PDA

View Full Version : Wilders met Spruyt in nieuwe rechtse partij



Ralph
04-11-2004, 23:52
Volgens mij gaat Wilders veel stemmen trekken met dit politieke klimaat.....


http://www.algemeendagblad.nl/images/200wilders.jpg

HILVERSUM - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders gaat een nieuwe rechtse politieke partij oprichten. Bij de komende verkiezingen wil hij samen met directeur B. Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting meedoen met een partij die onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten.

Dat heeft Wilders donderdagavond aangekondigd in het televisieprogramma NOVA. Het is volgens hem de hoogste tijd voor een nieuw "liberaal-conservatief" geluid in de politiek.

Thomas
04-11-2004, 23:58
Ik hoop dat hij een vuist kan maken. het initiatief is in ieder geval FUCKING GOED!

Roy
05-11-2004, 00:09
Misschien nog beter met Hirschi Ali & Peter R. de Vries erbij!
Want dan zie ik ze het kabinet wel halen. :)

payap
05-11-2004, 00:41
Maar eerst .............
















naar de kapper !

mama
05-11-2004, 00:44
idd wordt al misselijk van zijn kop
denk ik nog niet eens na over de ideeen

Ton
05-11-2004, 00:53
Before
http://www.algemeendagblad.nl/images/200wilders.jpg

After:
http://img121.exs.cx/img121/5336/Wilders3.jpg

;)

mama
05-11-2004, 00:54
hahaha lol @ ton

redjuh
05-11-2004, 01:10
wilders has got my vote...

micha
05-11-2004, 06:32
:roll:

B3 lik3 M3
05-11-2004, 07:55
Laat hem maar eerst te voorschijn komen...hij zit ondergedoken..

Iwan
05-11-2004, 08:42
Wilders heeft mijn stem... maar daar zal wel weer gauw een radicaal stokje voor gestoken worden...

harry
05-11-2004, 08:46
Ja idd dat haar hé, ongeloofelijk lachuuu, ben alleen benieuwd wat die partij gaat worden, weer zo'n zooitje als lpf?
Mmm ben benieuwd :roll:

Dennuz
05-11-2004, 08:49
Harry=correct, als het net zo'n zooitje wordt als de lpf dan zal het weinig veranderen in Nederland, en ookal komen ze in de kamer, dan nog zal de rest van de partijen er wel voor zorgen dat er niet te veel veranderd zal worden..

ashihara
05-11-2004, 09:21
Wilders heeft mn stem ook

Iwan
05-11-2004, 09:30
Jullie hebben volkomen gelijk, ws word de partij van Wilders ook weer zo'n zootje net als de LPF.
Maar ik stem liever op dat zootje, dan op dat zootje dat nu zit in Den Haag.
Je kunt nu eenmaal niet altijd kiezen uit de 2 besten, soms kies je de minst slechte...
Maar zoals die softies in Den Haag nu mijn land om zeep helpen is helemaal schandalig.

mama
05-11-2004, 09:32
maar hoe kan je nu op een partij stemmen waar je nog niets of nauwelijks iets weet?
alleen een regel van "onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten"? Dat is toch niet genoeg?

Ralph
05-11-2004, 09:34
Mama = correct. Ze moeten wel eerst met een goed programma komen voordat ik er maar over ga denken om op die nieuwe partij te stemmen.

NTT-FX
05-11-2004, 09:39
Enigzins hypocriet om met dit soort plannen te komen terwijl je zelf vlucht voor de problematiek...
Toch ook wel aardig dat het nog eens geprobeerd word , met de soap van de lpf nog vers in het geheugen..

Iwan
05-11-2004, 09:47
maar hoe kan je nu op een partij stemmen waar je nog niets of nauwelijks iets weet?
alleen een regel van "onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten"? Dat is toch niet genoeg?

Dat is idd niet genoeg, maar toch een heel goed begin.
En vinden jullie dan dat dit kabinet het beste met de hardwerkende burgers voor heeft?
Ik niet iig, dus al stem je op een partij met een goed programma, dan nog naaien je ze je 2 keer zo hard als ze er eenmaal zitten.

mama
05-11-2004, 09:49
nee ik zeg niet dat dit kabinet goed is
maar ik heb niet op ze gestemd. helaas de meerderheid van de nederlandse bevolking wel

Iwan
05-11-2004, 09:55
nee ik zeg niet dat dit kabinet goed is
maar ik heb niet op ze gestemd. helaas de meerderheid van de nederlandse bevolking wel

Ik gelukkig ook niet mama, en ik hoop dat de volgende keer iedereen wat wijzer stemt, want we gaan met z'n alleen fijn naar de klote met JP'tje!

harry
05-11-2004, 10:12
nee ik zeg niet dat dit kabinet goed is
maar ik heb niet op ze gestemd. helaas de meerderheid van de nederlandse bevolking wel

Ik gelukkig ook niet mama, en ik hoop dat de volgende keer iedereen wat wijzer stemt, want we gaan met z'n alleen fijn naar de klote met JP'tje!

IK heb toevallig wel gestemt op JP, en ondanks het gene wat er idd flink mis gaat ben ik nog steeds van mening dat het slechter had gekunt, er wordt nu op het financiele gebied teminste vooruit gekeken voor onze kinderen en niet op kort termijn!

Ik zie natuurlijk ook wel wat er nu allemaal mis gaat, maar niemand op het forum heeft me het alternatief gegeven waar we dan op hadden moeten stemmen en waar hebben jullie dan wel op gestemd, ik bedoel vertel maar hoe we beter uit de verf waren gekomen???

Nickuraba
05-11-2004, 10:46
LPF vond ik ook niks. K bedoel oke..nederland zit ook een x vol, maar pim was IMO racist, en hij is zelf een homo. Dan zou je beter moeten weten. Maarjah das mijn mening

Arjan
05-11-2004, 10:48
Ben het er helemaal mee eens broeder, hoest met je scheen dan? :D

Iwan
05-11-2004, 10:51
Harry: d'r is er maar eentje die beter word van dit kabinet, en dat zijn niet onze kinderen hoor, dat is ook maar iets wat ze je wijs maken.
Alleen de rijke toplaag word beter van dit kabinet.
En zoals ik al zei, met Wilders zal het ook niet beter worden, maar hij pakt iig de zaken aan, waar een groot deel van NL mee zit.
Lees effe een van mijn vorige post. Het is niet altijd kiezen uit de 2 besten helaas.

@NIck, Pim was helemaal geen racist, maar Pim was begaafd met woorden.
Als jij zegt dat Pim een racist was dan zeg jij dus ook dar bv alle moslims racisten zijn, want hij schermde met exact dezelfde bewoordingen als dat bv bepaalde imam's naar de Nederlanders toe deden.

Silat
05-11-2004, 11:55
ik denk dat wilders veel aanhang krijgt...

max mulder shihan
05-11-2004, 12:54
Als Wilders met een goed progama komt , en het gaat niet alleen over het integratieprobleem ,maar er word ook gekeken naar zaken zoals aow wao werkgelegenheid veiligheid gezondheiszorg scholing enz. En hij komt met een goede oplosing voor het huidige probleem aangaandede islam fanaten,krijgt hij mijn stem, moet ie inderdaad wel wat aan dat paardeharen kapsel laten doen :wink:

Nickuraba
05-11-2004, 13:06
Ben het er helemaal mee eens broeder, hoest met je scheen dan? :D STFU naaier :wink: tis wreef

harry
05-11-2004, 13:15
Harry: d'r is er maar eentje die beter word van dit kabinet, en dat zijn niet onze kinderen hoor, dat is ook maar iets wat ze je wijs maken.
Alleen de rijke toplaag word beter van dit kabinet.
En zoals ik al zei, met Wilders zal het ook niet beter worden, maar hij pakt iig de zaken aan, waar een groot deel van NL mee zit.
Lees effe een van mijn vorige post. Het is niet altijd kiezen uit de 2 besten helaas.

@NIck, Pim was helemaal geen racist, maar Pim was begaafd met woorden.
Als jij zegt dat Pim een racist was dan zeg jij dus ook dar bv alle moslims racisten zijn, want hij schermde met exact dezelfde bewoordingen als dat bv bepaalde imam's naar de Nederlanders toe deden.


En wat is nou wijs maken als er oa een vergrijzing optreed is het toch niet zo moeilijk om te zien dat je niet meer uit kan blijven geven dan dat er binnen komt?

Maar mijn andere vraag die niemand maar durft te beantwoorden :
Waar hadden we dan moeten stemmen?
Of waar heb je op gestemt wat wel beter was dan?

Nickuraba
05-11-2004, 13:28
Ik kan begrijpen dat men nu op zulke partijen gaat stemmen. Vandaag las ik in de krant dat de extremisten hadden gezegd dat alle nederlanders die openbaar commentaar leveren op de islam, dood moeten. Komop waar gaat dit heen hoor, ze denken zo de boel uit te maken. En ze houden zichzelf niet eens perfect aan de regels want de moord was tijdens de ramadam

ashi76
05-11-2004, 14:11
Als Wilders met een goed progama komt , en het gaat niet alleen over het integratieprobleem ,maar er word ook gekeken naar zaken zoals aow wao werkgelegenheid veiligheid gezondheiszorg scholing enz. En hij komt met een goede oplosing voor het huidige probleem aangaandede islam fanaten,krijgt hij mijn stem, moet ie inderdaad wel wat aan dat paardeharen kapsel laten doen :wink:

Max = correct !

harry
05-11-2004, 19:45
En nog eens:

Maar mijn andere vraag die niemand maar durft te beantwoorden :
Waar hadden we dan moeten stemmen?
Of waar heb je op gestemt wat wel beter was dan?

mama
05-11-2004, 19:50
ik heb op D66 gestemd
maar of dat goed was?
geen idd

harry
05-11-2004, 19:53
Kijk jij bent de aller eerste die er eerlijk voor uitkomt :thumbs: :thumbs: :thumbs: (en zich dan ook nog afvraagd of het goed was)

ROIDRAGE
06-11-2004, 00:09
wie heeft er uberhaupt gestemd?

Guru
06-11-2004, 01:46
Wilders is zeker een partij die ik ga steunen.
Alleen vind ik Wilders nog iets te mild, denk ik.
Ik ben van mening dat er geen enkele moskee in dit land thuishoort.
Geloof mag je zelf weten maar moskeen moeten weg.

kyokushin
06-11-2004, 09:46
Geloof mag je zelf weten maar moskeen moeten weg

moeten alle kereken dan ook weg? dat zijn ook huizen waar fanatiek aanhangers van een bepaald geloof zich verzamelen.

Guru
06-11-2004, 11:22
Geloof mag je zelf weten maar moskeen moeten weg

moeten alle kereken dan ook weg? dat zijn ook huizen waar fanatiek aanhangers van een bepaald geloof zich verzamelen.

Vind ik ook prima.

Anonymous
06-11-2004, 11:35
wat is dan nog vrijheid van meningsuitting in jouw ogen Guru?? alles verbieden?? :roll:

Gulo gulo
06-11-2004, 11:59
Als Wilders een goed partijprogramma kan overleggen dan zal ik er eens over nadenken.

redjuh
06-11-2004, 12:04
een nieuwe partij is altijd beter dan de shit van nu.

ashi76
06-11-2004, 12:06
redjuh = correct !

Anonymous
06-11-2004, 13:17
tja...goed voorbeeld is LPF he?? :roll: come on.....
Ik hoop niet dat de rechtse partijen hier nu misbruik gaan maken van deze situatie nu...... en idd wel met een goed opgezet plan gaan komen.......

Guru
06-11-2004, 15:13
wat is dan nog vrijheid van meningsuitting in jouw ogen Guru?? alles verbieden?? :roll:

Ik denk dat het beter is dat men de religies binnenskamers houdt zonder elkaar te beledigen.
Ik ben ook van mening dat Nederland beter af is als politiestaat bijvoorbeeld en het terugbrengen van normen en waarden in dit land.
Daarnaast wil ik dus meer repressie,respect en een veel strengere justitie (vergelijkbaar met Singapore).
Ik denk dat we dan veel menselijker en humaner kunnen leven.
Dat geldt voor ieder ras en iedere huidskleur.
In Singapore is geen criminaliteit bijvoorbeeld.
Ik heb veel respect voor hun justitie/regering.

smaab
07-11-2004, 09:42
Nederland als politiestaat, weet je wel wat je zegt man. dat wil jij echt niet.Dat je zo vrij kan leven in Nederland is een zegen.Belachelijk domme opmerking.
Dat er zaken moeten veranderen is duidelijk, aanpakken die zooi maar dan met als doel de vrijheden die wij hebben waarborgen, want daar draait het allemaal om, democratie.

Justinian
07-11-2004, 10:09
Smaab = correct!

Guru
07-11-2004, 10:47
Nederland als politiestaat, weet je wel wat je zegt man. dat wil jij echt niet.Dat je zo vrij kan leven in Nederland is een zegen.Belachelijk domme opmerking.
Dat er zaken moeten veranderen is duidelijk, aanpakken die zooi maar dan met als doel de vrijheden die wij hebben waarborgen, want daar draait het allemaal om, democratie.

Ik weet wel degelijk wat ik zeg.
Jij kan het onzin vinden, maar denk maar niet dat deze nuchtere nederlander het op andere boeg gaat gooien.
Je kan zeggen wat je wil, maar er zijn heel veel mensen momenteel die er zo over denken.
Er zijn heel mensen die de politie hier een stelletjes mietjes vinden.
Er zijn heel veel mensen die justitie hier een slap zooitje vinden met hun "Mickey Mouse strafmaat".

Ja, en ik vraag mij af of democratie eigenlijk wel bestaat?
Is een democratie een Koningshuis wat 95 miljoen kost en een Minister President die niet direct gekozen kan worden?

Ik heb het over een staat waar orde wordt gehandhaafd en waar men niet in aanraking wil komen met justitie.
Cellentekort? 3 gevangenen per cel is prima.
Ik ga zeker op Wilders,LPF of een andere partij die in die richting komt stemmen, ook al gaat het de komende jaren misschien beter.
En er zijn zat mensen die genuanceerder overkomen dan mij en ik heb ze in mijn vrienden en kenissenkring maar we zijn het er allemaal over eens; de MAAT is VOL!

Guru
07-11-2004, 10:50
Nederland als politiestaat, weet je wel wat je zegt man. dat wil jij echt niet.Dat je zo vrij kan leven in Nederland is een zegen.Belachelijk domme opmerking.
Dat er zaken moeten veranderen is duidelijk, aanpakken die zooi maar dan met als doel de vrijheden die wij hebben waarborgen, want daar draait het allemaal om, democratie.

Hey Smaab, jij woont toch in Vilnius?
Daar heeft men tenminste respect voor de politie/justitie nietwaar?

mark
07-11-2004, 10:58
Volgens mij gaat Wilders veel stemmen trekken met dit politieke klimaat.....


http://www.algemeendagblad.nl/images/200wilders.jpg

HILVERSUM - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders gaat een nieuwe rechtse politieke partij oprichten. Bij de komende verkiezingen wil hij samen met directeur B. Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting meedoen met een partij die onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten.

Dat heeft Wilders donderdagavond aangekondigd in het televisieprogramma NOVA. Het is volgens hem de hoogste tijd voor een nieuw "liberaal-conservatief" geluid in de politiek.





Deze man, Geert Wilders, moet absoluut Minister President worden.
Mijn stem heeft hij alvast.
Ik roep iedereen op met een gezond verstand dit ook te doen !!!

mark
07-11-2004, 11:06
Nederland als politiestaat, weet je wel wat je zegt man. dat wil jij echt niet.Dat je zo vrij kan leven in Nederland is een zegen.Belachelijk domme opmerking.
Dat er zaken moeten veranderen is duidelijk, aanpakken die zooi maar dan met als doel de vrijheden die wij hebben waarborgen, want daar draait het allemaal om, democratie.

Ik weet wel degelijk wat ik zeg.
Jij kan het onzin vinden, maar denk maar niet dat deze nuchtere nederlander het op andere boeg gaat gooien.
Je kan zeggen wat je wil, maar er zijn heel veel mensen momenteel die er zo over denken.
Er zijn heel mensen die de politie hier een stelletjes mietjes vinden.
Er zijn heel veel mensen die justitie hier een slap zooitje vinden met hun "Mickey Mouse strafmaat".

Ja, en ik vraag mij af of democratie eigenlijk wel bestaat?
Is een democratie een Koningshuis wat 95 miljoen kost en een Minister President die niet direct gekozen kan worden?

Ik heb het over een staat waar orde wordt gehandhaafd en waar men niet in aanraking wil komen met justitie.
Cellentekort? 3 gevangenen per cel is prima.
Ik ga zeker op Wilders,LPF of een andere partij die in die richting komt stemmen, ook al gaat het de komende jaren misschien beter.
En er zijn zat mensen die genuanceerder overkomen dan mij en ik heb ze in mijn vrienden en kenissenkring maar we zijn het er allemaal over eens; de MAAT is VOL!


Guru heeft gelijk. Hij heeft een heldere en frisse kijk op de wereld.

Een wereld die snel verandert, waarin we ons zullen moeten aanpassen aan de dan geldende situatie.

Als het aan mij lag werden de blauwe politie pakjes snel vervangen door groene gevechtsuniformen, en de dienstpistolen ingewisseld voor pistoolmitrailleurs. In Spanje is dit bij de Guardia Civil heel gewoon. Niemand die durft te beweren dat Spanje een politiestaat is.
Dat is gewoon een achterhaalde linkse 70'er jaren gedachte.

Ik zou geen agent meer achter een bureau willen zien zitten. De straat op, en geef veiligheid aan de burgers die hier recht op hebben.

De boodschap is: wie niet horen wil moet maar voelen.

En de tijd van horen is voorbij.

mark
07-11-2004, 11:11
Volgens mij gaat Wilders veel stemmen trekken met dit politieke klimaat.....


http://www.algemeendagblad.nl/images/200wilders.jpg

HILVERSUM - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders gaat een nieuwe rechtse politieke partij oprichten. Bij de komende verkiezingen wil hij samen met directeur B. Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting meedoen met een partij die onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten.

Dat heeft Wilders donderdagavond aangekondigd in het televisieprogramma NOVA. Het is volgens hem de hoogste tijd voor een nieuw "liberaal-conservatief" geluid in de politiek.





Misschien wrang, maar ik denk dat Theo hard had gelachen om Mohamed B.

Als hij had kunnen meemaken wat het aveRECHTSE effect was van zijn lafhartige, misselijkmakende misdaad.

Het zou goed zijn als Wilders zijn column zou overnemen in de Metro.

mark
07-11-2004, 11:18
LPF vond ik ook niks. K bedoel oke..nederland zit ook een x vol, maar pim was IMO racist, en hij is zelf een homo. Dan zou je beter moeten weten. Maarjah das mijn mening


Heb je iets tegen homo´s Nick
Volgens mij was Pim geen racist. Ik vraag dan af waarom er een surinaamse stond te zingen voor zijn kist. Of heb je dat misschien gemist of wil je dat niet zien.

Als Pim wel een racist was vraag ik me af waarom hij nog steeds zo populair is. Misschien woon JIJ wel in het verkeerde land.

smaab
07-11-2004, 11:18
Guru,
Dat klopt, hier is over het algemeen veel meer respect voor de politie alleen er is wel een ander probleem hier, corruptie, als je bijvoorbeeld aangehouden wordt vanwege een verkeersovertreding moet je gewoon heel rustig blijven en wel even duidelijk maken dat je het ook anders wilt oplossen, namenlijk geld betalen. Dit accepteren ze anders dreigen ze met een torenhoge boete zeker als ze weten dat je een buitenlander bent. ik heb hier wel meer begrip voor gekregen aangezien die mensen zo weinig verdienen ( 200 euro per maand ofzo) dat ze het bijna wel moeten doen, het wordt zo in de hand gewerkt, maar respect is er wel want ze treden natuurlijk ook veel vaker op daar waar geen corruptie mogelijk is. Je merkt nog echt vooral bij oudere mensen dat ze altijd onder een regime, een politie achtige staat, hebben geleefd, iets wat ze nu Rusland , Poetin, ook weer verwijten. er is een mentaliteit van stilzwijgen en er wordt gepraat met gesloten deuren. dit verandert wel snel en ik heb het gevoel hier dat de mensen genieten van hun vrijheid.
Ik ben ook van mening dat de politie in Nederland niet zo een uitstraling heeft dat je er veel respect voor hebt, ik heb toch altijd behoorlijk schijt aan ze gehad, maar ik denk dat dat in Nederland ook wel aan het veranderen is, heb het gevoel dat ze eerder en vaker optreden en harder. Dus ik denk dat in Nederland zeker na zulke incidenten de politie ook gedwongen is harder te worden en als er meer dreiging is krijgen de mensen ook wel eerder respect voor ze.
Maar een politie staat waar mensen vooral door een AIVD etc worden gecontroleerd waar de pers beheersd wordt waar e-mails kunnen worden onderschept en waar overal cameras op straat zijn, BIg Brother, nee daar ben ik niet voor, gewoon een duidelijk en hard beleid, ook ik wordt rechtser maar geen politiestaat, ik ben trots op m,n vrijheid.Maar wat mij betreft verklaar ik ook de oorlog aan alle groeperingen die zich niet aanpassen in ons land.

Guru
07-11-2004, 11:30
Als het aan mij lag werden de blauwe politie pakjes snel vervangen door groene gevechtsuniformen, en de dienstpistolen ingewisseld voor pistoolmitrailleurs. In Spanje is dit bij de Guardia Civil heel gewoon. Niemand die durft te beweren dat Spanje een politiestaat is.
Dat is gewoon een achterhaalde linkse 70'er jaren gedachte.

Ik zou geen agent meer achter een bureau willen zien zitten. De straat op, en geef veiligheid aan de burgers die hier recht op hebben.

Precies!! Guarda Civil! mensen die weten hoe het moet!
Ik heb ze nog vroeger in Spanje gezien in de welbekende badplaatsen dat ze op nederlandse jongeren die zich misdroegen, de beuk erin gooide.
Ik was ook in een partymood, maar ik ga toch me echt NIET misdragen op straat.
Ik heb rustig met een stel vrienden dit mooie schouwspel aanschouwd!
Ik genoot er zelfs van!
En ik dacht dat moeten we hier in Nederland hebben voor Hooligans en relschoppers en extremisten.
Dan leren ze het wel af!

redjuh
07-11-2004, 11:43
ik vind af en toe een relletje echt geen probleem... met voetbal bijv. laat die gasten af en toe es los gaan. dan gaan ze tenminst niet op een vechtsport, en wordt het niet tyfus druk in de dojo waar je traint!

Anonymous
07-11-2004, 11:45
ik vind af en toe een relletje echt geen probleem... met voetbal bijv. laat die gasten af en toe es los gaan. dan gaan ze tenminst niet op een vechtsport, en wordt het niet tyfus druk in de dojo waar je traint!

***zucht***

Thomas
07-11-2004, 12:51
ik vind af en toe een relletje echt geen probleem... met voetbal bijv. laat die gasten af en toe es los gaan. dan gaan ze tenminst niet op een vechtsport, en wordt het niet tyfus druk in de dojo waar je traint!

Ik heb zelden dommere opmerkingen gelezen. Chapeau!

redjuh
07-11-2004, 12:53
jeez lighten up people... ik had er een :mrgreen: bij moeten zetten sorry

Thomas
07-11-2004, 12:59
jeez lighten up people... ik had er een :mrgreen: bij moeten zetten sorry

ok :thumbs:

mark
07-11-2004, 13:39
Volgens mij gaat Wilders veel stemmen trekken met dit politieke klimaat.....


http://www.algemeendagblad.nl/images/200wilders.jpg

HILVERSUM - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders gaat een nieuwe rechtse politieke partij oprichten. Bij de komende verkiezingen wil hij samen met directeur B. Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting meedoen met een partij die onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten.

Dat heeft Wilders donderdagavond aangekondigd in het televisieprogramma NOVA. Het is volgens hem de hoogste tijd voor een nieuw "liberaal-conservatief" geluid in de politiek.






VOTE FOR WILDERS !!!!!!

Anonymous
10-11-2004, 19:48
Nederland als politiestaat, weet je wel wat je zegt man. dat wil jij echt niet.Dat je zo vrij kan leven in Nederland is een zegen.Belachelijk domme opmerking.
Dat er zaken moeten veranderen is duidelijk, aanpakken die zooi maar dan met als doel de vrijheden die wij hebben waarborgen, want daar draait het allemaal om, democratie.

Ik weet wel degelijk wat ik zeg.
Jij kan het onzin vinden, maar denk maar niet dat deze nuchtere nederlander het op andere boeg gaat gooien.
Je kan zeggen wat je wil, maar er zijn heel veel mensen momenteel die er zo over denken.
Er zijn heel mensen die de politie hier een stelletjes mietjes vinden.
Er zijn heel veel mensen die justitie hier een slap zooitje vinden met hun "Mickey Mouse strafmaat".

Ja, en ik vraag mij af of democratie eigenlijk wel bestaat?
Is een democratie een Koningshuis wat 95 miljoen kost en een Minister President die niet direct gekozen kan worden?

Ik heb het over een staat waar orde wordt gehandhaafd en waar men niet in aanraking wil komen met justitie.
Cellentekort? 3 gevangenen per cel is prima.
Ik ga zeker op Wilders,LPF of een andere partij die in die richting komt stemmen, ook al gaat het de komende jaren misschien beter.
En er zijn zat mensen die genuanceerder overkomen dan mij en ik heb ze in mijn vrienden en kenissenkring maar we zijn het er allemaal over eens; de MAAT is VOL!


Die maat was allang vol !!!!!
Door het slappe beleid al die jaren breekt nou dus de tering uit !!!
Fijn he Meneer Kok ?? Fijn he Den Uyl ???

Pak nou eens de schoften aan in deze samenleving, voordat er echt een tweedeling komt in dit land !!!!
Of is het al te laat ????