PDA

View Full Version : Het wordt hoog tijd dat we eens op de juiste partij stemmen.



Guru
02-11-2004, 12:03
Misschien te snel, misschien te impulsief, misschien te extremitisch...
Ik zeg ook wat ik denk en ik denk dat we eens op de juiste partij moeten stemmen.
een groot gedeelte van de islamtische samenleving hoort hier niet en weigert zich aan te passen aan de geciviliseerde westerse maatschappij.

Wie niet horen wil moet voelen en ik hoop dat de regering eindelijk wakker wordt.

Hans Janmaat werd voor gek versleten, misschien was hij niet de juiste man op de juiste plek, maar hij had wel feiten en waarheden die men vandaag de dag ondervindt...

Ik stem liever voor een dictatuur dan deze slappe hap in Den Haag.

Niet openlijk je mening verkondigen?
Prima, ik doe het anoniem, men kan immers anoniem stemmen nietwaar?

Dit is een tip die ik iedere nederlander wil geven.

max mulder shihan
02-11-2004, 12:11
Amen, en nog eens amen. Guru T'is triest dat het schijnbaar niet anders kan.

mama
02-11-2004, 12:14
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

Sjaak
02-11-2004, 12:14
Ik niet :evil:

ashi76
02-11-2004, 12:16
Ik ook niet.

Een imo goed alternatief is ons ontnomen door vd Graaf.

mama
02-11-2004, 12:16
nee ik ook niet................

Guru
02-11-2004, 12:16
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

Ik niet
Ik heb helaas op Leefbaar Nederland gestemd.
Partij die niet meer bestaat.

In 1998 heb ik nog op Hans Janmaat gestemd voor de Europese Verkiezingen.
8)

Guru
02-11-2004, 12:17
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

De meerderheid van nederlandse bevolking is dom en naief, dat heb ik al lang door.

Iwan
02-11-2004, 12:19
Ik heb ook niet op dit K*T kabinet gestemd, en nu ben ik daar maar wat trots op.
Stelletje bloedzuigers zijn het.

Sjaak
02-11-2004, 12:25
Ik heb ook niet op dit K*T kabinet gestemd, en nu ben ik daar maar wat trots op.
Stelletje bloedzuigers zijn het.

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Dennis
02-11-2004, 12:27
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

De meerderheid van nederlandse bevolking is dom en naief, dat heb ik al lang door.

Bedankt voor het compliment, ben dus dom en naief

mama
02-11-2004, 12:28
ja kennelijk Dennis
:roll:

max mulder shihan
02-11-2004, 12:28
Ik heb ook niet op dit zooitje gestemt, Ik hoop van ganser harte dat men nu eidelijk de oogen opent en ziet wat er daadwerkelijk gebeurd.

Guru
02-11-2004, 12:34
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

De meerderheid van nederlandse bevolking is dom en naief, dat heb ik al lang door.

Bedankt voor het compliment, ben dus dom en naief

Jij voelt je blijkbaar aangesproken?
Misschien ben jij de volgende keer wel de uitzondering die wel juist gaat stemmen.

Nickuraba
02-11-2004, 12:34
ik kan niet snappen dat er ook maar iemand op die balkenbende kan stemmen, wat een lapzwans is dat. Wel eens gehoord hoe die aap lacht? het enige waar hij zich over uitlaat is : "daar kan ik me niet over uitlaten"

Dennis
02-11-2004, 12:37
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

De meerderheid van nederlandse bevolking is dom en naief, dat heb ik al lang door.

Bedankt voor het compliment, ben dus dom en naief

Jij voelt je blijkbaar aangesproken?
Misschien ben jij de volgende keer wel de uitzondering die wel juist gaat stemmen.

Stem al jaren VVD en blijf dit ook doen.
Had nog op stemwijzer gekeken en die zeiden LPF gevolgd door VVD maar had weinig vertrouwen in de LPF, de keuze om niet op de LPF soapsterren te stemmen is een juiste gebleken

harry
02-11-2004, 13:11
volgens mij heeft de meerderheid van de nederlandse bevolking op dit kabinet gestemd.....................

De meerderheid van nederlandse bevolking is dom en naief, dat heb ik al lang door.



Aan je opmerkingen en je stemgedrag te zien, ben je inderdaad te slim om mee te discuseren...

Justinian
02-11-2004, 13:40
Ik ben blij dat het jou ook is opgevallen Harry.

Jase
02-11-2004, 13:56
En op welke partij zou jij dan momenteel stemmen Guru???

Mickey
02-11-2004, 14:00
Dennis = Correct!
Ik heb die stemwijzer destijds ook doorlopen.
Volgens dat ding moest ik stemmen op LPF..

Jaaa daaaaghhh!!
Dat stelletje heikeneuters is te triest voor woorden!
Die praten de bevolking alleen maar naar de mond!

Ik heb toen ook VVD gestemd. Zelfde als het jaar ervoor dus.

Het grappige is dat de bevolking van tegenwoordig graag 2 dingen wil..
Ze willen enerzijds graag vrij gelaten worden in hun doen en laten.. Maar
anderzijds willen ze wel graag dat de overheid dingen regelt zodat het hun niet
in de beurs raakt..

Ralph
02-11-2004, 14:03
Dennis = Correct!
Ik heb die stemwijzer destijds ook doorlopen.
Volgens dat ding moest ik stemmen op LPF..

Jaaa daaaaghhh!!
Dat stelletje heikeneuters is te triest voor woorden!
Die praten de bevolking alleen maar naar de mond!

Ik heb toen ook VVD gestemd. Zelfde als het jaar ervoor dus.

Het grappige is dat de bevolking van tegenwoordig graag 2 dingen wil..
Ze willen enerzijds graag vrij gelaten worden in hun doen en laten.. Maar
anderzijds willen ze wel graag dat de overheid dingen regelt zodat het hun niet
in de beurs raakt..

Idd ja!!! Dan zou je uit moeten komen op een kabinet met daarin VVD en PvdA en dat botst hier en daar tussen die ego's (heb trouwens precies hetzelfde gestemd als jij Mickey).

Sjaak
02-11-2004, 14:32
Wat is de juiste partij ????

Voor mij is dat een partij die er weer voor zorgd dat Nederland leefbaar en veilig wordt en dat je niet hoeft te vrezen dat je geliquideerd wordt als je je mening geeft. Een partij die criminelen, terroristen en extremisten keihard aanpakt.

Onze "veiligheid" is zwaar in het geding en daar maak ik me heel erg zorgen om.

Sjaak

Ralph
02-11-2004, 14:36
.....
For Christ sake... Volgens mij zijn er miljoenen mensen gestorven voor het vechten voor vrijheid. Dat de politiek nu niet deugt oke, maar daar moeten wij als volk iets aan doen..

d4nd3l10n = 100% correct. Mijn opa is in de oorlog omgekomen door te vechten in het verzet en dat soort uitspraken trek ik slecht.....

Iwan
02-11-2004, 15:28
Wat is de juiste partij ????

Voor mij is dat een partij die er weer voor zorgd dat Nederland leefbaar en veilig wordt en dat je niet hoeft te vrezen dat je geliquideerd wordt als je je mening geeft. Een partij die criminelen, terroristen en extremisten keihard aanpakt.

Onze "veiligheid" is zwaar in het geding en daar maak ik me heel erg zorgen om.

Sjaak

Hier kan ik me volledig in vinden.

Sjaak
02-11-2004, 15:36
Zal ik dan maar met Iwan en d4nd3l10n een partij gaan beginnen :lol:

Zonde dat we al een sportschool hebben he :lol:

Guru
02-11-2004, 18:05
Ik zeg niet dat Hitler een goede man was, maar hij was wel slim en uiterst goed voor zijn eigen volk dat kan je van Stalin, Hoessein, Pol Pot en Fidel Castro niet zeggen...

Hans Janmaat was ook geen rascist, hij had zelfs buitenlanders als goede vrienden.
Hans en Pim hadden het over het uitschot wat niet wil integreren en de boel hier stelselmatig verziekt, niet over de normale functionerende allochtoon.

Ik zal eens een voorbeeld geven...
Mijn rijsinstructeur is van koerdische/turkse afkomst en woont hier nog geen 10 jaar en die vind het regelrecht BELACHELIJK dat er mosken in Nederland zijn.
Hij is moslim maar doet niet aan ramadan en dat soort ongein.
Hij is een voorbeeld van hoe het wel moet.
Ik heb hem ook gevraagd wat hij vond van Fortuyn en hij vond het een prima politicus en goede ideeen.
Ik ben gewoon trots op deze man!

Ik leef liever onder een dictatuur/strak bewind, singaporese/chinees rechtssysteem.
Strenger straffen.
Ik vind ook prima als iemand een papiertje op straat gooit in de kraag wordt gevat net zoals in het mooie Singapore.
In deze context heb ik het over strenger straffen.
Ik ben ook voor de doodstraf.

Dan hebben we het over de grootste veroorzaker van 30 jaar wantoestanden in het integratiebeleid.

En dat is de meest slechte politicus die we ooit gehad hebben, Joop den Uyl....
Die stuurde vrijbrieven naar de armste tak van de bevolkingsgroepen van Marokko en Turkije.
"Kom hier werken en wonen in Nederland, want we hebben mensen nodig in de mijnen en Hoogovens, Taal en Cultuurbarriere geen bezwaar"

Bedankt Den Uyl!!
Ik spuug op je graf! :evil:

redjuh
02-11-2004, 18:20
Zal ik dan maar met Iwan en d4nd3l10n een partij gaan beginnen :lol:

Zonde dat we al een sportschool hebben he :lol:

als je nog mensen nodig hebt...

Guru
02-11-2004, 18:26
En op welke partij zou jij dan momenteel stemmen Guru???

Wilders of misschien wel de Nationale Volks Partij een andere rechtse partij die in die richting komt.

Guru
02-11-2004, 18:29
Stem al jaren VVD en blijf dit ook doen.
Had nog op stemwijzer gekeken en die zeiden LPF gevolgd door VVD maar had weinig vertrouwen in de LPF, de keuze om niet op de LPF soapsterren te stemmen is een juiste gebleken

Ja mijn hele familie stemde VVD.
Ik heb ondertussen wel mijn horizon verbreedt!
Maar goed je hebt toch wel op Hirshi Ali gestemd he?
Want dat zit je in de goede richting. 8)

payap
02-11-2004, 18:41
Ik zeg niet dat Hitler een goede man was, maar hij was wel slim en uiterst goed voor zijn eigen volk
:shock:


Denk dat de honderduizenden Duitsers die bij Stalingrad zijn opgeofferd die mening niet echt zullen delen !

payap
02-11-2004, 18:46
Toch maar even een klein stukje geschiedenis eraan geplakt :

De slag om Stalingrad begon op 23 augustus 1942 na een groot bombardement op de stad, die duizenden burgers het leven kostte. De slag zou vijf en een halve maand duren. In het begin van de veldslag hadden de Duitsers een overmacht. Ze dachten dat het niet al te moeilijk zou worden Stalingrad in te nemen. Maar niets bleek minder waar. Deze slag was zo erg dat in elk huis honderden lijken lagen, zowel Duitsers als Russen. De lijken lagen in de zolder, in de woonkamer, in de kelder en alle andere plekken van het huis. Het was soms zo erg dat het hele huis onder een 2 meter dikke laag van lijken lag. In september vielen er aan Duitse zijde 150.000 doden en 190.000 gewonden en verminkten. Bij de Sovjets bedroeg het dodenaantal nog veel meer. Veel Duitse soldaten werden tijdens deze slag gek. Als ze in de buurt van een raam kwamen werden ze door sluipschutters gedood. En elke dag werden ze vele malen door tienduizenden Sovjetsoldaten aangevallen.

In oktober vielen er bij de Duitsers 12.000 doden per dag. Bij de Sovjets 20.000. De Sovjets voerden veel zinloze veldslagen. Er zijn gevallen bekend dat ze met 5000 tegelijk aanvielen op een zeer klein gebied en dat 10 minuten later geen enkele soldaat of heel weinig terugkeerde. Degenen die terugkeerden werden vaak als lafaards beschouwd en werden geëxecuteerd. Ook de Duitsers hadden het zeer zwaar. Ook daar zijn gevallen bekend dat er een divisie van tussen de 10.000 en de 20.000 man ten strijde trok en dat er een dag later nog maar 100 soldaten leefden.

In november lokten de Sovjets 330.000 soldaten in de val en omsingelden hen. In november en december probeerden de Duitsers er alles aan te doen om de mannen te redden maar het was tevergeefs. In die 2 maanden werden maar liefst 500.000 man gedood. Ook de omsingelde troepen werden door de Russen gedood tijdens de strijd of ze verhongerden. Van de 330.000 die omsingeld waren, stierven er 70.000 in die 2 maanden. Januari werd de zwaarste maand. In die maand werden 400.000 Duitse soldaten gedood en maar liefst 600.000 Sovjetsoldaten. Op 2 februari 1943 werd de Duitse overgave getekend

Guru
02-11-2004, 18:53
Een oorlog is nooit goed voor ene volk, maar Hitler heeft zijn bevolking goed behandeld in tegenstelling tot de rest van de dictators en Joop den Uyl.

payap
02-11-2004, 19:04
Het hele regime van Hitler was gericht op oorlog. Al 10 jaar voor hij aan de macht kwam zette hij zijn plannen in mein kampf. Vanaf 1933 liet hij de jeugd al voorbereiden op de oorlog door de zogenaamde Hitlerjugend. Vrouwen waren pas echt vrouwen als ze veel kinderen baarden. Liefst jongens om soldaten te kweken. Er kwam werk, er werden autobahnen aangelegd enz enz puur industrie voor oorlog.

Bij stalingrad mochten de troepen zich niet terugtrekken en moesten zicht doodvechten. De laatste dagen van de oorlog liet hij kinderen bewapenen om nog te vechten voor een verloren strijd.

Hij wou zelfs de taktiek van de verschroeide aarde aan het eind. Na hem en de nederlaag was er geen Duitsland meer volgens hem alles moest maar vernietig worden.

Hitler is oorlog! Hij heeft nooit iets anders gewild en Het duitse volk alleen nodig gehad voor zijn eigen grootsheid waanzin.

Hou aub op deze gek steeds positief in het licht te brengen.

Biiyen
02-11-2004, 19:06
Guru.............. :shock: jezus man wat kraam jij allemaal voor shit uit man.. Ga je mond spoelen met zeep ofzo!

"Hitler was goed voor zijn eigen volk"......GEFELICITEERD, dit is de meest stompzinnige opmerking die ik ooit op MF ben tegengekomen (en hier staan vaak onnozelaars tussen).....

Jij bent de ECHTE sukkel van de week ipv kung fu henkie....ik heb het 3x moeten lezen voordat ik geloofde dat het er echt stond.

Dennis
02-11-2004, 19:17
Een oorlog is nooit goed voor ene volk, maar Hitler heeft zijn bevolking goed behandeld in tegenstelling tot de rest van de dictators en Joop den Uyl.

Ongelooflijk zeg, dat je dit durft te zeggen.
Wat weet je eigenlijk van die vent af dat je dit durft te beweren

Arno verbraak
02-11-2004, 19:36
ik heb niet gestemd... ik ben ook zeker geen racist maar vooroordelen komen nog steeds niet uit de lucht vallen,. en toen die pik het over kutmarokkanen had bv had ie t over die groep die t verziekt voor de rest.
er zijn ook kut nederlanders hoor geloof me. zohiezo zwaarder straffen ook al zijn t smurfen of nederlanders maakt niet uit!!!!!!

Biiyen
02-11-2004, 19:42
ik heb niet gestemd... ik ben ook zeker geen racist maar vooroordelen komen nog steeds niet uit de lucht vallen,. en toen die pik het over kutmarokkanen had bv had ie t over die groep die t verziekt voor de rest.
er zijn ook kut nederlanders hoor geloof me. zohiezo zwaarder straffen ook al zijn t smurfen of nederlanders maakt niet uit!!!!!!

Ja en dan wordt er een drugssmokkelaar zwaar gestraft in Singapore en dan staat heel Nederland opeens op zijn kop omdat meneer in Singapore te zwaar wordt gestraft. :? Hoeze we meten met 2 maten?

Guru
02-11-2004, 20:32
Ja en dan wordt er een drugssmokkelaar zwaar gestraft in Singapore en dan staat heel Nederland opeens op zijn kop omdat meneer in Singapore te zwaar wordt gestraft. :? Hoeze we meten met 2 maten?

Heb ik ook geen medelijden mee.
Nederlandse regering moet geen tijd verspillen aan degenen die terecht vastzitten.
Gepakt in Thailand? Dus ook vervolgen in Thailand.

Guru
02-11-2004, 20:36
Guru.............. :shock: jezus man wat kraam jij allemaal voor shit uit man.. Ga je mond spoelen met zeep ofzo!

"Hitler was goed voor zijn eigen volk"......GEFELICITEERD, dit is de meest stompzinnige opmerking die ik ooit op MF ben tegengekomen (en hier staan vaak onnozelaars tussen).....

Jij bent de ECHTE sukkel van de week ipv kung fu henkie....ik heb het 3x moeten lezen voordat ik geloofde dat het er echt stond.

Ik steun Hitler absoluut niet, wat hij heeft gedaan heeft echt veel slachtoffers gekost en dat is niet te tolereren.

Maar zijn joden, mensen met een brandschoon verleden?

Guru
02-11-2004, 20:40
Een oorlog is nooit goed voor ene volk, maar Hitler heeft zijn bevolking goed behandeld in tegenstelling tot de rest van de dictators en Joop den Uyl.

Ongelooflijk zeg, dat je dit durft te zeggen.
Wat weet je eigenlijk van die vent af dat je dit durft te beweren

Ik heb veel over de oorlog gelezen en lette goed op tijdens de geschiedenis lessen.

Guru
02-11-2004, 20:43
Vooropgesteld dat teveel extremisme uberhaupt fout is.
Is het moraal van mijn verhaal...

"Beter een rechts extremisme dan een moslim extremisme"

redjuh
02-11-2004, 20:59
"Beter een rechts extremisme dan een moslim extremisme"

couldn't agree more

Anonymous
02-11-2004, 21:05
"Beter een rechts extremisme dan een moslim extremisme"

couldn't agree more

**********

---Justinian

Deze meneer of mevrouw is bij deze gebanned (zie ook zijn/haar post in mma gedeelte)

---/Justinian

Thomas
02-11-2004, 22:38
Ik vind vrijheid van meningsuiting een groot goed. Extremisme in welke vorm dan ook is slecht. Je zal zien dat er twee kampen ontstaan: te weten moslims en extreem-rechtse autochtonen. Ik kan nog niet onder woorden brengen wat ik voel en hoe deze zwarte dinsdag 2 november mij heeft geraakt. Het icoon van de vrije meningsuiting is op brute wijze van ons ontnomen. Wat volgelingen van Abu Jah Jah beloofden("We zullen je slachten als een varken, Theo) is uitgekomen. Ik had het nooit verwacht en schrok me rot. Hoe kan het dat iemand die zijn meningen uit, maar die over het algemeen goed onderbouwt, wordt afgeslacht als een beest? Waarom kan je tegenwoordig in Nederland niet meer zeggen wat je wil zonder constant om je rug te moeten kijken?

Ik weet het niet precies. Nederland is een verdorven kutland dat naar de klote gaat. Dat is 1 ding dat ik zeker weet.

Thomas
02-11-2004, 22:58
http://www.elqalem.nl/ => zie stuk "vliegende Hollander" :|

Aaronk
03-11-2004, 00:04
Wat is de juiste partij ????

Voor mij is dat een partij die er weer voor zorgd dat Nederland leefbaar en veilig wordt en dat je niet hoeft te vrezen dat je geliquideerd wordt als je je mening geeft. Een partij die criminelen, terroristen en extremisten keihard aanpakt.

Onze "veiligheid" is zwaar in het geding en daar maak ik me heel erg zorgen om.

Sjaak

Sjaak is correct (zei ik dat echt :shock: )

Leonardo
03-11-2004, 00:41
Wat is de juiste partij ????

Voor mij is dat een partij die er weer voor zorgd dat Nederland leefbaar en veilig wordt en dat je niet hoeft te vrezen dat je geliquideerd wordt als je je mening geeft. Een partij die criminelen, terroristen en extremisten keihard aanpakt.

Onze "veiligheid" is zwaar in het geding en daar maak ik me heel erg zorgen om.

Sjaak

Sjaak is correct (zei ik dat echt :shock: )

:lol:

MB667
03-11-2004, 08:43
Je wilt toch niet zeggen, Guru, dat het te rechtvaardigen was dat Joden, zigeuners, mongolen en gehandicapten etc. als untermensch werden gezien en daardoor min of meer vogelvrij werden verklaard! Wat Hitler toen deed was absoluut niet te rechtvaardigen. Ook al waren sommige Joden vroeger niet helemaal schoon.

Guru
03-11-2004, 10:41
Je wilt toch niet zeggen, Guru, dat het te rechtvaardigen was dat Joden, zigeuners, mongolen en gehandicapten etc. als untermensch werden gezien en daardoor min of meer vogelvrij werden verklaard! Wat Hitler toen deed was absoluut niet te rechtvaardigen. Ook al waren sommige Joden vroeger niet helemaal schoon.

Ik rechtvaardig het niet Mendo.
Ik ben geen Hitler aanhanger.
Ik ken joden en me vriendin werkte voor een joods bedrijf en zij is aziatisch en ze heeft Hilter altijd verafschuwt.
Los van dat......Nu ze voor joods bedrijf gewerkt heeft, kan ze het zich nu voorstellen waarom Hitler Joden haatte.

En het schijnt niemand te interesseren 'waarom" de Tweede W.O. is onstaan.
Alles heeft zijn redenen.

Ik gooi alles eruit na deze vreselijke gebeurtenis die zich gisteren in Amsterdam plaatsvond.
Ik zit vol woede,kwaadheid,verdriet en verslagenheid.

Onze justitie en regering is incapabel om iets goed te doen.
Als dit zo doorgaat stem ik op de Nationale Volks Partij en dan worden moskeen gesloten en gaan de grenzen dicht.

Ik verkoop liever me ziel aan de duivel dan aan Allah.

Sjaak
03-11-2004, 10:45
Wat is de juiste partij ????

Voor mij is dat een partij die er weer voor zorgd dat Nederland leefbaar en veilig wordt en dat je niet hoeft te vrezen dat je geliquideerd wordt als je je mening geeft. Een partij die criminelen, terroristen en extremisten keihard aanpakt.

Onze "veiligheid" is zwaar in het geding en daar maak ik me heel erg zorgen om.

Sjaak

Sjaak is correct (zei ik dat echt :shock: )

Haha :thumbs: Aaron

Mickey
03-11-2004, 11:52
Goddamn!
Heftige discussie!

Guru heeft ergens wel gelijk.
Hitler heeft Duitsland destijds er weer bovenop geholpen (weliswaar tijdelijk).
Economisch gezien zeker weten.

Of hij goed was voor zn volk is een 2e.
De gestapo was zwaar paranoia en vervolgden alles en iedereen die
ze als een bedreiging voor de staat zagen.

Oorlog is goed voor economie..
Het is raar maar waar. Het creert werk gelegenheid en een wij vs zij gevoel.
Mensen zijn Kudde dieren. Hitler speelde hier slim op in.

ROIDRAGE
03-11-2004, 11:55
Mickey heeft hier een goed punt

Guru
03-11-2004, 12:29
Goddamn!
Heftige discussie!

Guru heeft ergens wel gelijk.
Hitler heeft Duitsland destijds er weer bovenop geholpen (weliswaar tijdelijk).
Economisch gezien zeker weten.

Of hij goed was voor zn volk is een 2e.
De gestapo was zwaar paranoia en vervolgden alles en iedereen die
ze als een bedreiging voor de staat zagen.

Oorlog is goed voor economie..
Het is raar maar waar. Het creert werk gelegenheid en een wij vs zij gevoel.
Mensen zijn Kudde dieren. Hitler speelde hier slim op in.

Klopt helemaal, als een demagoog ging hij te werk.
En manipulatie was zijn spel.

Waar ik eigenlijk naar toe wilde met deze discussie, is de bedoeling om een dialoog te starten.
Laat ik het zo zeggen met bepaalde uitspraken ben ik te ver gegaan, maar de woede is vers.
Ik ben niet van nature rascistisch, maar sinds gisterochtend staat de wereld even stil bij mij.
Plus het feit dat ik er van overtuigd ben dat ieder mens iets slechts heeft en rascisme bij ieder kan bovendrijven.
Klinkt allemaal heel naar en depressief maar het is ook zo.

Iwan
03-11-2004, 12:31
Dit is een zeer interessante discussie.