PDA

View Full Version : Gijzelnemers doden Margaret Hassan



Nicky
16-11-2004, 23:39
De in Irak ontvoerde hulpverleenster Margaret Hassan is hoogstwaarschijnlijk gedood door haar gijzelnemers. Er zouden videobeelden zijn opgedoken waarop de moord te zien is. ''We kunnen bevestigen dat er een band is die de moord op Margaret lijkt te tonen'', aldus een medewerker van de Britse ambassade. De Arabische nieuwszender Al-Jazeera bevestigt dat ook zij een videoband heeft ontvangen waarop de moord te zien is.

''Onze harten zijn gebroken. We bleven hopen zolang we konden'', aldus familieleden van Hassan in een verklaring. Hulporganisatie CARE, waar Hassan werkzaam voor was, deed een persbericht uitgaan waarin zij steun betuigt aan de familie van Hassan. ''We zijn geschokt en vol afschuw dat dit blijkbaar de uitkomst van haar ontvoering is geworden. Onze diepste sympathie gaat uit naar mevrouw Hassans echtgenoot Tahseen en haar familie. Mevrouw Hassan was een bijzondere vrouw die haar leven wijdde aan de armen en gehandicapten in Irak, met name de kinderen. Iedereen in CARE rouwt.''

Margaret Hassan was een geboren Ierse, maar had de Iraakse nationaliteit. Ze was getrouwd met een Irakees en woonde al meer dan dertig jaar in Irak. Sinds 1992 werkte ze voor CARE. Ze gaf leiding aan een team van zeventig hulpverleners.
http://images.fok.nl/upload/041116_82534_Hassan1.JPG

---
Echt geen woorden voor, voor wat daar allemaal gaande is

Ton
16-11-2004, 23:43
Damn, dit gaat echt veel en veels te ver.... wat een wereld...

Arjan
16-11-2004, 23:46
Dit gaat zeker te ver, ikk zag trouwens (offtopic) net een filmpje van die amerikanen die zo'n gozer dood schoten iets in deze richting: 'this motherfucker is pretending he's death.. hes still breathing' *beeld zwart, eruitgeknipt .. je hoort schoten* 'he isnt breathing anymore, motherfucker'


zag het net op Barent & van dorp...w as ook op het 8 u journaal

Tsuki
17-11-2004, 09:57
Dit gaat zeker te ver, ikk zag trouwens (offtopic) net een filmpje van die amerikanen die zo'n gozer dood schoten iets in deze richting: 'this motherfucker is pretending he's death.. hes still breathing' *beeld zwart, eruitgeknipt .. je hoort schoten* 'he isnt breathing anymore, motherfucker'


zag het net op Barent & van dorp...w as ook op het 8 u journaal


ja dus , ik kan het me levendig voorstellen als je daar weken/maanden zit en beschoten word. Ik denk dat heel veel mensen hetzelfde hadden gereageerd als deze vent.

Iwan
17-11-2004, 10:13
Tja, die gast had ws 5 minuten daarvoor nog met een machine geweer op die Yanks zitten schieten dus what's the fucking problem?
Het is daar eten of gegeten worden...

KO TKO
17-11-2004, 11:35
Ik vind het vresselijk en belachelijk dat ze een onschuldige hulpverleenster dood maken.

Iwan
17-11-2004, 11:36
Ik vind het vresselijk en belachelijk dat ze een onschuldige hulpverleenster dood maken.

Yup, beestachtig, maar uuhhh, d'r zijn ook goeie bij. Whahahahaha, my ass!

Sjaak
17-11-2004, 11:46
Wat riepen ze toen ze haar keel doorsneden ? pffff

Er zijn toch een paar zieke religieuze randdebielen hier op de wereld dat wil je niet weten :evil:

Nickuraba
17-11-2004, 13:18
doe je eens wat goed? ik vind het echt een stel teringhufters

Arjan
17-11-2004, 17:14
Dit gaat zeker te ver, ikk zag trouwens (offtopic) net een filmpje van die amerikanen die zo'n gozer dood schoten iets in deze richting: 'this motherfucker is pretending he's death.. hes still breathing' *beeld zwart, eruitgeknipt .. je hoort schoten* 'he isnt breathing anymore, motherfucker'


zag het net op Barent & van dorp...w as ook op het 8 u journaal


ja dus , ik kan het me levendig voorstellen als je daar weken/maanden zit en beschoten word. Ik denk dat heel veel mensen hetzelfde hadden gereageerd als deze vent.

niet 'ja dus' het was een mededeling, dat 'dit gaat te ver' ging toch echt over dit topic bericht...


Dat is trouwens wel slecht want het is perfect voer ... 'kijk wat ze ons aandoen'

Nickuraba
17-11-2004, 17:17
agree, maar nadat ik alle zieke daden van die extremisten zie, kan ik er niet echt om treuren dat een strijder als een beest wordt afgeslacht! t kan niet maarjah k kan er niet mee zitten

max mulder shihan
17-11-2004, 18:51
Wie kaats moet de bal verwachten,nietwaar? En in zo'n situatie waarbij er om elk huis gevochten wordt, ,oorlog is hoe je het nu draait of keert geen scrabble.nog zo'n spreekwoord, Wie met het zwaard leeft zal door het zwaard sterven. :|

redjuh
17-11-2004, 18:56
idd wat mark zegt... nu hoeven ze daar toch geen onderscheid meer te maken tussen slechten en een paar goeden?!!?!?!?