PDA

View Full Version : kerk in de fik met mensen waar is Balkenende



Anonymous
11-11-2004, 12:05
Tja gisteren ging een kerk in de fik waar binnen nog vergaderd werdt, waar is Balkenende, waarom een bezoek aan een islamitische school en dat wordt inetrnationaal nieuws , voorpagnina overal ter wereld etc etc etc, gisteren werden brandbommen gegooid naar een kerk (met mensen erin), WAAR IS BALKENENDE, waar is het internationale voorpagina nieuws? zijn Nederlanders minder als buitenlanders?

Justinian
11-11-2004, 12:11
Ik zou zeggen bel hem ff of schrijf hem een brief/mail:

Telefoon: 070-3564100
Fax: 070-3564683

Ministerie van Algemene Zaken
t.a.v. J.P. Balkenende
POSTBUS 20001
2500 EA 'S-GRAVENHAGE

[email protected]

Nickuraba
11-11-2004, 12:23
Balkenende is te druk bezig met zijn voet te verbinden. Ik vind het een waaardeloze vent, dit jaar ga ik zeker weer mijn stem gebruiken om mister potter weg te krijgen, wat een droplul. Btw waarheidbasboon als je de mail stuurt, post hem dan ook ff hier :lol:

Mike
11-11-2004, 12:33
Bij de gereformeerde kerk aan het Breeplein in Rotterdam-Zuid is woensdagavond een poging tot brandstichting gedaan. Op het moment dat er mensen binnen waren, werd door onbekenden door een raam een fles petroleum naar binnen gegooid.

De petroleum kwam terecht in een ruimte waar op dat moment mensen aan het vergaderen waren. Een andere fles met het olieproduct viel buiten kapot. Er is uiteindelijk geen schade aangericht, ook raakte niemand gewond. Van de daders ontbreekt vooralsnog ieder spoor.


de reden van het gebrek aan media aandacht is volgens mij het mislukken van de brandstichting. Er is een poging gedaan maar de fik wilde er kennelijk niet in. Beetje sneu om dan als balkende daar een toespraak aan te verspillen :wink:

ashi76
11-11-2004, 12:45
Uitroeien die parasieten ! :twak:

harry
11-11-2004, 14:03
Balkenende is te druk bezig met zijn voet te verbinden. Ik vind het een waaardeloze vent, dit jaar ga ik zeker weer mijn stem gebruiken om mister potter weg te krijgen, wat een droplul. Btw waarheidbasboon als je de mail stuurt, post hem dan ook ff hier :lol:

Wat een onzin zeg, lekker makelijk om zo te redeneren, dat gezeik over zijn uiterlijk.
Vertel dan ff wat tie wel had moeten doen hij doet het bij voorbaat al niet goed, tis maar goed dat tie standvastig is en niet gelijk van de daken begint te schreeuwen om het vuur aan te wakkeren.
En over on-topic te blijven moet die beste man overal aanwezig blijven zijn?
Ondanks dat het praktisch onmogelijk is ging het eerste over een school met kinderen=ff iets anders

Iwan
11-11-2004, 14:04
Balkenende is te druk bezig met zijn voet te verbinden. Ik vind het een waaardeloze vent, dit jaar ga ik zeker weer mijn stem gebruiken om mister potter weg te krijgen, wat een droplul. Btw waarheidbasboon als je de mail stuurt, post hem dan ook ff hier :lol:

Wat een onzin zeg, ......
Ondanks dat het praktisch onmogelijk is ging het eerste over een school met kinderen=ff iets anders
Effe corrigeren Harry, school was ZONDER kinderen, kerk was MET mensen erin!
Lijkt me toch een wereld van verschil niet?

harry
11-11-2004, 14:07
Balkenende is te druk bezig met zijn voet te verbinden. Ik vind het een waaardeloze vent, dit jaar ga ik zeker weer mijn stem gebruiken om mister potter weg te krijgen, wat een droplul. Btw waarheidbasboon als je de mail stuurt, post hem dan ook ff hier :lol:

Wat een onzin zeg, ......
Ondanks dat het praktisch onmogelijk is ging het eerste over een school met kinderen=ff iets anders
Effe corrigeren Harry, school was ZONDER kinderen, kerk was MET mensen erin!
Lijkt me toch een wereld van verschil niet?

Da's allemaal duidelijk dat bedoelde ik dus ook niet...

Iwan
11-11-2004, 14:18
Dus je bent het wel met me eens dat dat een wereld van verschil is?
Ik heb liever dat ze 10 gebouwen zonder mensen in de fik zetten dan 1 gebouw met mensen.
Toch?

harry
11-11-2004, 14:22
En dan bedoel ik meer je kan kiezen voor een Yasser Arafat (soort van Pim Fortuijn) of een sjeik Zajed bin Sultan al- Nahjan van de Verenigde Arabische Emiraten (soort van Balkie).

Natuurlijk gaat die vergelijking niet op maar je kan kiezen voor jarenlange ellende door de bom nog meer te laten barsten en nog meer oorlog in eigen land, of kiezen voor een oplossing waar iedereen beter van kan worden, dat laste ligt niet zo voor de hand na 30 jaar wanbeleid op dat gebied, maar om Balkenende nu overal de schuld van te geven slaat natuurlijk helemaal nergens op

Iwan
11-11-2004, 14:23
Touche, Balkenende treft niet alle blaam. Maar hij geeft in mijn ogen wel een HEEL fout signaal af door wel een islamitische school te bezoeken, maar niet een Nederlandse kerk die aangevallen word.

harry
11-11-2004, 14:29
En dan op naar de volgende brandhaard?En btw een school voor "kinderen" is toch iets anders dan een kerk, niet dat het verschil uit moet maken of de een nou wel kan en de ander niet, helemaal niet , maar er zijn deze week dus al meerdere kerken en moskeen aangestoken dus zou die ze allemaal langst moeten?

Hij geeft helemaal geen fout signaal af hij verwoord zijn eigen uitstekend!

Iwan
11-11-2004, 14:49
En dan op naar de volgende brandhaard?En btw een school voor "kinderen" is toch iets anders dan een kerk, niet dat het verschil uit moet maken of de een nou wel kan en de ander niet, helemaal niet , maar er zijn deze week dus al meerdere kerken en moskeen aangestoken dus zou die ze allemaal langst moeten?

Hij geeft helemaal geen fout signaal af hij verwoord zijn eigen uitstekend!

Okee dan, vooruit. Als je het zo bekijkt dan moet ik je wat dit betreft gelijk geven.

someone
11-11-2004, 14:51
en toch vind ik niet dat balkenende daar hoort waar hij nu is....
hij zegt dat geweld nooit het laatste woord heeft, maar er word ook bijna niets tegen gedaan..... :twak:

Justinian
11-11-2004, 14:55
hij zegt dat geweld nooit het laatste woord heeft, maar er word ook bijna niets tegen gedaan..... :twak:
Ik vind dit zo'n dooddoener, want ben jij exact op de hoogte van alle ontwikkelingen op regeringsniveau? De invallen van gisteren komen niet uit de lucht vallen lijkt me.

harry
11-11-2004, 14:59
Iwan666, owkeeowkee :wink:






en toch vind ik niet dat balkenende daar hoort waar hij nu is....
hij zegt dat geweld nooit het laatste woord heeft, maar er word ook bijna niets tegen gedaan..... :twak:

Daar geloof ik dus helemaal niks,Ik den dat er meer gebeurt dan wij weten...
Denk alleen dat het een verdomd moeilijke klus is, en ja we zijn het er allemaal over eens dat als ze gepakt worden de straffen te laag zijn ...

Anonymous
11-11-2004, 15:11
Waarom schreeuwt iedereen dat die groep fundamentalisten klein is: is daar onderzoek na gedaan? Of zitten ze er net zoals onze politieke blinde idioten daar in Den Haag al 20 jaar falikant naast? Heb je wel eens gezien hoe mensen daar vertrapt worden daar in Mecca (en dat vindt men dan doodgewoon) daar lopen 2.000.000 "gematigde" moslims elkaar te vertrappen tijdens een circel die gelopen moet worden, zijn die allemaal gematigd en niet extremistisch (en elke moslim moet dat in zijn leven doen, elke? Als je je familie blootsteld om vertrapt te worden in een ritueel in Mekka ben je dan extremistisch of hoort dat gewoon bij je geloof en ben je dan gematigd?
Godsdient is het opium van het volk "en je weet hoe goed drugs voor je zijn, metname hard drugs"

someone
11-11-2004, 15:29
harry is correct straffen zijn TE laag!!

En justi, mijn mening t.o.v. CDA/Balkenende verandert niet na 1 of 2 invallen. ik heb dan ook niet voor CDA gestemd, dus mijn mening zal nooit voor de CDA zijn, denk dat dit ook mee telt hoor.....

max mulder shihan
11-11-2004, 15:30
Er word nu uit de politiek voor de zoveelste keer gezegt dat er een dialoog moet komen , word er een beetje moe van . als er een dialoog komt dan voor de verandering graag van de kant van alochtonen die zich in zeer soepel Nederland
schijnbaar niet kunnen vinden, ik persoonlijk vind dat als men zich in Nederland en de zeer breede Nederlandse tolerantie niet kan vinden men het ergens anders moet gaan proberen. Men kan toch niet ontkennen dat er met name in Nederland een zeer rekbare normen en waarden cultuur is , hier mogen zaken die in geen enkel ander land in europa mogen, mischien is dit dan ook de oorzaak van de huidige problemen. Ik ben benieuwd wie er nu weer een knieval moet gaan maken in Nederland. Het zou mij niets verbazen als het eind van het verhaal is dat wij de niet moslims er de schuld van zijn dat dit soort zaken plaats vind ,en dat wij meer tolerand moeten zijn, je weet maar nooit met deze ,neuzel regering.

harry
11-11-2004, 15:39
Waarom schreeuwt iedereen dat die groep fundamentalisten klein is: is daar onderzoek na gedaan? Of zitten ze er net zoals onze politieke blinde idioten daar in Den Haag al 20 jaar falikant naast? Heb je wel eens gezien hoe mensen daar vertrapt worden daar in Mecca (en dat vindt men dan doodgewoon) daar lopen 2.000.000 "gematigde" moslims elkaar te vertrappen tijdens een circel die gelopen moet worden, zijn die allemaal gematigd en niet extremistisch (en elke moslim moet dat in zijn leven doen, elke? Als je je familie blootsteld om vertrapt te worden in een ritueel in Mekka ben je dan extremistisch of hoort dat gewoon bij je geloof en ben je dan gematigd?
Godsdient is het opium van het volk "en je weet hoe goed drugs voor je zijn, metname hard drugs"

Wie schreeuwd dat dan?

Anonymous
11-11-2004, 16:12
Waarom schreeuwt iedereen dat die groep fundamentalisten klein is: is daar onderzoek na gedaan? Of zitten ze er net zoals onze politieke blinde idioten daar in Den Haag al 20 jaar falikant naast? Heb je wel eens gezien hoe mensen daar vertrapt worden daar in Mecca (en dat vindt men dan doodgewoon) daar lopen 2.000.000 "gematigde" moslims elkaar te vertrappen tijdens een circel die gelopen moet worden, zijn die allemaal gematigd en niet extremistisch (en elke moslim moet dat in zijn leven doen, elke? Als je je familie blootsteld om vertrapt te worden in een ritueel in Mekka ben je dan extremistisch of hoort dat gewoon bij je geloof en ben je dan gematigd?
Godsdient is het opium van het volk "en je weet hoe goed drugs voor je zijn, metname hard drugs"

Wie schreeuwd dat dan?

Ok, jankt, fluisterd, discusieerd, praat, schrijft....................................

Anonymous
11-11-2004, 16:15
politicy nu op de tv roepen dat "het is maar een kleine groep", een kleine groep?

Justinian
11-11-2004, 16:54
Als je je familie blootsteld om vertrapt te worden in een ritueel in Mekka ben je dan extremistisch of hoort dat gewoon bij je geloof en ben je dan gematigd?
Het hoort gewoon bij het geloof. Op Phuket in Thailand heb je ook jaarlijks van die feesten waarbij mensen zichzelf messen en andere scherpe voorwerpen door de wang steken. Ook redelijk extreem. Dan heb je op de Filippijnen nog een hele groep mensen die zichzelf aan het kruis laten nagelen. Ook niet bepaald gematigd. Maar hebben we per definitie last van deze mensen? Ik dacht het niet. Zelfde geldt wat mij betreft voor moslims, waarbij ik dus duidelijk aangeef dat er inderdaad een groep bestaat met extremisten die geweld niet schuwt. Hoe groot deze groep is zou ik niet weten, maar ik weet wel dat ze aangepakt moeten worden.

migyur
11-11-2004, 17:38
Iwan666, owkeeowkee :wink:






en toch vind ik niet dat balkenende daar hoort waar hij nu is....
hij zegt dat geweld nooit het laatste woord heeft, maar er word ook bijna niets tegen gedaan..... :twak:

Daar geloof ik dus helemaal niks,Ik den dat er meer gebeurt dan wij weten...


Ben ik met je eens, maar blijkbaar hebben mensen nu de behoefte om te weten wat er gedaan word.
Is het dan niet de taak van de regering daar aan te voldoen.

mark
11-11-2004, 18:21
Touche, Balkenende treft niet alle blaam. Maar hij geeft in mijn ogen wel een HEEL fout signaal af door wel een islamitische school te bezoeken, maar niet een Nederlandse kerk die aangevallen word.


Het aloude liedje, hij doet waar Cohen al jaren mee bezig is, de boel bij elkaar houden. Zijn we ooit bij elkaar geweest ????
Toen de vliegtuigen het WTC waren ingevlogen spoedde Cohen zich vlug naar de dichtstbijzijnde moskee om de boel bij elkaar te houden.

En sommigen vragen zich nog af waarom er zoveel Nederlanders emigreren...

mark
11-11-2004, 18:24
politicy nu op de tv roepen dat "het is maar een kleine groep", een kleine groep?


Een kleine groep van ...laten we zeggen....50000 of zo ? :(

mark
11-11-2004, 18:28
harry is correct straffen zijn TE laag!!

En justi, mijn mening t.o.v. CDA/Balkenende verandert niet na 1 of 2 invallen. ik heb dan ook niet voor CDA gestemd, dus mijn mening zal nooit voor de CDA zijn, denk dat dit ook mee telt hoor.....

Het CDA zal NOOIT de moslimscholen omvormen tot openbare scholen.
Dat betekent namelijk ook het einde van de christelijke scholen.

Als het aan mij lag werden ALLE scholen op godsdienstige basis omgevormd tot openbaar onderwijs. Daar plukken we dan over enkele jaren al de vruchten van.

harry
11-11-2004, 19:17
="mark"
Als het aan mij lag werden ALLE scholen op godsdienstige basis omgevormd tot openbaar onderwijs. Daar plukken we dan over enkele jaren al de vruchten van.

En daar ben ik het weer mee eens!Idd wat is het nut van de relligie op de scholen, Cker je moet ze allemaal leren, maar lekker thuis beoefenen!
En dat apparte scholengedoe moet ook maar eens afgelopen zijn!

harry
11-11-2004, 19:39
Waarom schreeuwt iedereen dat die groep fundamentalisten klein is: is daar onderzoek na gedaan? "

Als je een partij met 199 rode knikkers hebt en 2 groene, dan is de groep van 2 maar klein ten opzichte van die andere 199 :wink:

Heb je een groep van 2 miljoen moslims dan is de groep van 2000 extrimistische moslims nog steeds klein t.o.v. die 2 miljoen :wink:

(tis maar net hoe je het bekijkt, zijn der natuurlijk nog steeds iets teveel 8) )

harry
12-11-2004, 20:19
O ja nog iets Balkie maar de schult geven maar volgens mij moet je bij Remkes zijn...

De VVD dus...

mark
12-11-2004, 20:22
Tja gisteren ging een kerk in de fik waar binnen nog vergaderd werdt, waar is Balkenende, waarom een bezoek aan een islamitische school en dat wordt inetrnationaal nieuws , voorpagnina overal ter wereld etc etc etc, gisteren werden brandbommen gegooid naar een kerk (met mensen erin), WAAR IS BALKENENDE, waar is het internationale voorpagina nieuws? zijn Nederlanders minder als buitenlanders?


Balkenende is druk bezig met Cohen "de boel bij elkaar te houden"... :(