PDA

View Full Version : RADICALE MOSLIMS: ERUIT OF ERIN ??? POLL !!! VOTE !!!!!



mark
02-11-2004, 20:14
Wat vinden jullie na deze 2e moord op onze alomgeliefde landgenoot en vooral medemens, Theo van Gogh ??
Moeten de pooiers van de profeet, die zich niet willen aanpassen dit land verlaten ? Of zijn zij juist onze vrienden, en zie ik het verkeerd, en moeten zij gewoon blijven ?

Ik ben benieuwd of ik nu zo extreem ben. Naar mijn gevoel ben ik geen racist. Al zullen anderen daar een andere mening over hebben. (niet schieten aub !!!)

Maar als ik de pooiers van de profeet hun rotzooi hoor vekondigen op tv, draait mijn maag om. ( "hij heeft er om gevraagd etc etc")

Ik moet jullie zeggen, dat de dood van Theo mij niet echt verbaasde.
Ik, als nu 36 jarige Amsterdammer, heb de komst van de 1e "doekjes" nog meegemaakt in Amsterdam.

Opgegroeid in de Bos en Lommer, op mijn 18e daar gevlucht voor de groene hordes uit de Arabische heilstaten na de zoveelste inbraak, en dan heb ik het nog niet gehad over de "gewone overlast".
Deze Bos en Lommer was een leuke wijk om te wonen. Ik was 7 toen ik daar in 1976 kwam wonen.
In 12 jaar tijd zag ik het de grond in zakken.

Ik geloof dat er in Nederland meer dan 100.000 chinezen zijn. Nooit geen gezeik mee.
Het is alleen met moslims altijd gezeik. Zou het in de genen zitten, of ligt het aan de islam ?? Of zit de islam-gekte in hun genen, dus allebei ??

In mijn ogen is het een levensgevaarlijke, niet uit te roeien sekte.

Dat je zo graag in een sekte wil zitten oke, maar blijf met je gore poten van onze democratie af en van mijn landgenoten.

De woestijn is groot genoeg voor jullie, en je bent lekker dicht bij Mekka ook nog !

Leon
02-11-2004, 20:18
Tja dit loopt natuurlijk wel heel hard van stapel!
Ik bedoel, moet je dan ook alle radicale Turken,
Cyriërs en Nederlanders enzovoort het land uit
zetten? zulk soort dingen gebeuren! Nederland
is slachtoffer van eigen tolerantie!!!

redjuh
02-11-2004, 20:21
dit vind ik echt een zinloze poll.

Dennis
02-11-2004, 20:24
dit vind ik echt een zinloze poll.

Helemaal mee eens

Leon
02-11-2004, 20:25
Dan zou je half nederland leeg moeten gooien want
iedereen heeft weleens radicale gedachten, ja ook jij!

Leon
02-11-2004, 20:25
Ben het trouwens volkomen met onze Redjuh eens

mark
02-11-2004, 20:26
Tja dit loopt natuurlijk wel heel hard van stapel!
Ik bedoel, moet je dan ook alle radicale Turken,
Cyriërs en Nederlanders enzovoort het land uit
zetten? zulk soort dingen gebeuren! Nederland
is slachtoffer van eigen tolerantie!!!

Helemaal mee eens !! Maar het wordt tijd dat we eens uit die rol van slachtoffer kruipen, en terugslaan.
Ik bedoel hiermee geen fysiek geweld.
Maar efficiënte maatregelen om het tuig in onze samenleving aan te pakken.

Nu heb ik het inderdaad over moslims, omdat het per slot van rekening een moslim was die Theo aan flarden knalde en opensneed met zijn geitenmes..

Maar dat gaat inderdaad ook op voor andere hufters die deze maatschappij ontwrichten. Dan heb ik het ook over fraudeurs bij de multinationals, drugsdealers die de jeugd naar de klote helpen, verkrachters, zedendelinquenten noem maar op.

Daar zitten ook randfiguren bij die helaas alleen een nederlands paspoort hebben. Daar moeten we iets op verzinnen, wie niet horen wil moet maar voelen. Desnoods met vette boetes.

mark
02-11-2004, 20:31
Dan zou je half nederland leeg moeten gooien want
iedereen heeft weleens radicale gedachten, ja ook jij!


Klopt, maar ik steek jou geen mes in de buik en doorzeef jou niet met 20 kogels.

Ik gebruik mijn energie voor positieve dingen, en verdoe mijn tijd niet in de moskee.

Jij hebt dus niet begrepen, waar Theo het over had. Dat is jammer.

Dennis
02-11-2004, 20:31
Pak dan ook de mensen aan die in de tijd van de baas aan het internetten zijn, tevens moeten de mensen die illegaal downloaden ook keihard aangepakt worden.

mama
02-11-2004, 20:35
dit is een zinloze poll.........
drom voorlopig ff een slotje