PDA

View Full Version : resizesen gif plaatje



KO TKO
16-11-2004, 14:11
Hoe moet ik een gif plaatje resizen, want ik wil hier een avatar gebruiken. Want ik heb een gif plaatje van 1.38 mb. En hier mag het plaatje maximaal 977 mb zijn.

B3 lik3 M3
16-11-2004, 14:14
Lang leve photoshop..

Hier moet het niet zo moeilijk zijn dacht ik...vraag Ton anders ff

Hij heeft er wat meer kijk op... :thumbs:

Dennis
16-11-2004, 14:25
Hoe moet ik een gif plaatje resizen, want ik wil hier een avatar gebruiken. Want ik heb een gif plaatje van 1.38 mb. En hier mag het plaatje maximaal 977 mb zijn.

977 mb, das een flinke tekening:D

Justinian
16-11-2004, 14:29
Het gif plaatje gewoon ff laden in Image Ready en dan het formaat aanpassen op dezelfde wijze als in Photoshop. Als het niet lukt mag je het wel even naar mij toesturen [email protected] en dan pas ik het wel even aan als ik thuis ben.

KO TKO
16-11-2004, 14:57
Het gif plaatje gewoon ff laden in Image Ready en dan het formaat aanpassen op dezelfde wijze als in Photoshop. Als het niet lukt mag je het wel even naar mij toesturen [email protected] en dan pas ik het wel even aan als ik thuis ben.

Ik heb het jouw proberen sturen via e-mail. Maar Attachment size limit: 1 MB bij hotmail.
Zal ik jouw dan een keer te sturen via msn ?

Mickey
16-11-2004, 14:59
LOL@ flinke tekening!

KO TKO
16-11-2004, 14:59
Hoe moet ik een gif plaatje resizen, want ik wil hier een avatar gebruiken. Want ik heb een gif plaatje van 1.38 mb. En hier mag het plaatje maximaal 977 mb zijn.

977 mb, das een flinke tekening:D

Ik bedoel 977 KB. Ik ben niet goed met die computer termen :D

Anonymous
16-11-2004, 15:04
Offtopic:


Attachment size limit: 1 MB bij hotmail.

Waarom iedereen nou vastgeplakt blijft zitten aan hotmeel... :roll:
Bij Spymac (http://www.spymac.com) Krijg je 2 GB en mag je 10mb per mailtje doen ...
Da's nog beter dan gmail en je krijgt hier er nog eens 100mb webspace bij.. ( waar je ook filmpjes kunt neerpleuren :D ) ideaal toch ? ;)

harry
16-11-2004, 15:20
Offtopic:


Attachment size limit: 1 MB bij hotmail.

Waarom iedereen nou vastgeplakt blijft zitten aan hotmeel... :roll:
Bij Spymac (http://www.spymac.com) Krijg je 2 GB en mag je 10mb per mailtje doen ...
Da's nog beter dan gmail en je krijgt hier er nog eens 100mb webspace bij.. ( waar je ook filmpjes kunt neerpleuren :D ) ideaal toch ? ;)

Nog beter en G-mail is al zo geweldig handig :?

Dennis
16-11-2004, 15:47
Over flinke tekeningen gesproken, lees ik net op nu.nl


TNO maakt grootste digitale foto ter wereld

Uitgegeven: 16 november 2004 11:01

AMSTERDAM - De Nederlandse organisatie voor toegepast natuurwetenschappelijk onderzoek (TNO) heeft de grootste digitale foto ter wereld gemaakt. De panoramafoto van Delft meet 78.797 bij 31.565 pixels en heeft dus in totaal 2.5 miljard pixels. De originele foto is 7.5 Gigabyte.

Het maken van een digitale foto lijkt niets bijzonders. Met moderne camera's kunnen probleemloos foto's van 5 megapixels worden gemaakt. Afgelopen maand is echter een foto genomen die een factor 500 groter is: 2.5 gigapixels. Als deze foto met een resolutie van 300 dpi zou worden afgedrukt, levert dat een formaat op van 6.67 bij 2.67 meter.


De foto van Delft en de omgeving is eind augustus gemaakt op bijna 100 meter hoogte vanaf het gebouw van Elektrotechniek van de TU Delft.

KO TKO
16-11-2004, 17:00
Offtopic:


Attachment size limit: 1 MB bij hotmail.

Waarom iedereen nou vastgeplakt blijft zitten aan hotmeel... :roll:
Bij Spymac (http://www.spymac.com) Krijg je 2 GB en mag je 10mb per mailtje doen ...
Da's nog beter dan gmail en je krijgt hier er nog eens 100mb webspace bij.. ( waar je ook filmpjes kunt neerpleuren :D ) ideaal toch ? ;)

Ik heb me daar geregistreerd. Maar als ik op die site ben en naar mail toe wil gaan. Dan staat er dat ik niet ben ingelogd. Dus ik kan nu niet bij mail komen.