als mensen rare dingen tegen ons willen doen gaan we ook rare dingen terug doen want ik ben nou een van die mensen die genoot van theo, ik vond hem magnifiek wat heb ik gedaan dan met zijn dood! Me zus en theo zijn samen collega`s en spraken vaak met elkaar! En dan komt iemand met zo een opmerking van we gaan ze wel even wegjagen jij bent gek! Mijn vader heeft hier 50 jaar lang geploetert en was en onderdeel van de opbouw van nederland en komt er een broekie zoals jou dat zeggen dat we schoongemaakt hier moeten worden ik kan iedereen zeggen dat ze goed moeten nadenken voor dat ze weer iedereen over een kam scheren! Dus als bepaalde mensen denken we gaan agressie doen tegen marokkanen zijn ze heel fout bezig zo vallen er alleen meer gewonden aan bijde kanten en zal er een burgeroorlog uitbreken en dat wil niemand! Ik wil dit zeggen ik hou van nederland met me hart en ziel en ben er zo trots op dat ik nederland ben en heel veel andere marokkanen denken zo ook! Dus voor de mensen met een lage iq gewoon niet vel kwaad trappen, want juist jullie zullen niet voorop lopen als het problemen uitdraaien jullie zullen je ver verstoppen dus mensen denk goed inplaats van fout!

THeo ik ben bij dat ik je heb moge leren kennen je blijft in me hart!!!

RIP THeo

Niks mis mee met dit commentaar van thaiboxer en hij heeft enkele zeer goede statements :thumbs:

Wessa
02-11-2004, 16:26
Btw...
Nog een argument van mn collega..

Een moslim die een aanslag pleegt in de Ramadan...
Dat is ongehoord volgens Moslims

Maar buiten de Ramadan mag het dus wel ??

Slaat echt nergens op wat je zegt..