PDA

View Full Version : het volk flink laten boeten ?????



Sjaak
09-11-2004, 21:15
:shock: het moet niet gekker worden :shock:

Volgens mij keurt elk weldenkend mens die aanslagen zwaar af op scholen en moskeen en toch worden we nu met zijn allen bedreigd :evil:

Wanneer pakken we nu is alle rechtse, linkse, Christelijke en Islamitische extremelingen op want dit gaat van kwaad tot erger. Het einde is zoek :shock:

Op een buitenlandse website, die veelvuldig wordt gebruikt door radicale islamieten, is gedreigd met aanslagen in Nederland als de serie aanvallen op islamitische instellingen in ons land niet stopt. Het dreigement is afkomstig van de 'Islamitische Tawhid Brigades', een tot nog toe onbekende groepering.

In een verklaring die dinsdag is geplaatst, staat: ''We vragen jullie voor de laatste keer en jullie hebben nog steeds een kans, om te stoppen met aanvallen op onze moskeeën, scholen en de moslimgemeenschap in Holland want anders betalen jullie een hoge prijs. We blijven niet machteloos toekijken. Dit moet stoppen anders zullen we de Nederlandse regering en het volk flink laten boeten.''

De 'Islamitische Tawhid Brigades' hebben ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen vorige maand in Egypte. Toen kwamen bij aanslagen in de Sinaï meer dan dertig mensen om het leven. De Egyptische autoriteiten hebben officieel geen verband gelegd tussen de aanslagen en de Islamitische Tawhid Brigades. De authenticiteit van het dreigement aan Nederland kon niet worden geverifieerd.

The_Rock
09-11-2004, 21:22
woow :shock:

ROIDRAGE
09-11-2004, 21:32
idd wtf

}|^-_-^|{
09-11-2004, 21:35
en laat niemand meer wat zeggen over generaliseren... :roll:

redjuh
09-11-2004, 21:45
ach ik weet ook wel een paar leuke plekjes om rottigheid uit te halen

Biiyen
09-11-2004, 21:45
Als ze een bus opblazen in Amsterdam dan blazen ze voor 80% medemoslims en 20% toeristen op. :roll:

Anonymous
09-11-2004, 21:47
Als ze een bus opblazen in Amsterdam dan blazen ze voor 80% medemoslims en 20% toeristen op. :roll:

vriend....daar gaat het ze niet om.... als je niet radicaal bent zoals hun, moslim of niet, dan ben je in hun ogen 'verkeerd' en dus geen 'allied' van ze....

Dutch Dynamite
09-11-2004, 21:55
Het gaat snel nu en moet stoppen; dit leidt tot niets.

Nickuraba
09-11-2004, 22:39
K vind het een beetje vreemd dat die geflipte extremisten hierheen komen en dan ons ff willen zeggen hoe het moet. Komop zeg

Thomas
09-11-2004, 23:35
Als ze een bus opblazen in Amsterdam dan blazen ze voor 80% medemoslims en 20% toeristen op. :roll:

vriend....daar gaat het ze niet om.... als je niet radicaal bent zoals hun, moslim of niet, dan ben je in hun ogen 'verkeerd' en dus geen 'allied' van ze....

precies. Medemoslims worden ook niet gespaard door de fundamentalist. Fundamentalisten willen terug naar de letterlijke interpretatie van de Koran. Heel eng, vooral als je je bedenkt dat er enge dingen in de Koran staan.

Ralph
10-11-2004, 00:09
Damn. Wat eng dit zeg. Stel je voor dat er dergelijke aanslagen in Nederland worden gepleegd..... ik weet niet wat ik zou doen. Waarschijnlijk zou ik in het leger gaan ofzo. Te erg.

Sjaak
10-11-2004, 01:58
Damn. Wat eng dit zeg. Stel je voor dat er dergelijke aanslagen in Nederland worden gepleegd.....

Dan is het totale OORLOG :evil:

}|^-_-^|{
10-11-2004, 02:31
en dat willen we niet. echt niet. keep cool, we moeten een eenheid vormen tegen al die mafketels die nu de aandacht op proberen te eisen!!!

Sukebe Daihyou
10-11-2004, 02:43
:roll:

Iwan
10-11-2004, 08:51
Ik hoop echt dat ze in Den Haag nou onderhand eens wakker worden. Laten we nooit vergeten dat er een zgn oorzaak- en gevolg theorie bestaat. They made first blood...

Biiyen
10-11-2004, 08:56
Damn. Wat eng dit zeg. Stel je voor dat er dergelijke aanslagen in Nederland worden gepleegd.....

Dan is het totale OORLOG :evil:

Met wie? Zover ik weet dragen terroristen geen teken van herkenning.

Tsuki
10-11-2004, 10:38
ach ik weet ook wel een paar leuke plekjes om rottigheid uit te halen

probleem met jou is dat je het er alleen maar over hebt en dat soort figuren doet het gewoon.................................

dit is nu precies waar je als land niet inverzeild wil raken maar goed daar is het nu te laat voor .....................

Sjaak
10-11-2004, 13:32
Damn. Wat eng dit zeg. Stel je voor dat er dergelijke aanslagen in Nederland worden gepleegd.....

Dan is het totale OORLOG :evil:

Met wie? Zover ik weet dragen terroristen geen teken van herkenning.

Waarom staan er dan honderden figuren in Nederland op lijsten die staatsgevaarlijk zijn :shock: Je wel is afgevraagd waarom deze mensen op die lijst staan :o

Biiyen
10-11-2004, 13:48
Damn. Wat eng dit zeg. Stel je voor dat er dergelijke aanslagen in Nederland worden gepleegd.....

Dan is het totale OORLOG :evil:

Met wie? Zover ik weet dragen terroristen geen teken van herkenning.

Waarom staan er dan honderden figuren in Nederland op lijsten die staatsgevaarlijk zijn :shock: Je wel is afgevraagd waarom deze mensen op die lijst staan :o

Dat bedoel ik nu net Sjaak! Ze stan op lijsten, maar de enige met die lijst is de AIVD (hoop ik). Dus de enige die dit probleem adequaat kan oplossen is de overheid met al zijn macht. Maar laat ik nu juist daarin geen enkele vertrouwen hebben.

Het logische gevolg van die machteloosheid is dat gezeik wat we nu hebben. Domme mensen die dingen in de fik gaan zetten.

De enige goede reactie van de overheid kan er maar een zijn:

In een eerste daad een heleboel mensen waarvan je ze verdenkt dat ze terroristisch zijn direct het Nederlanderschap te ontnemen en het land uit te gooien zonder enkel pardon of enige hoop op terugkeer naar Nederland.

En in de tweede plaats moet de overheid keihard gaan optreden tegen tuig dat spullen in de fik zet. Ook moeten hun opdraaien voor alle kosten, zover mogelijk.

Mike
10-11-2004, 13:53
die gasten die moskeeen en islampeuterscholen in de brand steken zijn net zo gek en sneu als die moslim extremisten.

totaal gestoord, draagt echt bij aan de rust in t land , NOT !!

Sjaak
10-11-2004, 14:04
[quote=Ralph]Damn. Wat eng dit zeg. Stel je voor dat er dergelijke aanslagen in Nederland worden gepleegd.....

Dan is het totale OORLOG :evil:

Met wie? Zover ik weet dragen terroristen geen teken van herkenning.

Waarom staan er dan honderden figuren in Nederland op lijsten die staatsgevaarlijk zijn :shock: Je wel is afgevraagd waarom deze mensen op die lijst staan :o


Dat bedoel ik nu net Sjaak! Ze stan op lijsten, maar de enige met die lijst is de AIVD (hoop ik). Dus de enige die dit probleem adequaat kan oplossen is de overheid met al zijn macht. Maar laat ik nu juist daarin geen enkele vertrouwen hebben.

Ben ik het helemaal mee eens :cry:


Het logische gevolg van die machteloosheid is dat gezeik wat we nu hebben. Domme mensen die dingen in de fik gaan zetten.

Domme mensen heb je duidelijk in alle kampen, dat blijkt nu wel weer :oops:


De enige goede reactie van de overheid kan er maar een zijn:

In een eerste daad een heleboel mensen waarvan je ze verdenkt dat ze terroristisch zijn direct het Nederlanderschap te ontnemen en het land uit te gooien zonder enkel pardon of enige hoop op terugkeer naar Nederland.

En in de tweede plaats moet de overheid keihard gaan optreden tegen tuig dat spullen in de fik zet. Ook moeten hun opdraaien voor alle kosten, zover mogelijk.

En hier ben ik het ook mee eens :thumbs: