PDA

View Full Version : http://www.kinderuitzendbureau.nl



Mickey
12-11-2004, 13:26
:shock:

Guru
12-11-2004, 14:05
Waarom niet?
Laat dat verwende spul van tegenwoordig ook eens wat nuttigs doen!
Toen ik zo oud was, deed ik al boodschappen voor mijn moeder!
Tegenwoordig lopen ze alleen maar achter een PC en TYV dom te staren en zeiken en of er wat te eten is.
(nee, ik ben nog geen vader...hehe)

Hmmm...misshcien dat uitzendbureau wel een bedreiging voor de volwassen arbeidskrachten, vandaar dat de werkeloosheid in Nederland momenteel zo hoog is! :shock:

harry
12-11-2004, 14:17
Belachelijk!!!

Als je je kinderen opvoed mach je ze best leren wat geld betekend wat het waard is, en dat er geen boom in de tuin staat (althans ik heb hem nog niet gevonden)
Zo doet die van mij iedere zondag bij 2 ooms de afwas zodat ze haar prepay kaartje kan betalen.
Vakantiebaantje voor kinderen van 13 jaar is prima om het te leren, moest die van mij ook, maar niet te gek! Dat maf mens v/d bakker wilde ze gelijk iedere dag inplannen kom op zeg een aantal uurtjes is genoeg ze moeten nog lang genoeg werken.

Biiyen
12-11-2004, 14:20
Belachelijk!!!

Als je je kinderen opvoed mach je ze best leren wat geld betekend wat het waard is, en dat er geen boom in de tuin staat (althans ik heb hem nog niet gevonden)
Zo doet die van mij iedere zondag bij 2 ooms de afwas zodat ze haar prepay kaartje kan betalen.
Vakantiebaantje voor kinderen van 13 jaar is prima om het te leren, moest die van mij ook, maar niet te gek! Dat maf mens v/d bakker wilde ze gelijk iedere dag inplannen kom op zeg een aantal uurtjes is genoeg ze moeten nog lang genoeg werken.

!!!!!!!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: !!!!!!!!!

De beste tip van het jaar! Ik ga gelijk familie bellen of hun kinderen mijn huis willen poetsen in ruil voor prepay kaart.

Guru
13-11-2004, 21:18
Tjek de site nog even goed, dan zul je de ware bedoeling van deze site zien en de reden waarom deze site gemaakt is.

harry
13-11-2004, 22:19
Damn GURU je bent helemaal correct :oops: