PDA

View Full Version : EPA wil arme kinderen gebruiken als proefkonijn voor pestici



Justinian
14-11-2004, 17:59
De EPA (Environmental Protection Agency, oftewel de Milieu Beschermings Agentschap), geleid door personen aangewezen door de Amerikaanse president Bsuh, plant een nieuw onderzoek waarin arme kinderen worden gebruikt als proefkonijnen.

Aan het onderzoek nemen gezinnen met lage inkomens deel doordat hun kinderen gedurende twee jaar worden blootgesteld aan giftige pesticiden. Het onderzoek heet CHEERS (Children’s Environmental Exposure Research Study) en is gericht op het bekijken hoe chemische stoffen in de maag worden opgenomen, ingeademd of geabsorbeerd door kinderen in de leeftijd van nul tot drie. Voor deelname hieraan krijgt elk gezin 970 dollar, een gratis video camera, een T-shirt en een ingelijst certificaat van waardering.

Bron: www.fok.nl

kyokushin
14-11-2004, 18:06
:twak: :twak: :twak:

harry
14-11-2004, 18:12
Is dit een grap?

Justinian
14-11-2004, 18:15
http://www.organicconsumers.org/epa-alert.htm

}|^-_-^|{
14-11-2004, 18:34
goed idee

Octavius
14-11-2004, 19:08
Laten we met Bush beginnen

Toudiyama
14-11-2004, 19:11
Laten we met Bush beginnen

Ja dan komt er uit het omderzoek dat het slecht voor je gezondgeid is

Iwan
15-11-2004, 08:41
Dat meen je niet???

payap
15-11-2004, 09:20
:shock: :evil:

NTT-FX
15-11-2004, 09:31
Telkens als je denkt dat het niet gekker kan in de VS... :|

Biiyen
15-11-2004, 13:56
:twak: :twak: debielen daar in de US of A. Man hoe kan een volk massaal zo stom zijn?

Mike
15-11-2004, 14:02
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Ufuk
15-11-2004, 14:32
Lullo's, laat ze maar eerst het arsenicum uit het Amerikaans drinkwater weghalen...

Biiyen
15-11-2004, 14:42
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Amerikanen zijn een oorlogszuchtig volk. Niets trendy of wat dan ook. Ze eten daar te veel rood vlees in the US of A. Ze zijn super arrogant en denken alles beter te weten. Eerst Schwarzennegger kiezen en daarna Bush als je leider??? hoe achterlijk kunje zijn als volk. Compleet van de pot gerukt daar.

Mike
15-11-2004, 15:22
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Amerikanen zijn een oorlogszuchtig volk. Niets trendy of wat dan ook. Ze eten daar te veel rood vlees in the US of A. Ze zijn super arrogant en denken alles beter te weten. Eerst Schwarzennegger kiezen en daarna Bush als je leider??? hoe achterlijk kunje zijn als volk. Compleet van de pot gerukt daar.

maak jij jezelf gerust belachelijk door circa 300 miljoen mensen over 1 kam te scheren op grond van verzonnen non-argumenten.

ik vraag me echt af wie er hier nou eigenlijk van de pot gerukt is :twak:

edit:wij kiezen als leider J.P Balkenende, zijn we dan nu ineens allemaal christen en dom ofzo ? Zo'n soort conclusie trek jij namelijk hierboven .

Biiyen
15-11-2004, 15:47
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Amerikanen zijn een oorlogszuchtig volk. Niets trendy of wat dan ook. Ze eten daar te veel rood vlees in the US of A. Ze zijn super arrogant en denken alles beter te weten. Eerst Schwarzennegger kiezen en daarna Bush als je leider??? hoe achterlijk kunje zijn als volk. Compleet van de pot gerukt daar.

maak jij jezelf gerust belachelijk door circa 300 miljoen mensen over 1 kam te scheren op grond van verzonnen non-argumenten.

ik vraag me echt af wie er hier nou eigenlijk van de pot gerukt is :twak:

edit:wij kiezen als leider J.P Balkenende, zijn we dan nu ineens allemaal christen en dom ofzo ? Zo'n soort conclusie trek jij namelijk hierboven .

Ja, wij zijn ook een achterlijk volk. Ik schaam me dan ook diep dat Mr. Potter zo blij als een hondje tegen het been van Dhr. Bush begint te rijden bij een ontmoeting. Nog treuriger was dat "o ik ben zo blij" hoofd van de hoop scheffer. En ja wij zijn allemaal domme christens.

Oorlogzuchtig is geen no-argument, ze zijn al vanaf WO2 continu ergens ter wereld verwikkeld in een oorlog. Waar ze alles kapot maken, mensen doden in de naam van democratie en bla bla GOD save us all.

Mike
15-11-2004, 16:06
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Amerikanen zijn een oorlogszuchtig volk. Niets trendy of wat dan ook. Ze eten daar te veel rood vlees in the US of A. Ze zijn super arrogant en denken alles beter te weten. Eerst Schwarzennegger kiezen en daarna Bush als je leider??? hoe achterlijk kunje zijn als volk. Compleet van de pot gerukt daar.

maak jij jezelf gerust belachelijk door circa 300 miljoen mensen over 1 kam te scheren op grond van verzonnen non-argumenten.

ik vraag me echt af wie er hier nou eigenlijk van de pot gerukt is :twak:

edit:wij kiezen als leider J.P Balkenende, zijn we dan nu ineens allemaal christen en dom ofzo ? Zo'n soort conclusie trek jij namelijk hierboven .


Oorlogzuchtig is geen no-argument, ze zijn al vanaf WO2 continu ergens ter wereld verwikkeld in een oorlog. Waar ze alles kapot maken, mensen doden in de naam van democratie en bla bla GOD save us all.

dat is wel een non argument, wat heeft dat met stomheid en met tests op kinderen goedkeuren te maken?

Bovendien is het logisch dat ze bijna altijd in "oorlog" zijn , zij zijn de grootmacht van deze tijd , zij moeten steeds alles oplossen. Zij zijn namelijk de enige met een groot genoeg leger.

je hebt een vreemd beeld van amerika , zal wel komen door de europese media. Die er een sport van maakt Amerika in kwaad daglicht te stellen. Zie als voorbeeld de belachelijke europese weergave van de laatste verkiezingen.

Het klinkt iig allemaal erg kortzichtig wat je stelt en je generaliseert er flink op los. Maar je bent niet de enige in de maatschappij die dat nu doet. Het is echt hip en trendy geworden om amerika als geheel af te kraken zonder goede onderbouwing en gegronde argumenten te geven.

Biiyen
15-11-2004, 16:15
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Amerikanen zijn een oorlogszuchtig volk. Niets trendy of wat dan ook. Ze eten daar te veel rood vlees in the US of A. Ze zijn super arrogant en denken alles beter te weten. Eerst Schwarzennegger kiezen en daarna Bush als je leider??? hoe achterlijk kunje zijn als volk. Compleet van de pot gerukt daar.

maak jij jezelf gerust belachelijk door circa 300 miljoen mensen over 1 kam te scheren op grond van verzonnen non-argumenten.

ik vraag me echt af wie er hier nou eigenlijk van de pot gerukt is :twak:

edit:wij kiezen als leider J.P Balkenende, zijn we dan nu ineens allemaal christen en dom ofzo ? Zo'n soort conclusie trek jij namelijk hierboven .


Oorlogzuchtig is geen no-argument, ze zijn al vanaf WO2 continu ergens ter wereld verwikkeld in een oorlog. Waar ze alles kapot maken, mensen doden in de naam van democratie en bla bla GOD save us all.

dat is wel een non argument, wat heeft dat met stomheid en met tests op kinderen goedkeuren te maken?

Bovendien is het logisch dat ze bijna altijd in "oorlog" zijn , zij zijn de grootmacht van deze tijd , zij moeten steeds alles oplossen. Zij zijn namelijk de enige met een groot genoeg leger.

je hebt een vreemd beeld van amerika , zal wel komen door de europese media. Die er een sport van maakt Amerika in kwaad daglicht te stellen. Zie als voorbeeld de belachelijke europese weergave van de laatste verkiezingen.

Het klinkt iig allemaal erg kortzichtig wat je stelt en je generaliseert er flink op los. Maar je bent niet de enige in de maatschappij die dat nu doet. Het is echt hip en trendy geworden om amerika als geheel af te kraken zonder goede onderbouwing en gegronde argumenten te geven.

Ik heb dit altijd gedaan, ik haat Amerika en ik verafschuw ze. Ze hoeven echter niet dood en ik heb geen enkele intentie ze op te blazen, voordat ik zodadelijk de politie aan de deur heb staan. Maar ik heb ook geen behoefte aan Amerikanen en hun overheersende gezeik. Onder Clinton vond ik het wel weer enigzins gaan maar nu op dit moment zijn we met USA weer terug bij af. Dat ze allemaal maar ongezien de tyfus krijgen daar in de states. Dat ze nu kinderen uit arme gezinnen willen inzetten verbaasd me niets, het zou me zelfs niet verbazen als straks uitkomt dat de USA al die tijd proeven heeft uitgevoerd op de bevolking van Irak.

Mike
15-11-2004, 16:19
tja ok , dat mag jij denken.

ik heb mijn zegje gedaan, ik ben het iig niet met je eens haha :wink:

Mike
15-11-2004, 16:21
Ik heb dit altijd gedaan, ik haat Amerika en ik verafschuw ze. Ze hoeven echter niet dood

Dat ze allemaal maar ongezien de tyfus krijgen daar in de states.

:? en dan hoop je dat ze de tyfus overleven want ze hoefden toch niet dood van jou?

Biiyen
15-11-2004, 16:29
Ik hoop dat jou ogen ook ooit open gaan en dat je de waarheid onder ogen ziet. Dat is namelijk belangrijk. Misschien vind je het wel stoer om de kant van grootste en de sterktse te kiezen. Maar de grootste en de sterkste jongen uit de klas is ook meestal de domste en die moet het hebben van pesten en onderdrukken. Dat doet de USA ook. De USA is een grote bully, maar dan op wereld niveau.

Mike
15-11-2004, 16:55
ik wil best proberen jouw waarheid te zien maar je komt steeds met knullige en/of non-argumenten of je laat de onderbouwing in zijn geheel achterwege. Dat maakt je verhaal niet erg sterk en het bevestigt ook wat ik beweer over generaliseren van amerikanen.

ik hoop iig dat je nog wel kan genieten van al de films, cd's , dvd's , kleding, overvloed aan sporten en de heerlijke fastfoodkeuken die uit het door jou verafschuwde amerika komen. Ben je ook zo consequent dat je alle amerikaanse inbreng boycot ? Of ben je alleen tegen amerika als het uitkomt? :wink:

edit: typo's

dokter flinstone
17-11-2004, 08:43
FF een reactie van iemand die dagelijks bezig is met patientenonderzoek.

Dit heb ik echt nog nooit gehoord!!!! En dat nog voor die prijs. Om een voorbeeld te geven: als je gedrurende een maand nieuwe medicijnen slikt en drie maal 3 dagen in het ziekenhuis wordt opgenomen dan krijg je hier ruim 1500 euro.

Ze hadden net zo goed gevangenen kunnen nemen.

Justinian
17-11-2004, 09:05
FF een reactie van iemand die dagelijks bezig is met patientenonderzoek.

Dit heb ik echt nog nooit gehoord!!!! En dat nog voor die prijs. Om een voorbeeld te geven: als je gedrurende een maand nieuwe medicijnen slikt en drie maal 3 dagen in het ziekenhuis wordt opgenomen dan krijg je hier ruim 1500 euro.

Ze hadden net zo goed gevangenen kunnen nemen.
Hmmm ik zou er dus m'n beroep van kunnen maken 8)

harry
17-11-2004, 10:32
Hmmm ik zou er dus m'n beroep van kunnen maken 8)

In de Telegraaf staan regelmatig kleine advertentie's, maar het verdient in verhouding verdomd weinig.
Je moet nogal eens verblijven in een ziekenhuis ,op en neer rijden, en je mag een hele hoop niet daarbij loopt je gezondheid ook nog een groot risico, mmm doe toch maar niet :roll:

Dennis
17-11-2004, 11:13
Hoe kom je erbij dat alle amerikanen er achter staan en stom zijn dan?Je maakt echt een vage ongegronde opmerking.

tis kennelijk nog steeds hip en trendy om alle amerikanen af te zeiken.
Ik denk dat het meerendeel van de amerikanen tegen dit soort tests met kinderen zijn.

nogal logisch want het is een debiel plan om kinderen zo te gebruiken

Amerikanen zijn een oorlogszuchtig volk. Niets trendy of wat dan ook. Ze eten daar te veel rood vlees in the US of A. Ze zijn super arrogant en denken alles beter te weten. Eerst Schwarzennegger kiezen en daarna Bush als je leider??? hoe achterlijk kunje zijn als volk. Compleet van de pot gerukt daar.

Raziël, Ben jij wel eens in Amerika geweest?
Ik kom er namelijk net vandaan en ben het niet eens met wat je zegt.
Als toerist wordt je er goed behandelt en ik heb in kroegen hele normale discussie's met hun kunnen voeren, ook over Bush en de oorlog in Irak. Ze hebben wel hun eigen mening en hebben veel over voor hun vaderland maar dat is hun goed recht in een democratie.

Je wordt er als toerist in ieder geval stukken beter behandelt dan in frankrijk

dokter flinstone
17-11-2004, 11:25
FF een reactie van iemand die dagelijks bezig is met patientenonderzoek.

Dit heb ik echt nog nooit gehoord!!!! En dat nog voor die prijs. Om een voorbeeld te geven: als je gedrurende een maand nieuwe medicijnen slikt en drie maal 3 dagen in het ziekenhuis wordt opgenomen dan krijg je hier ruim 1500 euro.

Ze hadden net zo goed gevangenen kunnen nemen.
Hmmm ik zou er dus m'n beroep van kunnen maken 8)

Er zijn inderdaar mensen die daar een aardig centje mee bijverdienen. Ook de reiskosten worden trouwens vergoed!!!!! Verder is het snel verdiend en wordt je zeer goed in de gaten gehouden door artsen.
Maar het is risicovol

In Utrecht hebben er bij een onderzoek een aantal patienten het loodje gelegd. Het verdient lekker maar is niet helemaal risicoloos

Verder ben ik absoluut een voorstander van dit soort onderzoek op gevangenen. Zeker amerika zou daar ideaal voor zijn. Daar zit men soms levenslang of erger en die mensen kunnen we best gebruiken. Misschien een deal maken: meedoen aan een onderzoek en dan 1 keer per week wat langer luchten ofzo