PDA

View Full Version : Pics hier plaatsen!



Elysium
06-11-2004, 00:58
Post hier ff jullie pics...Natuurlijk doe ik dat ook ;)



http://users.pandora.be/keuremennen/dbb/05-11-2004_pic1.jpg

http://users.pandora.be/keuremennen/dbb/05-11-2004_pic2.jpg

http://users.pandora.be/keuremennen/dbb/05-11-2004_pic4.jpg

Leon
06-11-2004, 01:48
Ziet er goed uit beste vriend.
Zover ben ik nog lang niet :mrgreen:

Elysium
06-11-2004, 19:01
Oeps, niemand? :(

Arjan
06-11-2004, 19:50
zozo petje af, hoelang train je dan?

Silat
06-11-2004, 20:56
we durven niet...

}|^-_-^|{
06-11-2004, 20:57
dacht dat naakt in the dungeon moest...

Silat
06-11-2004, 21:14
Vrouwelijk naakt Paul :twak: of wil jij naar dit soort naakt in de Dungeon :wink:

Ziet er goed uit Elysium :thumbs:

Ton
06-11-2004, 21:23
Ziet er zeker goed bezig Elysium !
Hoelang train je al zo'n beetje?

oftopic: Trouwens vette Arai replica ! Wat voor motor rij je?

}|^-_-^|{
06-11-2004, 21:25
Vrouwelijk naakt Paul :twak: of wil jij naar dit soort naakt in de Dungeon :wink:

Ziet er goed uit Elysium :thumbs:

:oops:

Elysium
07-11-2004, 19:34
Ziet er zeker goed bezig Elysium !
Hoelang train je al zo'n beetje?

oftopic: Trouwens vette Arai replica ! Wat voor motor rij je?


Ik train nu ietsje meer dan 2j, waarvan het laatste jaar echt freaky en dat werpt nogal snel zijn vruchten af :roll:

Mijn helmpie is een Arai Okada 3 en de bike waar ik mee rijd is een Honda CBR 900RR Fireblade van '99...Owning A Honda, Livin' The Dream :thumbs:

Kim
07-11-2004, 21:12
Zit je naar complimentjes te vissen ofzo haha, ziet er goed uit! :wink:

Controle
07-11-2004, 21:50
http://www.fighttalk.nl/forum/images/avatars/1750956539417680df6e5d7.jpg


Vorige week genomen, tijdens surfen op mixfight

Silat
07-11-2004, 22:58
ik denk dat jij beter op het water kan gaan surfen..

Elysium
08-11-2004, 14:54
Zit je naar complimentjes te vissen ofzo haha, ziet er goed uit! :wink:

Nope meid, ik vis nooit achter complimentjes..en de reden daarvan is, dat ik een ijdeltuit ben die nooit content is :roll: ik bedoel enkel en alleen dat als je het goed doet, je redelijk snel kan resultaat hebben..

Post hier ook es uw pics, dan kan ik ook es met complimentjes smijten :wink:

Leon
08-11-2004, 16:44
Ik durf mijne nog niet te laten zien, ben pas paar maandjes bezig
en zit denk ik nog niet op de helft van jou
(alhoewel het erg snel ging bij mij)

Ralph
08-11-2004, 18:52
http://www.fighttalk.nl/forum/images/avatars/1750956539417680df6e5d7.jpg


Vorige week genomen, tijdens surfen op mixfight

He! Dat is mijn MSN avatar. Niet mijn pics hier gaan posten zonder het te vragen he!

Elysium
08-11-2004, 19:16
Ik durf mijne nog niet te laten zien, ben pas paar maandjes bezig
en zit denk ik nog niet op de helft van jou
(alhoewel het erg snel ging bij mij)


Komaan bro, posten die handel!! Ik heb toch ook ergens moeten beginnen, niet? :thumbs: respect!

Anonymous
08-11-2004, 19:42
is dit ook goed?

ben degene met rode handschoenen... kheb geen plaatjes zoals jij daarboven :D

http://www.ml75.nl/Space/635/1162373674.jpg

http://www.ml75.nl/Space/635/812499414.jpg

Anonymous
08-11-2004, 19:43
crap..vergeten in te loggen en plaatjes doen het niet ...

Kim
08-11-2004, 22:37
[quote=Kim]Zit je naar complimentjes te vissen ofzo haha, ziet er goed uit! :wink:

Nope meid, ik vis nooit achter complimentjes..en de reden daarvan is, dat ik een ijdeltuit ben die nooit content is :roll: ik bedoel enkel en alleen dat als je het goed doet, je redelijk snel kan resultaat hebben..

Het was als een compliment bedoeld! En ik zei 'naar', niet 'achter'.... :wink:

Leon
09-11-2004, 12:42
Ok ik post binnenkort wel paar foto's.
Hebben jullie ook nog wat te lachen :wink:

Elysium
09-11-2004, 14:38
Het was als een compliment bedoeld! En ik zei 'naar', niet 'achter'.... :wink:

Ahzo :lol: wel bedankt zou ik dan zo zeggen...en dan nu : de pics van ons Kimmetje!!!! :shock:

Tsuki
10-11-2004, 11:54
kimmie is cool .................................................. .

Elysium
10-11-2004, 15:09
Kimmie is cool als ze haar pics post :p

Silat
10-11-2004, 20:31
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/12712.jpg

Arjan
10-11-2004, 20:35
jezus wat voorn sick ass mofo training gooien jullie over je abbs heen om zoiets te krijgen dan?
elke dag 10.000.000 push ups ofzo? Tell me

Silat
10-11-2004, 20:38
lol@ Arjan :lol:

Met pushups je abs trainen :mrgreen:

Ik geef 4 x per week een buikspierkwartier.. misschien komt het daardoor. Niet helemaal eigenlijk, gewoon zorgen dat je je vetverbrand.

Kim
10-11-2004, 21:14
Ik heb geen leuke pics...maar jaap heeft al genoeg gezegd haha! Als ik goeie heb post ik ze wel, als...dan wel te verstaan! Jullie kunnen mij 5 februari misschien live zien hahaha :mrgreen: betersss!

Controle
10-11-2004, 21:17
Ik verwacht hier vrouwen foto`s!

Arjan
10-11-2004, 23:34
Ik heb geen leuke pics...maar jaap heeft al genoeg gezegd haha! Als ik goeie heb post ik ze wel, als...dan wel te verstaan! Jullie kunnen mij 5 februari misschien live zien hahaha :mrgreen: betersss!

Tuurlijk wel, je heb toch wel een fototoestel ;)

hihi... en Satria Muda .. 4x per week, je heb doorzettingsvermogen dat is wel duidelijk dan... bah na verzuring kap ik ermee, ik ga geen pijn leiden hell no :P

Aaronk
11-11-2004, 01:23
wat een gay topic

Silat
11-11-2004, 01:29
ik zat al op jou te wachten. :lol:

Elysium
11-11-2004, 14:33
@ Satria Muda : Goede fysiek bro!! Mooi droge massa..keep it up!!

Zelf doe ik 1x per week de abs op training en 2x in de week op Muay Thai training...nu ben ik nog ten volle ah groeien en na de winter (mei ofzo) zet ik mij op een 8% BF..wat nu een 10.5 is.

@ Aaronk : U gay??? Als je het niet kan hebben dat mensen nu eenmaal trots zijn op wat ze bereikt hebben, post dan niets hé dude!

Aaronk
12-11-2004, 23:15
@ Aaronk : U gay???

Hoezo wil je een date? ga lekker naar hookers.nl gayboy



Als je het niet kan hebben dat mensen nu eenmaal trots zijn op wat ze bereikt hebben, post dan niets hé dude!

AAHAHHHHAHA ik lach om het vissen naar complimenten zoals die fotos posters doen. duidelijk te weinig aandacht

Arjan
13-11-2004, 11:36
Slaat natuurlijk nergens op want als je complimenten zou willen, wil je altijd van dames hebben dus dan hadden ze zichzelf wel op die sugerdudes gay breezer site gezet ofzo, of op een forum met veel vrouwelijk schoon en geen mixfight.nl

Elysium
13-11-2004, 14:53
Slaat natuurlijk nergens op want als je complimenten zou willen, wil je altijd van dames hebben dus dan hadden ze zichzelf wel op die sugerdudes gay breezer site gezet ofzo, of op een forum met veel vrouwelijk schoon en geen mixfight.nl


Ben ik nu es mee eens!!! Ik vis helemaal niet naar complimentjes...anders doe ik wat Arjan zegt! Ah, ik maak niet graag woorden vuil aan forum-verziekerdjes die anderen afbreken terwijl ze zelf een pussy zijn die hun pics niet durven posten omdat ze nog niets hebben bereikt!!! Correct me if i'm wrong dude!!

Ton
13-11-2004, 20:45
Haha lol @ Aaron, die fatsig is geworden ;)

Octavius
14-11-2004, 01:52
Karels is zeker niet bang om zijn pic te posten. Vind het zelf ook een beetje van 'kijk eens naar mij' Je traint toch voor je zelf en als je traind loop je dan ook te kijken of iemand je wel ziet trainen dan.

Silat
14-11-2004, 03:34
Zeker niet vatsig hoor..
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/12801.jpg

Hij is in topvorm

Laat ieder er lekker z'n ding van denken..
Lekker belangrijk.

Octavius
14-11-2004, 11:46
lol, veel zouden dromen van zo lijf.

Anonymous
14-11-2004, 15:33
lol@ Arjan :lol:

Met pushups je abs trainen :mrgreen:

Ik geef 4 x per week een buikspierkwartier.. misschien komt het daardoor. Niet helemaal eigenlijk, gewoon zorgen dat je je vetverbrand.

hoe? :P
ik train nu ook al paar maandjes, mn armen en schouders schieten wel redelijk op maar dat vet op mn buik wil absoluut niet weg :s
ik doe 2keer in de week cardio @ fitness en ga 1 of 2 keer per week joggen.
anything else I could do? :)

Silat
14-11-2004, 15:48
Om de topic te behouden zou ik als ik jou was even checken in de andere topics. daar staat genoeg over vetverbranden en je metabolisme(verbranding) opkrikken.

of maak even een account aan en stuur me een pm.

Anonymous
17-11-2004, 19:02
http://images.cu2day.nl/cu2day.nl/281/224/pics/0.jpg
nu nog even bulken :(

lady in red
18-11-2004, 18:04
:P

Leon
18-11-2004, 20:38
Ik wil honder keer zo groot worden al Elysium! :wink:

Thomas
18-11-2004, 22:58
gay topics rule

lady in red
19-11-2004, 22:27
hihi cker

Anonymous
20-11-2004, 09:09
Elysium, zit je ook weleens op het DBB-forum?

Elysium
20-11-2004, 10:49
Elysium, zit je ook weleens op het DBB-forum?

All the time bro...

Anonymous
20-11-2004, 13:35
foto kwam al bekend voor

Anonymous
05-12-2004, 00:17
He moet wel een beetje je rug trainen maar voor de rest is het wel goed :D

Marco
07-12-2004, 14:54
ik kom qua fysiek redelijk bij jullie in de buurt echter mijn buik is iets voller..... 8) maar ik ben begonnen met extra buikspiertraining en dan vooral de lage buikspieren, veel scharen, fietsen etc., heeft iemand nog tips voor de lage buikspieren ? er moet wat gebeuren nl. :oops:

Unregistered
07-12-2004, 23:43
Rectus abdominus is 1 spier, je kunt niet bepalen waar op de spier je de druk legt (onderkant of bovenkant). Definitie van je buikspieren is afhankelijk van je vetpercentage. Wili je je definite vergroten -> lager vetpercentage -> op dieet icm een goed trainingsschema.

Elysium
08-12-2004, 14:58
Ben ik volkomen mee eens !!! Dat is een groot misverstand dat velen maken...de buik is idd 1 spier..je mag nog je buikspieren zoveel als je wilt trainen, als je een te grote vetlaag erop liggen hebt, komt deze niet uit! Cutten is dan ook de boodschap..je begint je abs te zien (in ontspannen toestand) vanaf een BF van rond de 10%

En ik ben ook van mening, dat als je hard de buik traint, je ook de onderrug moet meetrainen, wat velen niet doen...anders kan ik je verzekeren dat rugpijn volgt (antagonen zijn uit balans en door een te hoge tonus in de abs, krijg je pijn in de onderrug...zo ken ik er een hoop, waaronder ik)

Ton
08-12-2004, 15:03
Ik heb soms juist bij buikspieroefeningen last van mn liezen/heupen... :?

Leon
08-12-2004, 18:34
Onderrug moet je sowieso fucking groot en sterk hebben,
hierdoor kan je met de rest van je lichaam stukken zwaarder
trainen :thumbs:

Unregistered
08-12-2004, 18:58
Ton, dat is waarschijnlijk omdat je bij buikspieren ook sterk de flexoren van de heup traint (illopsoas etc). Door buikspieroefeningen goed uit te voeren kun je dat een heel stuk minder maken, en daardoor meer de abs trainen ipv de heup flexoren.

Probeer eens bij een crunch bijv vanuit complete holling van de rug naar een bolling over te gaan.

Ook zou je eventueel een trainingspartner druk tegen je kuit kunnen laten geven, zodat de hamstring aanspant. Bij activering van een spier moet de antagonis rusten (de heup flexoren), zodat je de abs meer isoleert.

Succes!

Idd Leon, onderrug moet fucking sterk zijn. Dat geld overigens voor alles wat aan de achterkant van het lichaam ligt

Silat
09-12-2004, 01:02
idd je rug is je standaard :D

Wat goed werkt van holling naar bolling zijn die grote fysio skippyballen zonder skippy dan :wink:

Unregistered
09-12-2004, 01:29
True.. stability balls zijn geweldig als je ze goed toepast.

Thomas
09-12-2004, 10:33
Hoe kan je je onderrug goed trainen? Ik heb laatste tijd namelijk vaak last van onderrug :|

Leon
09-12-2004, 16:34
zelfde beweging maken als je buikspieren doet alleen lig je dan op je buik,
je kan je rug net zo aanpakken als je buik. Ik doe voor onderrug het liefst
met zo'n krom apparaat waar je ballen altijd worden afgeknepen. Je moet
dan met je voeten achter 2 kussens klemmen en met je zaakje/onderbuik
om een kussen liggen (lees: je hangt dan ongeveer een meter boven de
grond) en dan moet je je bovenlichaam laten zakken en dan weer om-
hoog trekken. Oefeningen: Rugstrekking (hierboven beschreven),
Stiff-legged Deadlift, liggend het bovenlichaam en de benen heffen
(ook hierboven beschreven, kan overigens ook alleen met je boven-
lichaam), Good Morning (een soort buiging met lange halter in de nek),
en de Back Extension Machine (staat hoogst waarschijnlijk wel in je
sportschool). Hoop dat ik jou/mensen een beetje hebt geholpen! :thumbs:

Leon
09-12-2004, 16:38
en je lichaam moet natuurlijk ook in verhouding zijn,
dus als je je buik hard aanpakt moet je dat ook met
je rug doen. en vice versa natuurlijk

Fr3ddy
09-12-2004, 17:01
Hoe kan je je onderrug goed trainen? Ik heb laatste tijd namelijk vaak last van onderrug :|
Op momenten dat je er last van hebt zou ik gewoon rust houden.. "rust kan je redden".

Ik heb zelf ook vaak last van mijn onderrug als gevolg van overmatige slijtage van de tussenwervelschijf tussen mijn 3rde en 4rde lendewervel. Regelmatig kan ik hierdoor ook niet normaal kickboksen, omdat ik dan de draai vanuit mijn heupen niet kan maken. Als advies heb ik destijds meegekregen om mijn rug en buikspieren veel te trainen, zodat je als het ware een corset van spieren om de zwakke plek heen bouwt.

Thomas
09-12-2004, 17:01
en je lichaam moet natuurlijk ook in verhouding zijn,
dus als je je buik hard aanpakt moet je dat ook met
je rug doen. en vice versa natuurlijk

idd. Ik doe vaak buikspieren met training enz. maar in verhouding veel te weinig rugoefeningen. Bedankt voor de tip :thumbs:

Unregistered
09-12-2004, 21:19
Jammer alleen voor Leon dat de orginele Stiff legged Deadlifts vreselijke onderrug verziekers zijn.

Verder: arch back goodmorning, 45 graden hypers, reverse hypers, high pulls, snatch high pulls, high pulls van blokken, squats, zecher squats, box squats, sumo squats, sumo box squats, snatch gripped deadlift, snatch, bent leg goodmorning, conventional deadlift, sumo deadlift

Do i need to say more? :lol:

Nee maar.. beginners: Deadlifts, hyperextensions en Goodmornings imo

Unregistered
09-12-2004, 21:20
Trouwens, bij het trainen van de onderrug ook zorgen dat je de rotatie / zijwaarskanteling goed traint, die overigens niet door de obliques wordt uitgevoerd, maar door de quadratus lomborus.

Thomas
10-12-2004, 00:35
je praat voor mij in geheimtaal met al die termen :|

Leon
10-12-2004, 09:06
hahaha Same goes for me!
(tenminste grotendeels)

Unregistered
10-12-2004, 15:50
Het eerste deel van die bovenste post was meer een geintje :D

Voor beginners zou ik het lekker simpel houden, gewoon deadliften, hyperextensions ( de oefening die leon beschreef is dat) :


Ik doe voor onderrug het liefst
met zo'n krom apparaat waar je ballen altijd worden afgeknepen. Je moet
dan met je voeten achter 2 kussens klemmen en met je zaakje/onderbuik
om een kussen liggen (lees: je hangt dan ongeveer een meter boven de
grond) en dan moet je je bovenlichaam laten zakken en dan weer om-
hoog trekken

Verder nog goodmornings, daarbij ligt de stang in dezelfde positie als bij de squat, maar de beweging is anders. Hierbij ga je meer door je rug (je buigt voorover), maar wel zonder de rug bol te trekken. Een geweldige oefening voor je onderrug/ hams/ glutes als je hem goed uitvoert.

Een andere term die jullie misschien niet begrijpen is rotatie. Rotatie is het draaien van het torso. In tegenstelling tot wat veel mensen geloven wordt dat niet uitgevoerd door de obliques (zijwaartse buikspieren), maar vooral door de quadrotus lomborus, een spier in de onderrug)

Hoop dat jullie het zo wel begrijpen? Sorry voor de moeilijke woorden soms :shock:

Thomas
10-12-2004, 17:32
Het eerste deel van die bovenste post was meer een geintje :D

Voor beginners zou ik het lekker simpel houden, gewoon deadliften, hyperextensions ( de oefening die leon beschreef is dat) :


Ik doe voor onderrug het liefst
met zo'n krom apparaat waar je ballen altijd worden afgeknepen. Je moet
dan met je voeten achter 2 kussens klemmen en met je zaakje/onderbuik
om een kussen liggen (lees: je hangt dan ongeveer een meter boven de
grond) en dan moet je je bovenlichaam laten zakken en dan weer om-
hoog trekken

Verder nog goodmornings, daarbij ligt de stang in dezelfde positie als bij de squat, maar de beweging is anders. Hierbij ga je meer door je rug (je buigt voorover), maar wel zonder de rug bol te trekken. Een geweldige oefening voor je onderrug/ hams/ glutes als je hem goed uitvoert.

Een andere term die jullie misschien niet begrijpen is rotatie. Rotatie is het draaien van het torso. In tegenstelling tot wat veel mensen geloven wordt dat niet uitgevoerd door de obliques (zijwaartse buikspieren), maar vooral door de quadrotus lomborus, een spier in de onderrug)

Hoop dat jullie het zo wel begrijpen? Sorry voor de moeilijke woorden soms :shock:

Je hoeft je niet te verontschuldigen! We hebben hier gewoon met een expert te maken. Bedankt voor de uitleg + tips :thumbs:

Silat
10-12-2004, 20:44
die rotatie noemt men "torsi"

Bij een goodmorning houd je je je rug recht en scharnier je vanuit je heup. Je billen gaa hierdoor iets naar achter. Houd de kin vooruit zodat je rug recht blijft. Je voelt je hamstrings oprekken, door ze weer samen te trekken kom je weer omhoog. Echt een van de lekkerste been oefeningen. Ik denk zelf dat de verhouding 70/30 ligt met hams/onderrug bij een goodmorning.

Ton
11-12-2004, 00:27
Worden bij deze goodmorning dezelfde spiergroepen getraind als bij de stiff leg deadlift ?

Zoniet, wat is het grote verschil er tussen?

Leon
11-12-2004, 02:45
De stiff legged Deadlift verpest je rug maar doet verder hetzelfde :P

en wat betreft Unregistered, ik doe me best je te begrijpen met je termen!
je hoeft je inderdaad niet te verontschuldigen, dan moeten wij ons maar
meer verdiepen in anatomie etc. Bedankt voor het voorzien van onze info! :thumbs:

Silat
11-12-2004, 09:35
Hmmm is moeilijk Ton... zelf denk ik (net ff geprobeerd) dat bij de stifflegged deadlift meer de onderrug wordt belast. Ik denk dat de onderrug niet gemaakt is voor zulke zware belastingen. Daar heb je zat andere spieren en technieken voor.

SLDL doet dus niet verder hetzelfde Leon... maar te veel dus.
Gewoon veel squatten, goodmornings, hyperextension en eventueel met zo'n apparaat Lowerback / backextension.

:edit:
Ik denk dat men bij SLDL te snel TE veel gewicht pakt ivt een goodmorning.

het zijn ook niet de makkelijkste oefeningen...

Anonymous
17-12-2004, 18:16
:twak:

Anonymous
17-12-2004, 18:22
Gezellig forum :D
Maarre..ik heb jullie advies nodig over m'n borstspieren :!:
De buikspieren zijn er wel maar ben verder te iel..
De verhoudingen kloppen niet zeg maar
Wat kan ik doen om bv een bredere borstkas te krijgen?

Elysium
18-12-2004, 11:14
Wat kan ik doen om bv een bredere borstkas te krijgen?

U registreren en een nieuwe thread beginnen :roll:


:thumbs:

Unregistered
18-12-2004, 11:44
Hmmm had hier gisteravond iets over gepost, maar heb hem niet gesumbit blijkbaar.. maar ff opnieuw dan.

SLDL is naar mijn mening een onderrug verzieker omdat als je dieper wilt gaan dan je hamstringflexibiliteit aan kan, je puur de beweging maakt vanuit de onderrug in het onderste deel van de lift. Daarbij heb ik het ook over de "ouderwetse SLDL" waarbij je superdiep gaat.

Veel beter is om de romanian deadlift te gebruiken waarbij je flat of arch back gebruikt, zodat wel de druk puur op de hams / glutes staat, en ten dele op de onderrug (maar niet blessuregevaarlijk in deze positie).

Ramon_22
23-12-2004, 01:12
Hoi zal me ff snel voorstellen omdat ik hier nieuw ben.. ik ben ramon en doe per week: 5 x fitnessen (ongeveer 1 uur p/x) 3 x thaiboxen en 1 x kungfu maar daar ben ik ff mee gestopt ivb met werk.. ik denk dat ik hier nog vaak ben dit is echt een forum waar ik iets aan heb..

gr ramon

http://img99.exs.cx/img99/2998/Ramon.jpg

Leon
23-12-2004, 09:03
Welkom en je ziet er goed uit! :thumbs:

Leon
23-12-2004, 09:03
Unregistered, wanneer krijgen we weer een paar foto's van jou te zien?
En niet die van Shoto destijds, we willen gewoon nieuwe zien! :wink:

Unregistered
23-12-2004, 14:35
Post geen foto's meer.

ALs je foto's wil voeg me maar toe op MSN. Heb geen zin in gezeur

Grote donkere man
23-12-2004, 14:48
Tja ik had mijn pic als avatar, maar ik kreeg te veel gays (Thomas, Tsuki, Rappe Rik, Ashi76) die hier opgewonden van werden en me private messages gingen sturen of ik met ze wou daten. :shock:

BTW onderrugverziekers??? Een SLDL is de zelfde beweging als een goodmorning enz. De enigste voorwaarde is dat je niet onder de 90graden komt. Bij kanteling van je bekken is het niet meer mogelijke een holling in je rug te houden. Ik denk niet dat de mate van buiging bij een SLDL bepaalt of het een original is. Sowieso rare term, original SLDL???
Besides een goodmorning is veel zwaarder omdat de lastarm veel groter is, Silat ga je biomechanica maar weer ff herhalen (blz 28 ).

Unregistered
23-12-2004, 14:57
SLDL is officieel gezien met bolling van de onderrug. Arch back houden is de romanian deadlift.

Unregistered
23-12-2004, 15:03
GM's vind ik persoonlijk geweldig. Ook veel druk op de schouders/ bovenrug vanwege de positie van de stang. K ga vrij vaak zwaar op deze oefening.

Silat
23-12-2004, 22:19
LOL@blz 28 :wink: ff checken.

SLDL schreef ik omdat ik lui was met typen, net als iedereen, iig, idd, mss, enz schrijft.

Klopt wat je zegt met die last arm, ik denk dat ik dat uit persoonlijke ervaring schreef.

Heb de GM's eerder geleerd als de SLDL en vind die ook fijner. Nu ga ik vaak zitten op een bankje, benen +/- 100 graden en pak ik een kabel. Ik ga wat verder er vanaf zitten met gestrekte armen zodat ik naar voren kan buigen vanuit mijn bekken, kin naar voren en gestrekte rug en weer rechtop gaan zitten. Ik vind dit erg relaxt om te doen. Ik kan me rug kaarsrecht houden en mezelf ver uitstrekken naar voren en veilig terug bewegen. Is het niet zo omdat je hierbij niet staat, je minder met je hamstring werkt en meer met je onderrug? zo voelt het althans wel bij mij.


Die bolling in je onderrug bij SLDL kan je voorkomen door gewoon niet te ver naar beneden te zakken net als dat je dat niet bij een goodmorning moet doen. RUG RECHT.

Unregistered
23-12-2004, 23:10
Idd rug recht of hol.. maar dan is het geen SLDL meer (officieel is dat een RDL). Maarja, who carez about the names.

Silat
23-12-2004, 23:56
Ja juist doe wat het best voor jou werkt toch :wink:

Ik denk dat het nu wel duidelijk is.

Grote donkere man
24-12-2004, 20:35
als je met je rug van hol naar bol gaat en visa versa dan train je je onderrug.
houd je de holling erin dan train je meer je hamstrings. je erector spinea, rechte rugspier, is dan een stabilisator.
als je het in je onderrug voelt dan betekend dit dat je een zwakke onderrug hebt. je bent nml zo sterk als je zwakste schakel.

Unregistered
25-12-2004, 02:39
True, maar ik heb het hier niet van veranderen van positie (hol naar bol oid)

Lex
29-12-2004, 00:01
Mijn zoontje van 11 jaar heeft volgens mij ook aanleg om te trainen?

http://picserver.org/view_image.php/O6MSUU41K8V1/picserver.jpeg

http://picserver.org/view_image.php/FV0N30NJ4ATB/p.jpeg

Leon
29-12-2004, 03:37
gek met 11 moet hij daar nog niet mee beginnen man. laat hem nog
maar 4 tot 5 jaartjes wachten en laat hem dan rustig beginnen :shock:
(krijgt dat kind trouwens wel genoeg te eten? is wel heel droog ofniet)

Unregistered
29-12-2004, 13:19
Mja mijn mening is altijd, hoe eerder ze beginnen hoe beter.

Trouwens, hijs idd vrij droog! Coole foto's!

Octavius
29-12-2004, 13:46
Te vroeg beginnen belemmerd zijn algemene groei. Kijk maar naar turners bv.
Hoe eerder rijp hoe eerder rot.

Unregistered
29-12-2004, 14:01
Overtraining remt groei, training niet. Training kan zelfs de groei bevorderen door de hoeveelheid hormonen.

Er is natuurlijk ook een verschil tussen training en training he, kinderen die 30 uur in de week turnen is een heel ander verhaal dan een kind dat 3 uur in de week wat gevechtsport doet, of desnoods met gewichten traint.

Natuurlijk is het voor kinderen altijd aan te raden om meerdere sporten te beoefenen.

Octavius
29-12-2004, 14:32
Vechtsporten enz geen probleem. Krachttraining is een ander verhaal.
De voordelen zijn groter dan de nadelen mits de techniek goed is. Dat is nu het grootste struikelblok. Hoeveel hebben op een jonge leeftijd een goede coordinatie en techniek en het moet leuk en interresant blijven voor hun. Dat is het grootste gevaar.

Leon
29-12-2004, 15:32
naar mijn mening beginnen met krachtsport zo rond de 15,
dan niet meteen beginnen te knallen maar rustig beginnen.
Anders trek je inderdaad krom naar mijn weten :twak:

Unregistered
29-12-2004, 17:18
En waarom niet eerder met kracht beginnen als ik vragen mag Octavius? Ik heb nog geen argumenten gehoord.

Idd techniek etc moet allemaal goed zijn, en het moet idd vooral leuk zijn!

Nickuraba
29-12-2004, 20:12
hmmz volgensmij fitness ik als een gare..alleen me triceps, borstspier, schijne borstspier en nek spier...

maarjah k moet eens serieus schema voor thaiboksen aan vragen lijkt me beter.

anybody any suggestions?

Lex
29-12-2004, 22:48
gek met 11 moet hij daar nog niet mee beginnen man. laat hem nog
maar 4 tot 5 jaartjes wachten en laat hem dan rustig beginnen :shock:
(krijgt dat kind trouwens wel genoeg te eten? is wel heel droog ofniet)

Sommige mensen zijn zo van nature en hoeven daar niets speciaal voor te doen. In dit geval is mijn zoon zo'n iemand. Hij weegt tegen 56 kg en heeft geen spatje vet. Het is gewoon een grote kerel, schoenmaat 46.
Hij slaat trouwens op zo'n boksbal op de kermis net zo hard als sommige c klasse vechters van mijn team en die wegen rond de 70 kilo.

Some guys have all the luck. :wink:

Octavius
30-12-2004, 00:20
Zuinig zijn met hem.

Silat
30-12-2004, 01:02
Lex heeft gevaarlijke kids.