PDA

View Full Version : Nieuwe Mode ? Oranje polsbandjes voor respect



Nicky
17-11-2004, 19:57
Vanaf volgende week zijn er in het hele land oranje bandjes te koop met de tekst Respect2All. Eenieder die hieraan behoeft heeft, kan door middel van zo'n bandje respect uitdragen naar de rest van Nederland. Ze zijn te koop bij onder andere de ABN Amro-bank en verschillende supermarkten en winkels.

Zestig procent van de opbrengst gaat naar goede doelen die "respect en tolerantie in Nederland bevorderen". Vele bekende Nederlandse voetballers, volkszangers, rappers, acteurs, entertainers en journalisten gaan het symbool van respect promoten.

De actie is op poten gezet door een groep bevriende journalisten, cineasten en kunstenaars. Ze zijn van mening dat er in Nederland iets moet worden gedaan na de moord op Theo van Gogh. De livestrong bandjes van Armstrong brachten de inspiratie. Premier Balkenende zal het eerste exemplaar worden aangeboden.

mossad
17-11-2004, 20:01
Dat zal die terroristen leren! :evil:

Nicky
17-11-2004, 20:02
Geweldige actie. Balkenende is de beste ambassadeur hiervoor! :twak:

lady in red
17-11-2004, 20:17
waarom in godsnaam oranje polsbandje of geel plastic bandje....ik wil best het goede doel steunen maar als ze die dingen nou een beetje mooi maken..... :roll:

Gulo gulo
17-11-2004, 20:19
waarom in godsnaam oranje polsbandje of geel plastic bandje....ik wil best het goede doel steunen maar als ze die dingen nou een beetje mooi maken..... :roll:

Moet ook weer niet te veel gaan kosten natuurlijk, anders is de opbrengst te laag

redjuh
17-11-2004, 20:26
deze haal ik zeker. beter dan die gele

Dennis
17-11-2004, 23:21
Als je dan voor je zoveelste lullige verkeersovertreding een boete krijgt
Kan je in ieder geval de agent met "respect" uitschelden

Tsuki
18-11-2004, 09:32
Als je dan voor je zoveelste lullige verkeersovertreding een boete krijgt
Kan je in ieder geval de agent met "respect" uitschelden


mooi dan koop ik er zeker 1 want ik heb de meest lullige bekeuring ooit gisteren binnen gekregen .................. ;-)

Dennis
18-11-2004, 09:33
Als je dan voor je zoveelste lullige verkeersovertreding een boete krijgt
Kan je in ieder geval de agent met "respect" uitschelden


mooi dan koop ik er zeker 1 want ik heb de meest lullige bekeuring ooit gisteren binnen gekregen .................. ;-)

Vertel?

Tsuki
18-11-2004, 09:41
Als je dan voor je zoveelste lullige verkeersovertreding een boete krijgt
Kan je in ieder geval de agent met "respect" uitschelden


mooi dan koop ik er zeker 1 want ik heb de meest lullige bekeuring ooit gisteren binnen gekregen .................. ;-)

Vertel?


ik stond samen met nog 5 andere auto's te wachten op een vrachtauto die voor ons moest invoegen terwijl wij op dezelfde weg waar we reden rechtdoor moesten, achter de vrachtauto was de weg helemaal vrij......dus wat dachten wij met zijn allen even 20 METER , ja 20 METER over de vluchtstrook ( niet eens helemaal want de vrachtauto had al wat ruimte vrijgemaakt ) en ja hoor staat er een vrouwelijke motoragente 40 meter verder alle kentekens te noteren en ik kreeg gisteren een bekeuring in de bus van 160 euro ..................... KASSA

Iwan
18-11-2004, 09:57
Jij bent een vette crimineel Jaap, en voor straf gaan wij zaterdagavond jou je helemaal kapot laten zuipen hahaha!

Tsuki
18-11-2004, 10:09
Oh Iwan straf me , ik ben stout geweest ...........................

Iwan
18-11-2004, 10:21
Hahaha, komt goed man.
On topic, dat idee van die oranje bandjes vind ik net zo'n fantastisch bedenksel als al die stille tochten...
NOT!!!!!!!
Wat een achterlijk idee zeg. Dat is net zoiets als dat je naar het ziekenhuis gaat met een tumor, en de dokter zegt we gaan niet snijden maar met een polsbandje lopen uit protest tegen uw tumor.
Snijden verdomme, en kappen met zinloze tolerantie!

B3 lik3 M3
18-11-2004, 10:34
Iwan = 1000%correct...

Net of je wat uithaalt met die zinloze protesten..
Iedereen weet van elkaar dat ze het er niet mee eens zijn...doe er dan ook wat mee en ga niet zo'n achterlijke stille tocht organiseren...

harry
18-11-2004, 12:05
Hahaha, komt goed man.
On topic, dat idee van die oranje bandjes vind ik net zo'n fantastisch bedenksel als al die stille tochten...
NOT!!!!!!!
Wat een achterlijk idee zeg. Dat is net zoiets als dat je naar het ziekenhuis gaat met een tumor, en de dokter zegt we gaan niet snijden maar met een polsbandje lopen uit protest tegen uw tumor.
Snijden verdomme, en kappen met zinloze tolerantie!

Haha helemaal mee eens

Anonymous
18-11-2004, 12:21
Ja man, lekker een oorlog beginnen. Echt beter ja.

Virus
18-11-2004, 12:31
Respect moet blijken uit je gedrag...
Heb gewoon respect voor anderen, da`s voldoende!

Heeft geen zak met `n (lelijk oranje) bandje te maken!
Zo heb je ook al spelden, buttons, vlaggetjes en wat voor onzin nog meer!

}|^-_-^|{
18-11-2004, 12:35
dit vind ik bijna net zo'n onzin als die kabbalabandjes dragen zonder de kabbala te bestuderen...

Iwan
18-11-2004, 12:41
Ja man, lekker een oorlog beginnen. Echt beter ja.

Ik mis effe het stukje waar iemand het heeft over "een oorlog beginnen".
Waar staat dat dan, dan kan ik 't ook ff lezen?

Controle
18-11-2004, 12:45
Net of de terreur nu denkt: "o shit nu niet meer, want er zijn oranje bandjes" :?

Nickuraba
18-11-2004, 12:56
jaah en bedenk dan iets anders..met dat koninklijk huis gedoe enzo heb ik het niet op dus met oranje ga ik niet rondstampen!

Mike
18-11-2004, 13:46
dit vind ik bijna net zo'n onzin als die kabbalabandjes dragen zonder de kabbala te bestuderen...
ja precies haha

de meeste van die nerds dragen zo'n kabbala bandje omdat het hip is en omdat "celebrities" het dragen.
Zonder bandje hoor je er niet bij he. Als je een beetje trendy wil zijn moet je een armstrongbandje om , aids speldje , oranje bandje en een kabala bandje om.

tering man waar moet je t allemaal hangen zeg :lol: hip zijn is tegenwoordig ook niet meer makkelijk.

lady in red
18-11-2004, 14:43
je vergeet roze strikje tegen borstkanker

Biiyen
18-11-2004, 14:55
Idd dom en achterlijk idee....alhoewel! Nu kun je wel iemand zonder bandje gewoon in elkaar rammen en zeggen dat je het deed omdat hij respectloos is. :mrgreen:

Iwan
18-11-2004, 14:57
Idd dom en achterlijk idee....alhoewel! Nu kun je wel iemand zonder bandje gewoon in elkaar rammen en zeggen dat je het deed omdat hij respectloos is. :mrgreen:

Ja, doe dat man, hehehe...

B3 lik3 M3
18-11-2004, 14:58
dit vind ik bijna net zo'n onzin als die kabbalabandjes dragen zonder de kabbala te bestuderen...
ja precies haha

de meeste van die nerds dragen zo'n kabbala bandje omdat het hip is en omdat "celebrities" het dragen.
Zonder bandje hoor je er niet bij he. Als je een beetje trendy wil zijn moet je een armstrongbandje om , aids speldje , oranje bandje en een kabala bandje om.

tering man waar moet je t allemaal hangen zeg :lol: hip zijn is tegenwoordig ook niet meer makkelijk.

Je hoort het Nicky... Je bent een NERD!!

Wheelie
18-11-2004, 15:11
dit vind ik bijna net zo'n onzin als die kabbalabandjes dragen zonder de kabbala te bestuderen...
ja precies haha

de meeste van die nerds dragen zo'n kabbala bandje omdat het hip is en omdat "celebrities" het dragen.
Zonder bandje hoor je er niet bij he. Als je een beetje trendy wil zijn moet je een armstrongbandje om , aids speldje , oranje bandje en een kabala bandje om.

tering man waar moet je t allemaal hangen zeg :lol: hip zijn is tegenwoordig ook niet meer makkelijk.

Je hoort het Nicky... Je bent een NERD!!

lol :lol:

Nicky
18-11-2004, 15:18
Thnx

B3 lik3 M3
18-11-2004, 15:19
Jij was toch diegene die zo'n kabala bandje wilde hebben?

Wheelie
18-11-2004, 15:20
Jij was toch diegene die zo'n kabala bandje wilde hebben?

dat is correct

Nicky
18-11-2004, 15:23
Yep was/ben ik

B3 lik3 M3
18-11-2004, 15:29
Tja sommige mensen begrijpen je niet, of wel Nicky...kijk maar naar Boticelli :wink:

max mulder shihan
18-11-2004, 16:14
En van de opbrengst van die bandjes worden dan een stel buurthuizen neergezet voor criminelen alloctonen jongeren, geweldig idee, elke extremist gelijk zo'n bandje ,worden ze onmidelijk normaal en gaan ze zich gedragen al gewone burgers, natuurlijk geweldig idee :twak: :evil:

Virus
18-11-2004, 16:20
Iemand die het wel doet is voor geen nerd maar ik zou `t zelf niet doen...

Moet iedereen zelf weten, da`s alles...

Jarno
18-11-2004, 16:41
las vandaag in de krant dat ze ook een rode uitbrengen das mooi nou nog een groen bandje ergens voor "red de natuur"ofzo en dan heb ik gelijk de drie meest relaxte kleuren om mn pols hangen die oranje doe ik wel om mn lul ofzo neuken voor vlag en vaderland!!!

http://img58.exs.cx/img58/4483/judah.jpg

lady in red
18-11-2004, 16:56
hm een rood bandje is wel ok :mrgreen: