PDA

View Full Version : iemand ideeƩn ?



Anonymous
19-11-2004, 19:38
Hallo allemaal ik ben een thaiboksfan en ga binnenkort een feest organiseren hebben jullie nog orginele ideeen die ik kan gebruiken iets wat nog nooit of niet vaak is gebruikt ? bedankt :thumbs:

Leon
19-11-2004, 19:40
Ja, ons allemaal uitnodigen!

Dennuz
19-11-2004, 19:53
Bouw een ring in je huiskamer, laat je dronken gasten erin en film het geheel, maak er dan een dvd van en verkoop die voor veel geld op internet...

Wij verwachten natuurlijk wel een gratis exemplaar in ons multi media forum :)

The_Rock
19-11-2004, 20:19
als je een tuin hebt,organeseer daar een toernoitje,en de winaar krijgt een prijs jij bepaalt de prijs,dat soort feesten kom je niet vaak tegen :wink:

PS:hou het wel velig

Biiyen
19-11-2004, 21:39
Bouw een ring in je huiskamer, laat je dronken gasten erin en film het geheel, maak er dan een dvd van en verkoop die voor veel geld op internet...

Wij verwachten natuurlijk wel een gratis exemplaar in ons multi media forum :)

Ja dit vind ik wel een strak idee eigenlijk. :thumbs:

micha
19-11-2004, 23:49
Hallo allemaal ik ben een thaiboksfan en ga binnenkort een feest organiseren hebben jullie nog orginele ideeen die ik kan gebruiken iets wat nog nooit of niet vaak is gebruikt ? bedankt :thumbs:

beste guest

ik heb volop ideeen maar wat wil je?? Om hoeveel personen gaat het ?? Eten of alleen drinken? live muziek of dj of eigen ellende? Alles is mogelijk hier op mixfight.nl :maskills: :maskills:
Maak een accountje aan ( kost niks deze maand) en stuur me een PM en alles komt goed 8)

Ton
20-11-2004, 00:21
Ja, ons allemaal uitnodigen!

Dit is tot nog toe het beste idee :thumbs:

Virus
20-11-2004, 00:54
hebben jullie nog orginele ideeen die ik kan gebruiken iets wat nog nooit of niet vaak is gebruikt ? bedankt :thumbs:

Heb zo het idee dat je hier nog strakke ideeƫn gaat tegenkomen binnen deze topic! :mrgreen:

Wheelie
20-11-2004, 09:41
ter ere van wat ga je een feest organiseren ?

Anonymous
25-11-2004, 09:42
het is een feest die ik moet organiseren voor t buurthuis is voor een paar honderd man +-200 redlijk grote ruimte alleen drinken we hebbe een eigen dj :thumbs:

Tsuki
25-11-2004, 11:02
laat iedereen verkleed komen als hun favoriete kick/thaibokser ;-) ...........